Jump to content

VW Golf 6 R


Marius
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

Haideti sa nu transformam topicul intr-un versus... este clar ca R20ul va fi un S3 cu FWD si XDS... sau un Ed30 putin dopat...

Sunt usor de inteles ratiomentele care se afla in spatele renuntarii la aspiratele mari, nu le insiram iarasi... insa bavarezul fost producator de avioane oare ce va face?! un producator cunoscut mai ales pentru cilindreele mari cu 6 cilindrii

Offtopic: Plicti, long time no see :coffee_lol: wb!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • B.o.g.d.a.n

    22

  • rex

    17

  • Bogdan_wrc

    15

  • GtSport

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Plictisitul

Eu nu prea vad rostul acestui R20 si nici a lui Scirocco R care e cam aceeasi Marie cu alta palarie. Ce vor sa arate punand 270hp pe fwd?

Ca e campionul subvirarii? Si pot sa pun pariu ca suspensia nu o sa fie una "track only" ci una folosibila si prin gropile din RO asa ca stabilitatea va avea putin de suferit, iar subvirarile vor fi la ele acasa.....

Hai ca la un 402 o scoate un timp bunisor, dar iti dai seama ce fun o sa fie pe serpentine??? :)

Scirocco R (similar la performante cu acest r20) cu motorul de pe s3 scoate suta in 6.5 sec in comparatie cu s3 care are si quattro(ceva kg in plus) care scoate 5.7 sec.

O adevarata racheta acest r20....

Dupa Automarket.ro (link-ul dat de vlad pe pg 2) "Propulsorul supraalimentat de 2.0 litri ii va oferi lui Golf R20 un timp de accelerare 0-100 de cinci secunde,..." Serios??? mai rapid ca 135i ....mai sa fie ..!!! Oare dece ii pun pe astia care prezinta vremea sa scrie/traduca articole auto?

Dudu nu am fost plecat nicaieri...ci sunt doar putin dezamagit de vw. Citesc forum-ul in fiecare zi, urmaresc ce fac superchipsii si ce premii mai culeg de la 402m ....

Modificat de Plictisitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R20-ul va fi cu tractiune fata? R-urile nu ar trebui sa fie integrale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plictisitul

Ar trebui, am dori, dar din pacate numa pentru diesel se mai gaseste tractiune integrala la vw ...:(

Modificat de Plictisitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate se iau si ei dupa ford cu tractiunea fata , mie personal mi se pare o mare prostie. Initial ziceau ca va avea 4x4 dar sa pierdut pe parcurs chiar nu inteleg dc ?

Ferarri vrea sa introduca 4x4 si vw renunta ciudat de tot , ce face criza asta.

Acum ar mai putea fii o varianta (sper) sa fie 4x4 , numai ca revistele de specialitate sa fi inteles gresit cum sa intamplat si cu Sandero Stepway ( toti ziceau ca e cel mai ieftin 4x4 cand el nici vorba de asa ceva )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca unui golf 6 (adica binisor lucrat la interior) ii pun motorul de pe S3 si tractiune integrala oare nu ar manca din pita lui S3 ??

plus ca ma tem ca ar deveni destul de scump pentru un golf, dar revin, mai ieftin ca un S3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa te poti gandi ca si G6 la motorizari echivalente mananca pita A3 ului care este cu mii de euro mai scump. R-urile trebuie sa fie integrale. E ciudat sa ii pui 270cp pe putea fata si fara un diferential adevarat. Focusul RS stiu ca are o gramada de inovatii la arhitectura suspensiei fata pentru a face fata puterii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un XDS nu va face niciodata fata la 270cp. Fara un diferential mecanic si punte fata modificata R20 o sa fie campion la subvirare si torque steer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa te poti gandi ca si G6 la motorizari echivalente mananca pita A3 ului care este cu mii de euro mai scump.

nu e musai. nu uita carei categorii de conducatori auto i se adreseaza un hot hatch de 270 cai putere.

asta nu inseamna ca imbratisez solutia asta. sa asteptam sa vedem.

P.S. exista Mazda 3 MPS, cu 260 cai putere-tractiune fata.

e drept, cu limitare de cuplu in primele 2 trepte, dar exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plictisitul

spb: "G6 la motorizari echivalente mananca pita A3 ului care este cu mii de euro mai scump" chiar asa si este. Daca te uiti la cate golfuri sunt ai sa vezi ca sunt de 10x mai multe ca a3+serie 1 del a bmw. Pur si simplu nu renteaza diferenta de pret. Aici ma refer la versiunile normale.

Cand vorbim de s3 r32 135i lucrurile se schimba si devine chestie de gust.

Vrei rafinament , stabilitate, plecari rapide de pe loc iei s3 sau r32 depinde daca vrei aspirat sau turbo vrei fun iei 135i. Puterea e in dotarea standard la toate 3.

