Jump to content

Panou sigurante golf3


Tintome
 Share

Postare recomandată

Ai un scurt pe undeva,daca se topesc mergi cu masina la un electrician.Asa am patit si eu,s-a ars o siguranta si am pus alta la care s-a topit plexicul,s-a pus pe direct si era sa`mi bubuie masina in fata blocului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 374
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paul_ral

    27

  • Tracto

    21

  • b-66-six

    16

  • SethBv

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt de valoare corecta!Normal trebuia sa se arda daca aveam un scurt.Sig.poz.9 este de 20A,iar cealalta poz.6 de 30A.Am inteles ce vrei sa spui,o sa merg la un electrician!Sigurantele de pe pozitia 6 si 9 de la ce sunt.Am citit pe capac dar nu inteleg?!

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles eu de pe schema...siguranta cu numarul 9 este de la dezaburire luneta

siguranta cu numarul 6 este de la panoul de climatizare(A/C).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare.

Placa de relee difera de la un model/echipare/motorizare la alta ?

Intreb pentru ca am vazut diferente in pozitionarea releelor din diferite poze. Primul lucru l-am observat la placa mea de relee. Fata de cea a lui dorur releul nr. 1 cu rol in preincalzirea colectorului de aspiratie este pozitionat total diferit . la el estea deasupra pozitiei 1 la mine este deasupra pozitiei 6. etc. Am atasat o poza cu placa mea. Imi cer scuze pentru calitatea scazuta si unghiul defectuos. O sa revin cu o poza mult mai clara.

Gasesc pe undeva o lista cu rolul fiecarui releu , prin numarul sau caracteristic (nu prin pozitionare) ? Asa pot sa imi dau seama daca este la locul lui.

post-10002-1269701896_thumb.jpg

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca difera...pentru ca am comparat o poza cu panoul meu si cu al tau...si nu difera mai deloc...la mine nu stiu unde vin releele cele de sus.Pentru ca nu am nici o gaura in zona.Trebuie sa ma uit mai atent.

post-38681-1269709367_thumb.jpg

post-38681-1269709367_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine cred ca difera unele relee dar nu si pozitia lor pentru ca ai un diesel.

totusi rog pe cine mai are poza cu panoul de relee sa o posteze, preferabil un benzinar ,fara a/c. multumesc !

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releele de deasupra placii de relee sunt optionale. La o analiza vizuala se poate observa ca sunt prinse ulterior de panoul standard de relee.

Releul inscriptionat nr. 1 cu rol in preincalzirea colectorului de aspiratie se poate verifica cu VAG-COM-ul in modulul "engine" la sectiunea "output test".

Chiar foarte frumos se verifica asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relee

post-6155-1269721077_thumb.png

post-6155-1269721084_thumb.png

post-6155-1269721130_thumb.png

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul 1 se inatalneste si la diesel?

Ca am un releu cu numarul unu dar care nu este montat pe masina...si ma gandeam ca daca l-as pune ar avea vreun efect,si unde vine pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul multumesc pentru documentatie. Este cea mai completa pentru mine din cele postate de pana acum in acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....

post-13869-1269764026_thumb.jpg

post-13869-1269764031_thumb.jpg

post-13869-1269764035_thumb.jpg

post-13869-1269764039_thumb.jpg

post-13869-1269765679_thumb.jpg

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare am o problema care am facut-o cu mana mea am vazut a un electrician cum verifica sinda masalier cu un fir pus pe contactele de la mufa ,si am incercat si io numai ca am gresit mufele am pus firul pe mufa cealalta de la indicatorul de viteze era alaturi si cred ca mi-a facut un scurt ceva pt ca a facut o scanteie ,apoi cand m-am uitat la bord sa resetat ceasul si nu imi mai indica viteza cum trebuie se ridica mai greu acul ala ce poate fi?ma poate ajuta cineva sa ars ceva un releu stiu io ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul, traduci tu?

@schijaaa ... Nu am inteles aproape nimic, dar logic ar fi sa verifici toate sigurantele, mai mult ca sigur s-a ars una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stochimoflaus

Help!

