Jump to content

VW Golf 6 R


Marius
 Share

Postare recomandată

Cu tot respectul Vlad ce ne arati tu este lup in blana de oaie, NU asa o sa arate R20 !! acele spoilere sunt la accesorii originale.

Modificat de psyk3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • B.o.g.d.a.n

    22

  • rex

    17

  • Bogdan_wrc

    15

  • GtSport

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

arata mult prea banal, nici eu nu cred ca va arata asa. sper sa aiba jantele alea smechere din pozele de pe cealalta pagina. asta arata mai banal ca un gti, refuz sa cred ca va arata asa. probabil e ca sa pastreze suspansul, stiau ca sunt pozati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum va lamureste aceasta stire: http://www.evo.co.uk/news/evospyshots/2349...n_golf_r20.html exemplarul de acole e deghizat in TDI. Si mi se pare si normal sa fie asa, doar nu-s nebuni sa il arate in forma (exterioara) finala la niste banale teste pe circuit...

Oricum, asa cum zic si englezii , are un adversar redutabil in Focusul RS, care sta excelent si la "looks" si la power.

Modificat de qdonline
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua poze cu R20 care par sa fie destul de reale.

Enjoy!!

Jante sunt de pe Audi R8 de 5.2 motorul de lambo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut , oare va avea si DSG? Sunt sanse sa o vedem in liste de preturi pana in noiembrie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@4x4lover

"Expect fuel economy to head in the opposite direction, being reduced from the R32

Modificat de Fivetd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Am citit si pe world car fans dar nu eram sigur. Dar cu data lansari a mai auzit cineva ceva? Eu cred ca va fii in jur de 30000 cip avand in vedere ca si pretul golfului git a crescut cu 1000 de eur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modelul acesta de golf va rupe gura targului cred eu. se vor gasi destui baieti destepti sa-l cumpere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trecand la motorul 2.0 tfsi pe r20, se pierde mult din personalitatea golfului 5 r32 si acelasi lucru l-au facut si cu gti-ul, lansand gtd...

chiar si in conditii de criza, nu mi se par niste decizii inspirate, gti e gti, de ce sa mai faci o varianta gtd? unde e farmecul? iar sa treci de la r32 (v6) la r20 (r4) si sa se numeasca evolutie...nu prea merge

pentru mine, golf 5 r32 ramane masina de vis

Modificat de adinho
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum gtd din ce am vazut are motor de 2 litrii si 170 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
pentru mine, golf 5 r32 ramane masina de vis

tot auzind astfel de afirmatii m-am decis sa nu dau niciodata mk5ul R32. Chiar devine masina de colectie tinand cont de ce se intampla cu industria auto si cu ce motoare mici si turbo vin din spate vs un VR6 cu sound si cuplu decent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai te-ai gandit vreodata sa dai R32 -ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sunt de acord ca se pierde din farmecul si istoricul R32-ului prin acest downgrade de la aspirat V6 la turbo L4 (criza, tendintele din piata, samd) insa nu sunt de acord cu GTD-ul care strica imaginea GTI-ului deoarece si acesta are un istoric si o traditie inca de la m1 daca nu ma insel

PS: haideti sa discutam despre golful R20 nu despre masinile lui voinea, oricat de competente ar fi ele (btw Dragos, sunt de acord cu alegerea de a-l pastra alaturi de Bolf :offtopic: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se schimba prea mult noul aspect al golf-ului cu aceast 6 dar se schimba cel mai mult r20 fata de r32. dar poate cand o sa avem cateva poze cu masina pe strada o sa ne schimbam parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gbrgeorge, nu prea am priceput multe din ultimul post, dar cred ca ai inteles gresit...noi nu ne refeream la aspect, ci la ce se va gasi sub capota... un v6 de 3.2 pe un hatchback era ceva deosebit, unic in clasa asta daca nu ma insel, acum se trece de la generatia 5 la 6 scazand numarul de centimetri cubi si de cilindri... nu imi place cum suna...

