Jump to content

Poze cu dyno testuri


5TORM
 Share

Postare recomandată

aveai cauciucuri de iarna pe dyno?Cam mare diferenta intre bhp si whp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cauciucrile erau de vara. Mai este un Seat Leon Cupra cu Revo stage2+, masurat in Bucuresti, si puterea este aproximativ egala.

post-41671-1260456434_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimsport Stg1 fara nicio alta modificare. De notat temperatura ambientala ridicata si lipsa ventilatoarelor frontale!

PS VLAD --- am vazut fisa pentru acea octavia... sincer imi pare cam marisor cuplul pentru benzina...

Modificat de AlexPredaGTi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da...e mare cuplul pentru ca e soft Revo :) Au mai fost masurate si alte masini cu Revo stage1 si au dat valori similare :icon_thumright:

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt convins de mult ca pentru TFSI, Revo reprezinta cea mai buna solutie... si am testat pe pielea mea un stg1 acolo. Ramane sa imi iau piesele pentru stg2+ si vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite un grafic dyno de la o alta Skoda Octavia RS, de asemenea cu Revo stage1

post-41671-1260476124_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Leon Cupra 2.0 TFSi REVO stage 2

Rezultat:

309.2 hp Wheel power

385.0 hp Engine power

487.7 nM Torque

Modificari:

- Forge Cold Air Intake

- Milltek Downpipe

- Milltek Non Resonated Cat Back

- Revo Technik Stage 2 Software

- Revo Select Plus

Fara intercooler?

Modificat de GtSport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si un grafic dyno de la cea mai rapida masina cu tractiune fata din Romania, si cel mai rapid Golf GTI cu DSG din lume! Este vorba de un Golf GTI DSG edition30, care a inregistrat un timp de 12.4 sec/402 m anul acesta la o etapa de dragracing in Ungaria.

Masina are urmatoarele modificari: evacuare Milltek turbo-back, admisie cold air Injen, pompa benzina APR, intercooler S3, si bineinteles software REVO stage2+

post-41671-1260974893_thumb.jpg

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Un Golf 5 1.9 TDI 105 cp + Superchips stage1+

139,6 cai putere masurati la roata

174,9 cai putere estimati la motor

385,0 nM cuplu

post-41671-1262628474_thumb.jpg

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce modificari are masina de a scos asa de mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este 100% stock, singura modificare fiind software-ul Superchips stage1+

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi mi se pare extrem de mult din 105cp sa scoti 170+cp nu este cam fortat softul?

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

105 -> 175? Este foarte implauzibil. Ati facut un dyno si inainte de a pune softul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
de la cea mai rapida masina cu tractiune fata din Romania, si cel mai rapid Golf GTI cu DSG din lume! Este vorba de un Golf GTI DSG edition30

Cata aroganta intr-un singur post. Sti si plusul TDI al sotiei mele e cel mai rapid din lume dupa masuratori exacte facute pe splaiul independentei la testul organizat acum 3 saptamani. Nu vreau sa fiu rautacios , sunt doar corect.

Cat despre 1.9TDI 105cp cu orice tuning normal poate scoate 150cp. Un stagiu de 138-140cp se scoate cu bagare de seama (daca proprietarul vrea doar atat), iar softul agresiv mai la orice firma de tuning scoate 160-170cp. De ce ? Pune intrebarea in alt topic si poti afla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista un g5 gti in state pe forumul vwvortex care are 600whp.Exista 1.8 turbo g4 gti de 600 whp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Uite atasat dyno de la un GTI aniversar facut rapid facut in August 2008 de un colaborator . Acum masina e mult mai sus ca putere dar "abandonata" pentru un Porsche 996 de doar 801BHP momentan.

PS: nu vreau sa provoc flameuri sau sa zic ala e ala nu e dar totusi unele afirmatii din postul tau initial erau prea kissass.gif

post-1-1263094938_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cata aroganta intr-un singur post. Sti si plusul TDI al sotiei mele e cel mai rapid din lume dupa masuratori exacte facute pe splaiul independentei la testul organizat acum 3 saptamani. Nu vreau sa fiu rautacios , sunt doar corect.

Cat despre 1.9TDI 105cp cu orice tuning normal poate scoate 150cp. Un stagiu de 138-140cp se scoate cu bagare de seama (daca proprietarul vrea doar atat), iar softul agresiv mai la orice firma de tuning scoate 160-170cp. De ce ? Pune intrebarea in alt topic si poti afla.