La vechea generatie adica gv r32 nu se calcau pe bataturi adica era un aspirat vs un turbo, vrei rafinament mergi pe r32, vrei hardcore iei audi ...turbo boost etc..

La generatia actuaola G6 r20 , pai aici e acelasi motor daca mai puneam si acelasi 4x4 iese aceeasi Marie cu alta palarie...Faceau r20 la pret de s3 nu-l cumpara nimeni, daca il faceau mai ieftin nu mai cumpara lumea s3 si asa s-a ajuns la solutia actuala:

r20: 0-100 6.4 sec

s3+ quattro(care atarna la greutate) 5.7 sec

Partea buna e ca nu s-au stresat prea mult cu fabricarea lui ci pur si simplu au luat xds de pe gti, motoru de pe s3 si uite asa a rasarit un r20. Dar dupa fapta si rasplata..sunt curios cati il vor cumpara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Plictisitul Mare dreptate ai. VW nu putea sa puna motorul de S3 in combinatie cu 4x4 pe Golf, ar fi rezultat performante foarte asemanatoare cu S3, un design ceva mai nou si mai placut, niste dotari de care nu beneficiaza S3 si un pret echivalent sau chiar mai mic, caz in care clientii de S3 s-ar putea reorienta sau ar scadea vanzarile la Audi.

Eu sunt dezamagit ca nu au pus 4x4, desi sunt constient de tendintele de marketing ale companiei. 265 de cai si tractiune fata nu este chiar un lucru placut, chiar si cu XDS.

Imi doresc ca atunci cand schimb masina sa iau ceva cu motorul 2.0 turbo, de preferat 4x4, iar R20 era printre preferinte alaturi de Scirocco R. In cazul asta va trebui sa ma reorientez catre Audi sau chiar alte marci.

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva un link unde scrie clar ca golful r20 va fi fwd? Sau este doar o analogie la faptul ca scirroco r20 e fwd? Nu de alta, dar imi doresc fff mult ca golful sa fie 4motion :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca noul R20 nu va fi 4motion va fi o gluma de masina, nimic special la ea. Daca va fi 4motion, oricum nu va putea concura cu S3, chiar daca acesta a ramas cu un pas in urma sa ii spune asa, tot e mai calitativ in interior, mai fun la condus etc, + trebuie luat in calcul ca la anul apare noul model de A3, iar noul S3 il va bate destul de bine pe R20. Trebuie sa inteleaga lumea ca intotdeauna varful va fi Audi, niciodata VW!

L.E: chiar daca sunt subiectiv, G5 mi se pare mult mai reusit la designul exterior, iar noul GTI nu mai este atat de personalizat ca si G5 GTI (de ex. bordul specific GTI la G5, G6 GTI e banal, la fel ca cele de serie)

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar golf 6 e superior lui 5 la aspect interior si calitate materiale totusi. Si cum au modoficat interiorul la scirocco e posibil sa il modifice si la gti mai incolo (peste 5-6 luni ). Vedem mai exact dupa ce apare R20 care cum sa mai zis aici daca nu e 4motion va fii o gluma. :(

Modificat de 4x4lover
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un articol facut de o persoana neprofesionista, pot sa spun !! Nu cred ca Vw o sa scoata un Golf mai puternic decat R20 !! Omul nu are nicio idee despre ce vorbeste !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate sunt de acord. E prima oara cand apar asemenea informatii, si este ciudat ca apar intr-un articol scurt, simplu fara explicatii de la noi. Macar de ar fi asa si ar pune tractiune integrala pe R-uri... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wug chestia cu downsize-ul e comuna la toate firmele. Si fiat are 1.4 tjet , 1.4 tsi a intrat la seat audi skoda, citroen parca are si el ceva asemanator, adica ori cat de mult ti-ai dori motoare aspirate, cu cilindree mare nu prea ai sa mai gasesti in urmatorii ani. Pana si Bmw care avea pana acum 1 motor biturbo 35i si el va trece la downsize. Urmatoarele motoare de pe seria 1 & 3 vor fi de 1.3l max 180cp si 1.8l cu max 330 cp evident turbo.

Nu stiu sa-ti spun cum sta tsi-ul pe la 150-200k ca eu am doar 40k cu el si nu sunt nici un fel de probleme. E un motor destul de rapid in 0-100 cu care poti depasi destul de usor, si cu care poti scoate si consumuri de diesel daca nu te grabesti, chiar in varianta 280Nm si 200+ cp

Ma gandesc ca asta a fost si filozofia pe baza caruia a fost construit...

