Jump to content
Sign in to follow this  
Elanul

Segmentul 2, 3!

Recommended Posts

Elanul

Cum am spus intr-un alt topic, Porsche Romania va demara in curand o promotie care se adreseaza masinilor din grup , mai vechi de 4 ani. Aceasta oferta consta intr-o reducere cu 25% la piese, un 5-10% (nu e sigur !!) la ulei care reprezinta aprox 33% din costul undei revizii de consumabile si , in functie de fiecare dealer in parte, o reducere de 10% la manopera . Unii au zis da la manopera, altii nu. Fiecare isi va promova oferta la manopera separat, dar cea generala , va consta intr-o campanie de informare la nivel national.

Inceputul acestei campanii se preconizeaza a fi mijlocul lunii februarie...si va continua pe tot parcursul anului. NU se stie daca va fi permanenta (asa se doreste ) sau ceva limitat. 90% cred ca va fi permanenta!

Edited by R_a_z_v_a_n
Edit titlu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Elanul

Avem nevoie de opinia voastra , pt ca in functie de pareri si cereri , adaptam cat mai bine oferta ,sa fie ok pt cat mai multa lume. Deci..astept pareri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DragosR

s-a ajuns intr-un final la concluzia ca SH e un cozonac bun pt PoRo? :D

o reducere de pret mai maricica fata de actuala pentru piesele originale inlocuite care ramin in custodia service-ului, eventual marirea gamei;

discount mai mare pt manopera sau ala dat de voi dar cu modificarea timpilor de lucru normati (de ex. 10 minute pt un bec nu 1,5 ore)

daca mai imi vin idei, mai completez :P

nu inteleg de ce unele piese sint mai ieftine ca in comertul socialist de stat, iar altele au un pret de te ia ameteala cind il auzi....bineinteles respectivele piese fiind unele banale...as putea zice consumabile.

PS:

evitarea unor situatii de genul asta cind se face o constatare : A dealership will tell you that the entire injection pump is bad and needs to be replaced, this one sensor is actually user serviceable.

Edited by DragosR

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristibt

ar fi bine daca s-ar reintroduce feedback-ul telefonic

s-a simtit lipsa lui in ultima vreme, ca motivatie din partea consilierilor si mecanicilor(la revizia din primavara am prins o promotie asemanatoare-reducere piese20%+10%manopera ca aveam masina de la ei cumparata doar ca domnisoara de la facturare a uitat de reducerea la piese desi mentionasem inainte de facturare-am vazut deabia acasa greseala si m-a costat aproape 300ron eroarea pe mine si alte asemenea ...

e binevenita promotia si reducerile pentru generatiile trecute de masini

ar mai fi de semnalat :

ce operatii intra in inspectia service?

e o diferenta majora intre ce scrie in plan service si ce fac oamenii in atelier(dupa ce masina iese din garantie)

trebuie sa le spun eu ce sa verifice ca altfel nu verifica nimic in afara de ulei ,filtre si intervale si toate operatiile pe care eu le mentionez apar pe factura separat(ex: verificat ulei CV,verificat erori pe CB) desi apare si inspectie service si ulei filtre si manopera pe factura

Share this post


Link to post
Share on other sites
Elanul
ar fi bine daca s-ar reintroduce feedback-ul telefonic

s-a simtit lipsa lui in ultima vreme, ca motivatie din partea consilierilor si mecanicilor(la revizia din primavara am prins o promotie asemanatoare-reducere piese20%+10%manopera ca aveam masina de la ei cumparata doar ca domnisoara de la facturare a uitat de reducerea la piese desi mentionasem inainte de facturare-am vazut deabia acasa greseala si m-a costat aproape 300ron eroarea pe mine si alte asemenea ...

e binevenita promotia si reducerile pentru generatiile trecute de masini

ar mai fi de semnalat :

ce operatii intra in inspectia service?