Timpul de 12.4 secunde a fost masurat in Ungaria la o etapa de drag racing, cu aparatura omologata, folosita si la King of Europe Drag. Asadar, pana la urmatoarea etapa cand timpul va fi probabil imbunatatit, ramane cea mai rapida masina FWD din Romania, si cel mai rapid GTI (am specificat cu DSG) din lume. Felicitari pentru performanta obtinuta cu Plus-ul.

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragos & storm, cred ca vlad se refera la cel mai rapid GTI DSG cu turbina stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e adevarat ce zice Bogdan, cu turbina k04 stock.. Si pe forumul seatcupra.net era un baiat cu un GTI Ed.30 DSG din asta care zicea ca are cel mai rapid timp scos pe 400m din lume cu K04 si DSG de aprox 12.6 sec.. deci clar mai mult ca al golflui alb de la noi :) Timpul baiatul din UK era masurat la Santa Pod si din cate am vazut se foloseste aceleasi sistem de cronometrare ca si in Ungaria. Pana una alta sa ne vedem cu bine in Ungaria la legale :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau in RO, ca se pare ca va fi si in BUC o etapa de KOE, oficiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Bogdan_wrc> cel mai rapid de la competitia X. Nu poti zice cel mai rapid din lume fara sa te gandesti ca chiar exista altele mai rapide dar neparticipante la competitii de drag-racing. Citesc reviste germane si am vazut ca ei cand compara cateva masini similare le pun pe circuit si au o poza cu circuitul aratand timpul - viteza la diferite locatii de pe circuit. Cred ca asa se masoara masinile pe circuit nu pe o linie dreapta (iar la masinile DSG ce sa mai zicem... care mai e distractia unui drag-race ???)

Deci no-offence pentru revo ca fac treaba buna dar afirmatia lui vlad (ma repet) e prea kissass.gif la adresa tunerului sau proprietarului de GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragos, f corect, dar e vb de un timp demonstrat. adica si eu daca am un 911 turbo de 800 de cai in garaj nu ma laud decat in sinea mea cu el.

daca Vlad spunea, "e cel mai rapid, dar nu a fost masurat/cronometrat", te incalzea cu ceva? era fix zero.

pe de alta parte, tot timpul mi-a placut zicala "concurenta impinge performanta". acum, ca ei au ridicat stacheta sigur vor fi si altii care vor vrea in varf. si asta nu poate decat sa ne bucure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa confirm ceea ce a spus Vlad, Bebe si Bogdan_wrc.

GTI-ul ED.30 a lui Bogdan (Popsy) este fara discutie cea mai rapida masina FWD din Romania pe 402m, evident masurata si cronometrata profesional cu aparatura omologata.

Aici este topul celor mai rapide masini din Romania, iar Bogdan (Popsy) este primul cu masina FWD : http://www.dragracing.ro/html/top.html

Inaintea concursului de anul trecut din Ungaria, cel mai rapid Mk5 GTI DSG pe 402m din lume apartinea lui JonnyC din UK (stock K04 turbo si Revo STG 2+ ) avand un timp de 12.6 sec, record ce a fost doborat in Septembrie 2009 la Kiskunlachaza de Bogdan cu al sau Revo STG 2+ Mk5 GTI ED.30 DSG (tot stock k04 turbo) cu un timp de 12.4 sec.

Atentie, vorbim de Mk5 GOLF GTI DSG. Pentru aceasta se poate consulta top-ul TFSI de pe vwvortex. Sunt GTI-uri non-DSG cu big turbo upgrade care sunt mai rapide, dar GTI-ul lui Popsy a fost cel mai rapid GTI DSG din lume (indiferent de turbo) si cel mai rapid GTI cu K04 din lume (indiferent de transmisie, manual sau DSG).

Acum JonnyC pregateste un BIG Turbo upgrade pentru GTI-ul sau, deci recordul s-ar putea intoarece cat de curand in UK, dar din ce vorbesc pasarelele, nici Bogdan nu s-ar lasa mai prejos :icon_thumright: Noi suntem aici si suntem oricand gata sa raspundem tuturor provocarilor de acest gen. Vorba lui Bogadan_wrc, noua ne place concurenta. Ea ne face sa devenim mai buni deoarece locul 2 pentru noi nu exista.

Iar sezonul DragRacing 2010 ne va raspunde la toate intrebarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!