Jump to content

Poze cu dyno testuri


5TORM
 Share

Postare recomandată

@Avionul nu te supara dar sunt unele meconsistente in ce zici tu:

1) S3 este mai greu cu cel putin 40Kg, verifica unde vrei tu, fatsestlaps.com, carfolio.com

2) Ai dreptate ca sistemul de tarctiune este haldex dar chiar si cand el nu este cuplat pe spate TOT sunt pierderi mai mari deoarece pur si simplu sunt mai multe pierderi deoarece sunt mai multe componente in miscare deci rezulta Q -> pierdere de putere deaorece sitm ca atunci cand energia nu se conserva se genereaza caldura.

In rest frumoasa masina :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Andi, S3-ul e mai greu decat Octavia, dar deja discutia a luat-o rau :)

Modificat de GtSport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare:in urma testului dyno,la un motor de 110cp am pierdere prin transmisie,adica puterea la roata, -35cp;nu e cam mult?

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi intrebare o am si eu: la 136 cp la motor nu e cam putin 89 whp? Stiu ca dyno masoara la roata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare:in urma testului dyno,la un motor de 110cp am pierdere prin transmisie,adica puterea la roata, -35cp;nu e cam mult?

Pierderile cresc o data cu turatia... pe turatii mari cred ca se poate ajunge si la 50-60hp pierderi (din ce-am vazut prin diverse grafice la diferite masini).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina stock (a mea), dupa a 2-a revizie de la 25.000 km

LE: Scuze ca am pus poza asta pe mai multe topic-uri, dar sunt ontopic peste tot si unii colegi care vor sa vada acest grafic nu se uita pe topicul de G5 1,4 TFSI, de ex.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-29CP diferenta la REX,dar totusi numai +13cp dupa chip?;cred ca la noi mai patineaza putin si ambreiajul pe parcursul cresterii turatiilor,cand motorul atinge puterea maxima...

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierderile pot fi mai mari sau mai mici in functie de cauciucuri, de presiunea rotii, de f multi factori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,la tine REX;daca masina stock are 122cp,vad pe fisa dyno putere motor 135,2,putere la roata 106,2 ,cuplu 236nm.Sau puerea e exprimata in kw si nu in cp,ca atunci se schimba datele problemei(pe fisa nu scrie in ce este exprimata puterea,kw sau cp).Daca e in kw, 135kw=189cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina stock (a mea), dupa a 2-a revizie de la 25.000 km

Deci masina este STOCK, respectiv fara chip. Acestia sunt caii cu care a venit masina din fabrica fara nici o modificare!

Puterea e exprimata in CP si cuplul in NM.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze,nu am fost atent ca e STOCK, mea culpa :P ;motorul e f...sanatos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P Rex, pe ce te bazezi? :)

Modificat de HOK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am crezut ca ai soft Revo, rex, judecand si dupa semnatura. Sau ai Revo-select? :vaidecapulmeu:. Tare oricum masinuta (135 stock).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si Revo Select Plus, dar a fost achizitionat recent. Inainte de revizie am trecut la softul stock (just in case). Apoi am trecut pe la dyno sa vad cati cai am, pentru ca presupuneam ca am mai multi decat a anuntat producatorul. Dupa dyno am trecut din nou la softul performance.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

136 kw? :vaidecapulmeu:

Puterea este la roata... Puterea aproximata la motor a fost de 207 cai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,s-a lamurit problema,are 136cp la motor din 122cp dati de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))

era vorba de un FR stock...

Modificat de HOK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierderile pot fi mai mari sau mai mici in functie de cauciucuri, de presiunea rotii, de f multi factori.

Ce-au cauciucurile cu pierderile din transmisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Influenteaza pierderile... de exemplu si o presiune mica in anvelopa va mari pierderile (nu stiu exact in ce masura) - adica puterea masurata la roata va fi mai mica.

citez dintr-o explicatie pe care am primit-o la randul meu cand am intrebat asta:

Deci pierderile sunt mai mari odata cu viteza rotii, mai mari cu marimea talonului, mai mari cu presiunea mai mica in pneuri, mai mari cu masa masinii sau cu cat de tare o ancorezi pe dyno, mai mari cu temperatura mai mica a pneului, depind si de brandul de pneu in sine(de aia sunt unele care se cheama energy saver), mai mari cu diametru exterior mai mic al pneului, de aia se pun roti mari cu talon mic la masini care merg repede
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anvelopele nu au nimic cu pierderile efective din transmisie, dar au de a face cu pierderile calculate de dyno. <- in cazul celui cu tambure!

Coeficientul de aderenta dintre tamburii de sub roti si anvelopa poate fi influentat de factorii citati de colegul RoSonic. In anumite conditii poate aparea chiar miscare relativa intre tamburul dyno-ului si roata.

De aceea s'au inventat dyno-urile astea mai 'jmechere': str07021302im.th.jpg

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma refeream strict la ceea ce dau ca rezultate dinamometrele de la noi de pe "piata". Ca nu cred ca-i vreun grafic de aici masurat cu un alt tip de dyno.

In anumite conditii poate aparea chiar miscare relativa intre tamburul dyno-ului si roata.

cred ca asta e putin probabil sa se intample... in conditiile in care din ce stiu eu pierderile se masoara pe decelerare.

Modificat de RoSonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ice, eu ma refeream in cazul masurarii puterii pe dyno, cu rotile puse, puterea la roata. si in cazul asta, stii si tu ca pot influenta gumele de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Skoda Octavia RS 2.0 TFSI , Revo stage1 + admisie EvoMS

226,0 cai putere masurati la roata

276,3 cai putere estimati la motor

433,4 nM cuplu

post-41671-1259591456_thumb.jpg

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Leon Cupra 2.0 TFSi REVO stage 2

Rezultat:

309.2 hp Wheel power

385.0 hp Engine power

487.7 nM Torque

Modificari:

- Forge Cold Air Intake

- Milltek Downpipe

- Milltek Non Resonated Cat Back

- Revo Technik Stage 2 Software

- Revo Select Plus

dscf3853t.th.jpg

dscf3850.th.jpg

post-41671-1259664972_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!