Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Cum am mai spus, la mine nu se aprinde deloc, cu toate ca LED-ul se afla pe placa. Nu ma deranjeaza chestia asta. Ca nu se aprinde deloc. Era bine daca se aprindea ca te atentiona in legatura cu ceva in neregula. Eram mai mult curios daca se poate activa cu VCDS sau in alt fel. Am primit raspunsul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles.... nu este facut cu VCDS-ul, nu merge cu el.

 

masina ta fiind diesel 2001-2002, nu cred ca stie sa aprinda check-ul. Parca dupa 2003 il aprind...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cristi nici la mine nu se aprinde ..... nici check nici epc.. masina e din 10.1999 si ca dotare are doar ac fara altceva, nici macar inchidere...banuiesc ca la astea mai vechi n-o merge....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Care siguranta este pentru stingerea martorului CHECK ENGINE? Stiu ce are motorul este din cauza EGR dar vreau sa-l anulez din bord pentru o perioada de timp...nu vand masina altul este motivul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista asemenea siguranta. Remediezi problema sau renunti la martor prin ""astupare"-tipic romaneste. Sau se scoate din soft prin anularea unor adrese de pe mapa de management a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care siguranta este pentru stingerea martorului CHECK ENGINE? Stiu ce are motorul este din cauza EGR dar vreau sa-l anulez din bord pentru o perioada de timp...nu vand masina altul este motivul.

 

 

Remediezi problema sau renunti la martor prin ""astupare"-tipic romaneste. Sau se scoate din soft prin anularea unor adrese de pe mapa de management a motorului.

 

:tuktuk:

 

remediaza problema, e cel mai bun sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Florin Vad ca ai VAGCOM asa ca stii despre ce vorbesc, ai dreptate dar pina acum am schimbat 3 EGR nici unul nu a fost bun, pina acum imi cumparam alta masina, stii ca sint problemele majore cu EGR si mai sunt sunt si altele specifice la golf ( swich usa, ESP...) nu are rost sa le enumar aici. Stiu care valori ohmice trebuie sa le aiba la mufa ( 626 si 1260 ) am luat noi, second...si nimic. Pot sa circul in continuare cu masina fara EGR dar imi sta pe cap tot timpul martorul aprins in bord, asta este motivul daca tot imi faci observatie cu emoticonu`.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!

am si eu o mica mare problema :( .

am o bora 1.6 16 v 105 CP.acum o luna de zile a inceput sa-mi faca probleme.eram la semafor,masina scoasa din viteza,piciorul pe frana si deodata incepe sa tremure din toate incheieturile si sa trepideze de parca era in 3 pistoane aparand tot atunci martorul cu check engine.cand am plecat de pe loc am facut-o cu chiu cu vai.nu avea forta,nu tragea si se tura greu.de obicei era spirt :blah: .cand m am intors de la serviciu am luat-o pe cateva strazi din cartier mai libere si am bagat turatie maxima la greu.schimbam la 4000 de ture(m-am gandit ca o fi vreo bujie infundata si din cauza asta beleaua,a doua zi martorul tot in bord...dar nu a mai facut figura cu tremuratul si lipsa de putere.asa ca am zis ca nu ar strica sa fac o vizita la serivce.

bun...ma duc la service..cand ajung acolo si o bag inauntru...dispare martorul din bord.o pune pe tester.trebuie sa schimb bobina de inductie si bujiile.executat operatiunea(bobina de inductie era fisurata-partea de plastic).uitat la fise.fisele ok,bune.mi-a curatat egr-ul si mi-a facut si reglaj la pedala/clapeta acceleratie.

merg cu ea ok fara probleme pana azi...cand la semafor tot in drum spre serviciu imi face figura.tot pe liber si o ia cu frisoane.da un tremurat de se misca toata tabla pe ea si cand sa plec mai aveam un pic si ma dadeam jos sa imping.urca foarte greu turatia cu acceleratia in blana. :tuktuk:

ajung la serviciu ma uit la ea cu un coleg care mai stie cat de cat si ii scot sonda lambda.el zicea ca poate este de la ea.merge ok si dupa 30 de sec da sa se inece si sa trepdieze.o pun la loc...astept putin dau la cheie si...tot asa.urca greu turometrul parca nu are suflu.

cand am plecat de la serv insa nu am mai avut problema asta desi martorul de la motor era tot aprins.

aveti idee care ar fi problema sau daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta?

P.S:scuze pentrul post-ul lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

fa o scanare si posteaza exact erorile care iti apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. 

Am si eu o mica intrebare in legatura cu martorul check engine din bord.

