Jump to content

Probleme mici si enervante


bogdanc
 Share

Postare recomandată

@75NOR  si la mine se mentine problema consumului de antigel. Am completat in septembrie 2015 cca 0.5 litri (pana la 75 % intre min si max). Acum, dupa 6.000 km iar a scazut (putin sub min), deci trebuie sa mai pun inca 0.5 litri, ce mi-a ramas in bidon. Mentionez ca in primii 2 ani si 30k km nu a consumat.

@kthor carcasa termostat fisurata sau probleme de etansare/garnituri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2.0 TDI CR cica problema ar fi de eghereu :) care cica e racit cu antigel si ar supura pe acolo, fara sa curga pentru ca se evapora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@radumelinte: cred că era vorba de carcasă fisurată. Inițial au înlocuit pompa de apă și apoi au constatat că iar se scălda motorul în antigel. Moment în care m-au anunțat că mai era și un termostat în sistem. Odată schimbat totul s-a normalizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajung saptamana viitoare la revizia de 45k si voi solicita si o verificare, desi eu nu am vazut nimic umed la motor.

@vdragos  Crafter are problema asta cu pierderi de antigel la racitorul EGR, dar acolo este alt motor. Avand in vedere ca pierderea este foarte mica, nu ar fi exclus. Ideea este ca nu prea se poate verifica pe masina, trebuie demontat si bagat aer sub presiune in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, radumelinte said:

@75NOR  si la mine se mentine problema consumului de antigel. Am completat in septembrie 2015 cca 0.5 litri (pana la 75 % intre min si max). Acum, dupa 6.000 km iar a scazut (putin sub min), deci trebuie sa mai pun inca 0.5 litri, ce mi-a ramas in bidon. Mentionez ca in primii 2 ani si 30k km nu a consumat.

 

Salut,

Credeam ca numai eu o patesc. Din nou, dupa episodul Passat cu acelasi motor.

Am completat 1L antigel la revizia de 45k, acum 10luni si nivelul era intre min si max, aprox 50%

Acum, am 58,000 si cu motorul rece nivelul este "putin vizibil in borcan". Cu motorul cald este putin sub minim.

La fel ca si la tine, pana la 30,000 nu a consumat. La revizia de 30,000 am completat 0.5L. La 45,000 deja am completat 1L. Estimez ca acum e nevoie de 1.5L.

Sunt destul de ofticat, nu zemuieste nimic niciunde, am bagat-o pe canal si m-am uitat cu lanterna. Niciun furtun, nimic. Exact ca la Passat. La ala, la 90,000km completam 1L la 5,000km, unul din motivele pentru care l-am si dat pentru ca mi-au fluturat pe sub nas cele 2 variante:

- Chiulasa poroasa

- Dopul tehnic, care pentru schimbare necesita demontat chiulasa. Vezi si cazul colegului cu O3 1.2

 

Nu cred ca e de la termostat, functioneaza absolut normal, baga cald imediat - ca de obicei, apa se incalzeste in acelasi ritm din totdeauna.

Nivelul actual este foarte putin sub cota la care declanseaza aprinderea martorului rosu intermitent, dupa vreo 5 min de mers, deja se stinge martorul.

 

Cred ca am cam postat aiurea, discutia e mai degraba la "Probleme 2.0 TDI", nu e o problema de Superb ca si model in sine.

13 hours ago, radumelinte said:

Ajung saptamana viitoare la revizia de 45k si voi solicita si o verificare, desi eu nu am vazut nimic umed la motor.

 

Da-mi te rog de stire daca au gasit ceva. Eu mai am cam 1 luna pana la revizia de 60,000 si nu ma duc inainte de asta in service

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaci ventilatorul, este sub torpedo.

incerci sa il cureti si sa il gresezi. Intra apa la el si se gripeaza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/24/2016 at 9:05 AM, 75NOR said:

La fel ca si la tine, pana la 30,000 nu a consumat. La revizia de 30,000 am completat 0.5L. La 45,000 deja am completat 1L. Estimez ca acum e nevoie de 1.5L.

Am completat aseara, estimasem gresit: au intrat doar 800ml pana la marcajul "maxim"

@Al Bundy: multumesc, ai avut dreptate - lamelele erau iesite din lichid - vezi poza :)

IMAG1924.jpg

IMAG1925.jpg

IMAG1929.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , am si eu o problema mica dar enervanta :) . de cateva zile nu mai functioneaza cuplarea porbagajului astefel incat sa nu se mai deschida cu tot cu luneta , si in general am nevoie doar sa se deschida dosr capacul porbagajului nu cu totul , pus ca trancane  in mers  :( Ai mai avut cineva problema asta ? si cum ati rezolvat ? merci 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai sedan, ai manunchiul de cabluri ce trec prin articulatia portbagajului intrerupta.