e o diferenta majora intre ce scrie in plan service si ce fac oamenii in atelier(dupa ce masina iese din garantie)

trebuie sa le spun eu ce sa verifice ca altfel nu verifica nimic in afara de ulei ,filtre si intervale si toate operatiile pe care eu le mentionez apar pe factura separat(ex: verificat ulei CV,verificat erori pe CB) desi apare si inspectie service si ulei filtre si manopera pe factura

Noi nu putem controla felul in care fiecare dealer te tepuieste sau nu. Eu ma refer strict la piese si anume la preturile lor, si disponibilitate. Relatia client - dealer il priveste strict pe dealer ( Pia sau independent) , fiecare avand o conducere separata careia i se pot adresa reclamatiile. Ceea ce doriti sa se verifice la service trebuie sa le spune-ti consilierilor si mecanicilor, si in functie de constatari , veti fi facturati. Trebuie sa intelegeti ca nemultumirirle dintr-un dealership , se rezolva cu acel dealership , exceptie facand cazurile in care pretul la piese este considerabil si nejustificat mai mare decat in alte locatii. Vb de piese , pt ca asta ma vizeaza direct si pot sa va raspund.

Felul in care se face service-ul masinii , apartine dealerului.

Cat despre reducerea pretului la piesele cu X, tine strict de fabrica, pt ca ei dicteaza preturile acestor produse, deoarece se fac evaluari ale costurilor de reconditionare a pieselor vechi. La fel si cu gama de piese.

La fel, discount-ul la manopera , nu il putem impune. Sugeram dealerilor sa lase si ei de la ei, cum face PoRo la piese , tocmai ca sa facem un pachet mai atractiv. Din pacate nu toti sint de accord...si nu ii putem obliga. Desigur, am avut si reactii pozitive, dealeri , care au zis da categoric. Aceeia vor avea de castigat cel mai mult.

Consumabilele sint ieftine. Sa fim seriosi. Ma refer la filtre, Placute...

Desigur, daca intalniti nereguli in pretul pieselor, semnalati acest lucru prin mijloacele puse de importator, sau chiar aici. PoRo vegheaza , si tine cont...

Desigur, pentru niste masuri, trebuie dovezi, proforma, sau factura. Acuma nu trebuie sa sariti pentur orice piesa vanduta cu 10% mai mult, ci pentru cele in care se sare calul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasius

Consumabile ieftine ? Im cer scuze insa 400 RON pentru un filtru de motorina Mahle sau cum s-o chema, numai ieftin nu e. Ma costa cca 90 RON unul MAN. Si de la a doua revizie numai cu MAN merge masina asta. De placute de frina mi-e frica sa intreb la dealeri. Insa deviez.

Ideea e buna, daca tot se doreste asa ceva. Reducerea de 25% la piese e in regula. Si e foarte posibil sa ma folosesc de aceasta.

Spor la vinzari ! :P (si multumim de informare)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

Momentan nu s-a trimis nici un brief pentru o eventuala campanie de publicitate care sa promoveze acest lucru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

:icon_thumright: De pe 3 feb optionalele la skoda se scumpesc cu 3 % End :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Elanul
Momentan nu s-a trimis nici un brief pentru o eventuala campanie de publicitate care sa promoveze acest lucru.

NU , asa e . NU s-a trimis nimic inca. Va incepe odata cu semnarea business planului pe anul 2009 de catre dealeri. Atunci intra in vigoare. Cum am mai spus, trebuie sa vedem cine participa si cine nu.

Momentan , puteti considera chestia asta ca un sondaj. Vreau cat mai multe opinii , astefl incat sa putem face totul cat mai bine. In momentul in care totul devine oficial, se va promova chestia asta prin reteaua de dealeri , prin campanii publicitare (radio , flyere) la nivel national.

Putina rabdare...

