Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Nu este de la gaz. Face probleme doar la pornire pe benzina. Opresc motorul repornesc și totul e ok. Instalația este Prins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asculta un sfat de la cineva care are oarecare experienta...

Prins ul. e o instalatie superbuna dar un timp onorabil...dupa care incep problemele...

Vaporizator, injectoare, emulator injectoare, senzor presiune....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ca si Moog cred ca e de la gaz, gaz care modifica parametrii stocati in ecu....Daca tu zici ca nu e de la gaz ,de ce nu incerci sa mergi pe benzina 100km si sa revii cu impresii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta am făcut înainte sa merg la rar am băgat benzina de 100 și am mers doar pe benzina, în primul post am pus detalii de la acest test

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si tu un link ...cautam ca disperatii in x pagini...

Vrei mai multe detalii poti suna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Resetat si dupa cateva 10 de km apare iar ,autoscan si apare asta

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 034 BH

Component: MARELLI 4MV 5165

Coding: 00031

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

17591 - Linear O2 Sensor: Reference Voltage: Short to Plus

P1183 - 35-10 - - - Intermittent

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0001

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 E

Component: ESP FRONT MK60 0103

Coding: 0011266

Shop #: WSC 31414

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J5 920 825 A

Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V09

Coding: 01113

Shop #: WSC 11111

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0Y3006213

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 31414

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

End -------------------------------------------------------

maine caut o rampa

Multumesc

Ai nevoie de calculator motor !

Cand o sa il ai ...poti sa ma suni siniti spun ce e de facut .

3 masini identice cu problemele tale am avut in ultimele luni , la toate s-a dovedit a fi problema de ECU

Mai cauta totusi , pentru linistea ta problema in alta parte .... dar sunt sceptic ...

 

Aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici ce? Mai sus discutam de GPL-ul de pe masina ta...si tu pui textul cu rezultatul diagnozei...

Zi drept, cat ai stat in soare ?:)

 

Sterge erorile

Reseteaza factory default ECU benzina

Fa toate testele de sonda, motorul mergand pe benzina ...gr 34-36-43-46...si vezi ce apare dupa asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica am resetat erorile ,am mers cu masina cca 300km numai cu benzina de 100 si dupa autoscan  rezultatul de mai sus asa ca eu nu intrebam aici de instalatia de gaz ci despre trepidatiile de la pornire ,o opresc pornesc iara si nu mai are nici o problema doar se apride Check engine

Multumesc,imi este fb la soare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e limpede,prima sonda a cazut la datorie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eeee deja devine ceva mai clara situatia...

Poate fi sonda cum zice RZF dar mai ai o sansa sa fie ECU cum zicea Turbo sau Florin mai sus...

Simplu ar fi sa gasesti pe cineva dispus sa schimbe sonda cu tine sa faci un test...

Si mai simplu ar fi sa fie mufa, fire...verifica-le poate esti norocos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am aprins in bord martorul check engina, iar la scanare im da eroarea Linear O2 Sensor si ince ceva cu egr... Ce poate fi? Am fost la un mecanic si a zis ca e sonda lambda sau egr, eu va intreb pt ca sper sa fie altceva(mai ieftin).

Modificat de alexukkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi doar EGR imbacsit si printr-o curatare scapi.sau poate fi dus EGR-ul si trebuie altul.sau si EGR si sonda 2 duse si trebuie schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am aprins in bord martorul check engina, iar la scanare im da eroarea Linear O2 Sensor si ince ceva cu egr... Ce poate fi? Am fost la un mecanic si a zis ca e sonda lambda sau egr, eu va intreb pt ca sper sa fie altceva(mai ieftin).

 

