Jump to content

Probleme mici si enervante


bogdanc
 Share

Postare recomandată

@mihai: asa cum zicea si @radu, poti lua de la orice magazin de piese auto, inclusiv pe emag au preturi foarte bune, nu are sens sa platesti 30% adaos de reprezentanta... 

 

Fara iz de reclama, doar ca termen de comparatie, Castrolul postat mai sus e 29.99Ron la emag.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca scrie si pe vas exact ce norma trebuie pusa. Inainte de completare, se baga un tester si in functie de cat asta, se completeaza cu concentrat sau diluat. Asa am facut eu la octavia cel putin.

Eu stiam ca nu e bine sa combini culorile...daca ai roz, sa nu pui rosu sau albastru si tot asa...poate stiu eu gresit dar am preferat sa pun exact ce scrie pe vas.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diversele sortimente de G12 ( +, ++) nu au aceeasi culoare teoretic. G12 este rosu, G12+ si ++ sunt violet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

 

Am 2 mici probleme si sper sa ma indrumati putin.

 

1. De vreo 2 saptamani simt un miros ciudat cand dau drumul la clima. Pare a fi miros de motorina, dar nu apare tot timpul si nu e foarte puternic in majoritatea cazurilor. Care ar putea fi cauza si o posibila solutie?

 

2. Nu mi se mai inchideau oglinzile din cheie. Am fost la reprezentanta, ei ziceau au verificat si in sistem le apare ca nu am aceasta optiune. Dupa ce am luat masina 2 lucruri s-au intamplat. 1. S-au inchis oglinzile doar ca trebuie sa tin apasat mai mult timp pe butonul de pe cheie (desi din nou, eu zic ca nu am optiunea asta),  2. Scaunul soferului revine tot timpul pe o pozitie presetata indiferent de pozitia in care il setez. Adica il asez intr-un fel, salvez in memorie dar dupa ce scot contactul se muta singur. As suspecta bateria, dar nu e nici un alt semn cum ca ar ceda. Idei?

 

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Vezi filtrul de polen. Daca are >15,000km schimba-l, OBLIGATORIU cu unul cu Carbune Activ. La final fa un tratament al instalatiei de clima, o Ionizare (costa vreo 50-80Ron)

Am patit la fel ca tine cand am schimbat filtrul de polen si din neatentie am luat fara carbune activ. Era un miros groaznic in masina. Am incercat doar ionizare si nimic, dupa 3-5 zile era la fel. Pus filtru cu carbune activ + ionizare si de atunci totul e perfect. Daca mirosi filtrul fara carbune activ, are un iz specific, intepator.

 

2. Oglinzile mi se pliaza din cheie doar daca tin >2sec apasat pe cheie, pe inchis. Asa a fost de noua. Sau, din butonul de oglinzi, din interior.

 

3. Aia cu reglajul electric al scaunului o am si eu si ma dispera. Rezolvi doar daca dupa ce pornesti motorul apesi din nou pozitia pe care ai setat-o, atunci culiseaza inapoi unde vroiai.

Nu e de la baterie, e din softul "memoriilor", e o problema clasica la Superb.

 

Inca o ciudatenie, tot de la scaune. Reglajele mele si ale sotiei sunt presetate pe 1, respectiv 2. 

Daca apas 2, scaunul culiseaza in pozitia setata pentru ea, totul perfect. Daca vreau sa mi-l aduc inapoi in pozitia mea, apas 1, dar scaunul revine doar partial, adica se regleaza spatarul si reglajul lobar, dar sezutul nu coboara pe pozitia maxim jos, trebuie sa il comand eu manual :(

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns.

 

1. Revizia (si schimbul filtrului) am facut-o de 5000 km, la reprezentanta. Pana acum nu am mai avut problema (toate schimburile de filtre tot la ei le-am facut)

2. La fel si la mine. Pliam oglinzile daca tineam ~3 sec. Apoi nu a mai mers deloc (mai pateam asta la temperaturi scazute, dar acum nu era cazul). Dupa povestea cu reprezentanta, au mers dar doar daca tin apasat cam 7 sec.

