Jump to content

Ambreiaj?


Komissar
 Share

Postare recomandată

Ok..am inspectat masina ... tubul bowden este drept :) ... deci- exista sperante - maine ma duc cu ea la tzara, unde am un cric crocodil si cateva buturugi de sprijin :D , si sper sa o remediez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu pierzi ulei pe la simering,si atunci e polei pe disc si placa.lasa urme dupa ce vi din cursa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi s-a mai intamplat, de aveam bucla, dar cand calcam ambreiajul, sa fi fost tubul de fier prin care vine cablu de ambreiaj de la pedale, sa se fi rupt din sudura care era, rezultand acelasi lucru, cand calcam abreiajul, adica nu mai aveam bucla, si zguduia.

tubul de fier daca nu trebuie sudat pe la bancheta din spate, acolo la serie, el trece prin partea dreapta cum te uiti la seria sasiu, desfaci capacu ala si vezi daca se misca , cand calci ambreiajul, sau daca se misca cu mana.

nu recomand nimanui sa mai acircule cu masina asa, deoarece daca am pati-to zic, se rupe caroseria..

mie mi se rupsese de la imbinare la plafon cu partea de la usa..

nu recomand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine m-ai pierdut la explicatia asta.. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai na...nu toti vorbim aceeasi limba romaneasca.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

patind aceeasi chestie ca si seby acum vreo 2 ani incerc eu sa va explic:

teava prin care trece cablul de ambreiaj este sudata de caroserie si daca ridicati bancheta si capacelul de sub bancheta se observa acolo sudura. (daca nu ma insel este sudata si pe acel suport in tunel in partea din fata langa podul pedalier). bovdenul se sprijina in partea dinspre habitaclu in aceasta teava. acea sudura a cedat iar rezultatul este ca oricat ai incerca sa pui saibe pt a forma acea bucla la apasareapedalei de ambreiaj teava inainta inspre fata masinii. am desfacut cablul am scos bovdenul, am tras inapoi teava, am sudat-o in pozitia in care era inainte, am montat tot inapoi si de atunci totul e ok.

incercati sa gasiti solutiile simple inainte de a pune direct verdictul: calr a cedat sudura aia. sansa sa patiti asta e destul de mica.

ce un inteleg eu din ce spune seby e altceva :

nu recomand nimanui sa mai acircule cu masina asa, deoarece daca am pati-to zic, se rupe caroseria..

mie mi se rupsese de la imbinare la plafon cu partea de la usa..

ce o fi avand teava si bovdenul cu tablaria :) ?

... poate vibratiile datorate lipsei buclei sa afecteze caroseria dar chiar asa? dar daca "se rupe caroseria" de la aceste vibratii parerea mea e ca mai bine sa acel sasiu si acea caroserie sa ajunga la fier vechi decat pe drumurile publice (chiar nu imi place sa spun asta :Driver: si cei care ma cunosc stiu ca as salva orice ruginitura cu conditia sa nu fie trasnformata in pericol public)

@seby: sper sa nu te superi pe minesi sa nu intelegi gresit ce am spus eu dar: cred ca daca ai patit asa ar fi bine sa cauti cauza in alta parte nu sa dai vina pe ambreiaj si vibratii.

Modificat de sergiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... poate vibratiile datorate lipsei buclei sa afecteze caroseria dar chiar asa?

adevarul e ca la mine vibra toata masina intr-un hal de jurai ca acu' se rupe !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok..am inspectat masina ... tubul bowden este drept ;) ... deci- exista sperante - maine ma duc cu ea la tzara, unde am un cric crocodil si cateva buturugi de sprijin :icon_cool: , si sper sa o remediez.

Cum frantz e drept?

Io de cite ori schimb cablu de ambreiaj, ma chinui de numa' sa indrept tubul ala (ca altfel nu trece partea filetata a cablului), dar cum il las din mina sare instant la loc, parc-ar fi ceva material cu memorie.

