Jump to content

Problema la pornire, bord mort !


Heliu
 Share

Postare recomandată

Salut.

Am si eu urmatoarea problema.

Am un Golf 5 motor 1.6 fsi la care ceasurile de bord nu mai imi afisau informatiile pe computerul de bord ( aparea doar o pata rosie pe ecran ). Masina functioneaza fara probleme.

Cumpar alte ceasuri de bord pe care le montez pe masina. Pun contactul, afiseaza totul, pornesc masina insa se opreste imediat.

Ce ar trebui sa fac pentru a functiona ceasurile noi pe masina?

Multumesc!

 

 

Sa imperechezi cheia cu, clusterul.

 

adaptare ceasuri cu ECU, scrise cipuri chei, etc - depinde si de anul masinii si la ceasurilor cumparate - poate sa fie mai usor sau mai greu......

 

altfel - inlocuire de display

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,

Se pare ca sunt si eu fericitul posesor al problemei cu ceasurile de bord. La mine s-a manifestat in felul urmator: cu o seara inainte masina a pornit fara probleme iar a doua zi dimineata bordul era negru (nu plouase in acea noapte). Pe loc am verificat siguranele, demontat clusterul dar nimic, dupa o zi ramas blocat noaptea am ajuns pe platforma acasa. Am mai incercat sa o pornesc dupa doua zile dar nimic. Brusc dupa 5 zile(coincidenta sau nu au fost 5 zile cu temp peste 30 grade) bordul prinde viata si masina porneste, acum arata ca un pom de craciun dar motorul nu mai este oprit de imobilizator.

Imi poate recomanda cineva un electrician in Cluj care sa verifice cluster-ul si circuitele pentru a vedea de unde a plecat aceasta frumoasa pauza de o saptamana?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaceti si verificati alimentarea ceasurilor, lipiturile, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Bună seara! În aceasta după-amiază am avut neplăcuta surpriză sa constat aceleași simptome ca cel care a inițiat topicul. Bord mort, merg luminile, radioul, AC-ul, Motorul pornește pentru două - trei secunde, apoi moare. Am scos capacul locașului de siguranțe, le-am verificat pe fiecare cu ohm-metrul, toate sunt bune. Inițial am crezut că-i problemă de baterie, am chemat un coleg în ajutor, cu clești și toate cele. Nu a ajutat cu nimic. Dezamăgit, am lăsat-o în parcare, deja gândindu-mă la o varianta de transport cu platforma spre un service. M-am speriat după ce am citit cele scrise mai sus, defectarea calculatorului fiind singura problema care-mi lipsește mie acum.

 După o oră, merg să-i dau o cheie. Surpriză! Motorul pornește, se aprinde bordul ca înainte, singura diferența ar fi că s-a resetat trip-ul și ceasul, ora s-a dus la 1:00.Nu știu ce s-a întâmplat, menționez ca nu a plouat abundent la noi(ar fi culmea în decembrie!) sa fi întrat ceva apa la calculator. Mașina este un benzinar 1.4,16v din 2004.

Sper sa nu se întâmple asa ceva când sunt într-o pustietate sau în concediu. Salutari tuturor și Sărbători fericite! 

Uitasem:după acest incident mi-a rămas aprins martorul de airbag. După ce se sting ceilalți imartori, acesta se stinge pentru două secunde apoi rămâne aprins. Sa fie asta o consecință a ceea ce s-a întâmplat sau nu are legătură? Menționez că nu am umblat la mufele de sub scaun sau în altă parte. 

Modificat de Dan 28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
valy_petcu2008

Salutare colegi dețin un vw golf 5 , am mers cu ea prin oraș vreo 30-40 km, a pornit , am parcat undeva și nu mai vrea sa pornească , nu afișează nimic in bord ..ce sa ii fac , bateria este cumpărată anul trecut , deci cade ca ar fi veche..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.10.2008 at 17:04, Heliu a scris:

Bord mort,masian porneste si se opreste dupa 2 secunde.ce are?are ideie cineva ce poate avea?motorina are,bateria e buna,sigurantele sunt bune.

