Jump to content

Trage mai prost cand se incalzeste?


golfix
 Share

Postare recomandată

Nu il veti gasi la niciun magazin, doar in dezmembrari poate. si eu am cautat la Polo, aveama ceeasi problema. in final, Vara scoateam de tot racordul de aer fierbinte inclusiv ansamblul ala cu clapeta,dar e alta configuratie acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • R Z F

    18

  • bgy23

    10

  • SergiuD

    9

  • neohq

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut. pentru ca si la mine acel bimetal a ramas blocat pe deschis, am demontat acea clapeta de plastic (alba) de pe tija de actionare. practic acuma trage aer pe ambele parti. ce ziceti sa fac si eu cum au facut alti sa blochez clapeta pe inchis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.4 e usor de blocat accesul numai spre exterior, adica sa traga aer numai de afara..

 

am facut azi, 3 nituri, iar plasticul e de la un bidonas de 1l de ulei de servo :) se potriveste la fix, am izolat frumos cu silicon negru.

 

rezultatul e aproape oem :))

 

acum mai trebuie sa caut un capac sa blochez permanent aerul cald dinspre galerie, imi functioneaza bimetalul, l-am testat, dar se inchide la temperaturi mari

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara,

Fi dragut si da-ne dimensiunile  termostatului.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,stiu ca este vechi topicul dar poate imi da cineva un sfat,si eu am praf termostatul acela,pana la urma blochez clapeta pe inchis-sa intre aer rece?oricum ma gandesc ca cei care au pus filtru sport cam acelasi lucru este.,app trebuie sa blochez si acolo pe unde intra aer cald galerie( de la motor)?

 

si app de condens la clapeta de acceleratie,din video reiese ca apa chiar ajuta nu face rau,deci nu ar fi o problema daca merge motorul pe aerul tras de afara si cel tras din galerie(ma refer iarna)..........!

 

cateva intrebari am(sunt mai greu de cap stiu,scuzele mele):
 -acum nu inteleg ce rol are acel filtru micut de aer?

 -acel furtun in care este bagat  filtrul micut ,il am si eu ?parca este furtunul din spatele capacului unde este filtrul de aer?(am golf4 1.6 16v azd).

post-127324-0-75462000-1425160630_thumb.

Modificat de kppus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

post-22767-0-87109300-1342337246_thumb.j

Am gasit clapeta in pozitia asta si cred ca este normal (motorul era rece- nepornit de o zi). Am citit topicul si am vazut ca nu se poate verifica daca termostatul este functional si de asemenea ca nu se gaseste sa il inlocuiesti. Atunci cand trece aer cald el trebuie sa comprime arcul si sa inchida clapeta pentru a nu mai trage cald ci numai rece, lucru deosebit de important din ce am citit aici. Preventiv ar fi bine sa o blocam vara si sa o deblocam iarna? Motorul meu trage foarte bine cand e rece iar cand se incalzeste nu prea mai are demaraj, dar la drum lung merge bine si nu consuma mai mult (7 la suta). Ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat jos aceea clapeta si am pus un dop acolo pe unde intra aer cald ,merge numai pe aerul de afara,fie rece sau cald si functioneaza foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta problema de ce nu trage bine pe caldura e din cauza calaminei de pe pistoane,daca reusiti sa o curatati de pe pistoane doar pe la bujie se va simti considerabil, plus vor disparea complet detonatiile. Lichidul de frana inmoaie calamina dar nu stiu cu ce se poate ajunge pe toata suprafata pistonului ca singura nu pleaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal all,de cateva zile nu mai trage masina,dupa ce se incalzeste,se opreste turbina si cu greu ajunge la 100km.am pus masina pe tester si mi-au aparut urmatoarele erori:

 

00534 - Engine Oil Temperature Sensor

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

maine am sa fac si un test in mers.

Modificat de gogi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am "reusit" sa rup urechiusa de prindere de la aceea clapeta (era coapta rao de tot si s-a faramitat pur si simplu) asa ca acum circul fara ea. Motorul trage aer si de la galeria de evacuare si de afara. Eu cred ca e bine. M-am gandit sa blochez aerul cald cu o bucata de polistiren extrudat (pe timp de vara) si sa blochez aerul rece ramanand doar pe cald (pe timp de iarna). Cred ca iarna e foarte important si ajuta foarte mult aerul cald. La mine capacul e asa:

post-112432-0-95568600-1404587792_thumb.

Modificat de florynbadescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija ce pui acolo ca s-ar putea sa aprinzi masina, plasticul acela e unul special care rezista la temperaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.4 e usor de blocat accesul numai spre exterior, adica sa traga aer numai de afara..