practic acum motorul de pe r20 are la baza motorul de pe gti, leon fr sau octavia rs...

dudu: sa fim seriosi, nu are traditie, la generatiile 4 si 5 nu a existat si nici nu i-am dus dorul, nu stiu despre celelalte generatii. Clar e ca acum l-au scos gandindu-se ca se va vinde bine pe timp de criza...puteau sa ii spuna gt sport sau oricum altcumva...treaba asta imi aduce aminte de seat, unde puteai sa iti iei leon fr cu 200 cai benzina sau 170 motorina...

imi mentin parerea ca nu are ce cauta gtd in oferta vw...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

pai atunci unde era R32 la primele generatii?? abia de la a 3a au incercat ceva cu VR6-le, o masina super la vremea ei insa cu cateva lipsuri destul de importante

Mk1 si Mk2 cu GTI si GTD erau concepute pentru alegerea fiecaruia... Iar tendinta actuala (vezi 6GTI si cate influente are din mk1, pornind de la montanti si terminand cu grila fata in contur rosu) este sa respecte trecutul...

In aceeasi linie de discutie, intrebare: pana la coada, care este imaginea golfului?! eRul sau GTI-ul?!

Hai ca incheiem offtopicul, GTD-ul are topic dedicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTD exista si pe Golf 2 si 3 daca nu ma insel. Si era un model superb pt vremurile alea. Asa ca nu se poate spune ca e o noutate.

Acum diferenta intre ce spuneti voi aici R32 si R20, ca e mic motorul ca nu e cuplu nu stiu cum. VW nu a avut motoare performante pe benzina niciodata dupa anii 1997. De ce ? Pentru ca au revolutionat dieselul.

Singurele motoare care te baza-i pe ele au fost Golf 2 GT si GTI ambele variante, Golf 3 GT nu GTI. Atat. Restul numai pentru soferi de duminica. Niciodata nu au ajuns restul motoarelor pe benzina la 2-300000 km. La fel si la Audi, dar macar acolo cand vine vorba de forta dau exemplu, RS4 din anii 2000 - 2.7L V6 biturbo care daca vrei sa simti forta turbo scoate-i limitarea si mergi cu 330Km/h pe autobahn. Cine stie despre ce vb stie ca bate R8 si la plecare si pe finala. Cum asa ? In concluzie, nu cilindreea e prioritara.

La final, pot spune cu toata convingerea ca VW nu mai e interesat de benzinare sau de fapt nu mai sunt bani pt dezvoltarea benzinarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

atunci aparitia TSI-ului cum o vezi?! Faptul ca mai toti producatorii se indreapta astazi catre benzinare mici, turbo in timp ce vw a lansat motorul asta in toamna lui 2005?!

Asta a fost un accident?!

Iar despre performantele benzinarelor dupa 97 pot spune ca au fost cateva variante foarte reusite, incepand cu G4 GTI si GTI Ed.25 ca sa vb doar de vw... eu visez la VR6 Highline din copilarie :P

1.8T-ul vremurilor respective (~2000) era, in ciuda unui consum de ulei de dieselar :), unul din cele mai reusite motoare

Problema aspiratului mare este de feeling si de liniaritate... fara turbolag, fara electronica excesiv de multa, fara dureri de cap

Parerea mea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pot pronunta despre TSI dar stiu despre ce am vb mai sus.

Sincer, nu ma incanta ideea de motor mic cu turbina. Motorul mic la turatii mari cu turbina ... nu e genul meu.

Poate fuge si are performante pentru o bazaitoare 1.4 litri nu zic ca nu, dar astept sa vad cum se prezinta TSI la 150-200000 km.

Daca te uiti putin la vanzari toate firmele din Germania tot spre diesel merg cu toata convingerea iar acolo nu neaparat costul de mentenanta e problema ci anduranta e prioritara.

Pana acum toti se bateau cu pumnii in piept ca benzina e scumpa dar compenseaza pe partea cu mentenanta mai ieftina comparativ cu diesel. Injectoare pe 100 de euro, nu turbina nu stres.

