Jump to content

Motorul 2.0 TDI pe Octavia II


Thheo
 Share

Postare recomandată

Pai nu ai ce sa faci...toate uleiurile cu specificatia aia sunt scumpe...

Sa ai drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • raz.ro

    26

  • NHT

    17

  • DArtagnan

    14

  • Diesel

    13

Top Posters In This Topic

Se pare k ai 78.5 CP la 1750 ...

O mica corectura. Probabil ca cei 78,5 CP la 1750 rpm ai motorului sunt obtinuti cu pedala la podea. Nu de alta dar poti avea 1750 rpm si cu motorul la punctul mort si in aceste conditii nu dezvolta atatia CP... sau in orice treapta mergand constant la acea turatie pe drum plan sau in coborare... La coborare poti avea CP negativi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica corectura. Probabil ca cei 78,5 CP la 1750 rpm ai motorului sunt obtinuti cu pedala la podea. Nu de alta dar poti avea 1750 rpm si cu motorul la punctul mort si in aceste conditii nu dezvolta atatia CP... sau in orice treapta mergand constant la acea turatie pe drum plan sau in coborare... La coborare poti avea CP negativi :)

<{POST_SNAPBACK}>

Desi la prima vedere pare k este corect..cu pedala la podea.. intind sa cred ca nu are importanta cursa pedalei .. la 1/2 si mergand cst cu treapta x sau kick down de la 1000 ture (sper sa nu nasc un Oftopic in Offtopic -in care oricum ne aflam- zicand chestia asta).

La 1750 ture, motorul dezvolta 78.5 CP; k vrei sa-i folosesti .. si bagi masina in viteza .. e libera optiune a soferului :)

Modificat de varuNae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, cai putere dupa grafic nu indica nivelul senzatiei de accelerare, fiindca cu cresterea vitezei, turatiei si a puterii cresc si fortele de frecare.

Practic la viteza maxima puterea este folosita integral pt. invingerea fortelor de frecare.

Senzatia de putere este de fapt ceea ce mai ramane din putere dupa ce se scad fortele de frecare.

Personal graficele de putere si cuplu mi se par destul de tehnice si nu direct corelate cu senzatiile. Mai util ar fi un grafic dat de un accelerometru pe viteza de deplasare. Dar sincer nu am vazut nici o data asa ceva si as vrea mult sa vad.

Modificat de vladp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1750 ture, motorul dezvolta 78.5 CP

Mai bine zis poate sa dezvolte daca o ceri.

Si cea mai buna cerere este pedala la podea.

Graficele dau puterea maxima posibil de dezvoltat care evident se obtine doar cu accelerati ala podea.

Cei care au facut graficul au calcat talpa de la 1000 de ture chiar daca nu se recomanda asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

azi am venit acasa dupa un itinerariu de vreo 1700 km prin romanica cu dieselul bkd.

niste cifre pt. consum:

buc-bacau: 300km / 2.5 h / 7.8% /AC - on

p.n. - arieseni: 400 km / 8 h / 5.7% - drumuri nationale dar nu europene/ AC- 50% on

arad-balea lac-buc: 600 km / 8h / 6.8 % / AC- 50% on

comportament motor/cutie (140 cp / 6 vit):

putere mare la turatii mici - rezulta demaraje foarte bune cu o mica problema pentru mine care am avut inainte benzina. masina are raspunsuri bune la peste 2300 rmp, dar nu-i ca la benzina unde toata depasirea nu schimbam viteza. aici la 3500 sau 4000 moare si trebuie schimbata viteza. chestia asta ma va face sa-mi schimb modul de depasire din "presing" in "lung".

apropos de 6 viteze: prefer sa merg in a 5-a la 2500 cu 120 kmh in loc de a 6-a la 2000 rmp. oricum la traficul algomerat de azi mi se pare ca ultima viteza e facuta pentru autobahn si mai putin pt. drumuri aglomerate. in romania la cum e etajata cutia, a 5-a este suficienta: ofera reprize chiar si la 120 kmh.

inca o ciudatenie pentru mine: pe serpentine la viteze in jur de 40 km/h a doua e prea scurta si motorul face zgomot de la turatie (2500) iar a 3-a e mai de viteza si nepotrivita cu turatia ce ar trebui sa fie mai mare (1500) din cauza puterii de care ai nevoie la drum in panta si cu multe curbe.

concluzia: masina excelenta pe drumuri intinse cu reprize f. bune (am lasat citeva passat-uri de 130 cp in urma) dar trebuie sa te cam uiti pe turometru (pe cind la benzina - nu). e un pic cam rigida la serpentine dar in sensul diferentei de confort data mai mult de cutie.

o sa va zic si cum e pe autobahn in regim de mers indelungat, in curind.

