Jump to content

Motorul 2.0 TDI pe Octavia II


Thheo
 Share

Postare recomandată

f. ciudat, eram trei persoane in masina (impreuna cu agentul de vanzari) si toti am avut aceeasi impresie, motorul de 1.9 mai zgomotos si parca mai putin rotund. Poate este de la diferenta km? 2.0 avea cam 12000 si 1.9 mult mai putini (o sa-i dau un email sa-l intreb cat avea exact=parca de abia iesise din leasing, s=ar putea sa fi avut mai multi)... oricum s-a simtit f.f. clar diferenta, am coborat din 2.0 si am urcat in 1.9. Cand am dat la cheie toti trei ne-am blocat :D

Cat despre ambreiaj.. tot asa testat la distanta de cateva zeci de secunde, =>mai moale si mai multe vibratii in pedala decat la 2.0.

Oricum.. in a 6-a la 3000 RPM e sublim, nu ai nevoie de mai mult.. parca undeva in jur de 150km/h, sau 160.. viteza perfecta de croaziera, zgomot putin, consum ok.. ce mai, prea misto :D Cred ca daca ii pui si niste jante de 17 deja mergi ca pe sina.

Modificat de di0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • raz.ro

    26

  • NHT

    17

  • DArtagnan

    14

  • Diesel

    13

Top Posters In This Topic

Oricum.. in a 6-a la 3000 RPM e sublim, nu ai nevoie de mai mult.. parca undeva in jur de 150km/h, sau 160.. viteza perfecta de croaziera, zgomot putin, consum ok.. ce mai, prea misto :blink: Cred ca daca ii pui si niste jante de 17 deja mergi ca pe sina.

-Asa e,sublim,la 3000RPM cu a6-a ai exact 160Km/h,la 1650RPM ai 200Km/h,testat de mine,zgomotul de neluat in seama,un prieten care are OC2 105CP,mi-a zis invers ca la mine e mai moale ambreiajul ,in legatura cu zgomotul,la el se aude mai puternic acel tac tac si la mine mai incet ,dar putin mai tare motorul asa ca zgomot,cu tac tac mai incet,e ca lumea,recomand tuturor un test cu 2.0TDI.

Modificat de cristi.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers la PBN cu passatul de 1.9 si 2.0. masina cu 1.9 era clar mai hirbuita, probabil ca cei mai multi vin si o incearca pe aia.

imi aduc aminte ca zdranganeau/scirtiiau multi greieri pe acolo.

s-ar putea sa fie valabil si la skoda la oricare dealer.

la ambreiaj n-am sesizat diferenta, da' daca vrei diesel, ia-l cit mai mare iti permiti (ca virgula cilindree)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la el se aude mai puternic acel tac tac si la mine mai incet ,dar putin mai tare motorul asa ca zgomot,cu tac tac mai incet

Da, exact, m-a frapat

Modificat de di0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te superi faci tuning cu 400 de Euro si ai transformat 1,9 TDI in 2.0 TDI.

:P Eu nu ma bag la asa ceva... :D Cred ca m-ar desfia tata :P

Oricum, diferenta asta de 1700 de Euro e lipsa de bun simt... Doar sunt 35 de cai, nu 135... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e si alta cutie... chiar, ce o avea in plus per total masina cu 2.0TDI, care sa justifice macar partial diferenta de pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca merita diferenta de pret...nu mai vorbesc de potentialul de tuning al lui 2.0, care este primul din gama sa , si poate fi dus fara probleme mult mai sus (turbina, ambreiaj mai solid,etc) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea mult nu e de tunat, nu din cauza ca nu ar duce motorul ci... masina nu este sport, nu arata sport.. mai degraba un Leon 2.0TDI merge facut ca lumea, nu Octavia 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate 1700 euro e o suma destul de mare dar fiind un motor mai nou e de inteles. si din punctul de vedere al marketing-ului dar si al costurilor de fabricatie. linia de productie trebuie sa se amortizeze si ea, saraca.

si, ca o paralela din IT legata de pret si de putere, un procesor mid-range de 3 GHz costa jumate fata de unul de 3.5 GHz putin mai nou, cu alt core. ca performante nu e chiar asa de mare diferenta, dar overclock se poate face la amandoua :)

in plus, daca am inteles bine, 2.0 TDI e deja o bestie, daca ii mai faci si tuning...

alt argument... vezi la renault diferenta de pret intre 1.5 dci 80 cp si 1.5 dci 100 cp sau 1.9 dci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea mult nu e de tunat, nu din cauza ca nu ar duce motorul ci... masina nu este sport, nu arata sport.. mai degraba un Leon 2.0TDI merge facut ca lumea, nu Octavia 2.

<{POST_SNAPBACK}>

nu zic ca leon nu e o masina buna, dar din ce am vazut si spus si altii octavia 2 este peste leon la finisaje si asa mai departe, nu o fi octavia o masina sport dar in afara de aspectul exterior, imparte cu golf5, audi a3 si leon o mare parte din componente, de la platforma, cutie, motor, asa ca nu as vedea de ce leon ar fi mult mai sport ca octavia.

