Jump to content

Consiliere achizitie


Marku
 Share

Postare recomandată

Buna ziua sant mai nou pe grup si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie ,vreu sa imi cumpar skoda superb  motor de 2.0 tdi pd dpf  103kw 140 cp an 2010 135000 km.Rugamintea mea este daca din posesorii de superb imi pot da detalii la motor este un motor PACATOS asa cum am mai citit sau sant vorbe...am auzit ca sant  anumite motoare de 2.0 care sant pacatoase nu toate orice info este binevenita despre superb. Va multumesc tuturor si va doresc o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai multe informatii gasesti in aria tehnica, in zona TDI, cautind dupa codul de motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, sunt in dubii daca sa cumpar un Superb 2. Sau un Passat B7 sau un Golf 7 dar aici ma voi limita la primul model ;)

Imi place f mult caroseria break-ului cat si dotarile, motorul.

Am frunzarit putin anunturile de la noi si cele de afara, cred ca ar fi mai ok sa iau din Romania o masina pe care o verific in service cat si in baza de date.

Motorul 1.6 nu prea ma atrage (desi am vazut cateva modele frumoase trase de un 1.6), cred ca tot celebrul (si uneori problematicul) 2.0 tdi 140/170 cp ramane.

Manuala/automata...nu sunt decis. Manuala elimina o parte din problemele si confortul DSG-ului.

As vrea pareri de la cei mai priceputi, cei care au asa ceva si ii stiu problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Muale: hai sa o luam metodic.

Caroseria e bullet proof. In 5 ani doar de Romania, S2-ul pe care l-am avut nu a dezvoltat vreun greieras. Singura slabiciune - la sedan este cablajul electric catre portbagaj, dar breakul nu are problema asta. Nu ai scartait al usilor la torsionari ale caroseriei - gen cand urci bordura cu roata fata

Farurile BiXenon cu AFS - geniale: pe faza mare ai inclusiv un bec aditional halogen pentru o iluminare perfecta.

Pe tren de rulare, idem: La 100k nicio problema, nici pe articulatii, nici pe frane. Am avut in familie Combi S2 company car ce a ajuns la 180k fara sa se umble pe articulatii.

140/170 - nu poti gresi cu niciuna. Diferentele intre ele ies la iveala doar la acceleratii puternice de la 80-100km/h in sus. Ambele pot suferi de problema cu pompa de apa. Eu am schimbat in garantie, la 60k rulaj pompa.

Iti recomand DSG. S-a pus DSG6 pe ele, mega rezistenta. Nu vad la ce te refereai cu problemele DSG

Ca si concluzie personala: cea mai fiabila si mai bullet proof masina pe care am avut-o. Senzatia de soliditate a masinii se simte si dupa 5 ani/100k. Probabil cea mai bine/grijuliu facuta Skoda ever. Cauta un break bine dotat, adica inclusiv deschidere electrica portbagaj, Kessy, scaune incalzite, park-assist si mai ales Bi-Xenon.

Intre Iunie 2013 si Dec 2014 a fost FL-ul: fata usor redesenata cu DRL LED in far (in loc de DRL pe halogen in locasul proiector ceata), lampi spate cu LED (identice la design cu non-FL) si un alt volan.

Ca si nivel de echipare, iti recomand un Elegance, scaunele fata au o forma mai bine desenata, mai ales daca esti inalt/masiv, nemaivorbind de dotarile standard mai bune.

Mai e varianta de a cauta in De un Outdoor: este combi-ul cu garda la sol mai mare, 4x4 si protectii de plastic pe praguri/aripi. In Ro nu s-a importat oficial. Doar ca...sa te astepti la rulaje mari pentru diesele.

Singurul minus notabil - infotainmentul este doar la nivelul a ce se oferea atunci de catre VAG, deci un ecran mai slab, fara conectivitate, dincolo de un eventual BT si Navi. 

Cauta ceva "first owner" luata de aici, servisata complet in retea.

Zi-ne ce mai vrei sa stii... :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La articulatii e la fel de simpla (dpmdv) ca octavia 2 ?

Cred ca cel mai mare plus al oricarei generatii Skoda Superb - SPATIUL, care poate doar in limuzine gen a8 il mai gasesti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, 75NOR said:

@Muale: hai sa o luam metodic.

 

Farurile BiXenon cu AFS - geniale: pe faza mare ai inclusiv un bec aditional halogen pentru o iluminare perfecta.

exista mai multe tipuri sau toate Superb au AFS daca ai far cu lupa/xenon?

 Ambele pot suferi de problema cu pompa de apa. Eu am schimbat in garantie, la 60k rulaj pompa.

pompa se schimba la distributie. probleme cu injectoare, pompa de ulei, DPF ?

Iti recomand DSG. S-a pus DSG6 pe ele, mega rezistenta. Nu vad la ce te refereai cu problemele DSG

ma refer ca sunt mai multe ce pot merge prost la ceva mai complex. manuala e mai simpla de operat si mai ieftina de reparat.

 Cauta un break bine dotat, adica inclusiv deschidere electrica portbagaj, Kessy, scaune incalzite, park-assist si mai ales Bi-Xenon.

break prefer, la sedan nu imi place spatele. portbagaj electric nu e esential, cum nu e kessy. senzorii de parcare, xenon sunt.

Intre Iunie 2013 si Dec 2014 a fost FL-ul: fata usor redesenata cu DRL LED in far (in loc de DRL pe halogen in locasul proiector ceata), lampi spate cu LED (identice la design cu non-FL) si un alt volan.

astea sunt singurele modificari? lampile imi plac si am vazut ca se poate face retrofit.

