Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema cu indicatorul "Check engine" care sta aprins si nu se stinge decat cand iau contactul. Pe langa asta nu-mi functioneaza vitezometrul, kilometrajul digital, computerul de bord crede ca masina sta pe loc- am ajuns sa-mi indice la consum mediu 99.9l/100 km, imi arata ca am rulat 2 km, si viteza medie 1km/h. Plus ca indicatorul nivelului de combustibil creste si scade in functie de cum calc acceleratia si mi se aprinde, la franari bruste si curbe, beculetul de la benzina (cel in forma de pompa) si mesajul Bitte Tanken. Sa fie senzorul de viteza dus? Pe unde pot sa-mi fac sambata un test VAG COM in Cluj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit logurile pe Laptopul prietenului meu de cand am cumparat masina asta vara si am testat-o cu VAG-COM-ul.

Sunday,10,August,2008,11:14:47:59303

VAG-COM Version: Release 704.1

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 036 906 032 P

Component and/or Version: ME7.5.10 3695

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00046

5 Faults Found:

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

P1545 - 35-10 - - - Intermittent

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35-10 - - - Intermittent

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

Se pare sonda lambda nu functiona de atunci :huh: Acum am vazut ca scria si asta vara -> "16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity ".

O intrebare specialistilor care lucreaza cu VAG-COM :beer: Este posibil sa dispara erorile cu rosu din meniul "Readiness Status" daca schimb sonda ???

Daca sterg eroarea, erorile astea raman la fel :lol:

5nk9.png

Erorile din poza de mai sus erau toate cu verde, adica PASSED.

Tin sa precizez ca martorul "Check Engine" sta aprins, sau se mai aprinde la cateva zeci de km parcursi dupa ce sterg eroarea.

Eroarea fiind aceeasi "16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity"

Totodata acest martor mi s-a aprins acum 1 luna si ceva si a fost prima data in 5 luni de cand am masina :(

De cand s-a aprins numai alea apar cu rosu, in rest motorul toarce ca o pisica si numai am nici o alta problema majora.

In rest consum de 10% prin oras (TESTAT de 3 ori) si afara de 7-8 % :wub:

Modificat de GeoB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit problema asta la multe masini.Se intampla ca sa bagi benzina mai proasta fara sa stii iar atunci arderile nu se fac cum trebuie iar Sombda Lambda depisteaza acest lucru si ti se apriunde becul.incearca sa bagi benzina cu cifra octanica mai mare de 95 si umbla putin cu ea.AR trebui sa se stinga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!!! Am si eu martorul acela aprins pe bord! Am fost, la un asa zis "meserias", care a citit erorile cu laptopul, mi-a zis ca ar fi 3 erori de la sonda lambda. Imi face si mie destile probleme, cam ca si ale voastre, fluctuatii de turatie, nu prea trage, consuma ca nebuna! Dupa ce am citit mai sus ma cam indoiesc un pic ca ar fi sonda lambda, va rog indrumati-ma si pe mine catre cineva care ar putea sa ma ajute si pe mine, cineva care pe voi v-a rezolvat si care chiar se pricepe! MERCI!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragao, la tine s-ar parea ca (una din probleme) este de la clapeta de acceleratie. Trebuie data jos si curatata bine, apoi readaptata. Foloseste functia search, caci sigur vei gasi pe forum discutii legate de clapeta.

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca am acceleratia pe cablu merge curatata clapeta?

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Birba, aici esti :D . Da, se poate curata. Vezi aici, in postul #146

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragao, la tine s-ar parea ca (una din probleme) este de la clapeta de acceleratie. Trebuie data jos si curatata bine, apoi readaptata. Foloseste functia search, caci sigur vei gasi pe forum discutii legate de clapeta.

Merci mult! O sa incerc sa vad ce iese! O sa revin cu informati, mrci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. La mine erorile alea din meniul "READINESS STATUS" nu s-au sters :huh:

Deci scrie clar "Oxygen Sensor Heating" Failed - adica nu se incalzeste. Desi clapeta de acceleratie am reglat-o, motorul toarce super bine, in schimb mirosul acela de gaze nearse a inceput din nou sa persiste. Consumul deja depaseste 10 % :) Becul de la "Check Engine" nu se mai aprinde, dar eroarea apare in VAG-COM.