POate fi de la imobilizator?da nu gasesc siguranta ca in cartea ei nu e trecuta

Salutare , scuze ca postez aici dar nu reusesc sa deschid un nou topic.A m si eu problema asta la pornire defapt..la mine se aprinde bordul , martori nu am dar nu porneste...a m pus tester pe ea si inafara de calculatorul motorului (ECU) se conecteaza la orice dupa masina.A m schimbat si kitul de pornire si aceeasi problema..nu porneste , invarte alimenteaza , sigurante si relee verificate.Masina e 1.6 fsi , m a lasat in mers , nu se tura in parametri normali , cu pedala in podea se accelera 1000 ture scadea urca iar mergea cu 3 la h cu pedala in podea , dupa 2 porniri lasata la relanti pe care nu si l tinea nu a mai vrut deloc...M a poate ajuta cineva? Daca kitul de pornire este luat dupa o masina cu volan pe dreapta si pus pe asta cu volan pe stanga ar trebui sa mearga sau asta e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca nu se conecteaza testerul la ECU .... nu e clar ca ai o problema cu alimentarea lui?  maroturl de motor se aprinde in bord? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara, am și eu o problema la un golf 5 1.9 TDI 2007, mașina nu a mai fost pornita de o săptămâna, am încercat ieri sa o pornesc, am pus contactul, totul normal, ii dau cheie, motorul se învârtea dsr nu pornea, am încercat de câteva ori și nimic, țin sa Menționez Ca au fost temperaturi scăzute, sub 0 grade, mașina a avut și zăpada pe ea, am renunțat deoarece era seara, astăzi am fost la fel, nu pornea, după câteva încercări motorul nu se mai învârtea și se auzea doar un clanc, rapid, in momentul in care încercam pornirea motorului, ca la ceasurile vechi când suna alarma. I am dat curent de la o alta baterie, am verificat siguranțele, după toate acestea nici bordul nu se mai aprinde ( martorii, bordul sta aprins dar nu afișează decât ora și trip ul, care s a resetat singur) claxonul nu mai merge, ieri însă mergea, la fel cu faza scurta, doar pozițiile se aprind, radioul și butoanele de iluminat. dacă a mai pățit cineva, orice detaliu este bine venit, mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am patit si eu sa nu se mai aprinda bordul, insa masina porneste. Maxidotul si clima functioneaza normal si sint luminate. Radioul si ceasurile sint negre. Nici martorul semnalizare in bord nu functioneaza, insa in oglinda se aprinde ledul (presupun ca merg si cele de pe fata-spate).

Ce o fi patit? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a auto-rezolvat, dupa o noapte. Dreptu-i ca era seara de ajun. Poate de asta..:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga-l in casa si lasa-l un pic la caldura. Posibil sa ai condens pe placa de baza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Sal .. a si eu o peroblema. .masina porneste ,merg stergatoare ,semnal , tot dar bordul este.  mort. 

Are cineva o idee ? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa ceasurile, verifica placa, alimentarile pe acesta, circuite, lipituri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.10.2008 at 17:04, Heliu a scris:

Bord mort,masian porneste si se opreste dupa 2 secunde.ce are?are ideie cineva ce poate avea?motorina are,bateria e buna,sigurantele sunt bune.

 

Cu aceeași problemă mă confrunt și eu de 2 zile ?.. Care ar putea fi "buba"? .. (dețin un golf 5 1k din 2008 motor 1.4 benzină) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/27/2019 at 4:16 PM, F l o r i n said:

Desfa ceasurile, verifica placa, alimentarile pe acesta, circuite, lipituri

Aceeași recondare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

oare ceasurile sunt buba sau altceva?

a mea nu mai porneste, bordul este mort (doar ceasurile), bateria 12.3, sigurantele bune, erori la diagnoza

 

01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: Malfunction 0010
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: Cannot be reached 1100
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: Cannot be reached 1100
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 06A 906 033 HE
   Component: SIMOS71 1.6l 2V     1037  
   Revision: --H04---    Serial number: SEX7Z0H13180OR
   Coding: 0004071
   Shop #: WSC 04941 785 00200

3 Faults Found:
16414 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit: Malfunction / Open Circuit
            P0030 - 009 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Bin. Bits: 00000100
                    Resistance: 16.38 kOhm
                    Voltage: 1.840 V
                    Load: 4.7 %

16897 - Incorrect Immobilizer Key
            P0513 - 008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Voltage: 10.51 V
                    RPM: 1504 /min
                    Bin. Bits: 00000100
                    Lambda: -100.0 %
                    Voltage: 11.73 V
                    RPM: 0 /min
                    Bin. Bits: 00000001
                    Lambda: -100.0 %

28827 - No Communication with Instrument Cluster
            U0155 - 009 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
                    Bin. Bits: 00110000
                    Absolute Pres.: 3.6 bar
                    RPM: 0 /min
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
                    Bin. Bits: 00110000
                    Absolute Pres.: 3.8 bar