3. Inainte de povestea cu reprezentanta eu nu am avut problema asta. Cum lasam scaunul asa il si gaseam la intoarcere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Desfa sub torpedo, ai 2 cleme si apoi tragi un capac dintr-o spuma ca un burete si ajungi la filtru.

Tragi in lateral clemele de fixare si il scoti, tragandu-l in jos, catre covoras.

Vezi daca scrie pe el ca e cu carbune activ. Poti sa il si mirosi, daca se simte ceva intepator, de acolo e.

Dureaza 5 minute sa desfaci, e foarte simplu. Daca ai nevoie de ajutor, ma poti suna.

 

Si la mine, tot dupa 5000 de la schimbare a inceput sa miroasa, tot pe o vreme cum e acum afara

 

2. Stiu ca e ceva codare pentru activarea/dezactivarea plierii oglinzilor - ar trebui verificat ce e bifat acolo

 

3. Sterge setarea de scaune si reintrodu-o. S-ar putea sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1a. Daca zici ca miroase a motorina verifica filtrul de motorina sa nu fie umezit in zona de la o etansare necorespunzatoare. Am patit la Opel sa curga multa motorina la schimbarea filtrului si a persistat mirosul in habitaclu saptamani bune.

1b. Eu am facut igienizarea instalatiei de AC in primavara, schimbat filtru, toate bune. Dupa revizia din vara, la vreo 2 mii km a inceput sa apara acelasi miros specific de praf/umezeala la deschiderea/inchiderea AC. De fiecare data am specificat sa puna filtru de carbon activ si de fiecare data mi-au spus ca doar asa exista/au. Posibil sa fie si de la frunzele care s-au depozitat sub capota pe gurile de aerisire ai au pastrat umezeala. Daca nu mai rezist o sa incerc sa schimb filtrul eu singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipo: sa stii ca in BV au si fara carbon activ, din experienta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Am si eu o problema mica, dar enervanta. Este vorba de un Superb Combi TDI, 170CP, 4x4, ianuarie 2013.

Cand folosesc stergatorul spate, urmatoarea data cand pornesc masina, stergatorul se porneste o data. Deci sa zicem, folosesc stergatorul, ajung seara acasa, opresc masina. Dimineata, cand pun contactul, stergatorul spate se porneste o data. Am verificat pozitia manetei, am verificat sa nu fie masina in marsarier, deci sunt singur ca nu este o functionare normala. Problema este ca iarna, stergatorul ingheata peste noapte si cand porneste uneori se rupe lamela de pe brat.

 

Masina are problema descrisa de noua (ianuarie 2013) si inca nu au reusit sa o rezolve in service. Ati mai avut careva problema asta? 

 

Mersi

Modificat de mcrasus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cite tin eu minte e normal sa faca asa ca sa nu se rigidizeze lamela inclinata pe o parte si sa nu mai stearga. Foloseste vara dar nu iarna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca iarna il folosesc cel mai des, fiind combi se murdareste rapid luneta. Totusi la service au confirmat ca e o problema, nu cred ca e functionare normala. In cartea tehnica scrie ca porneste doar cand bagi in marsarier si asta depinde de pozitia manetei de control.

Sunt alti proprietari care pot confirma aceast mod de functionare?

Modificat de mcrasus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o explicatie pentru comportamentul asta: folosesti stergatoarele fata, iar seara cand ajungi acasa, inainte sa opresti motorul lasi pozitia manetei stergatoarelor fata pe Auto, adica prima de jos in sus. 

In felul asta, dimineata cand pui contactul, iti pleaca stergatorul spate.

 

Daca maneta e pe pozitia cea mai de jos nu ar trebui sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o explicatie pentru comportamentul asta: folosesti stergatoarele fata, iar seara cand ajungi acasa, inainte sa opresti motorul lasi pozitia manetei stergatoarelor fata pe Auto, adica prima de jos in sus. 

In felul asta, dimineata cand pui contactul, iti pleaca stergatorul spate.

 

Daca maneta e pe pozitia cea mai de jos nu ar trebui sa porneasca.