PS_OT: pentru iubitorii de cirnati germani, la bilea au rindwurst (cirnat alb de vaca) - superbun. pacat ca drumul e inchis 7 luni pe an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am intors si eu ieri dupa un drum de vreo 500 km. Motorul 2.0 mi se pare excelent, inca nu am 1500 km asa ca nu l-am turat peste 3300-3400 rpm, dar si asa are forta destula.

Consumul a fost de 5.6 litri intre timisoara si herculane mers destul de grabit in limitele rodajului (si drumul e foarte prost, apoi munti, etc). Climatronicul pornit all the time. Masina sta exemplar pe sosea, in curbe mai ales, nu mi-a fugit spatele niciodata, parca este lipita de asfalt. Franele la fel excelente.

La intoarcere consumul a fost de 6.0 din cauza tirurilor care m-au inebunit, am depasit vreo 40 cred si din cauza asta nu prea am putut merge constant. Viteza maxima a fost de 180 la ora intr-a 6-a, la vreo 3000 si ceva turatii.

Reveritor la viteze, da si eu prefer a 5-a sau a 4-a fata de a 6-a. In a 5-a mi se pare ca consuma cel mai putin, in a 6-a mi se pare mie sau consumul creste cu toate ca o tin la viteza constanta.

Pe serpentine in munte nu am avut asa probleme ca NHT, o tineam intr-a 3-a si schimbam a 2-a cand era cazul la vreo panta mai mare, dar si asa a 3-a mi se pare excelenta ca are putere mare si subturata. Poate totusi nu am avut pantele lui NHT :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raportez consumul in oras din seara asta: 7.1.

L-am facut la ora 8, ora cand este destul de aglomerat in oras, semafoare, masini destul de multe, intersectii (am strabatut tot orasul), dar am incercat sa merg doar cu a 3-a cat mai mult, adevarat mai babeste, in jur de 1700-2000 turatii, viteza medie 28km/h. Sunt sigur ca puteam obtine si mai bine, am avut momente cand era 7.0 sau 6.9 dar am prins cateva semafoare care mi l-au urcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine e de 9%. in traficul nebunesc din bucuresti dupa ce lumea s-a intors din concedii. asta cu talpi destule sa nu se puna pe turbina nu stiu ce :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupunand ca O2 si G5 au aceeasi cutie de viteze pentru motorul bkd . Mie de la inceput mi se parea treapta a 5-a cam in plus . Mai exact ducea a 4-a pana la 100 kmh unde lejer puteam sa-i dau direct a 6-a . In mod normal totusi schimb a 5-a la 90 iar a 6-a la 120 .

Inainte de chip am testat cam pana unde duc vitezele

3-a 4000rpm 100kmh

4-a 4000rpm 140kmh

5-a 4000rpm 180kmh :banghead:

iar la a6-a limita e cerul :banghead: (cam 205kmh la 3700-3800rpm)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oooo gorrocs, ai chip nu stiam ca ti-ai pus, cum se comporta? :)

hmm ori nu am fost eu atent , dar parca la 180 intr-a 6-a aveam cam 3500 rpm (cam mult mi s-a parut) ...mai mult nu i-am dat ca inca nu aveam 1500 km, deci ma asteptam ca la 205 la ora sa am deja 4000 si ceva ? poate nu am fost eu atent totusi.

Sau poate daca ramaneam constat la rpm-ul ala viteza crestea ?

Modificat de raz.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 180 am 3200 cu a 5 ca e ultima mai departe nu mai stiu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa par Toma, dar n-as prea crede....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare.

ieri m-am intors dupa 5000 km prin europa cu octavia 2.0 tdi.

masina e mult mai confortabila la drum decit cele cu care am mers inainte: megane, cielo si oltcit ( :pale: ).

ultimele cifre din memorie: bruxelles-arad: 1700 km , 17 h de condus, 16 h efective - cu "staugefahr" si vami inluse. viteza medie inainte de vama romana: 120 km/h.

viteze pe afara: 140 - belgia, 160-180-200 germania, 130-140 - ungaria si 140 romania.

consum: 6.6 % cu aerul pornit non-stop.

imi aduc aminte ca in belgia am scos la mers drept fara oprire 6.3% (drum de circa 200 km) la 4 dimineata.