Trebuie sa mergi la service, se desface toata plasticaraia de pe usa portbagajului si se inlocuieste manunchiul de cabluri afectat. E de la prea multe deschis/inchis capacul mic al portbagajului si e o problema clasica la sedan. Daca se deschide tot portbagajul, adica cu tot cu luneta nu ajung sa se intrerupa cablurile, ca nu mai flexeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR Cu ocazia reviziei de 45k s-a verificat vizual ce se putea verifica: pompa apa, furtune, radiator, egr (sub motor spre spate). Totul uscat. S-a facut si un test de presiune la sistem, varianta scurta (10 minute). Nu s-a constatat scaderea presiunii aplicata pe vasul de expansiune. Deci nu sunt probleme (mari as spune eu). Am adus din nou la 75% intre min si max cu cca 250 ml de lichid proaspat. Sa vedem cand o veni vara si se va incalzi mai bine tot motorul, inclusiv la viteze de autostrada. Iarna nu fac prea multi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@radumelinte: salut, daca ai completat doar 250ml inseamna ca e bine/acceptabil

Eu dupa ce am completat cei aprox 800ml, deja in 2 saptamani vad ca iarasi incepe sa scada. O sa cer si eu test de presiune pe sistem, caci nu sunt scurgeri vizibile, din pacate.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completarile s-au facut cu antigel diluat 1/1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am completat cu Castrol, nediluat. Am inteles ca nu se dilueaza la completare. Din ce motiv intrebi daca am diluat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am completat cu Mobil, pe specificatia Skoda de G12 si G12+ si scria pe el niciodata sa nu pui nediluat.

Am pus conform tabelului, adica 1/1, fiind specificatia de -36grade :)

 

 

In alta ordine de idei, stie cineva cum se fixeaza barele alea ornamentale din sinele alea ale plafonului ? Micile baghete de plastic, asezate pe toata lungimea plafonului.

Ma supara coltul uneia, care sta mai ridicat spre luneta si as vrea sa-l fixez. Din ce vad acolo, pare sa fi fost prins cu ceva lipici/dublu adeziv, dar nu sunt sigur.

Ceva idei ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele ornamente longitudinale le-am vopsit anul trecut pe garantie (incepuse sa se exfolieze lacul de pe ele). Ele vin din fabrica lipite cu un adeziv cauciucat si dupa ce le-au montat la loc nu au mai stat asa de bine, nu mai erau drepte erau valuri, si initial nu se lipisera bine (erau portiuni in care ieseau din santulet). Am cerut re-lipirea lor, acum s-au lipit bine, nu mai sunt asa valuri dar drepte nu o sa mai fie niciodata. Acum imi pare rau ca le-am desfacut de la locul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rempha: multumesc de pont. O sa cer re-lipirea capetelor dinspre luneta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, radumelinte said:

Am completat cu Castrol, nediluat. Am inteles ca nu se dilueaza la completare. Din ce motiv intrebi daca am diluat ?

Completarea repetata cu aditiv nediluat poate creste concentratia peste limita maxima de 60%.

Ar trebui verificata concentratia si eventual corectata cu adaos de apa distilata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

depinde de tipul de antigel. Daca era ready mix, asa se pune. daca era concentrat, pana la 0.5 litri poti pune nediluat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 4/1/2016 at 1:45 PM, radumelinte said:

@75NOR Cu ocazia reviziei de 45k s-a verificat vizual ce se putea verifica: pompa apa, furtune, radiator, egr (sub motor spre spate). Totul uscat. S-a facut si un test de presiune la sistem, varianta scurta (10 minute). Nu s-a constatat scaderea presiunii aplicata pe vasul de expansiune. Deci nu sunt probleme (mari as spune eu). Am adus din nou la 75% intre min si max cu cca 250 ml de lichid proaspat. Sa vedem cand o veni vara si se va incalzi mai bine tot motorul, inclusiv la viteze de autostrada. Iarna nu fac prea multi km.

Radu, am gasit problema: curge la pompa de apa, carcasa inferioara a acesteia are depuneri/reziduu de la antigel. Sunt programat sa o schimb pe garantie...

On 4/4/2016 at 1:27 PM, rempha said:

Acele ornamente longitudinale le-am vopsit anul trecut pe garantie (incepuse sa se exfolieze lacul de pe ele). Ele vin din fabrica lipite cu un adeziv cauciucat si dupa ce le-au montat la loc nu au mai stat asa de bine, nu mai erau drepte erau valuri, si initial nu se lipisera bine (erau portiuni in care ieseau din santulet). Am cerut re-lipirea lor, acum s-au lipit bine, nu mai sunt asa valuri dar drepte nu o sa mai fie niciodata. Acum imi pare rau ca le-am desfacut de la locul lor.

S-a confirmat, le-au re-lipit cu adeziv cauciucat, all good now :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ati facut curios si am verificat si eu azi nivelul de antigel. Esta la minim cu motorul cald.

N-am completat niciodata pana acum in cei 54 mii km (nu stiu daca au facut-o cei de la service fara stirea mea, dar nu cred).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radumelinte

Daca este la minim cu motorul cald inseamna ca este sub minim cu motorul rece. Ca urmare trebuie adus in intervalul corect pentru a nu se aprinde martorul de nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta imi spuneam si eu. Urmeaza o vizita in service in perioada urmatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si eu la lamele. Erau acoperite complet de lichid.

Am completat aseara cu max 100ml de apa demineralizata si nivelul a ajuns aproape de maxim. A intrat mai putin decat m-as fi asteptat. Asa mica sa fie diferenta intre Min si Max?

Modificat de cipo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 100ml nu ai de ce sa-ti faci griji. Min-max marcajele de pe vasul de expansiune, da ? Vezi pozele mele de mai sus. Traiam cu senzatia ca sunt vreo 300ml intre Min si Max..

In alta ordine de idei, am schimbat azi pompa de apa pe garantie. 3h s-a lucrat, s-au desfacut o groaza, inclusiv suport motor, curea distribuite, etc. M-a luat cu intepaturi la inima cand am vazut cate desfacea mecanicul :)  Daca stiam, schimbam si cureaua si rola intinzatoare si aveam distributie noua :)

S-a lucrat ca la carte, sunt foarte multumit. Evident, am stat chibitz acolo langa masina :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!