Jump to content

Poze cu dyno testuri


5TORM
 Share

Postare recomandată

Foarte tare , si eu de curand mi-am facut varianta race la polo si sunt super multumit. Drakool21 daca nu ma insel cand ti-ai facut softul race la Dragos eram si eu acolo cu Lancia turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FABIAn RuSu

Asa a iesit pe un dyno, dar o sa mai incerc pe inca unul sa fiu sigur.Puterea este oricum destul de mare la roata din ceea ce am testat eu pana acum in mers.

Modificat de D@rk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tare , si eu de curand mi-am facut varianta race la polo si sunt super multumit. Drakool21 daca nu ma insel cand ti-ai facut softul race la Dragos eram si eu acolo cu Lancia turbo.

Exact! Am stat putin de vorba cu tine si cu Mugur despre BNM-uri cat timp isi facea Dragos magia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
@FABIAn RuSu

Asa a iesit pe un dyno, dar o sa mai incerc pe inca unul sa fiu sigur.Puterea este oricum destul de mare la roata din ceea ce am testat eu pana acum in mers.

nu te lasa amagit de cuplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Un Audi S3 2.0 TFSI.

Primul grafic este facut cu software-ul original al masinii si cu o evacuare turbo-back Revo + admisie cold air EVO MS si cu benzina OMV Carrera 100. Stim din experienta ca modelele S3 2.0 TFSI dezvolta o putere ceva mai mare decat cea declarata de fabricant, dar ne-a suprprins si pe noi placut acest rezultat. Evident un mare aport l-a avut evacuarea evacuarea turbo-back Revo de 3" si admisia EVO MS care erau deja montate pe masina ( estimam un plus de aprox 15-20 bhp fata de stock ). Rezultatul :

- 305 cp

- 424 Nm

Urmatorul test este facut dupa instalarea si setarea software-ului Revo Stage 2. Am efectuat o serie de teste cu diferite setari, iar setarea optima care ne-a multumit atat din punctul de vedere al performantelor cat si din punctul de vedere al parametrilor de functionare a motorului a fost aceasta :

- 355 cp

- 461 Nm

Urmeaza sa fie montata o pompa de benzina de inalta presiune aftermarket, dupa care vom trece la Revo Stage 2+.

post-41671-0-80345600-1292412836_thumb.j

post-41671-0-56043300-1292413352_thumb.j

post-41671-0-71549800-1292413606_thumb.j

post-41671-0-36215300-1292413628_thumb.j

post-41671-0-57539000-1292413636_thumb.j

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de Audi S3-ul lui Adrian, 2.0 TFSI cu 265 cp la baza.

Partea de motor este finalizata in proportie de 90%, pe viitor urmand sa primeasca doar mici reglaje de finete. Dupa cum sugereaza si numele proiectului RT 500 ( Road & Track ) masina va fi construita pentru track-days, dar in acelasi timp sa pastreze caracteristicile unei masini de strada, cu care sa te poti deplasa pe roti pana la Nurburgring si inapoi ca si cu o masina normala de strada.

Momentan trenul de rulare este standard, urmand a fi modificat complet pana in primavara 2011.

Modificarile aduse motorului sunt urmatoarele:

- Kit turbo Garrett GT3071R

- Injectoare FSI de Audi R8/RS4 V8

- Pistoane Supertech

- Biele Brute

- Kit supape Ferrea

- Admisie cold air EVO MS

- Pompa benzina inalta presiune aftermarket

- Pompa suplimentara benzina in-tank

- Evacuare turbo back 3" REVO

- Twincooler Forge

- Suporti motor VF-Engineering

- Kit ambreiaj Sachs SRE + volant singlemass

- REVO Stage 4 Performance Software

Puterea maxima dezvoltata in aceste conditii este de 534 Bhp si 638 Nm.

post-41671-0-42965700-1292512076_thumb.j

post-41671-0-73333600-1292512086_thumb.j

post-41671-0-82651700-1292512453_thumb.j

post-41671-0-32914800-1292512584_thumb.j

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un Seat Leon Cupra 2.0 TFSI , 240 cp de fabrica avand urmatoarele modificari:

