Jump to content

Probleme mici si enervante


bogdanc
 Share

Postare recomandată

Cam toate masinile din ziua de azi au aceasta problema, mergem pe vopsele pe baza de apa si pe consum. Au disparut Mercedesurile w124 care pana in 93 aveau vopsea pe baza de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si apoi la revanzare vin baietii cu intrebarea magica: are piese revopsite?

Are....

Care?

Pai toata....

Aaaaa, ai dat-o peste cap boss????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Avand in vedere ca masina a inceput sa tremure la franare , cred ca va trebui sa schimb discurile . Masina are cca 136.000 km , placutele frana au fost schimbate acum cca 6-7.000 km . A mai schimbat cineva discurile in jurul a 136 - 140.000 km ?

Modificat de sarbul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pe franare tremura ? Daca nu, nu e doar din discuri - posibil si din roti dezechilibrate.

 

Conteaza foarte mult stilul de mers si tipul de drumuri facute, nu e o regula. Unii schimba discurile sub 100 000km

Pacat ca nu le-ai schimbat cand ai schimbat si placutele, caci la schimbarea discurilor este foarte indicat sa schimbi si placutele.

 

Cand dai cu degetul pe discurile fata simti "bordura" (grad) mare atunci cand ajungi in extremitatea discului ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

in principiu, poti ovaliza discurile in 100 km de la montare. Cobori dealu' in viteza, incingi bine discurile si treci prin balta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sesizat tremuratul numai la franare . Acum masina are cca 137. K km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e clar: discurile trebuie schimbate. in functie de cum arata placutele dupa acest 9k km cu ele, posibil sa le poti refolosi, ca sa scapi sa le mai schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca masina a inceput sa tremure la franare ,

(1) cred ca va trebui sa schimb discurile .

(2) Masina are cca 136.000 km ,

(3) placutele frana au fost schimbate acum cca 6-7.000 km .

A mai schimbat cineva discurile in jurul a 136 - 140.000 km ?

 

1/2 - probabil ca aceasta este durata lor de viata 140k - 150k km si la mine am schimbat placutele la 90k si parca ar mai duce pana la 150k km. am 120k km

3 probabil a doua schimbare de placute, nu? Ar fi trebuit sa se observe uzura discurilor inainte de montarea placutelor. Oricum chiar si cu discuri noi pot fi folosite setul de placute de numai 9k. daca suprafata de contact nu prezinta deformari (santuri) semnficative. La mine am vazut ca uzura discurilor este uniforma pe toata suprafata de contact cu placutele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o situatie: la sfarsitul verii am constatat scaderea lichidului de racire in vas sub minim. Mi s-a indicat de la service sa completez ca poate s-a evaporat. Am completat pana la jumatate intre min si max, dar acum pare ca a scazut spre min. Nu ramane nici o pata sub masina. Sa fie furtun sau racitor EGR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o situatie: la sfarsitul verii am constatat scaderea lichidului de racire in vas sub minim. Mi s-a indicat de la service sa completez ca poate s-a evaporat. Am completat pana la jumatate intre min si max, dar acum pare ca a scazut spre min. Nu ramane nici o pata sub masina. Sa fie furtun sau racitor EGR ?

Face parte din "misterele" 2.0 TDI-ului.

Exact aceeasi situatie o am si eu.

La revizia de 45k in iunie aveam nivelul in vas la minim. Completat 0.7L antigel G12 concentrat, pana am ajuns la maxim. Sambata, am reverificat. Am 51k si tot la minim era. Completat din nou, 0.3L de data asta ca atat aveam in bidon.

Nu am pata sub masina, am verificat toata furtunaraia cu o lanterna cu led, nimic.

La service mi s-a spus sa nu-mi fac probleme ca e ok.

 

Cat sub minim esti ? 

 

Aceeasi problema am avut-o si la fostul B6 2.0TDI.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei: la pompa nu m-am uitat, voi verifica.

@75NOR: prima completare (in august) a fost de 0.5 litri (de la min pana la 2/3).

In dimineata asta, la 10 grade, nivelul era la 1/3 peste min (deci a scazut o treime intre max si min).

Situatia nu este ingrijoratoare, dar nu inteleg de ce ?! Cum ai spus, misterele TDI-ului.

Acum masina are 40.500 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva similar am pățit și eu se pare. La revizia de 45000 (acum 6 săptămâni) nivelul era pe la mijlocul zonei delimitata de minim. Ieri când m-am uitat la nivel, este cu aproximativ 1cm sub nivelul de minim. De unde pot sa cumpăr G12 rosu de calitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde pot sa cumpăr G12 rosu de calitate? - mergi la reprezentanta ; nu costa o avere 1 L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca si G12 asta e cu mai multe... arome.

G12, G12+, G12++

La repr au acum G13, cu care poti completa.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am obsevat ca s-a aburit un far . M-am uitat la acele capace cauciuc care protejeaza si par fixe si la locul lor . De la ce poate sa apara acest mic condens ? Problema e ca farul e cu bec tip xenon ( de fabrica ) si ma gandesc ca nu prea e recomandat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe stanga ?

 

ori nu este etans, ori sunt infundate aerisirile si pe undeva intra un pic de umezeala.... un por, ceva de acest gen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca si G12 asta e cu mai multe... arome.

G12, G12+, G12++

La repr au acum G13, cu care poti completa.

Stati asa domnu' ... :)

 

Mie mi-au pus G12+

In manual scrie G12 si atat.

 

Daca as vrea sa mai cumpar, ce sa iau? G12, G12+ sau G13 ? Astea sunt mixabile/compatibile intre ele ? Sa nu fac vreo "branza" prin vasul de expansiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am completat fara diluare (concentrat direct din bidon) cu Castrol G12+

post-90323-0-54374700-1445323198_thumb.j

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@radu: e ok Castrolul, pe specificatii. 

Concentrat am completat si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR: din ce am citit, ele sunt compatibile intre ele în direcția jos. Au apărut în aceasta ordine: G11, G12, G12+, G13. Poți sa pui g13 în g12, dar nu și invers.

Ma duc azi sa iau de la reprezentanta 1L.

@radumelinte: Castrol-ul ala este rosu? E de la reprezentanta luat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai: merci de detalii.

Tot G12 este rosu, indiferent de marca, eu asa stiu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati un pic.Eu mi-am facut o dilutie de 1:1 conform specificatiilor de pe bidon pentru "-30" parca, nu mai retin exact. Voi de ce ati pus numai concentrat? Asa de frig e? Hai ca la Brasov inteleg, dar si la capitala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@radumelinte: Castrol-ul ala este rosu? E de la reprezentanta luat?

 

Cum a raspuns si @75NOR, G12 este rosu.

Nu este obligatoriu sa mergi la reprezentanta, il gasesti pe la service-uri mai mari pe stoc sau magazine de piese auto.

E marfa de sezon acum :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!