 

am facut azi, 3 nituri, iar plasticul e de la un bidonas de 1l de ulei de servo :) se potriveste la fix, am izolat frumos cu silicon negru.

 

rezultatul e aproape oem :))

 

acum mai trebuie sa caut un capac sa blochez permanent aerul cald dinspre galerie, imi functioneaza bimetalul, l-am testat, dar se inchide la temperaturi mari

 

attachicon.gifIMG_20140712_162047.jpg

 

attachicon.gifIMG_20140712_162055.jpg

 

attachicon.gifIMG_20140712_163111.jpg

 

attachicon.gifIMG_20140712_163122.jpg

 Nu recomand ce ai facut tu, ce faci cand ploua torential afara, si din cauza vacumului creat de motor aerul impreuna cu apa poate ajunge in filtru si apoi in motor. Sigur spatiul ala acolo era cu un scop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu recomand, dar apa se poate scurge din carcasele la filtrele de aer, deoarece acestea sunt prevazute cu gaurele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SergiuD, Pai atunci o las asa, nu mai pun nici un dop nimic, decat sa iau foc mai bine fara. Am vazut si eu pe aici ca sunt prieteni care au astupat orificiul de aer cald si de-aia ma gandeam sa fac la fel. Daca extrudatul se aprinde atunci ce sa pun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un dop metalic, sau capac metalic in locul clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal all,de cateva zile nu mai trage masina,dupa ce se incalzeste,se opreste turbina si cu greu ajunge la 100km.am pus masina pe tester si mi-au aparut urmatoarele erori:

 

00534 - Engine Oil Temperature Sensor

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

maine am sa fac si un test in mers.

rezolvat,furtun sarit la valva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am desfacut si eu bifurcatia de aer din stanga (cum te uiti la motor) clapeta respectiva cu motorul rece era deschisa sa traga aer din partea de jos pe un racord flexibil ce intra in motor doar am atins putin acea clapeta si a cazut pe inchis apoi constat ca avea urechea rupta demult. Acum este pe inchis si trage aer din gura de afara cea care ajunge langa inchizatoarea de capota. E vreo problema daca il las asa momentan? Am inteles ca e ok asa pe timp de vara. Si la mine devenea foarte puturoasa dupa un timp de mers in oras. Acum nu stiu exact cum se comporta pt ca nu am testat-o prea mult. Acolo este acea cupla ? Am vazut aici o poza cu 1.4 si are clapeta la botul masinii unde eu am doar racord, unde am mentionat mai sus ca imi trage mie aer acum. Imi lipseste mie ceva sau e normal ? 1.4 2001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am gasit termostatul acela de Volvo care ziceati ca se potriveste la autokarma cautandu-l dupa codul original, costa cam 300ron. http://www.autokarma.ro/piese-auto-originale/1266826

Un exemplu de cum lucreaza termostatul ala am gasit pe youtube: https://youtu.be/FGWXXyXD2ME

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel de pe autokarma e OEM. sunt sigur ca dupa codul ala gasesti aftermarket si la noi in Ro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara, azi am desfacut capacul de la filtrul de aer si am gasit clapeta de rece/cald blocata pe deschis si am blocat-o pe inchis sa traga aer doar de afara. La consum nu am observat vreo diferenta. Pana la urma ar dauna motorului cu ea pe inchis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am umblat si eu la mine(1.6 16v bcb)la acel bimetal si la fel ca la majoritatea,era blocat sa traga aer cald,si la fel,cum se incalzea afara lesina motorul de tot.l-am blocat in asa fel incat sa traga aer rece,si vreau sa spun ca zic ca e alta masina,si nu e doar placebo....acum ma gandesc daca sa mai umblu acolo cand se apropuie anotimpul rece sau sa il las incontinu cum e acum....sa mai vad ce opinii mai gasesc si pe la altii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cum se desface ca sa ajungi la clapita din interior? Am incercat si eu azi, si am vazut ca are niste "urechi" din plastic care tin imbinaturile si care parca se apasa, problema e ca imediat cum am apasat una putin mai tare s-a rupt, asa ca m-am oprit. Am incercat corect sau nu? Motorul este 1.4, admisia arata ca in poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Ceva noutati? A gasit cineva un termostat compatibil de cumparat din RO?

Clapeta am blocat-o cu un surub pe aer rece.

Pe timpul iernii oare ar fi mai bine sa o blochez pe aer cald? Sau sa o las la jumatate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!