:( De pe 3 feb optionalele la skoda se scumpesc cu 3 % End :))

piesele s-au scumpit cu 3 % , datorita inflatiei din Germania .Odata pe an, fabrica mareste preturile , de obicei prin octombrie, cu circa 3%, 4% , in functie din inflatia din Germania. NU stiu la ce te referi cand spui optionalele? Vorbim strict de piese de schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aditu

Eu as vrea sa beneficiez de reducere si la manopera si la piese, inclusiv de un tratament mai rabdator din partea Dealerilor.Daca tot platesc mult macar sa ma trateze corespunzator si sa imi faca masina ca noua atata timp cat sunt dispus sa platesc pentru asta.

Toti te trateaza pe fuga de parca eu i-as intrerupe din munca lor. Dar stai asa, munca lor eu le-o dau...masina mea e subiectul muncii lor. Ori ei ma fac sa am impresia ca pe langa munca lor (care o fi aia) imi mai fac si mie cate un serviciu in 2 secunde cat vorbesc cu mine.

Aici ar trebui mai mult lucrat. La calitatea angajatilor si la felul in care inteleg ei jobul lor.

Eu vreau sa imi mag masina in reparatie generala insa as evita din start dealerul de aici ETG, din cauza faptului ca sunt foarte "ocupati" si nu au timp sa vb cu mine.

Deci de cand se aplica reducerile astea? S aplica si la ETG Pitesti? Oricum as prefera sa vin la PB Vest sau la Nurvil VL.

Deci as avea nevoie de lamuriri ca sa tiu unde si cand sa ma programez.

Edited by Aditu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Elanul
Eu as vrea sa beneficiez de reducere si la manopera si la piese, inclusiv de un tratament mai rabdator din partea Dealerilor.Daca tot platesc mult macar sa ma trateze corespunzator si sa imi faca masina ca noua atata timp cat sunt dispus sa platesc pentru asta.

Toti te trateaza pe fuga de parca eu i-as intrerupe din munca lor. Dar stai asa, munca lor eu le-o dau...masina mea e subiectul muncii lor. Ori ei ma fac sa am impresia ca pe langa munca lor (care o fi aia) imi mai fac si mie cate un serviciu in 2 secunde cat vorbesc cu mine.

Aici ar trebui mai mult lucrat. La calitatea angajatilor si la felul in care inteleg ei jobul lor.

Eu vreau sa imi mag masina in reparatie generala insa as evita din start dealerul de aici ETG, din cauza faptului ca sunt foarte "ocupati" si nu au timp sa vb cu mine.

Deci de cand se aplica reducerile astea? S aplica si la ETG Pitesti? Oricum as prefera sa vin la PB Vest sau la Nurvil VL.

Deci as avea nevoie de lamuriri ca sa tiu unde si cand sa ma programez.

Cum am mai zis.. se va anunta momentul cand va incepe campania, dar tine-ti cont , e pentru masinile vechi de 4 ani sau mai mult.

Desigur va fi afisata si o lista cu dealerii care acceepta campania , desi 98% o vor accepta toti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aditu

Pai dati bataie! :)

Sper sa fie acum in februarie deja.

Ati mai putea face sondaje din astea pt "imbunatatirea" serviciilor/personalului.

Apropo, utilizatorul Elanul...ce functie are in VAG Romania ca sa inteleg mai bine...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

Nu exista VAG Romania ci Porsche Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aditu

:) Merci ! Stiam... era doar un mod de exprimare mai general :unsure:

Revenind la topic solicit doar ceva explicatii cu privire la ificialitatea acestui topic, pentru ca intiatorul topicului nu s-a prezentat (eu nu consc, si imi cer scuze daca gresesc)

Edited by Aditu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Elanul
:) Merci ! Stiam... era doar un mod de exprimare mai general :)

Revenind la topic solicit doar ceva explicatii cu privire la ificialitatea acestui topic, pentru ca intiatorul topicului nu s-a prezentat (eu nu consc, si imi cer scuze daca gresesc)

Nu e nimic oficial. Oficial va deveni in momentul in care se va demara actiunea. Atunci veti afla de la tv, radio, flyere, toate detaliile. Eu NU reprezint vocea Porsche Romania.