Readiness: 0110 1101

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK70.lbl
   Part No: 1K0 907 379 P
   Component: ASR FRONT MK70      0105  
   Coding: 0017025
   Shop #: WSC 04941 785 00200

1 Fault Found:
00474 - Control Module for Immobilizer
            004 - No Signal/Communication

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-820-047.lbl
   Part No: 5P0 820 047 K
   Component: Climatic PQ35   012 0505  
   Shop #: WSC 00000 000 00000

1 Fault Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
            008 - Implausible Signal

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl
   Part No SW: 3C0 937 049 AJ    HW: 3C0 937 049 AJ
   Component: Bordnetz-SG     H54 2202  
   Revision: 00H54000    Serial number: 00000005469223
   Coding: B18C1F2F00041000431D00000000000000117F072D400008000000000000
   Shop #: WSC 18434 020 32896

   Part No: 1P0 955 119 B
   Component: Wischer 040208 022  0601  
   Coding: 00056208
   Shop #: WSC 18434  

2 Faults Found:
02390 - Control / Regulation for Ambience Lighting (E400)
            009 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 250
                    Mileage: 136804 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2005.09.13
                    Time: 31:63:63

             Freeze Frame:
                        ON
                    Voltage: 12.30 V
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 250
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2005.09.13
                    Time: 31:63:63

             Freeze Frame:
                        ON
                    Voltage: 10.55 V
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF


-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 5N0-959-655.lbl
   Part No SW: 5N0 959 655 A    HW: 5N0 959 655 A
   Component: J234__A01 VW10 HI   1815  
   Revision: 19013000    Serial number: 0039DP1MGADQ  
   Coding: 0012337
   Shop #: WSC 04941 785 00200

1 Fault Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 250
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 1
                    Veh. life cycle counter: 0


-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel        Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
   Part No SW: 1K0 953 549 BM    HW: 1K0 953 549 BM
   Component: J0527           752 0100  
   Coding: 0000002
   Shop #: WSC 04941 785 00200

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530.lbl
   Part No SW: 1K0 907 530 P    HW: 1K0 907 951
   Component: J533__Gateway   H16 0192  
   Revision:   H16       Serial number: 2500K0812501BF
   Coding: E9801F060002020202
   Shop #: WSC 04941 785 00200

3 Faults Found:
00474 - Control Module for Immobilizer
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 250

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 250

00381 - Databus Instrument Cluster
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 12
                    Reset counter: 250


-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl
   Part No SW: 1T0 959 701 F    HW: 1K0 959 793 L
   Component: J386  TUER-SG FT    1129  
   Revision: 32008001    Serial number: 00000144179216
   Coding: 0000048
   Shop #: WSC 04941 785 00200

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x.lbl
   Part No: 1K1 909 144 M
   Component: EPS_ZFLS Kl.065 H08 1901  
   Shop #: WSC 04941 785 00200

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1K0-959-433-MIN.clb
   Part No: 1K0 959 433 CP
   Component:    KSG              0401  
   Coding: 80C000CC7F008505484B012004CC
   Shop #: WSC 08224 211 56823

   Component:   Sounder n.mounted     

   Component:       NGS n.mounted     

   Component:      IRUE n.mounted     

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl
   Part No SW: 1T0 959 702 F    HW: 1K0 959 792 L
   Component: J387  TUER-SG BT    1129  
   Revision: 32008001    Serial number: 00000652179028
   Coding: 0000048
   Shop #: WSC 04941 785 00200

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio        Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl
   Part No: 1P1 035 186 B
   Component: Radio BVX           0006  
   Coding: 0020414
   Shop #: WSC 04941 785 00200

No fault code found.

End   ---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai alimentare in mufa acestora, da...asa pare. Ceasuri moarte. Verifica alimetarile direct in mufa. Daca sunt ok, alte ceasuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verific tensiunea pe firele din mufa daca exista?

am posibilitatea si sa pun alte ceasuri de proba. este grea procedura de adaptare ceasuri pe masina si apoi inregistrare chei? am vcds dar nu sunt expert.

sau sa pun masina pe platforma sa o duc la cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alimentarea ceasurilor. Daca pui alte ceasuri de probao sa pierzi codarea unor module,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, daddy0307 said:

verific tensiunea pe firele din mufa daca exista?

am posibilitatea si sa pun alte ceasuri de proba. este grea procedura de adaptare ceasuri pe masina si apoi inregistrare chei? am vcds dar nu sunt expert.

sau sa pun masina pe platforma sa o duc la cineva?

da, sa verifici daca in mufa masinii, care este in spatele ceasurilor, ca ai masa si doua plusuri. Ai un plus contact si unul permanent. Poti avea sigurantele ok, dar sa nu iti ajunga alimentarea in ceasuri.

