Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Vin cu o problema, poate ma puteti ajuta cu un sfat. In primul rand am avut masina avariata si a zabovit timp de o luna prin service iar dupa ce masina a fost gata la 500 de km mi-a dat o eroare cu Oil level. Am verificat nivelul de ulei si era sub minim, am cumparat acelas tip de ulei si am completat iar dupa 3-4. ore mi-a aparut eroarea cu check engine.Eu de obicei alimentez cu benzina de la Petrom, dar ieri am bagat 10 litri de la Lukoil, e posibil sa fie de vina benzina sau am gresit eu ca am completat cu ulei (precizez ca am bagat ulei pe la busonul unde arata semnul de ulei), ori ca a stat prea mult in service fara sa fie plimbata?

Multumesc anticipat, Vasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzina cel mai probabil(90%). evita lukoil, petrom si francizele. sa nu mergi prea turat pana se stinge martorul.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este de la benzina se va sterge eroarea da la sine?Pana acum am bagat numai Petrom si nu am avut probleme.....am uitat sa precizez ca inainte de a se aprinde martorul la oprirea pe loc se auzea un zgomot ca un vuiet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e eroare , nu se sterge decat cu testerul de diagnoza - sau nu !

Martor din bord se poate stinge chiar si daca ai eroare stocata

Vezi cu "vuietul" sa nu ai furtune "ciuruite"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce poate fi zgomotul. daca e benzina se stinge de la sine, cand se consuma si dupa cateva chei/porniri in acest timp. petrom e cu surprize, cand merge bine, cand poate aprinde check engine daca ai ghinion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel mai bine o duc la "medic" sau la cineva sa imi scaneze.Probabil de asta mi sa dus si din ulei, o fi vreun furtun crapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ar fi recomandat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

De vreo saptamana mi s-a aprins si mie martorul "check engine".

Am fost cu ea la diagnoza si eroarea era la prima sonda, trebuia sa o schimb, zis si facut. Acum la 2 zile de la schimbarea sondei iar s-a aprins martorul. Ce ar mai putea fi? La tester tot sonda 1 imi da, trebuie schimbata si sonda 2? Precizez ca prima sonda m-a costat 480 ron, a doua cat ar ajunge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca iti da 1 , ce ai cu a doua ?

Poate fi si cablaj sau ECu

Cum arata eroarea ta mai exact ?

Si despre ce motor vorbim ?

1.4 Axp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e 1.4 AXP.

Da ceva cu bank 1 sensor heating etc. , n-am retinut exact.

Doar eroarea asta o da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu aceeasi problema cu martorul de noxe care sta tot timpul aprins. Credeti ca din aceasta cauza nu mi se deschide nici computerul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a vedea de ce iti sta martorul aprins incepe cu o diagnoza si vezi ce erori iti apar. Nu inteleg ce vrei sa spui cu "nu mi se deschide computerul" , te referi la sistemul de informare ( mini/maxi-dot ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a vedea de ce iti sta martorul aprins incepe cu o diagnoza si vezi ce erori iti apar. Nu inteleg ce vrei sa spui cu "nu mi se deschide computerul" , te referi la sistemul de informare ( mini/maxi-dot ) ?

 

Imi cer scuze ca nu stiu cum sa formulez, ma refer la : 

 

image.jpg

 

 

******** EDIT:

 

Mentionez ca in partea dreapta sus imi apare martorul pentru benzina (ecranul e asemanator cu acesta)  si ca de pe maneta din dreapta imi lipsesc butoanele A (RESET)  si  B.  E posibil sa nici nu am ce astept eu sa mi se deschida?  :D    Sunt incepator, am achizitionat masina de curand. :tuktuk:

 

111111.jpg          2222.jpg

Modificat de mka1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar avea de ce sa nu mearga afisajul din cauza martorului "check engine" , cel mai probabil este un contact prost in spate dar nu pot spune sigur acest lucru , ii las pe alti colegi mai experimentati sa se pronunte. Recomandarea mea ramane aceeasi , fa intai o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau e posibil sa nu ai calculator de bord.

 

daca ceasurile tale sunt ca modelul de sus.... deci vezi sigur afisajul, dar nu poti schimba informatiile, deoarece nu ai maneta cu butoane de BC - atunci trebuie montata alta maneta, vazut daca ai cablajul tras.

 

daca ceasurile tale sunt ca modelul pus in partea de jos a postului tau.... sunt fara BC.... deci, nu ai ce, cum si unde, sa vezi.

 

in acest caz, daca vrei BC, trebuie schimbate ceasurile, maneta, cablat, plus procedurile de soft pt adaptarea ceasurilor, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!Am si eu o problema cu martorul check engine aprins si o am de cand am cumparat-o adica de vreo 3 ani!am curatat clapeta de accelaratie,am curatat egr ul,am verificat sondele cu tester special de sonde(la o service care se ocupa numai de esapamente)am pus testerul si nu mi-a aparut nici o eroare!va rog ajutatima si datimi ceva sfaturi ca efectiv nu il mai suport martorul aprins!Locuiesc in Cluj daca este cineva de pe aici!multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand aprinde, stocheaza automat cod de eroare, pe ECU. Vezi in aria prestari servicii, avem colegi in Cluj care te pot ajuta cu o scanare.... dupa care vedem de la ce este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am achizitionat recent senzorul de oxigen. dupa inlocuire trebuie cumva pusa pe tester pentru adaptare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Martoru' asta de Check Engine, se poate activa/dezactiva cu VCDS sau trebuie alta interfata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă te deranjează la ochi ar trebui să remediezi problema care generează aprinderea lui, nu să-l anulezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MArtorul asta se aprinde cand este o problema mla motor si se stinge cu VCDS dupa ce se remediaza eroarea respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alti puneau o banda izolatoare peste el sau il desfaci si pui niste guma de mestecat sau plastelina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba ca ma deranjeaza. Nici macar nu se aprinde la mine, cu toate ca LED-ul pentru acest martor se afla pe placa. Din contra, eu chiar vreau sa se aprinda. Stiu de fazele cu banda, cu guma. Am patit si eu. Voiam sa stiu daca se poate activa cu VCDS pentru cei la care nu se aprinde deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martoru' asta de Check Engine, se poate activa/dezactiva cu VCDS sau trebuie alta interfata?

 

nu, nu merge asa....

 

Dacă te deranjează la ochi ar trebui să remediezi problema care generează aprinderea lui, nu să-l anulezi.

 

cel mai corect.

 

ce problema ai, de iti sta martorul aprins ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la el este ca nu se aprinde nici cand are vreo eroare, nici cand pune contactul. Eu asta am inteles. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!