Jump to content

axa cu came


dumi
 Share

Postare recomandată

tot caut de cateva zile niste specificatii despre axa cu came stock.Cine ma poate lumina si pe mine cu treaba asta?

Tot umbland pe tabelul de la dihorul,am dedus ca la un motor stock de 1584cc cele mai bune rezultate vin cu axa W100...asa in capul meu as vrea o axa cu came sport,dar nu stiu daca e cazul...

1584cc axa originala

Pot

Modificat de dumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ca ai facut un topic cu asta, dar pe langa dimensiuni, as vrea sa bagam si cum se modifica o axa cu came, daca se poate aia oiginala, sa o faci ca una sa zic w120 sau un tcs 10

din ce am gasit eu niste date, pun aicea cu poza

tabelu mic e ptr motoare cu turbo, iar ala mai mare sunt ptr motoare simple

axele cu came sunt engel

intreb, ptr ca ma intereseaza si pe mine datele care sunt la axa cu cama standard, sa vad cat trebuie modificata ptr ceea ce doresti.

cum se modifica? daca nu cer prea mult

post-7466-1233872815_thumb.jpg

post-7466-1233872835_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se schimba nu se modifica... Si prin absurd chiar daca te-ai apuca sa modifici la una stock (ceea ce ar insemna sa modifici geometria lobilor, sa mai retezi din ei pe alocuri si sa adaugi material in alte parti, lucru care mi se pare imposibil din foarte multe considerente), crezi ca ai putea sa ajungi sub pretul uneia gata facuta?

Modificat de xellex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca in cazul tau, tu ti-ai cumpara una noua..

nu si in cazul meu

eu am intrebat de date la una stock si ce prelucrari are trebuinta.

eu ma gandeam asa:

incarcare a axei cu came, si dupaceea prelucrare, si dupaia tratament,, asta nu sunt sigur

stiu ca poate sa se intample cand incalzesti axa, sa nu mai revina la forma initiala axa si sa se strambe, deaia intreb.

si da ptr mine e mai ieftin sa fac eu una decat sa cumpar una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6000 rpm cu chiulasa echipata stock?

nepricepandu-ma prea mult la aspectele legate de tuning intreb si eu. nu trebuie schimbate supape? arcuri? ceva... din cate vad eu cuplul maxim cu W100 e la 3800 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6000 rpm cu chiulasa echipata stock?

nepricepandu-ma prea mult la aspectele legate de tuning intreb si eu. nu trebuie schimbate supape? arcuri? ceva... din cate vad eu cuplul maxim cu W100 e la 3800 rpm.

poi cel putin arcuri ori duble ori mai tari....si daca cuplul maxim e la 3800 e bine sau rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu va chinuiti sa faceti axe cu came acasa sau la nea' pe strung.. a incercat si baiatu' si nu prea a mers .. zona cementata era destul de groasa, dar n-am avut posibilitatea de a-i trinti si o cromare dura si o rectificare asa cum scrie la carte ... cel putin la broaste se gasesc destule modele

axa o alegi dupa ce ti-ai trasat un obiectiv (turatie, putere, cuplu) si dupa ce faci un calcul termic minor adica faci asa o diagrama d'aia carnot pe care pui punctisoare si de acolo iti iese Pot

post-17229-1233927034_thumb.jpg

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

noul vocabular tehnic la sectiuna taning ..... Pot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma-ti spart...nu vreau nici sa-mi fac o axa cu mana mea,nici nu vreau sa caut una anume...

ideea era ca am gasit axa asta cu came W100 si vreu doar sa-mi ziceti ce parere aveti despre cifrele date...va intreb pe voi pentru ca eu stiu in mare ce spun dar nu si ce implica ele...asa ca luminati-ma....

dar nu ma bagati mai tare in ceata...

bogdane,silviule sau care intelegi mai bine cifrele astea,dati-va cu parerea despre ele si spuneti-mi ce inseamna si ce implica....

Modificat de dumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum vad eu, pe langa alte date, adica in comparatie cu axa standard banuiesc ca ea se deschide mai mult, avand lobul mai mare, deci tine mai mult supapele eschise cand trebuie, deci o alimentare mai completa, si de acolo mai este si lobul este cateva grade il inchide mai repede banuiesc...

curios sunt si eu care sunt datele uneia standard in comparatie cu w100

si daca se poate un raspuns la ceea ce am scris in postul anterior despre modificare tratamente si toate cele, ptr ca se face in conditii bune, in atelier care se ocupa cu asa ceva, nu la nea pe strungu, cu toate ca are si denalea pe acolo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

si pe mine m-ar tenta o axa cu came tunata, e asa cum zice bogdan se modifica diagrama de functionare a motorului, daca vrei sa se deschida supapele mai mult exista tacheti cu alt raport care fac asta. dar v-ati pus problema ce alte conditii treduie sa mai indeplineasca motorul ala ca sa ii cresti turatiala: echilibrare dinamica la vilbrochen(marea majoritate nu mai sunt la cota nominala) impreuna cu volant, biele si pistoane inperechiate cu diferente de greutate de ordinul gramelor, pompa cu debit marit(si evident filtrat integral) marirea capacitatii baii de ulei, la chiulase arcuri speciale( nu au pasul constant) care asigura inchiderea rapida astea la prima strigare... cit despre w 100 se pare ca este cea mai apropiata de cea standard

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe mine m-ar tenta o axa cu came tunata, e asa cum zice bogdan se modifica diagrama de functionare a motorului, daca vrei sa se deschida supapele mai mult exista tacheti cu alt raport care fac asta. dar v-ati pus problema ce alte conditii treduie sa mai indeplineasca motorul ala ca sa ii cresti turatiala: echilibrare dinamica la vilbrochen(marea majoritate nu mai sunt la cota nominala) impreuna cu volant, biele si pistoane inperechiate cu diferente de greutate de ordinul gramelor, pompa cu debit marit(si evident filtrat integral) marirea capacitatii baii de ulei, la chiulase arcuri speciale( nu au pasul constant) care asigura inchiderea rapida astea la prima strigare... cit despre w 100 se pare ca este cea mai apropiata de cea standard

axa W100 pare dupa cifre axa cu cele mai bune performante pe un motor stock...la ce m-am uitat eu mai atent la scaderea cuplului,e cea care cu care motorul are cel ma mare cuplu...dar asta nu stiu eu,daca interpretez bine cifrele....

de aia rog pe un specialist in cifre sa spuna daca sunt adevarate cifrele si ce spun mai exact acestea referitor la performante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi zicea acum ceva timp cineva cum ca s-ar modifica axele cu came la Dibas in Germania cu 20 eur/cama. Cereau neaaparat axa originala a masinii. Aveti idee de asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!