Sa vedem acum ce fac TSi-urile cu turbine si compresor sau hibrid ce e acolo.

Referitor la G4 eu tot la parerea de cele mai poaste motoare pe benzina raman. La fel si Audi 1.6 1.8 2.0. O mica exceptie face 1.8T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

din ce am citit eu in urma cu ceva vreme, stiam ca vw renunta la v6 din cauza normelor de poluare ;)

Modificat de angel eye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu cred ca e un lucru rau ca au micsorat motorul. Da era un zgomot si da era o anumita senzatie dar acum se merge pe motoare mici cu cai putere multi si care nu polueaza si "omoara veverite" de ex : 1,4 tsi ....etc.

Acum cu porcaria asta de taxa la un motor de 2.000 cmc nu se platesti pe cand la 3.2 e 4000 de eur daca nu gresesc. Multi ar spune ca daca ai bani de asa o masina ai bani si de taxa dar chiar ar da cineva 4000 de eur DEGEABA doar ca sa aiba un motor de 3,2 care e "facut" de concurenti care au motoare mai mici, momentan . Oricum chiar si cu 270 Cp nu cred ca va se va tine de Focus RS poate in curbe va fi mai bun dar pe line drepta nu prea cred.

Din cate am mai citi VAG a renuntat 3.2 complet si nu il va mai pune pe nici un model .

VW a renuntat la acest motor si din cauza lui passat R36. Daca noul golf avea si el motor de 3,6 passat-ul trebuia sa aiba motor mai mare si ce faceau puneau un motor V8 care e si pe RS4 ? Pierdea audi la vanzari , de asta nici nu au pus pe passatul actual motoare mari diesel . Si sa nu uitam de concurentul lui R32 de la AUDI S3 .

Eu am vazut pe strada multe golfuri 2 care scrie pe ele GTD si nu mi se pare o emblema cumparata din bazar daca gresesc va rog sa ma scuzati. Multi spun ca benzina e mai buna pentru sportivitate nu cred ca sunt muti care spun ca motorina e mai buna. Audi a dovedit ca si cu un "TDI" poti face lucruri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred mai degraba ca pentru audi s3 concurentul e gti. R32 e mult mult peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e asa. S3 are Quattro, GTI e FWD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@candrei

R32 are 250 de cai pe un, greu la propriu, 3.2 V6 si 4motion, s3-ul are 265 pe un 2.0 tfsi si quattro. calculeaza tu "care e mult peste", atat la performante, cat si calitate. sa nu zic si de posibilitatea ridicata de tuning a unuia dintre ei. ghici care..

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plictisitul

Wug chestia cu downsize-ul e comuna la toate firmele. Si fiat are 1.4 tjet , 1.4 tsi a intrat la seat audi skoda, citroen parca are si el ceva asemanator, adica ori cat de mult ti-ai dori motoare aspirate, cu cilindree mare nu prea ai sa mai gasesti in urmatorii ani. Pana si Bmw care avea pana acum 1 motor biturbo 35i si el va trece la downsize. Urmatoarele motoare de pe seria 1 & 3 vor fi de 1.3l max 180cp si 1.8l cu max 330 cp evident turbo.

Nu stiu sa-ti spun cum sta tsi-ul pe la 150-200k ca eu am doar 40k cu el si nu sunt nici un fel de probleme. E un motor destul de rapid in 0-100 cu care poti depasi destul de usor, si cu care poti scoate si consumuri de diesel daca nu te grabesti, chiar in varianta 280Nm si 200+ cp

Ma gandesc ca asta a fost si filozofia pe baza caruia a fost construit...

Am mers si eu cu motor v6 aspirat 2xx cp si evident ca e mult mai rafinat decat tsi-ul meu, as alege oricand golf r32 in detrimentu lui audi s3 cu toate ca s3-ul l-as putea duce mult mai sus cu mult mai putini bani, insa dupa cum spuneam ca si rafinament cele doua nu se compara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!