Mai e varianta de a cauta in De un Outdoor: 

nu merg offroad si nu am pretentii de la Superb pt asa ceva. Vazusem ceva gen Scout dar mai scumpa. Plus ca as cauta la noi, e mai simplu de luat si de verificat.

Singurul minus notabil - infotainmentul este doar la nivelul a ce se oferea atunci de catre VAG, deci un ecran mai slab, fara conectivitate, dincolo de un eventual BT si Navi. 

altceva, ce? car net ...merge si fara

Cauta ceva "first owner" luata de aici, servisata complet in retea.

cam asta caut. vroiam sa profit si de un discount la masinile de la Leaseplan dar din pacate alea nu sunt dotate. doar isotric si km sunt buni.

Zi-ne ce mai vrei sa stii... :) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Muale:

1. Exista far halogen si far cu Xenon. Ala cu Xenon e Bi-xenon si vine cu AFS

2. Injectoare, pompa de ulei nu am auzit la CR-uri. Adica dupa 2010. DPF - depinde cati km are masina, cum s-a mers cu ea, ca la orice diesel cu DPF

3. FL-urile vin cu alta tapiterie la scaune. Cost reduction fata de non-FL, mai ales la Ambition. Da, retrofit la lampi break cu FL e usor de facut.

4. Car net? No way pe platforma asta. Idem pentru conectare Android sau altele. Ti-am zis e la nivel de RCD510/RNS510

5. Leaseplan ? Exista si masini bine dotate, dar...alea se dau rapid. Trebuie sa cauti cu radbare. De ce nu te uiti pe WeltAuto la dealerii seriosi ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5. Ca la Welt nu am posibilitatea sa le iau la pret bun si trebuie sa platesc pretul de pe site. Ca la Welt ajung unele masini de la Leaseplan care sunt "cosmetizate" si vandute mai scump. Ca la Welt am cautat pt un prieten o masina acum 2 ani si nu avea istoric curat.

Ce Superb 2 am vazut , cam toate au km pe ele... nu stiu in ce masura le-a afectat rulajul.

https://www.autovit.ro/anunt/skoda-superb-ID7Glgvd.html

https://www.autovit.ro/anunt/skoda-superb-ID7Gm0gI.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Muale aceleasi framantari le-am avut ca si tine in urma cu un an jumate. Personal am ajuns la concluzia atunci, ca diferenta intre Passat si Superb, era data doar de anumite optionale care pe Skoda nu s-au pus. Daca poti trai fara ele, diferentele se reduc. Binenteles B7 ii mai scump si cu siguranta va sta mai bine si la revanzare. Dar pentru mine a contat mult spatiul: atat cel interior cat si portbagaj. Am ales Superb, luat din Germania undeva de pe langa Berlin. Avea ~160.000 km. Acuma ma indrept spre 200.000 km si nu am nimic ce sa ii reprosez masinii. Doar ca am stricat o relatie de prietenie cu cineva care avea service :)...ca nu mai trec pe acolo!

Ma surpinde ca la dimensiunea masinii, ii foarte bine inchegata, iti da un sentiment de..."tanc".

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gândesc sa cumpăr de aici, le pot verifica mai bine. 

Cele de mai sus ce va inspira? Sau alte masini ce merita luate în seama de pe net? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai depinde de buget. La in jur de 15 mii sunt unele nealergate pe autovit. Nu as ocoli nici weltauto, cu verificarile de rigoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oho. Si ieftina si puternica si echipata e mai greu. La scorul asta un 2.0 TDi Elegance are peste 200 de mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt conștient ca virgina nu găsesc, au totuși o vârstă. 

Vezi cele 2 linkuri de mai sus... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpdv vizual, cea alba imi place mai mult (am vazut pe strada combinatia de break + alb si mereu a aratat foarte bine, insa doar cu jante mai mari), insa cealalta e varianta mai rationala de ales. S-au nimerit sa fie ambele 4x4 sau vrei neaparat optiunea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au nimerit 4x4,nu caut neapărat opțiunea asta. 

Cea vișinie, luata din Ro pe firma, din km declarați 80mii se verifica pe istoric. Restul se verifica prin bun simt (nu avea cum sa facă suta de mii pe an so apoi sa dea înapoi. 

Vânzătorul pare serios. 

Cea alba e din Galați, încă nu am verificat nimic la ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia alba are si alte defecte, kilometri mai multi, trapa panoramica (cosmar la masina veche) etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu Dragos ! Si pare masina de samsar... Nu as lua o masina cu trapa (eu personal ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce defecte ai observat? 

Trapa e coșmar pt ca întra apa sau de ce? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din prisma dotărilor aia alba îi "full". Adică singurul lucru care nu il are, îi parbriz încălzit. Acuma tu stii daca te împaci cu acei kilometri, ce istoric de service are si cum se prezinta masina astăzi. Ca pozele is facute de ceva vreme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi place webasto la ea. 

Voi verifica și istoricul, ce și pana când are. 

Omul e samsar într-o mica măsură, i-am găsit un anunț vechi cu un Rover

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul că a mai vândut candva o masina nu il transforma in samsar. Nici unul dintre noi nu îi virgin la capitolul asta, toti am mai vandut/cumpărat masini. Oricum verifica istoricul si asigură-te ca acuma,în prezent, optic/tehnic/mecanic masina îi la semne!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!