Jump to content

Poze cu dyno testuri


5TORM
 Share

Postare recomandată

Da, exact cum am banuit, veriga slaba era driver-ul, eu incercam sa ajung la 100km/h schimband a 4-a, cand de fapt corect era in a 3-a...Noile rezultate sunt 0-100 in 11,68 s si puterea maxima 106 CP. Mai aproape de ce ma asteptam. Revin mai tarziu cu graficul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 1.4 TDI BNM + Soft TCM cu jante pe 16" + o persoana in dreapta care a dat startu pe laptop, am scos 0-100 13,2 . Masurat cu vag-com 908.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu rezultatele definitive, Skoda Fabia 1.4 TDI, soft TCM. Mai mult decat incantat de rezultat :blah:

0-10 km/h:1.07 sec

0-20 km/h:1.69 sec

0-30 km/h:2.43 sec

0-40 km/h:3.66 sec

0-50 km/h:4.53 sec

0-60 km/h:5.60 sec

0-70 km/h:6.91 sec

0-80 km/h:8.51 sec

0-90 km/h:9.95 sec

0-100 km/h:11.68 sec

0-110 km/h:14.62 sec

0-120 km/h:16.77 sec

Max Speed:128.0 km/h

Max Acceleration:0.48 G's

Peak Horsepower:106 HP

post-54422-1274466232_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant testul, cu ce l`ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris un pic mai sus, accelerometru Iphone, program Dynolicious. Acum am vazut ca l-a folosit si Ice2K mai demult, cred ca pe pagina a 3-a a topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Skoda octavia RS Stage 2 by REVO :

Modificari :

- evacuare TBE blueflame 3" ;

- admisie neuspeed ;

- soft Revo ;

Rezultat :

286,7 cp ; 456,5 NM ;

post-63443-1275335578_thumb.jpg

Modificat de Alex U
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A3 2.0 TDI BKD

Soft Superchips

post-1861-1279220905_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

frumosi cai la BKD. Daca mai nivelezi putin curba cuplului sa nu fie daor varf 300rpm si apoi constant la valoare mai mica (aia intre 380 si 320Nm) ar fi perfect. Check this dyno ->

post-1-1279262026_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urate mai sunt graficele de la autotest

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si a iesit o cizma. Cred ca harta aia este responsabila de stricarea EGR-ului meu. Dadea fum mult iar masina era lesinata. Nu am apucat sa fac un dyno si cu aia sa vad cum era.

Un varf precum ala peste 400 NM imi aparea si cu harta stock. Valori mai mici dar aceeasi curba. Cu harta stock masina a scos 151.8CP si 364 NM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine este sa ii dai din soft egr off si gata si sa cumperi de la jbs performance un egr off hw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: cuplul care apare in grafice este cel la roata? Sau este cel estimat la motor, cum apare puterea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Din poza puza de tine,este la volant puterea;eu cand am facut un dyno test pe maha,mi-a dat puterea atat la volant cat si la roata,uita-te la postul 164 ca exemplu.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puterea este cea estimata la volant. Asta stiu. Cuplul insa o fi cel masurat sau tot estimat?

Intreb asta deoarece am fost curios si am pus in formula cuplul si turatia iar puterea rezultata este ~14x HP. Adica aproximativ ce s-a masurat la roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Johnny: in graficul tau ai puterea si cuplul estimate la VOLANT! Cele reale sunt cele masurate la roata, de asemenea trebuie tinut cont de faptul ca, cutia dsg are mai mult pierderi ale cuplului din cauza mai multor componente in miscare si a uleiului care este ceva mai vascos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puterea este cea estimata la volant. Asta stiu. Cuplul insa o fi cel masurat sau tot estimat?

Intreb asta deoarece am fost curios si am pus in formula cuplul si turatia iar puterea rezultata este ~14x HP. Adica aproximativ ce s-a masurat la roata.

Probabil ai facut calculele gresit. Pentru ce turatie ai calculat si nu ti-a dat ca si pe grafic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1.4 TSI 122, soft TCM-Turbo, setari normale cred eu, dupa felul in care consuma :)).

golf14turb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 2.0tdi bkd, turbo upgrade, soft PowerTech Buzau (bitnet)

post-11786-1280387522_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 2.0 TDI 140 CP stock

Soft PowerTech Buzau :huh:

passatedc17iulian.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Modificat de D@rk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1.4 TFSI 122cp stock. Soft REVO, filtru K&N. Temperatura ambientala ~35 grade (nu stiu daca are legatura).

Masuratorile sunt in treptele 4 si 5.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi A3 2.0 TDI

- turbo back supersprint 2.5"

- GT17/56 CR Turbos

-softul este inca in lucru, in final cuplul o sa fie maxim pe la 2500 in jur de 450 iar puterea finala o sa fie in jur de 240.

Temperatura de afara +38c, pe calculator imi arata 42.

40822146523115365469100.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 2.0 TDI 140 CP stock

passatedc17iulian.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

adica DUPA softare ai 93 kW la roata ??

http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=849

http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=775

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Ibiza 1.4 TDI, soft TCM Turbo "Race"

0-10 km/h: 0.72 sec

0-20 km/h: 1.31 sec

0-30 km/h: 2.09 sec

0-40 km/h: 2.82 sec

0-50 km/h: 4.27 sec

0-60 km/h: 5.29 sec

0-70 km/h: 6.82 sec

0-80 km/h: 8.33 sec

0-90 km/h: 9.81 sec

0-100 km/h: 11.51 sec

0-110 km/h: 13.52 sec

0-120 km/h: 16.71 sec

Elapsed Time

60': 2.91 sec @ 39.0 km/h

330': 7.82 sec @ 74.4 km/h

1/8 mi: 11.83 sec @ 99.2 km/h

1000': 15.22 sec @ 114.9 km/h

1/4 mi: 18.15 sec @ 123.6 km/h

Miscellaneous

Max Speed: 124.9 km/h

Max Acceleration: 0.51 G's

Peak Horsepower: 112 HP

Nu-i rau deloc pentru un diesel in 3 pistoane :D

post-7250-1282164475_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e rau, dar eu cu dynolicious am scos putere de 280 de cai la un bmw 330i absolut stock dar si 170 de cai cand am plecat mai prost ; si 190 de cai putere la o alfa romeo care avea 170 de fapt.

daca ce ai afisat tu e putere(si niste timpi) medie, e ok, dar daca asta e cea mai buna valoare obtinuta....realitatea e alta.

era setat pe piedere de putere de 25%, iar greutatea trecuta cu tot cu sofer de fiecare data, ca daca ii dai si greutate mare, scoti si 1000 de cai cu dacia.

Modificat de mihai20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos un 109, un 110 si un 112. Rezultate la run-uri succesive. Odata obisnuit cu drumul pe care faceam testele sunt sigur ca puteam sa scot si mai mult, dar am considerat ca n-are rost. Media mi se pare ca e undeva la 110, dar nu o pot trimite prin mail si mi-e lene sa scriu manual toate valorile. Pierderi in transmisie am pus 20% (cum a pus si un coleg cu 1.4TDI mai sus), iar masa am pus 1300kg (1130 masina + ~90 eu + ~40 motorina + ~20 diverse bagaje prin masina -> 2 laptopuri, bidon 5l de lichid de parbriz, 1l de ulei, trusa de scule etc).

Sigur ca dynolicious face doar niste aproximari, dar, din experienta mea si a cunoscutilor mele cu el, setat cum trebuie poate fi destul de precis...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!