Cat despre credibilitate, eu doar lucrez in cadrul departamentului de piese al Porsche Romania , si subiectul ma priveste direct. Repet, tot ce discutam aici nu reprezinta nimic Oficial. Cum am mai zis, totul va fi oficial in momentul in care va incepe efectiv campania. Deci , in continuare ...astept pareri si sugestii, referitoare la piese originale. Nu va pot da lamuriri despre calitatea serviciilor in fiecare dealership in parte. E strict treaba lor. Pe noi ne intereseaza preturile , disponibilitatea, timpul de livrare si calitatea pieselor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aditu

Am inteles. Ma refeream la "oficialitatea" persoanei care a initiat topicul si care intretine dicutia de pe el (Elanul).

Acum m-am lamurit si in privinta asta.

Asteptam astfel de atentii si pe viitor de la reprezentantele si reprezentantii VW.

Bafta! :)

Edited by Aditu

Share this post


Link to post
Share on other sites
motoflici

E o idee buna, in cazul in care se va pune in practica

Share this post


Link to post
Share on other sites
Elanul
E o idee buna, in cazul in care se va pune in practica

Categoric se va pune in practica!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Si nu stiai ca la comandarea unei skode, optionalele de pe lista se scumpesc cu 3% din februarie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cielo

@elanul : sa inteleg ca dealerii VAG si implicit PoRo citesc si sectiunile de forum, de exemplu aici si ca in viitorul apropiat or sa inceapa sa dispara numarul atat de mare de nemultumiri?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Elanul
Si nu stiai ca la comandarea unei skode, optionalele de pe lista se scumpesc cu 3% din februarie?

De ce m-ar privi pe mine acest lucru? Ma ocup de piese. Restul..

@elanul : sa inteleg ca dealerii VAG si implicit PoRo citesc si sectiunile de forum, de exemplu aici si ca in viitorul apropiat or sa inceapa sa dispara numarul atat de mare de nemultumiri?

Ar fi bine daca ar fi asa. Dar din pacate nu se intampla. EU citesc acest forum, sint membru , si ma folosesc de el si de opiniile voastre pentru a face pretul si avantajele pieselor orginale , mai atractive pentru toate segmentele de piata.

Inclusiv accesorii. De aceea se reduce pretul pieselor la masinile iesite din garantie, de aceea apare oferta pt kiturile de leon si ibiza noua.

Despre felul in care se poarta dealerii si profesionalismul lor , nu avem ce sa facem , decat in baza unei reclamatii oficiale.

Si trebuie tinut cont ca sint si ei oameni si mai ales romani. Pt ca romanul care e la service si are probleme financiare si e mohorat si mai stiu eu , nu are el chef, evident ca nu tine cont ca trebuie sa isi faca job-ul cum trebuie, si apar probleme. Daca ar fi nemti...ei bine..nu ar mai fi asa.

Deci felul in care delerii isi desfasoara activitatea, si cum se poarta ei cu clientii nu devine problema noastra decat in cazul in care e o problema oficiala, de garantie sau ceva rau voit.

Pentru celelalte cazuri.. exista OPC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Elanul

Cam asa se prefigureaza oferta de discount pentru segmentul 2 si 3.

Segmentul 2 discount 20%

- Masinile din segmentul 2 sint VW: VW Bora, VW GolfIV, VW Passat B5

- VW LNF: ----

- Audi: Audi A6 model 4B, Audi A3 model 8L, A4 model 8E mai mic sau egal cu modelul 2003, A8 model 4D

-

Segmentul 3 , masini mai vechi de 5 ani : - discount de 25% la piese

VW: VW Golf 1-3, VW Vento, VW Polo model 6N sau mai vechi, Passat B3, B4 sau mai vechi

VW LNF: T2-T4, LT, Caddy model 9K

Audi: A4 8D, Audi A6 model 4A, Audi 80, 90, 100, 200, V8, A8, Coupe , Cabrio<=2000

Momentan sint in faza de conceptie cu Flyerele si Bannerele , plus reclamele pe radio.