Am un golf 4 1.4 16v cod motor AKQ `99 si nu l-am vazut niciodata aprins ( asta e bine ), dar ma gandesc ca fostul proprietar l-a astupat/anulat cumva  ? Masina merge bine, nu consuma , trage ok pentru varsta ei.

La tipul asta de motor trebuie sa se aprinda la punerea contactului ? Stie cineva  ? Sau nici nu exista ledul propriu in ceasuri  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un golf 4 1.4 Akq din '98 si nu are bec de check engine...e mai simplu la electronica (euro 2 etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Birba sau condox epc merge ? La mine nici epc nu se aprinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici epc nu aveam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

SALUTARI 

nu stiu exact unde sa postez problema mea

LA UN GOLF 4 2003 1,6 BNZINA AM URMAT PROBLEME

check ul licare intermitent 

motorul merge parca in 3, fluctuiaza relantiul f rau aproape ca se opreste

atasez erorile scanate cu vag

 

IN: WVWZZZ1JZ3B107173   License Plate:
Mileage: 186570km-115929mi   Repair Order:

 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 1J (1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006))
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76

VIN: WVWZZZ1JZ3B107173   Mileage: 186570km/115929miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 DR
   Component:  MARELLI 4MV       4566 
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00046 
   VCID: 65CBA9D4FF9F0736075-4A9C
   WVWZZZ1JZ3B107173     VWZ7Z0B6584617

3 Faults Found:
16685 - Cylinder 1
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys
            P0441 - 35-10 - Incorrect Flow - Intermittent
16407 - Bank 2: Camshaft B (Exhaust)
            P0023 - 35-10 - Position Actuator Malfunction - Intermittent
Readiness: 0000 0000

am sa schimb bujiile si bobina de la bujia 1

ce altceva sa mai verific???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16685 - Cylinder 1
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent

 

- Schimba bujiile si verifica bobina de inductie sa dea scanteie la toate 4 bujiile cum trebuie.(aici poti pune una de la un amic de proba,sa nu dai banii pe alta pana nu sti sigur)

 

--------------------------------------------------------------------------------

16825 - EVAP Emission Control Sys
            P0441 - 35-10 - Incorrect Flow - Intermittent

 

16407 - Bank 2: Camshaft B (Exhaust)
            P0023 - 35-10 - Position Actuator Malfunction - Intermittent

 

Daca e model 2003 inseamna ca ai 2 sonde lambda,inainte si dupa catalizator.Sa verifici si alea,de aici s-ar putea sa ai problema fluctuatiilor la relantiu si curata clapeta de acceleratie.

 

 

@Birba:

 

Ai check engine la AKQ si EPC,ca nu functioneaza ele e partea a doua :)

Cand am refacut ceasurile am vazut martorii pe folie si aveau si bec in spate,dar la vcds cand am dat sa citeasca s-au aprins doar cele normale/standard fara EPC si Engine si nu era umblat cu guma de mestecat/astupat sau lipituri.

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, este vorba de un Golf 4 1.4 2002.

Nu stiu sigur daca este problematic sau nu. In contact, martorii de check engine si baterie raman aprinsi. Nu sunt foarte obisnuit cu masina dar am impresia ca inainte, in momentul cand ii dadeam contact se aprindeau toti martorii si usor-usor se inchideau, ramanand doar frana de mana; dupa care porneam si plecam. Parca de Duminica, in momentul cand sunt in "treapta" de contact (prima faza) se aprind si se inchid toti mai putin "check engine", "EPC" si "battery low", acestia ramanand aprinsi pana cand pornesc (faza 2).

Am atasat un video si o poza pentru a va face o idee in ansamblu.
poza: 121yjk1.jpg
video: https://vid.me/e/X0nH

Este normal sau chiar trebuie dusa la o diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp dispar dupa pornirea motorului e ok,la citroen mie imi sta check engine,airbag si abs pana la ultima tura de cheie si se sting abia dupa ce pornesc motorul si nu am probleme,am fost si la reprezentanta cu ea (masina din 2012 50k km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0 warning points
Oraş:Craiova
Maşina:vw
Model:golf 4
Motorizarea:1,9 tdi 130 cp
Posted Today, 09:00
SALUTARI
nu stiu exact unde sa postez problema mea
LA UN GOLF 4 2003 1,6 BNZINA AM URMAT PROBLEME
check ul licare intermitent
motorul merge parca in 3, fluctuiaza relantiul f rau aproape ca se opreste
atasez erorile scanate cu vag

IN: WVWZZZ1JZ3B107173   License Plate:
Mileage: 186570km-115929mi   Repair Order:

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 1J (1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006))
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76