la plecare surpiza neplacuta: pe la sebes am vazut afisat "check oil level" si am completat cu ulei.

in total dupa 9000 km a halit 1.2 litri.

cam mult nu?

insa m-am mai obisnuit cu mersul la diesel adica nu mai retrogradez ca la benzina.

citeva cuvinte despre cutie: a 6-a e bestiala pt. autobahn.

de la 120 la 205 km/h cit am mers maxim cu ea.

e foarte placut sa vezi ca ai loc de talpa si la 160 km/h

cite skoda octavia am vazut in europa: nu prea multe; iar in bruxelles sint pe post de taxiuri!!!!

in schimb am vazut la IAA la frankfurt si RS-ul sau cum se cheama la skoda.

2.0 litri turbo.- galbena - 17'' , etc.

standardul la nemti mai include si praguri de plastic pe interior.

in rest ar merita sa va zic despre ce masini am vazut acolo.

mai multe impresii va mai scriu dupa ce ma odihnesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poze nu am facut, din pacate, caci la anumite standuri era ca la noi la carne pe vremuri.

in special la maserati: 5 metri de cordon uman.

insa la daimler-crysler am vazut profesionalismul intruchipat in materie de marketing:

au inchiriat o hala intreaga. accesul se facea pe o scara rulanta pina la o esplanada

de unde puteai vedea aproape intreaga hala cu masini mercedes si unde existau niste machete luminate cu dispunerea in "teren" a masinilor.

coborai la ele, iti curgeau balele (amg, etc), si apoi coborirea se facea pe o spirala in care erau din loc in loc lociri amenajate temetic: siguranta, comfort (cu scaune montate pt. testarea confortului), design, etc.

in tot acest timp pe centrul gol al spiralei puteai vedea la parter noua clasa S.

la parter colac peste pupaza - maybach fara jiji. si cel al lui jiji dar si cel nou.

la bmw- dezamagire. masini puse frumos dar nimic mai mult.

m-a mai impresionat aston martin si mi-a placut un mitshubishi dragut.

am vazut si standul de la dacia-logan care a venit cu masina cu capace de plastic nu din aliaj!!!!

inca un detaliu: la Rolls Royce capacele de la roti erau puse in asa fel incit si la rotile din spate si la cele din fata sa poti citi sigla normal. detalii ce scapa la majoritatea dealerilor de pe la noi :pale:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci .... ceilalti ce spun ?! Consuma 2.0 TDI asa mult ulei la toti ?

9000 km a halit 1.2 litri.

Sau e ceva normal ?

Modificat de Cain
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca un detaliu: la Rolls Royce capacele de la roti erau puse in asa fel incit si la rotile din spate si la cele din fata sa poti citi sigla normal. detalii ce scapa la majoritatea dealerilor de pe la noi :)

la Rolls-Royce sigla din centrul rotii nu se invarte. Ea ramane in aceeasi pozitie chiar si cand roata se misca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci .... ceilalti ce spun ?! Consuma 2.0 TDI asa mult ulei la toti ?

Sau e ceva normal ?

<{POST_SNAPBACK}>

Pentru un raspuns la intrebarea ta...urmareste discutia de la acest link/topic:

consum ulei la 2.0TDI

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

about RR: alles klaar

cit despre consumul de ulei, am vazut ca e OK dupa regimurile de mers.

Sper ca acest consum sa inceteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Astazi am testat 2.0TDI la Brady de pe Iuliu Maniu. Toata stima, am iesit pe autostrada pana spre Bragadiru sau cam asa ceva, am intors la un pod.. Oricum f. lung traseul fata de cei 2-3 km amarati de la Porsche.

Concluzii despre motor... e genial, este mai silentios la relanti (si parca si in mers) decat 1.9 si are niste reprize... e intr-adevar foarte reusit, nu ma asteptam sa-mi placa asa de mult un diesel :D Ambreiajul insa este mai tare, nu cu mult, dar este taricel fata de ala de pe 1.9.. Cine le-a mai condus pe ambele poate confirma?

Oricum, am mers pana la 180 si urca f. usor, reprize decente chiar si in a 6a.. Ma gandesc din ce in ce mai serios la motorul asta, desi e cam scump :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu amandoua, si sincer nu am observat ca ambreajul de la 1.9 sa fie mult mai moale...dar poate nu am mers eu destul cu 1.9.

Ca zgomot mie mi se pare al meu mai zgomotos la relanti fata de motorul 1.9 de la test drive...dar in mers e mai silentios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!