Jump to content

Poze cu dyno testuri


5TORM
 Share

Postare recomandată

peste 2 bari?Ori ai probleme la actuator ori nu stie persoana care ti-a facut softul ce si cum.Iti repet...cu turbina asta poti sparge usor motorul eu iti recomand sa rezolvi problema cat de curand si sa nu mai dai in masina pana nu o rezolvi sa nu strici ceva.nu ai nevoie mai mult de 1.6-1.7 sa scoti 225 de cai ...poate chiar si mai putin.

MAP-ul l-ai schimbat sau tot ala stoc e?

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

peste 2 bari?Ori ai probleme la actuator ori nu stie persoana care ti-a facut softul ce si cum.Iti repet...cu turbina asta poti sparge usor motorul eu iti recomand sa rezolvi problema cat de curand si sa nu mai dai in masina pana nu o rezolvi sa nu strici ceva.nu ai nevoie mai mult de 1.6-1.7 sa scoti 225 de cai ...poate chiar si mai putin.

MAP-ul l-ai schimbat sau tot ala stoc e?

MAP stock.Dupa cum am scris mai sus, tija trebuie reglata :))

225cp se scot la 1.6Bar.

De aia imi si intra in limp mode peste 1.7Bar.

Presupun ca in final voi merge pe la 1.9 daca am suficienta motorina de la cei 4 negri mititei :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW GOLF 1,9 TDI-105-cp(nu e gti ,e modificata la caroserie)

Soft mai race 158 cp si 285 nm

post-41392-1239735035_thumb.jpg

post-41392-1239735116_thumb.jpg

post-41392-1239735210_thumb.jpg

Modificat de moise robert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bluey am inteles...problema e ca nu cred ca poti scoate peste 240-250 de cai fara mai mult aer si prin asta nu ma refer la presiune mai mare in turbo ci la modificarea chiuloasei:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bluey am inteles...problema e ca nu cred ca poti scoate peste 240-250 de cai fara mai mult aer si prin asta nu ma refer la presiune mai mare in turbo ci la modificarea chiuloasei:)

pe la 240 nu mai am motorina si trebuie sa ii bag in vena diverse substante dubioase cu tot cu modificarea chiuloasei.

Se mai aude ceva de injectoarele PD de pe 2.0tdi 16v 140cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt disponibile injectoarele dupa cate stiu daca vrei dau niste mailuri sa aflu sigur.Sa te gandesti si la biele forjate ,nu cred ca or sa tina ale tale peste 240 de cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bravo ...arata bine puterea aia...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bravo ...arata bine puterea aia...!

OK!Multumesc, Bogdan-daca nu ne mai vedem pana la sarbatori urez PASTE FERICIT tuturor forumistilor VW din Ploiesti si toata tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari la toata lumea,

Ma puteti lamuri si pe mine cum se citeste un grafic dyno...sunt "mai" incepator si nu stiu exact ce ar trebui sa citesc si sa inteleg din ele... :) multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am postat si la masina mea dar pun si aici graficul. sunt curios ce pareri aveti. mai ales cei avizati.

post-8012-1244564729_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari, e foarte bine pentru ALH, daca am inteles bine. E doar resoftat sau ai facut si alte modificari? Cam cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoare pp520+soft

mai sunt si altele dar nu concura direct la rezultat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Pun si eu o poza cu un dyno facut cand aveam doar soft la masina.

Este si graficul cu softul intermediar acolo ( de care m-am plictisit repede).

2.0TDI 140cp

Si unul mai recent :rolleyes:

Update :blink:

post-8264-1257163398_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bag si eu 2 poze cu dyno testul,prima motorul stock,a 2-a dupa chipuire;mentionez ca aveam avansul retardat,aproape iesit din grafic,dupa asta l-am avansat,chiar putin mai mult,banuiesc ca acum am 110cp si 250nm cuplu.Uimitor este ca motorul avea stock 101cp si 225nm cuplu,fata de 90cp si 202nm cuplu dati de producator;dupa chipuire,nemultumit de cresterea de putere,am intrebat tunerul(softul e facut de KISS) si mi s-a raspuns ca softul a fost facut pt 90cp,nu cat aveam eu,dar se mai poate mari cantitatea de motorina injectata,ceea ce ar fi rezultat cu...fum,am zis pas.Presiunea in turbina a fost crescuta de la 1,850mbar la 1,999mbar.

post-30690-1257164953_thumb.jpg

post-30690-1257165057_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are turbo schimbat, admisia si evacuarea modificate. Si soft!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde l-ai masurat? 25 de cai peste 200..e super bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update :icon_thumright:

Unde-ai facut masuratoarea ? La Sebastian sau la cine ?

Modificat de RoSonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde-ai facut masuratoarea ? La Sebastian sau la cine ?

La Mastertuner unde le-am facut pe toate de la inceput.

Am verificat si cu un iphone inainte si mi-au dat 246cp.

Oricum cresterile s-au simtit si la timpi si la viteza maxima.

Skoda lui Florin bate cap de scala la vitezometru :hainoroc:

La mine se opreste pe la 248.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde l-ai masurat? 25 de cai peste 200..e super bine

In Pipera, acolo unde si-a facut si fusco ultimul DYNO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frumos :rolleyes: tot cu 3 bari mergi in turbo?:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Pipera, acolo unde si-a facut si fusco ultimul DYNO.

In total au fost 7 masuratori. Prima a fost de calibrare, apoi am facut 4 masuratori in treapta 5, o masuratoare in treapta 5 dar cu ventilatorul oprit, o masuratoare in treapta 4.

La toate puterea a fost intre 220-229.

Sincer nu stiu ce sa zic, nu cred ca am 220+cp, dar nici 200cp. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teff, 200 sigur nu ai :) tin minte de pe valea Oltului :D mai degraba un 225 la cum tragea masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!