Jump to content

Ambreiaj?


Komissar
 Share

Postare recomandată

Deci... relativ recent, ambreiajul meu a inceput sa faca niste chestii ciudate, respectiv, la pornirea de pe loc, in trafic aglomerat ( stop and go , style , ca prin Bucuresti ) masina tremura si se zguduie ca toti dracii...

In afara de "eroarea umana" , tzacanitul de la volan :) ... care ar putea fi motivele "tehnice" pt. acest lucru ?

Motorul este de 1200, ambreiajul este de Wartburg, cu soare, volant e de 12Volti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi-a facut asa la alta masina, exact asa. se pare ca este ceva la ferodoul de la disc, nu stiu exact ce, insa dupa ce am schimbat discul nu a mai facut....o fi fost ferodoul imbatranit poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi ... :) Grrr....si trebuie dat motorul jos... :biggrin: - da macar sa stiu, daca il dau jos, la ce sa ma astept :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce disc de ambreiaj ai acum? parca mai zicea cineva ca s-ar putea sa fie unul din tampoanele care tin cutia de viteze rupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...discul de ambreiaj de Wartburg... cum zice mai sus :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neclar... :P a venit odata cu masina, pus ex-proprietar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un disc de ambreiaj iti pot dona eu, insa trebuie sa imi spui de care iti trebuie. am mai multe feluri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da uitasem de bucla aia...oricum eu as verifica intai tampoanele de cauciuc care tin cutia si apoi as mai vedea.....in rest mai se opreste asa din cand in cand motorul sau ai rezolvat? ce era?

un disc de ambreiaj iti pot dona eu, insa trebuie sa imi spui de care iti trebuie. am mai multe feluri.

ii trebuie de wartburg si nou :P

Modificat de tonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucla cablului ... :santa: interesant... :argue: any more infos on that ?

Motorul s-a rezolvat .. prin schimbare :D cel buclucas avea... compresie slaba, lipsa d putere, o valva de evacuare dusa, the works ... am mai schimbat si fisele de la bujii, asa ...ca sa fie... si bujii noi, si alt delco (sa fie si el ) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucla cablului ... :santa: interesant... :argue: any more infos on that ?

Motorul s-a rezolvat .. prin schimbare :D cel buclucas avea... compresie slaba, lipsa d putere, o valva de evacuare dusa, the works ... am mai schimbat si fisele de la bujii, asa ...ca sa fie... si bujii noi, si alt delco (sa fie si el ) :P

carburatorul merge bine, inteleg....cat consuma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carbul se pare ca da :P

Am avut odata un jigler infundat...da asta tine de benzina si draciile din ea ... e ok.

Consumul.. inca nu l-am estimat. Din cauza ca ... nu am mers constant, si nu am tinut o evidenta mentala referitor la cat am bagat in rezervor.

De asemenea, am mers doar in trafic de Bucuresti, asa ca din nou... e greu de zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' farurile cum bat? :P

haideti sa ramanem on topic oameni buni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti sa ramanem on topic oameni buni

haide. ai disc de wartburg nou? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai multe sh, de broasca. am si ferodouri noi. dupa cum am spus, unul i-l donez komissarului, doar sa imi arate de care ii trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buclaaaaa, cum ti*am zis!!!!!aia tre* sa hie!! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citroends21, merci de oferta... dar sper sa scap doar cu bucla aia ajustata... sa dau motorul jos, e ultimul lucur de care am nevoie .. in conditiile in care d-abia l-am pus sus acu 2 saptamani :D

Am gasit... informatii referitoare la bucla si bowden tube... si cred ca am inteles. D-abia astept sa ajung la masina, sa vad ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu cer prea mult, se poate, va rog, sa dezvoltati un pic subiectul cu bucla... si la mine e cam aceeasi problema, si am dat vina pe reglajul placii de presiune .... apropos am gasit in brasov la un service o scula d'aia de reglat ambreiajul cu catei, sa vedem daca mai stie cineva sa o folosesca sau daca vor sa o vinda ...

asta e bucla??

post-17229-1232735963_thumb.jpg

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca asta ar fi ... si se pun saibe, (sau/+ alt bowden daca s-a rupt cel vechi ) a.i. curbura buclei sa arate cam ca in poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

cum ar trebui sa arate ferodul discului de ambreiaj? cind am demontat placa de presiune am observat ca discul e ca sticla de lucios si intarit, ca grosime are 8-9mm, e normal sa arate asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce grosime ar trebui sa aibe. ar trebui sa aibe pe el niste santuri, care arata nivelul de uzura. oricum daca este lucios si cum ai zis mai sus este foarte probabil sa fie foarte batran si ferodoul sa nu isi mai faca treaba ca lumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e bucla??

aia e.

Motivul pentru care trebuie sa existe e simplu: presupunem ca n-ar fi; so: vrei sa pleci din loc. Acelerezi si dai drumul lent pedalei de ambreiaj. Accelerand, motorul se roteste un pic in suporti. Neexistand bucla, din cauza rotirii motorului, se cablul de ambreiaj se intinde si el actionand ambreiajul (il decupleaza). Decupland ambreiajul, motorul revine la pozitie iar ambreiajul se recupleaza brusc si povestea reincepe. De aici zgaltaituri puternice la plecarea de pe loc. Bucla aia are rolul de a compensa miscarile astea de rotatie ale motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la split nu am inca bucla, si drept dovada nu pot pleca decat cu treapta a doua... trepideaza tare de tot.

dupa ce schimb cablul si pun si bucla, cred ca o sa fie ok.

eu am mers un pic cu broasca lui komisar, am vazut ca mergea ok, nu patina ambreiajul... oricum ordinea e simpla:

verificat bucla,

daca e ok si tot nu merge incercat reglaj

apoi scos motor daca tot nu merge si verif ambreiaj, tampoane cutie etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!