Oricum, bucla e sfinta. Fara aia zici ca-i cutremur afara cind bagi a-ntiia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarul e ca la mine vibra toata masina intr-un hal de jurai ca acu' se rupe !

de jurai... dar a mea nu s-a rupt si ma gandesc ca nici a a ta. e... aia s-a rupt. la asta ma refeream :wub:.

ce-i drept ca eu nici nu am circulat cu ea asa si nu din motiv ca mi s-ar rupe caroseria... a fost mai simplu sa vad ce are si sa o repar. cel putin mie asa mi s-a parut ca e normal :beer: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu s-a rupt ptr. ca invatasem sa pornesc cu ea si asa, fara sa se mai zbuciume: slabeam ambreiajul, fara sa accelerez; acceleram abia cand motorul dadea sa moara iar ambreiajul era aproape complet slabit. 2-3 ani m-am chinuit cu bucla asta, aveam piulita oarecum normala in locul celei cu fluture (zic aproape normala ptr. ca era patrata, nu hexagonala), ruginita si intepenita bine; daca socotim si ce incomod ajungi la ea cu chei ... Oricum, vara ma ierta, disparea vibratia aia, iarna apareau iar, pesemne ca ceva legat de temperauri si dilatari, nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti arat mai degraba unde s-a rupt..

din pacate cand am sudat-o inapoi, nu a fost asa frumos sudata....

nici mie nu mi-a placut...

ea era rupta dinainte sa o cumpar, si era prinsa in suruburi cu un adaptor..

poza

mentionez, ca nu se vedea ...

deabia mai tarziu am vazut si eu ce se intamplase din cauza ca nu avea bucla, si ca era rupt tubu din tunel al ambreiajului

ptr atata , nu avea rost sa o dau la fier:))

avea si altele mai rele.. acuma arata mai bine..

post-7466-1232991740_thumb.jpg

post-7466-1232991780_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva cate caneluri (dinti) si ce diametru are axul cutiei, cel pe care intra discul de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa'ti dau un sfat cat de concludent se poate...

cand am luat busul aveam aceeasi problema... nu puteam sa plec normal cu el, pentru ca scutura foarte urat... mi s'a spus sa ma uit la bucla aia, la acoalada pe care o face cablul de ambreiaj pe sub punte... am scos multitudinea de piulite care era intre capul camasii cablului si manetuta aia de la cutie... nimic... ulterior am dat cablul jos, am observat ca defapt si cablul era facut din 4 bucati, avea 3 locuri in care era carpacit... nu'i bai, cablu nou... am sudat camasa cablului inapoi sub punte, totul arata acum normal, se simtea ca nu mai tremura chiar in halul ala, insa totusi tremura...

acum cateva zile am gasit raspunsul. un mecanic mi'a confirmat... discul de ambreiaj are niste arculete pe interior... ei bine, la mine arculetele alea nu sunt fixe-fixe(cum ar fi normal)... adica au un usor joc... mi s'a spus sa ma uit acolo daca e adevarat... ei bine, asta stiam insa si uite'asa mi s'a dat verdictul, e de la arculetele discului de ambreiaj...

incearca sa refaci bucla aia sa stea asa cum trebuie sa stea, iar daca situatia nu se schimba definitiv, da relaxat motorul jos... sigur e de la disc. 2 ani de zile de intrebari, de incercari mi'or fost de'ajuns sa elucidez cazul...discuri cu soare si cu catei, bucle si toate giumbuslucurile, intrebari si presupuneri... eu luna asta imi schimb discul si voi confirma ce am rezolvat... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discul de ambreiaj are niste arculete pe interior... ei bine, la mine arculetele alea ...

... asta evident cu conditia ca discul de ambreiaj sa fie model cu arcuri. daca e modelul fara atunci si arcurile lipsesc cu siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact, faza cu arculetele din discul de ambreiaj am patit-o si eu la un kit de ambreiaj valeo

apropo si soarele de la placa de ambreiaj, daca e moale, tot asa cupleaza cu smucituri si caraieli cand vrei sa bagi in marsarier sau in dierse trepte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Readuc "sus" acest topic deoarece am identificat,... si sunt si pe cale de a remedia problema.... DECI :D (atentie , nu e pt. cardiaci ) ...

1. Tubul bowden era drept/n-avea bucla... whatever :)

2. Cablul de ambreiaj era de altceva ( skoda, maybe... sau prototipul pierdut al lu Porsche :P ) si era scurt.. atat de scurt incat piulita statea infiletata exact in capul surubului...

3. Tubul prin care trece cablul de ambreiaj (din TUNEL) era rupt/sectionat si desprins din toate prinderile in tunel ...

Masurile ce se impun au fost luate in weekendul asta... respectiv am dat gauri prin tunel si am sudat tubul la loc, ... in cursul saptamanii asteia o sa ma reintorc si o sa acopar si gaurile din tunel ... promit poze :D - in weekendul asta nu am facut pt. ca atunci cand esti mort de cald ( da... eu mor de cald :D ) si plin de unsoare si pamant in cap si peste tot.... nu prea iti mai arde de poze ...

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!