Promotionalele vor fi gata in 2 sapt maxim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DragosR

niste exemple de preturi inainte si dupa ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aditu

Cum vine asta VW mai vechi de 5 ani? vad ca pui doar Polo 6N. Nu e valabil si pt 9N?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stefan_B

Am cateva probleme fundamentale cu modul de lucru - de la dealeri si de la reprezentanta. Daca tot ne-ai cerut parerea, iata mai jos:

1. Personal non-tehnic in pozitii tehnice. Nu mi se pare normal ca voi (ma refer la "consilierii" PB) sa nu stie ca aveti propriul standard de (par example) lichid de frana. Genul prin care imi spune soptit ca are si ARAL Dot 4 in magazie, daca vreau... la fel cu unul care a ramas la ulei de cutie G052... G060 a aparut de vreo 2 ani!

2. Pregatire tehnica la mecanici. Problema mea (tehnica) e ca multi dintre cei din reprezentanta ar trebui tinuti departe de o masina, in nici un caz sa li se dea voie s-o repare. De ex (si e un exemplu absolut banal) schimb de ulei la un motor de 1.9. In care nu au intrat decat 4L de ulei (cartea spune cca 4.5 parca, nu mai retin). Pai daca "baietii" sunt asa tari ca nici uleiul nu stiu sa-l schimbe - am tot schimbat ulei la un SUDOR!!! - care stia ordinea fireasca a operatiunilor - atunci ce incredere sa avem in ei?

3. Transparenta: Inteleg ca normativele impun ca accesul clientului sa nu fie permis in hala, si poate e o idee buna in lupta contra spagii. Insa de aici si pana la a avea incredere in cei din service - cel putin in cazul meu e cale lunga. Astept cu interes momentul cand PB va invita clientii sa stea cu ochii pe mecanici. Adica nu de la 10 m distanta, ci chiar de la locul faptei - camerele video sunt ieftine. Nu de altceva, dar ar fi de castigat de ambele parti.

4. Tot transparenta: faceti verificari ca de ex: baterie, pct congelare antigel, grosime placute. INSA clientul NU ARE VOIE sa pastreze o copie!!! De ce? Va e frica ca ati facut testele prost? Il credeti pe client un imbecil? Cred ca genul de transparenta in care la plecare ii inmanati o copie a testelor pe care le-ati facut ar ajuta mult.

Mie mi-ar placea sa primesc urmatoarele la fiecare trecere prin service:

- test baterie

- test pct congelare

- test frane (costa o nimica toata si cred ca ar avea impact)

- o fisa printata cu scanul sistemului electronic - inclusiv toate defectele stocate, eventual cu un mic serviciu de explicatii pt client

- o fisa generala cu indicatii simple cu privire la: grosime placute (daca tb schimbate sau nu), grosime discuri, buline cu rezultatul verificarii articulatiilor, burdufelor, pierderi de ulei/ ulei cutie/ulei hidraulic, recomandare cu privire la cureaua de accesorii si cea de distributie.

Nu cred ca ar costa mult si cred ca ar fi frumos ca masina sa plece cu un "certificat de sanatate" de la voi... in plus, omul ar simti ca serviciul difera de la un particular.

Realitatea e ca cu sau fara reducere, revizia facuta la reprezentanta este mult mai scumpa decat cea facuta la un mecanic oarecare. Asa incat daca nu veti reusi sa convingeti prin echipament si profesionalism ca serviciul pe care il livrati este mult peste nivelul celui de la un "nenea gigi srl" e greu de crezut ca veti convinge proprietari de VAG sa va calce pragul dupa ce garantia a expirat. Eu unul promit ca nici cu a 2-a masina nu calc pe la service dupa ce expira garantia, pana nu ma conving ca expertul de acolo stie mai mult decat mine (un amator).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri