Jump to content

Problema la pornire, bord mort !


Heliu
 Share

Postare recomandată

sal.merci.si cu a 2 chei acelasilucru.dupa 8-10 sau chiar mai multe chei se intampla sa porneasca.luni voi incerca scanarea si apoi ne auzim.mercif mult.o seara ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e clar ca nu este din chei... trebuie facuta o diagnoza, ca sa vedem unde este problema. Astept sa postezi rezultatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
catalinpaun1998

SALUT

Dimineata pornesc masina si dupa cateva secunde bordul mort total dar masina functiona .

Cum am oprito nu vrea sa mai porneasca decat cateva secunde ,este un golf 5 plus .

S a pus testeru si imobilizatorul nu raspunde . Idei, solutiii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata !

 

trebuie vazut intai unde este problema.... este din ceasuri sau nu.

 

banuiesc ca si cu a doua cheie, face tot asa.

 

trebuie facuta o diagnoza completa, dupa care vedem daca ceasurile tale se pot repara - in general, da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpaun1998

si cu a doua cheie tot asa face 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da - este foarte posibil sa fie din ceasuri. Trebuie verificat - daca este din ele, trebuie desfacute si verificata placa de baza, lipituri, surse, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpaun1998

turometru blocat la 1000 si indicatorul de combustibil  blocat la nivel

 

in rest toate comenzile functioneaza 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpaun1998

Cat costa reparat ceasuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa ai ceasurile, sa le desfaci - inainte sa spui cat poate costa reparatia lor... poate sa fie intre 50-100 lei... sau mai mult, in cazul inlocuirii unor componente mai scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpaun1998

Verificat ceasurile la reprezentanta,totul functioneaza normal ramanand verificarea instalatiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpaun1998

Salut

Astazi am verificat mufa de la ceasuri bord

Primul pin aveam curent pe contact

Al doilea pin curent continu

Parerea mea ca tot ceasurile de bord sunt de vina

Astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi daca le-ai verificat la reprezentanta si sunt bune, ce pareri mai vrei de la noi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpaun1998

LA PRIMA PROBA  ASA MI SA SPUS ,DAR DUPA LUNGI VERIFICARI M

AU LASAT IN ASTEPTARE 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata !

 

trebuie vazut intai unde este problema.... este din ceasuri sau nu.

 

banuiesc ca si cu a doua cheie, face tot asa.

 

trebuie facuta o diagnoza completa, dupa care vedem daca ceasurile tale se pot repara - in general, da.

 

 

da - este foarte posibil sa fie din ceasuri. Trebuie verificat - daca este din ele, trebuie desfacute si verificata placa de baza, lipituri, surse, etc.

 

ca sa constati daca problema e din ceasuri sau nu, nu dureaza mai mult de o ora.... 

 

daca nu e din ceasuri, trebuie mers pe cablaj, etc... poate sa dureze mai mult.

 

deci, de facut se face.... din pacate, se pare ca nu se descurca ei... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpaun1998

Din fericire adus ceasurile rezolvat problema,pornit fara probleme ,cazul inchis .ceasurile de bord au fost de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, de curand am devenit posesorul unui VW Jetta din 2006 si spre surprinderea mea a aparut o problema: 

 

- pun contactul, astept toti martorii sa se stinga (raman doar cei care trebuie)

- apoi rotesc cheia sa pornesc motorul, motorul porneste si totul este OK, dar 

displayul se stinge cand invart cheia sa pornesc motorul si apoi isi revine, ca si cum nimic nu s-a intamplat.

 

E drept ca saptamana trecuta s-a resetat V medie si cativa parametrii dar totul pare sa isi fi revenit.

 

Ce ar putea sa duca la stingerea display-ului doar cand pornesc motorul? Sa fie de la baterie, este din 2006!?

 

Mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, intradevar a fost bateria slaba. Am schimbat-o ieri si totul merge perfect.

 

Mersi mult Al Bundy pentru info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o problema similara ca cele de mai sus... astazi de dimineata cand ma sui in masina sa o pornesc apare surpriza... bordul a dat un flash scurt ca ar merge dupa care mort... mai rasucesc cheia de cateva ori... nimic. In schimb cand dau sa pornesc motorul bordul functioneaza 3-4 secunde dupa care se stinge dar motorul continua sa mearga fara nici un fel de probleme,lafel ca si celelalte sisteme... semnalizare,faruri,stopuri,clima geamuri... stie cineva care este problema? Mentionez ca cu o seara inainte am schimbat un bec de pozitie care era ars , masina a stat in parcare,nu a plouat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate borna pentru cateva minute si vezi daca isi revine.

 

daca nu, da jos ceasurile, vezi sa faca bine contact in mufa si vezi sa nu ai umezeala pe placa lor.

 

altfel, verificata placa de baza, refacut lipituri, etc.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAd din ce in ce mai multe masini cu aceasta problema. vezi ce apare la diagnoza. daca ai supratensiune in ceasuri, cam greu sa le repari, poti astepta sa-si revina singure.

 

Problema apare de la umezeala din masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se mai pot repara - depinde daca e vb de sursa dusa, lipituri sau probleme mai grave.

 

din pacate, fenomenul l-am intalnit si la Octavia 2 FL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut.

Am si eu urmatoarea problema.

Am un Golf 5 motor 1.6 fsi la care ceasurile de bord nu mai imi afisau informatiile pe computerul de bord ( aparea doar o pata rosie pe ecran ). Masina functioneaza fara probleme.

Cumpar alte ceasuri de bord pe care le montez pe masina. Pun contactul, afiseaza totul, pornesc masina insa se opreste imediat.

Ce ar trebui sa fac pentru a functiona ceasurile noi pe masina?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa imperechezi cheia cu, clusterul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Multumesc pt sfat. Dar as avea nevoie sa stiu si cum fac asta pentru ca nu mai pricep. Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!