Nu imi mai functioneaza stergatorul pe spate, siguranta este buna, motorasul daca il pun pe alta masina merge pe a mea cucu. Sa fie firele intrerupte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand umblu la stergator imi clantane releul al doilea dinspre usa soferului randul de sus, am ami vorbit cu un posesor de G3 si mi-a zis ca el a patit la fel si a schimbat maneta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai s-ar putea sa fie maneta , dar e ciudat daca zici ca o actionezi si se aude cum clantane releul......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti ma puteti ajuta si pe mine?

toata problema a inceput cu destul de mult timp in urma... la inceput se oprea motorul in mers... apoi cand era motorul cald nu mai reuseam sa il pornesc,am reusit si am depistat care era problema,ii taia curentul la electrovalva(am legat un fir de pe "+"-ul de la pozitie pentru ca atunci cand sunt pornite farurile sa aiva curent si sa nu se mai opreasca)... de o sapt a inceput sa cupleze doar cand avea ea chef releu de la buji am ignorat aceasta problema dar azi cand am incercat sa pornesc toate becurile s-au stins in bord si nu invartea electromotorul,m-a tras un amic si asa am reusit sa pornesc, am oprit motorul si am incercat sa il pornesc la fel... am deschis usa soferului si a inceput sa sune ca si cand as fi uitat becurile aprinse insa cheia era in contact, atat timp cheia este in contact acel releu nu te avertizeaza ca ai lasat becurile pornite. am dat toate releurile jos, le-am pus la loc am scos mufele de la panou... nimic... intr-un final am pus pozitia si asa invarte electromotorul si porneste daca nu ii pun pozitia nu vrea nicicum... insa si cand motorul este pornit si deschid usa soferului suna ca si cum as fi lasat farurile pornite cea ce nu a facut niciodata... sa fie oare toate aceste probleme din contact?

nu aveti cumva si schema electrica pentru masina mea? e un passat din 95 AAZ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema cu unul din cablurile care se conecteaza in cutia de sigurante. Este vorba de cablul de alimentare cu +12V, de culoare rosie, conectat in extremitatea dreapta a cutiei de sigurante, care are un "papuc" tip auto si este protejat de o "mufa" de plastic. Acesta s-a deformat ("prajit") datorita unui contact electric imperfect (este un contact de curent mare, alimenteaza bordul, si alti consumatori esentiali). Contactul din cutie e ok.As vrea sa-l inlocuiesc, operatiunea in sine nu este complicata dar nu am gasit piesa, papucul auto, care este ceva mai lat si se conecteaza la un cablu gros (cca. 8-9mm latime papuc , cablu de 3-4mm diam. apreciez, cineva trebuie sa stie de ce e vorba) si care se nu se gaseste in magazinele de piese electrice sau electronice. Fara el masina nu functioneaza, firesc. Poate cineva sa ma ajute? Cu piesa, nu cu adresa unui electrician... E o problema simpla pe care oricine o poate pati dupa un numar de ani de functionare. Multumesc,

post-711-1272213061_thumb.jpg

Modificat de taz21
Nu era nevoie sa deschizi topic nou. Te rog foloseste search.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi era sa-mi ia foc masina , asta dupa ce ieri am desfacut panoul de sigurante pt a face niste poze , azi cand sa pornesc a inceput sa scoata fum de sub bord si sa prajit si topit complet firul din poza , are cineva idee de la ce este acel fir...ca nu-mi dau seama, totul functioneaza la masina... :)

dsc002188.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad este mufa A2 pinul 2. Firul merge la becurile de pozitie de pe partea dreapta. Verifica sa nu ai vreun scurt in lampi precum si siguranta 7 de 10A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi era sa-mi ia foc masina , asta dupa ce ieri am desfacut panoul de sigurante pt a face niste poze , azi cand sa pornesc a inceput sa scoata fum de sub bord si sa prajit si topit complet firul din poza , are cineva idee de la ce este acel fir...ca nu-mi dau seama, totul functioneaza la masina... :)

am revenit cu o poza noua cu firul topit

dsc0022121.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La problema cu deteriorarea papucului cablului de alimentare care alimenteaza panoul de sigurante postata mai sus mai aduc precizarea ca papucul are 10mm latime si este cablul gros rosu din atasament (partea din dreapta a panului, am folosit o poza din posturile anterioare). Poate are cineva o idee unde se poate gasi piesa (papucul si eventual protectia de plastic) ca problema pe cit de banala pare e grava! Va multumesc

post-711-1272360606_thumb.jpg

post-711-1272361051_thumb.jpg

Modificat de alex2004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema si nu stiu daca e bine unde am postat . nu mi se mai aprinde bec`ul din bord de la kilometraj , imi merge doar cel cu ceasul . stie careva cum pot rezolva? scuze daca nu am postat unde trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa scoti ceasurile afara si sa schimbi becul :blink:

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!