- evacuare turbo-back Milltek

- admisie cold air EVO MS

- pompa benzina inalta presiune aftermarket

- REVO Stage 2+ Performance Software

Rezultatul: 372 Cp si 457 Nm

post-41671-0-83516200-1292604127_thumb.j

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Octavia RS 2.0TFSI 200 cp din fabrica ( turbina k03), cu urmatoarele modificari:

- evacuare turbo-back Milltek resonated cu catalizator sport

- admisie cold air EVO MS

- pompa benzina inalta presiune aftermarket

- Intercooler Audi S3

- REVO Stage 2+ Performance Software

Rezultatul: 302 Hp si 437 Nm

post-41671-0-90613400-1293042095_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Revo'd Audi A6 2.0 TDI CR170 S-tronic : 211 Bhp & 438 Nm

post-41671-0-26380900-1299749159_thumb.j

post-41671-0-23332700-1299749171_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce ati facut graficul de la 2000 in sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici un motiv anume, asa am gasit de cuviinta sa incepem accelerarea. Oricum sub 2000 rpm nu este nimic interesant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai si tu dreptate vlad dar daca a-ti fi inceput masuratoarea de pe la 1400 - 1500 sigur turbina ar fi avut un spool mai bun si a-ti fi avut un cuplu mai mare mai de jos banuiesc ca s-a modificat si avansul putin, in sus?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si totusi pentru 1.4 tdi exista vreun grafic de pe dyno ? cele facute cu telefonul nu mi se par foarte relevante :) ... din pacate mai sunt si oameni ghinionisti cu motoare mici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Golf V 1.9 tdi bxe resoftat.

Cum vi se pare?

post-45937-0-89373800-1306848302_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acela este graficul pentru prima tura, iar acesta este graficul pentru tura a doua:

post-45937-0-23403900-1307643973_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
  • 6 months later...

Salut

Ceva impresii despre acest grafic?Golf 5 Gt 1.4 tsi 170 cp,remapat la 200cp si 300Nm.DSC_0121.thumb.JPG.c7b7f6c3a2d8cee1358130ebd3f1d0bb.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu vad 187 de cai...maxim. si doar...un varf pentru putin timp. medie cam mica, si cam tremurat graficul. poti cauta pe google cum ar putea arata...asta ca sa nu pun eu grafice pt a crea idei ca dau ca exemplu o firma anume. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,si eu sunt dezamagit de rezultate,cai putini si curba cuplu slabuta.Nu gasesc,cum ar arata un grafic la putere stock si cum ar arata un grafic la 200 cai 300Nm,sa pot face o comparatie cu ce a iesit la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dynoul de la Racing Code este extrem de pesimist. Pentru o comparatie elocventa trebuie sa compari acelasi tip de motor masurat in acelasi loc. 

Eu am avut rezultat la fosta masina de 160cp si 387nm (2.0 bkd softat noname) dar pe strada situatia era cu totul alta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pesimist sau nu, curba de putere/cuplu tot asa va arata. poate mai sus..mai jos la alt dyno..dar forma tot aia va fi. adica tot un varf scurt si o medie mica.

fise dyno poti gasi pe google, golfmkv.com sau pe vwvortex. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Ptr cei care publica fise dyno de la Oradea pe dyno superflow sugerez sa scadeti 8-10% din rezultatul obtinut ptr a avea un numar real.

Acel dyno este extrem de optimist, cu alte cuvinte 8% din calutii masurati nu exista. E decalibrat rau, sau setat prost intentionat ptr numere mari.

Nu incepeti sa sariti de dos in sus ca va public cateva fise comparative sa va inchid gura, inclusiv 313 bitdi de 390 cai masurat la 345 la timisoara pe un dyno ce nu poate fi manevrat.

 

Mie mi-au masurat 217 cai la 1.6 bar boost. Cine pricepe macar putin, intelege ca asa ceva e imposibil.

 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

VW CC 1.8TSI - DSG (DQ200). Ce parere aveti? Este un drop in cuplu care se intampla fix la 3000RPM. Inca nu am reusit sa gasesc daca este o problema dar am vazut si in alte fise dyno din acest thread. Ceva pareri?

IMG_3420.HEIC

Modificat de laalex_r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!