Am mers si eu cu motor v6 aspirat 2xx cp si evident ca e mult mai rafinat decat tsi-ul meu, as alege oricand golf r32 in detrimentu lui audi s3 cu toate ca s3-ul l-as putea duce mult mai sus cu mult mai putini bani, insa dupa cum spuneam ca si rafinament cele doua nu se compara.

Eu zic sa nu ajungem sa comparam VW cu Fiat.

Nu ca nu ar fi bune ca si motoare drept dovada Opel are deja 1.3 si 1.9 CDTI de la Fiat si pe turisme si pe autoutilitare.

Despre motoarele mici cu turbo nu stiu prea multe, dar ce stiu e ca nu rezista in timp tocmai datorita turbinei. In general motorul pe benzina e supus uzurii mult mai repede decat la diesel. Adica un benzinar la 150k km este echivalentul diesel la 250-300k.

Acum eu inteleg ca tu conduci o masina care face parte din categoria benzinare, dar nu s-a comparat niciodata pana acum consumul unui diesel cu cel al benzinei. Nici macar Corsa de 1.0 sau Peugeot n-au reusit sa scada sub 7 in oras asta la mers "batraneste".

Parerea mea e ca mai dureaza pana benzina bate dieselul la consum si cuplu.

Totul se invarte acum in jurul Newton Metru, Kilowatii nu mai sunt atat de prioritari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wug colegul Plictisitul spunea de downsizeing pt ca era vorba de R32 si R20.

Ceea ce ai spus tu nu are nici o legaura cu topicul. In plus mai faci niste afiramatii care pot inflama spiritele. Afirmatia "Totul se invarte acum in jurul Newton Metru, Kilowatii nu mai sunt atat de prioritari. " este complet gratuita (de ex daca totul se invarte in jurul NM atunci de ce golf 1,4 TSI de 140cai bate 2,0 TDI 140cai la repreze 80-120 cand nu se specifica treapta?). Din nou se transforma aceasta discutie in benzina vs diesel si, sa nu uitam, NU EXISTA R DIESEL. Asa ca aici vorbin de benzinare. Si pe acest topic chiar nu are importanta cat consuma diesel-ul sau ce cuplu are.

Si acum Ontopic:

Sunt de acceasi parere cu Plicitsitul... este nevoie si de un V6. Evident ca taxele sunt mai mici la 2.0, cuplul e mai mare, posibilatatile de tuning sunt mai multe, dar mai sunt si pasionati care vor sa auda un V6 sub capota :D.

Iar faza cu R20 FWD mi se pare foarte foarte nasoala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la Fifth Gear au facut test Ford Focus RS vs Mitsubishi Lancer Evo X. Amandoua au 300CP.

Filmuletul puteti sa-l vizionati

!!

Diferenta intre Focus RS, care este cu tractiune fata, si Evo X cu tractiune 4x4 este foarte sesizabila mai ales in curbe. Evo X se lipeste de asfalt in timp ce RS cam zboara !! Pe circuit RS a pierdut minim o secunda.

Daca R20 nu va fii 4x4 va fii urat !! Daca va fii cu tractiune fata eu zic ca o sa aibe un timp asemanator cu Seat Cupra 240 CP. Ma intreb, de ce sa cumperi o masina mai scumpa cand ai aceleasi performante ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am spus e nasol rau daca R20 nu e 4motion. Daca R20 e FWD va exista GTI ED 35? Daca va exista ce va avea in plus?

Oricum inca nu stim nimic concret :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Iata si raspunsul primit despre aparitia R20:

"Stimate Domnule Gavril,

Modelul Golf VI R20 va fi disponibil aproximativ la inceputul lunii noiembrie. Deocamdata nu va putem comunica decat motorizarea care va putea fi achizitionata: 2,0 TSI / 265 CP.

Va multumim pentru interesul manifestat fata de marca Volkswagen si speram ca acest nou model sa fie conform asteptarilor dumneavoastra.

Cu stima,

Laura Culcea

Porsche Romania S.R.L.

Sos. Pipera - Tunari, Nr. 2

Voluntari 77190, jud. Ilfov"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant . Sunt curios la ce pret va iesi ?

Noul GTI mi se pare ca are un pret ok la 19.400 cip . Daca R20 va aparea pana in 23.000 cip ar fi foarte interesant pentru mine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imposibil. Pretul noului R20 va putea fi comparat cu cel de la vechiul R32 pe care il inlocuieste si care nu stiu cat costa nou, dar cu siguranta peste 30.000 ddp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai dreptate . Stiu ca Golf V R32 incepea de la 26.000 cip , pret care mi sa parut intotdeauna nejustificat , mult prea mult pentru un Golf fie el si modelul de top .

Dar ramane de vazut , ma gandesc totusi ca fara AWD si cu acelasi motor in mare ca si GTI-ul pretul sa scada totusi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!