Imi este tare teama sa nu fie doar senzorul de la sonda defect. Am inteles ca se numeste senzorul MAF.

Ce sa mai, astept sa iau banii si sa-mi cumpar o sonda noua. Nu ma gandeam niciodata ca un Golf 4 poate sa consume in halul asta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata !!! In primul rand imi cer scuze ca postez aici, dupa celalat post al meu, dar nu pot modifica ultimul post :(

Deci gata. Am schimbat sonda. 635 RON, sub pretul din oras si cel din capitala (fara transport).

O sa atasez cateva poze sa vedeti de la ce se aprindea tampenia aia de martor "Check Engine" :D

- Ambalajul cu sonda lambda (5 fire) + Codul de produs trecut pe ea

10s7i34.png

f0n5nk.png

11jrzm1.png

aahy6o.png

- Sonda veche (prajita) - Cred ca e neschimbata din 2001

ege1bl.png

- Diferenta dintre ele :D

fcjktj.png

Toate bune si frumoase, dar ne-am hotarat sa dam si clapeta de acceleratie jos. Haideti sa vedeti ce se depune pe ea :)

2j41oqw.png

- Spray folosit pentru curatare: Super-X Heay Duty Formula - Carburator Cleaner :D -> 10 RON

10hvqeh.png

Diferenta isi spune cuvantul:

2chlv5u.png

qrm1yg.png

Timp de lucru, aproximativ 1-2 ore (eu si mecanicul meu):D

Dupa ce le-am montat, am scos borna bateriei de la plus (+) cam 3-5 minute, am pus-o la loc, dupa care am reglat clapeta de acceleratie din VAG-COM. Bineinteles ca toate informatiile din BC s-au resetat (kilometrii parcursi, ceasul, consumul mediu, etc.), am pus contactul si mi-a arat 0.0 l/100 km la consumul instantaneu, sau cum ii spune acelui consum atunci cand ti-l arata prima data cand pui doar contactul.

149p3pc.png

Ziceam undeva mai sus, ca mie imi arata tot timpul 8.8 l/100 km de fiecare data cand puneam contactul. Bucuros ca am scapat de problema asta, am pornit motorul, l-am incalzit, l-am oprit, am scos cheia, si tot asa de vreo 10 ori. Deci ramanea 0.0 l/100 km. Acum ce-mi vine mie, sa ii pun codul de acces la radio original al masinii. Dupa ce l-am pus, ne-am gandit sa dam o tura cu masina sa vedem cum se comporta la consum. Pai prima data ce am pus cheia in contact, dupa ce am introdus codul de acces la radio, mi-a aratat 51 l/100 km. Incredibil. Cum poate sa arate asa ceva? Ce legatura are radio cu treaba asta ? :o

In fine mergem noi la drum, scadea consumul in timp real la 48 %, 32 .. 24 .. 13 .. 9 .. 5 .. 7 .. 10 .. ma rog oscila.

Kilometrii parcursi in teste de 30 - 50 - 70 km/h, aproximativ 18, cu opriri si scoaterea cheii din contact, masina arata informatii in scadere la punerea contactului de la 24 .. 13 .. 8.5 .. 8.7 .. 9.0 .. 9.1. Un fel de consum mediu.

In timpul mersului arata bine, 5-7-9 %. Acum bineinteles ca de fiecare data cand pun contactul, imi arata 9 l/100 km, sau 9.1 l/100 km, sau 8.7 l/100 km. Nu inteleg de ce nu imi mai arata 0.0 l/100 km de fiecare data cand pun contactul? Nu e normal asa fie asa. Consumul instantaneu trebuie sa inceapa de la 0 % ! :o

Maine o sa fac un drum mai lung cu ea, sa vedem daca isi revine, iar daca nu o sa scot iar borna la baterie si numai pun codul de acces pe radio... Sa vedem ce se intampla :P

Va rog mult, cine stie de la ce e problema asta inervanta pt mine, il rog sa posteze aici :)