 

Chiar am fost atent la chestia asta, dar voi mai face o data testul sa vad. Dar daca maneta ramane pe Auto si o mut pe pozitia de jos inainte de a pune contactul, nu ar trebui sa fie suficient?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa fie ok, daca o muti inainte de a pune contactul. fa un test si vezi daca mai face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut testul dar problema persista. Inainte de a opri motorul am pus maneta pe pozitia cea mai de jos, de asemenea am verificat ca e pe pozitia "spre" sofer, deci stergatorul din spate nu era pornit. Cu toate acestea la contact se porneste o data, masina fiind la liber sau in viteza 1, nu in marsarier. Oare sa fie o problema electrica sau de software? Stergatorul se porneste doar daca l-am folosit in timpul pornirii precedente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salutare.am cumparat o skoda superb 2.0 tdi 170cp dsg combi,incalzire in scaunele din fata,dar nu functioneaza pentru nici unul dintre ele..ceva sfaturi?e o problema des intalnita?sau sunt eu mai ghinionist? 

2.se pot monta leduri in locul becurilor daylight?daca da,ce tip?

3.nu pot conecta telefonul,mobile phone not supported imi da eroarea.din ce am mai citit ar fi nevoie de un update la navi(Columbus)?pot face singur aceasta operatiune sau trebuie sa merg la service Skoda?acceasi intrebare si pentru update de harti..am doar western europe..

multumesc anticipat :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu e o problema des intalnita. Cum adica nu functioneaza ? Pe niciuna din cele 3 trepte de incalzire ? Este ciudat sa se intrerupa rezistentele din ambele sezuturi. Ai facut o scanare sa vezi erorile ?

2. Da

3. Nu e nevoie de Navi pentru conectare telefon, merge si pe Bolero. Ai functia de conectare telefon prin BT si RSAP instalata ? Ai antena tip "rechin" pe plafon ?

4. Nu inteleg, ai sau nu Navi pe masina de intrebi de harti ? Ai Amundsen ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu funcționează pe nici una din trepte încălzirea..o sa merg la un service sa ii fac o scanare..

am funcția bluetooth,am reușit sa conectez samsung,dar iPhone nici o șansa,aceeași eroare mobile phone not supported.

.am antena "rechin" si navi Columbus,dar am DVD-ul doar cu Western europe.

ai idee ce tip de leduri trebuie sa caut pentru daylight?

Merci de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori ai sigurante cu probleme, ori cablaje intrerupte, ori perne arse - desi nu este un defect intalnit la Superb 2, nici la masinile ce au trecut de 200 000km.

 

LED DRL iti trebuie unele care sa nu dea eroare de "bec ars"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci,o sa o duc la tester sa vedem care este cauza..are doar 110.000km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

In dimineata asta am patit o chestie foarte ciudata:

- pornesc motorul (pornire rece, prima a zilei), totul perfect

- dupa aprox 2 min se aprinde intermitent martorul rosu al temperaturii de apa !!! :( WTF ???

- opresc motorul, pun contactul, martorul se aprinde si se stinge normal - nicio eroare pe MFD, inclusiv caut la vehicle status

- pornesc motorul - totul perfect

- verific nivelul antigelului - ca de obicei sub minim :(:(:( , dar inca se vede lichid in vasul de expansiune

- conduc cei 11km pana la munca, motorul functioneaza normal - nicio problema, niciun martor aprins.

 

A mai patit cineva chestia asta ? Are cineva idee ce poate fi?

Evident nu avea cum sa fie incins motorul, erau 2 grade afara cand am pornit.

 

Asa m-am saturat de diesel si de problemele cu consumul de antigel :(

Aceeasi chestie o pateam la 2.0TDI-ul CBAB de pe Passsat, dar macar acolo completam 1L antigel la 5,000km, stiam o treaba..., dar niciodata nu mi s-a aprins becul rosu pentru temperatura apei.

 

Orice parere e binevenita.

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori nivel sub minim ori cele 2 tije din vas oxidate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Cristi.

Bag antigel pana la maxim si urmaresc problema.

Mama lui de 2.0 TDI :( 

Ma auzi, @kthor ? :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aud, tu point ău ti di ai aka ză legend. Las' că pun cifrele și literele astea magice și pe a mea. Să vezi cum intră în regim de 8% urban. ;)
De faza cu golit antigelu' am trecut. Era un termostat la mine, poate ar fi bine s-o duci și tu la verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!