VIN: WVWZZZ1JZ3B107173   Mileage: 186570km/115929miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 DR
   Component:  MARELLI 4MV       4566
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00046
   VCID: 65CBA9D4FF9F0736075-4A9C
   WVWZZZ1JZ3B107173     VWZ7Z0B6584617
3 Faults Found:
16685 - Cylinder 1
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys
            P0441 - 35-10 - Incorrect Flow - Intermittent
16407 - Bank 2: Camshaft B (Exhaust)
            P0023 - 35-10 - Position Actuator Malfunction - Intermittent
Readiness: 0000 0000
am sa schimb bujiile si bobina de la bujia 1
ce altceva sa mai verific???

cum verific sondele lambda??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

 

Check engine aprins permanent -  poate fi de la EGR ? La scanare este singura eroare :

 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 BH
   Component:  MARELLI 4MV       5165 
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 36846 
   VCID: 59B96BEFC3ECA9D6B3D-4A3A

1 Fault Found:
17851 - Potentiometer for EGR (G212)
            P1443 - 35-00 - Signal too Low
Readiness: 1110 0101
 

Merita riscul sa iau unul second (100-150 lei ) sau sa-l anulez ?

A fost curatat la service impreuna cu tot ce tine de evacuare , dar e mort ( nu declanseaza ) deci varianta asta a picat.

Banuiesc ca indicat ar fi sa stau in banca mea si sa cumpar unul nou (450 lei ) . Am zis totusi sa intreb de astea SH , ca e ceva diferenta de cost .A inlocuit careva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina ta e din 2001 (E4) sanse sa ai pe cel actionat electronic nu pe vaccum sau cum naiba le zice.

 

Da,eroarea e de la EGR,poti incerca in dezmembrari,gasesti la 100-150 si sunt care dau garantie.poti lua unu,il cureti bine si il pui sus,daca merge...iesi ieftin, daca nu il returnezi si cumperi unul nou.Acum,daca ai fondul necesar,evident ca e recomandat unul nou din prima

 

Verifica si cablul ce intra pe EGR:

 

polo-mk3-3110.png

Sa nu fie fisurat,etc si sa dea semnal intermitent.

 

Si mai ai o chestie,la motorul tau AZD ce merita curatata:

 

http://s70.photobucket.com/user/KrisBrown1985/media/DSC01619.jpg.html

 

http://s70.photobucket.com/user/KrisBrown1985/media/DSC01620.jpg.html

 

Poate scapi ieftin :)

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult , o sa incerc un sh , daca n-am bafta de unul bun il cumpar nou si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Azi m-am ales si eu cu martorul "check engine" aprins fara ca masina sa isi schimbe nici macar putin modul de functionare. Nu trepideaza, nu se plafoneaza, relatiul stabil si totusi martorul aprins. Ultima data am alimentat de la Mol cu benzina Evo, in rest numai OMV carrera si Rompetrol Efis...foarte rar am bagat de 95 (maxim 4-5 ori in 8000km). Cei care ati patit-o sa se aprinda asa din senin, de la ce s-a dovedit a fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit-o si eu odata.crede-am ca a fost de la benzina ca dupa acea i-am turatii mari si nu mi sa mai aprins check enginul.sint aproape sigur ca este de la catalizator adica e pe duca.am miscat de catalizator si se aude cum se misca fagurele in el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti,

Am nevoie de ajutorul vostru pentru alegerea sondei lambda 01.

Totul a inceput cu aprinderea martorilor de check engine si epc in bord.

A urmat o diagnoza din care a reiesit ca sonda lambda 01 trebuie inlocuita.

Cei de la service au ofertat cu piesa 1k0998262d originala vw dar e mult prea scumpa, aprox. 1100 RON. Am cautat varianta de la Bosch si am gasit 0 258 007 351 la 354 RON.

Problema e ca sonda gasita de mine are lungimea cablului de 1510mm iar cea montata pe masina are in jur de 800. Nu stiu daca cea de pe masina este originala( nu prea cred).

Credeti ca ar influenta cu ceva aceasta lungime?

Am rasfoit tot manualul de vw dar nu am gasit informatii despre traseul facut de sonda in compartimentul motorului deci nu am putut determina lungimea ei aproximativa.

Golf 4 1.4 16V 2002

Tipul de motor este BCA.

Ps am folosit search si am citit toate postarile de pe forum referitoare la sonde lambda dar informatiile despre tipul asta de motor sunt foarte limitate.

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa dai 400-1100 lei pe o sonda e cam mult,eu mi-am luat cu 200 lei si nu am probleme.lungimea nu conteaza,tot ce e important e sa fie cablul izolat de caldura generata de motor,esapament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!