Cu stima,

Geo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. o mica intrebare mi s-a aprins in timpul mersului un martor in bord. ala cu motorul care se aprinde cand pui cheia in contact, a licarit de 10 ori apoi s-a stins. ce sa fie oare? nivelul la ulei era bun

Avertisment

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate este de la benzina proasta care nu s-a ars bine si sombda lambda a detectat problema asta si s-a aprins martorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Am aceeasi masina ca si GeoB si aceeasi problema cu consumul instantaneu! Cand pornesc motorul imi arata o valoare exacta (de exemplu 9.3 l / 100 km) dar dupa ce fac cativa km imi indica, cred, valorile reale (de exemplu cand merg cu frana de motor: 0.0 l / 100 km). De mentionat ca atunci cand masina sta pe loc, tot l / 100 km indica, si nu l / h. Oare e ceva normal pentru computerele noastre de bord? GeoB, tie ti-a mers vreodata altfel? (Eu am masina doar de acum)

PS: Si mie imi sta aprins Check Engine-ul, dar la mine e de la EGR - mi s-a spus la service ca trebuie curatat, eventual daca nu va functiona ok nici asa trebuie inlocuit!

Modificat de DragosBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DragosBogdan asa aveam si eu inainte. De fiecare data cand puneam contactul imi arata 8.8 si in ultimele doua saptamani 9.1. Cand luam piciorul de pe acceleratie ramanea la fel cat arata 11.3 % - 13%... deci ramanea blocat.

Ai curatat clapeta de acceleratie? Borna plus (+) de la baterie ai scos-o sa vezi daca ti se reseteaza problema aia ? Daca nu ti se reseteaza nici cu borna scoasa, incearca sa scoti mufa de la clapeta de acceleratie. Eu asa am facut prima data am desfacut doar capacul de deasupra clapetei si am curatat-o asa, fara sa scot si mufa ei. Dupa aceea cand am cuparat sonda am dat jos si clapeta cu totul pentru a curata-o. De abia dupa asta si-a revenit. Pe VAG-COM ce erori ai ??

Acum de cand am schimbat sonda si am curatat clapeta de acceleratie imi arata 6.5, 6.1 si automat cand iau piciorul de pe acceleratie imi arata in 2 secunde 0.0 :(

Cred ca trebuie sa mi se faca si mie rulajul la sonda aia. Azi am bagat benzina de la MOL de 50 RON si mai aveam o jumatate de linie pana pe rosu. Dupa alimentare mi s-a dus acul la jumatate - in centru sus - si am fost pana la tara si inapoi (120 km). Cand am ajuns inapoi in oras, am constatat ca s-a miscat acul 2 mm numai spre stanga. Adica mai am din 3 linii cat arata dupa alimentare, doar 2.5 :D

Am mers azi cu 100 km/h cam vreo 5 km si imi arata 5.5 % constant.

Tot nu inteleg de ce nu imi arata 0.0 cand pun contactul sau pornesc masina. De cand am bagat nenorocitul ala de cod la radio-casetofon, imi arata 6.5 sau 6.1... asa cum am scris mai sus :o

Tind sa cred ca daca as merge 400 km sau 500 in continuu as face kilometrii astia doar de 50 RON.

In vara si toata toamna anului trecut, cu 100 RON faceam aproximativ 480 km.

Mai vedem. Revin.

Cu stima,

Geo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat si eu clapeta de acceleratie.am avut aceeasi problema.martor CHECK ENGINE.vad ca am scapat de ea.martorul e influentat si de benzina.am schimbat de la Petrom la OMV.se pare ca e mai ok

:( geoB e normal sa NU iti arate 0.0...BC iti arata consumul mediu la punerea contactului (ca si la mine) asa face la orice vag(din cate stiu eu) bafta

Modificat de ady1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GeoB Ma bucur ca ti-ai rezolvat problemele! Consumul pe care il ai e perfect! Borna de la baterie am scos-o, mi s-a resetat computerul de bord, mi-a aparut si mie consumul instantaneu 0.0 la inceput, dar dupa primul drum a revenit la vechile obiceiuri. O sa verific zilele urmatoare clapeta de acceleratie, cand sper sa rezolv si problema cu EGR-ul, in caz ca nu e vorba de vreo sonda lambda. Codul de eroare nu-l stiu! Atunci cand masina nu se misca, cum iti arata instantaneul (l / 100 km sau l / h) ?