Pana si coeficientul aerodinamic la Octavia este mai bun ca la noul leon. A se vedea ce au facut in WTCC cu noul leon, si faptul ca au avut probleme mari din cauza formei "sport a masinii". O berlina (sau liftback) se aseaza mai bine pe drum ca un hatchback pur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

di0: motorul mai mare merita daca iesi des din tara ca sa-l intreci cu bmw/audi/samd prin germanica.

acolo e f. odihnitor sa mergi cu 170km/h la 3000 si un pic de rmp.

in romania vei folosi a 6-a doar intimplator.

daca mergi putini km pe an (sub 25000) nu cred ca merita nici macar diesel.

in romania merita daca vrei sa-i dai talpa si sa ramina aproape toti in spate. :banghead:

altfel o senzatie faina (daca esti bucurestean) este sa pleci de pe loc la semaforul de la pod de la ELVILA. daca ai 2.0 tdi nu prea te prind multi - nici macar benzinarii puternici.

pina la urma e "de gustibus".

Modificat de NHT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreiajul e superfin. inainte am avut un megane I 1,6L benzina de 110 CP. diferenta intre ele este data de comoditatea condusului:

la o luna dupa ce aveam tdi-ul m-am suit in megane si am zis ca-m nimerit iar in dacia.

la megane motorul era mai elastic (benzina) dar in oras ma innebunea ambreiajul care la caldura functiona in socuri.

f. neplacut. un mare minus pt. reno. (printre altele)

o chestie neplacuta la 2.0 l este controlul uleiului: trebuie sa-l verifici sa n-ai surprize. mersul meu este destul de sportiv si asta se simte la consumul de ulei: acum am 10500 km (din care cam 6000 km la drum intins) si a consumat 1.8 litri ulei.

totusi mie 2.0 L mi se pare facut pt. autobahn-uri si mai putin pt. oras unde poti folosi linistit benzina.

in ideea asta asta poti alege intre O2 2.0 TDI elegance si Passat-ul pe benzina sau 1.9 tdi (pe care l-am probat si care mi s-a parut lenes)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draga NHT, am aproape 16.000 km cu 2.0 TDI pe G5 SL si merg asa cum se cuvine cu un SL. Nu spun asta ca sa ma laud ci ca sa iti atenuez angoasa :o provocata de consumul de ulei.

aici: Consum de ulei la 2.0 tdi poti vedea daca citesti posturile 24, 34, 35, ca am avut si eu un consum destul de mare ~ 1,4 l / 10000 km si ca altii patesc cam la fel iar dealerii VW nu sunt deloc stresati de acest lucru, ba chiar il considera normal. :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cam pe la ce km maximi s-a ajuns in exploatare cu un automobil cu 2.0 TDI ? sunt curios cum s ecomporta de la 100 000 km in sus .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, subscriu la aceasta intrebare dar nu stiu daca obtinem raspuns prea curand luand in considerare relativa pasivitate in acest sens (ma refer desigur la cei vechime mare in TDI2.0) din topicul Consum de ulei la 2.0 tdi.

Ce-ar fi sa cautam prin foruri straine.

Ar fi mai indicat cineva care stie germana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu primul 2.0 tdi de 140 de cai a fost lansat pe audi a3 si vw touran parca, acum vreo 2 ani si ceva daca nu chiar 3, si nu am auzit nimic rau de ele, din contra motorul asta a fost mereu laudat.

Cine nu stie germana poate incerca pe forumurile englezesit de audi sau golf, eventual si de skoda dar octavia2 a iesit mai tarziu ca fratii ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit cate ceva (postul 40 - Consum de ulei la 2.0 tdi), de obicei consumuri de aprox. 1l / 10.000 km dar si mai mari. Nu prea par multi ingrijorati. :D

Am impresia ca si noul 2.0 TDI mananca ... :P

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am nici o angoasa. in schimb am zis ca e neplacut sa ma tot uit la ulei sau sa ma duc la service pt. asa ceva. la benzina nu ai acesta problema. dpdv al intretinerii trebuie sa fii mai atent cu diesel-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
- 2.0 TDI BKD nu are arbori de echilibrare si nici injectoare piezo (inca). O sa apara noul 2.0 TDI de 170 Cp se pare cu injectoare pompa piezoelectrice (NU Common Rail)

Restul diferentelor au fost explicate pe parcursul topicului.

Eu nu ma pricep la motoare deci de aici si intrebarea: este bine sau rau ca nu are (inca)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca ar fi bine sa aiba arbori de echilibrare...dar 2.0TDI nu are arbori nici pe Passat nici pe A3 si A4 parca, mi se pare ca doar pe Audi A6 are. Oricum eu nu am observat vibratii de la motorul asta, nici in pedala nici in schimbator...

Cu piezo, practic cu piezo castigi doar din punct de vedere al sonorizarii, o sa fie un motor mai silentios , si al emisiilor (poluare mai mica) din cate stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce zici tu aici cu alte cuvinte ar fi ca 1.9 este superior celui 2.0 ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu arbori de echilibrare ...

Eu am un Peugeot 307 2.0 90HDI (commonrail) si sincer, vibratile in pedale si schimbator sunt mai mari (in special la ralanti) ca la Octavia II 2.0TDI. Practic la Octavia nu am simtit nici o vibratie din partea motorului.

Modificat de vladp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce zici tu aici cu alte cuvinte ar fi ca 1.9 este superior celui 2.0 ;)

...here we go again ;)

de ce ar fi superior 1.9 lui 2.0 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate prea mult spus superior, insa 1.9 are echilibrari, 2.0 nu are ;) si nici piezo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!