sau AMBELE cum am patit eu.Daca vrei sa iesi ieftin poti incerca la dezmembrari,o sonda e vreo 90-100lei si EGR 180-200 lei,vezi sa nu iei piese SH fara garantie minim 30 zile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt raspunsurile pe care le asteptam:)) mersi mult oricum, sapt asta o sa ma duc la un service recomandat de cineva, sa vad cei de acolo ce zic si va tin la curent. PS: in afara de un consum marit, mai afecteaza si altceva ptoblemele mele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine, pune erorile asa cum apar ele, sa iti dam un raspuns exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari am si eu o intrebare am un golf 4  1.4 16v din 2000 si m-ar interesa daca la bord arata knd trebuie sa fac schimbul de ulei sau altceva.se aprinde vreun martor sau imi scrie pur sisimplu pe computer ceasurile sunt imno 2 .astept raspuns multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..sunt nou pe forum..am si eu o problema asemanatoare,am un golf 4 1.6 16v cod motor AUS.Imi intrerupe in mers,am schimbat bujii,fise,curatat injectoare,schimbat supapa presiune combustibil,schimbat filtru benzina,verificat pompa benzina baga peste 6 bari,a fost pusa pe tester si mi-a dat missfire pe cilindrul 1 si 4,mi-au zis baietii ca trebuie curatate injectoarele si nimic,cand o pornesc dimineata trepideaza urat,merge in 3 cred..mi-a mai zis cineva sa-i schimb bobina de inductie.Va rog sa ma ajutati mi-e si frica sa-i mai cumpar ceva sa-i schimb si sa nu se rezolve,m-a disperat am fost la 3 service-uri cu ia,urmeaza sa-i schimb bobina,in momentul cand o "calc" se aprinde check engine palpaie si pleaca in 3..apoi o opresc o las si isi revine..becu se stinge dupa 1 zi 2.In caz ca nu am scris unde trebuie rog un moderator sa mute postarea! Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@luk: daca nu ai nici minidot si nici maxidot atunci iti apare mesajul de "inspection" sub vitezometru.nu stiu pt restul de ceasuri cum e.poate e un coleg care stie mai bine.

@maryuss:

Nu ai cumva si eroare de egr?daca poti posteaza aici logul de la vagcom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost bagata de 2 ori pe tester doar de missfire mi-a zis..si logul de la vagcom de unde il iau sau cum?!?! Tipii de acolo au banuit ca pompa de benzina nu baga presiune destul,nu aveau aparatul ala de verificat presiunea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sti pe cineva cu diagnoza stie si cum sa salveze logul,daca nu, e suficient si printscreen de la calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@luk: daca nu ai nici minidot si nici maxidot atunci iti apare mesajul de "inspection" sub vitezometru.nu stiu pt restul de ceasuri cum e.poate e un coleg care stie mai bine.

 

 

asa este, sau service.

 

la cele cu BC ii scrie - service in 3000 km....s.a.m.d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a aprins martorul " rezervor gol ". ( Se aprinde cand mai sunt ~ 7 litri de combustibil).

Am alimentat cu 10 litri, acul indicator s-a deplasat pozitiv ( 2 liniute) , dar becul din bord ramane aprins si apare mesajul sa alimentez. 

Care ar fi solutia ? Un sfat ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cand alimentezi putin (ex: bec aprins si alimentezi 3-4 litri) data viitoare la fel,etc.se intampla sa nu se deconecteze martorul de la combustibil.(nu indica nivelul corect)

 

Cea mai simpla solutie ca sa se "calibreze" e sa alimentezi cel putin 10 litri si apoi sa circuli cu ea pana se aprinde iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Imi pare rau daca am postat unde nu trebuie dar nu am gasi un loc mai potrivit. Astazi, dupa ce am ajuns acasa am observat ca nu se mai aprinde becul din torpedou si  l-am demontat, m-am uitat la bec si era ok. Am  scos  siguranta numarul 14 10A pentru luminile din interior ,cred, si era in regula deci am pus-o la loc. Ma uit in bord si amandoua display-urile erau stinse, am pus cheia in contact, am rotit-o in a doua pozitie si observ ca ora si km  erau restati. Dupa ce am reglat ora am scos cheia si am observat ca acul ceasului care indica temperatura si cel pentru  benizna din rezervor nu mai revin la 0 ci raman in pozitia cand cheia era in contact. Am bagat iar cheia, am rotit-o la fel ca prima data insa ora se restase din nou si acele celor doua ceasuri au coborat la 0 apoi au urcat la valorile citite de senzori. Crezand ca am vreo siguranta arsa le-am scos pe fiecare ca sa le verific si am gasit doua ,numarul 36 si 19. Siguranta 19 avea niste lita infasurata deci nu ar trebui sa fie o problema .Am verificat luminile, stergatoarele etc si functioneaza la fel ca inainte,am pornit motorul din prima cheie fara ezitari si turatia ramane constanta iar dupa ce il opresc  nici acul turometrului nu revine la 0. Mentionez faptul ca masina (Golf 4 1.4 16v 1999) a fost cumparata anul acesta pe 25 iunie  si nu am avut nicio problema cu ea pana acum. Astazi nu am de unde sa iau doua sigurante ca sa le inlocuiesc dar nu cred ca asta ar rezolva problema. Orice parere este bine venita, mai ales daca ati mai trecut si voi prin asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ca ai incercat sa ma ajuti..dar am rezolvat am schimbat bobina de inductie si numai intrerupee:X:X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!