@ady1981 Problema e ca instantaneul ramane blocat catva timp la o anumita valoare, nu consumul mediu! Chiar daca turezi motorul tot atat iti arata!

Modificat de DragosBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright:

@DragosBogdan imi arata l / 100 km. Nici nu am l / h :o

M-am uitat prin amandoua meniurile 1 si 2 si nu-mi reamintesc sa fi vazut vreodata l / h :)

Consumul mediu trebuie sa fie cu simbolul asta "

Modificat de GeoB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

GeoB si DragosBogdan va rog sa incetati cu off topic-ul!

Ce legatura are consumul de pe BC cu "Martor "Check engine" - benzina"?

LE:

Pt subiectul privind consumul postati in topicul: Consum Golf Iv 1.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si eu martor CHECK ENGINE aprins in bord de cand am laut masina... am facut scanare cu vag com.. sonda lambda defecta, pe toti care i-am intrebat au zis ca e prima, am inlocuit-o, teapa :icon_thumright: cand m-am dus sa sterg eroarea aparea tot aceeasi eroare, mi-a trecut prin cap sa scot mufa de la prima sonda ( din pacate dupa ce am inlocuit-o pe prima) si surpriza, aparea inca o eroare.... deci am sonda a doua dusa.... acum intrebare eu trebuie sa fac itp in luna a 4 a ma afecteaza rau incat sa nu imi iasa gazele ... mentionez ca nu am consum ridicat si nici probleme cu relantiul. O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok @last

@Kudlacech s-ar putea sa iti iasa noxele chiar daca ai eroare la sonda lambda. Asa cum am zis si eu am luat masina cu sonda lambda dusa - No activity, dar mi-au iesit noxele la RAR, in schimb martorul mi s-a aprins acum 1 luna, deci iarna. Si chiar daca stergeam eroarea, se aprindea numai cand era frig afara. Iarna asta au fost si peste +3-5 grade si nu se aprindea :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu aveti nimic defect (lambda... - ceea ce va si urez) pentru stingerea beculetului aplicati varianta mea si a unor colegi = benzina minim 98 si undeva pe o sosea libera talpa minim 45 vro 10-15 Km.

mie cand mi-a clipit "chec engine" (nu statea aprins) am schimbat o bobina dar masina mergea ingrozitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult pentru raspuns...o sa incerc sa o schimb si pe a doua, dar deocamdata stau sa imi revin cu bani :cool: ca de am paltit una degeaba si nu e nici mult pentru salariile noastre amarate :huh:.. uite si eroarea care imi da:

17526/P1118/004376 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) faulty

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating

faulty

Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating Circuit faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating

Check Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Open Circuit" mi-a da si mie cand scoteam mufa de la ea. Exact ce scrie mai sus. Verifica mufa si firele, in special firul rosu de incalzire. S-ar putea sa o ai buna si iesi mai ieftin :( Eu aveam B1 S1 :lol: Tu ai B1 S2 adica senzorul de dupa catalizator, de sub masina.

Modificat de GeoB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat si eu clapeta ieri,se simte diferenta,masina trage considerabil mai bine,si raspunde la acceleratii bruste mai bine. In schimb m-am uitat pe pozele colegului de mai sus,si am constatat ceva. Tamburusu ala in care vine furtunelul de la pompa de servo frana,a iesit cu tot cu furtun cand am tras de el,si tot asa l-am si bagat inapoi,am pufait de cateva ori pedala sa vad daca trage aer fals,dar nu mia fluctuat relantiul. E normal sa iasa cu totu?

post-8814-1233518496_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GeoB - m-am uitat sub masina dar problema e ca mufa de la sona 2 e acoperita de un capac, imi e greu sa cred ca poate fi de la mufa, desi totul e posibil, nu am unde sa o sui ca sa verific cu atentie cablu sa nu fie impuscat pe undeva dar am sa ma ocup de treaba asta inainte de a comanda alta... multumesc inca o data pentru precizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!