 

da, e un pic complicat pt tine, sa adaptezi alte ceasuri = trebuie copiata zona immo, transferata in ceasurile noi, etc. Necesita interfete dedicate si cunostinte - sunt posturi pe forum, cum se face, cu ce, etc

 

inainte de toate, verifica ce ti-am zis. Daca ai alimetari, incercati sa reparati ceasurile = verificati surse alimentare, procesor, eeprom....etc... poate le salvati. Am reparat destule, sunt putine cazurile in care nu se repara....dar exista si astfel de situatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Va salut,

 

Sunt Vlad din Bucuresti si detin un Golf 5, 1.2 benzina, 2008 an de fabricatie si dupa un lung drum de 200 km am oprit masina fara sa scot cheia din contact si am stat 30 de min cu ea oprita. Cand am vrut sa pornesc masina care avea radionul pornit, am pus contactul, martori din bord nu s-au aprins (nici macar unul), am dat la automat nimic. Dupa am zis sa incerc:

- Am verificat cu contactul pus chiar daca martori nu erau aprinsi daca am curent la masina si farurile, clima, radioul, claxonul functionau, deci aveam curent.

- In ciuda verificariilor am zis ca poate nu mai are suficienta putere bateria si am incercat s-o pornesc cu cabluri dar tot nu se aprindeau martorii in bord.

- Mi-am adus aminte ca am scapat cheia pe jos de cateva ori si am zis ca poate nu mai recunoaste chipul si am incercat cu cheia de rezerva si tot nu a mers sa fac martorii sa se aprinda si implicit s-o pornesc.

- Am zis sa curat bine bornele de la baterie si sa incerc, tot nu a mers.

- Am dat bornele jos dupa baterie si le-am atins intre ele ca sa descarc complet instalatia electrica si le-am montat pe baterie si tot nu se aprind matorii in bord.

- am incercat sa pun testarul pe ea dar nu a mers, nu s-a conectat la masina.

 

Voi ce presupuneti ca poate sa aiba?

In sectorul 5 in jurul pietei Chiriciului si Pietei Regina Maria cunoasteti un service ca sa aiba oameni de calitate si seriosi?

 

Va multumesc anticipat pentru timpul acordat si de raspunsurile oferite!

 

Cu respect,

Vlad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Verifica sigurantele si ceasurile. Daca sigurantele sunt ok, problema este pe placa ceasurilor. Se pot repara sau nu, in funcție de ce gasim pe placa de baza a acestora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutari,

Am zis sa nu deschid alt topic pentru ca problema e cam aceeasi, am sa dau doar detaliile personalizate intamplarii mele.

=> Joi am circulat cu masina fara nicio problema

=> Intre joi si duminica a cam plouat (daca are relevanta), incerc duminica dimineata sa o pornesc, nicio lumina in bord, motorul porneste 2 secunde si se opreste; in cele 2 secunde pornise ventilatia

=> Luni seara masina porneste de parca nu s-ar fi intamplat nimic cu mentiunea ca au aparut martori in bord, check engine, airbag (apare si airbag fault in bord), ABS si ESP

=> Nu ma pricep dar ma mira cum au aparut atatea deodata

=> Nu am mai miscat masina din teama de a nu ramane prin oras sau pe undeva (posibil ca martorii sa dispara dupa putina deplasare, dar ma indoiesc)

=> Desigur, am sa-i fac o diagnoza zilele astea dar nu e ciudat faptul ca au aparut toti martorii aceia? La majoritatea care au mai patit aparea mai mult airbag fault...

Pot aparea defectiuni si mai grave daca circul asa? In drum spre service sau pe distante relativ scurte?


 

Modificat de bukowski7
adaugare text
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema pe placa de baza a ceasurilor. De regula, le putem repara/salva. 

Nu se intampla nimic, doar ca se va repeta manifestarea si iar nu o sa mai porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut.Am și eu următoarea problema:

Bordul nu da niciun semn de 'viata', niciun martor nu se aprinde la punerea contactului, nu învârte la automat.Efectiv nu se întâmplă absolut nimic.Mort complet.In afara de faptul că îmi arată dacă e vreo ușa deschisă nu se întâmplă nimic.

Pe partea electrica par să meargă toate:casetofon, geamuri electrice, claxon, faruri.

Am verificat siguranțele și nu pare niciuna arsa.

Aveți idee ce ar putea fi?

Mulțumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!