Jump to content

1600 engine rebuild


charlie
 Share

Postare recomandată

Pe con e la tip4, la 1200-1600 e pe cilindric si nu iese decat cu un extractor, altfel o strambi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • charlie

    30

  • alex_7

    12

  • MishuL

    9

  • MikeRG

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

si are conashu mihai extractor de fulie ?!?? Apropos, ai facut o lista de inscrieri la presa aia de pivotzi .... In ce pozitzie s-a ajuns :D ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ala a facut doua pana acum... una pt un trabantist si una pt. RaduI.... d'ocamdata n'are fer :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai punetzi buton de delete post, ca daca bagi un mesaj de 2 ori din gresheala potzi sa-l editezi da' nu potzi sa-l dileshti....

Modificat de mihaiachi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit motorul!

A fost si mai rau si mai bine decat ma shteptam. Mai bine in sensul ca am "nimerit" atat aprinderea, avansul si alimentarea: a pornit dupa 2 invartiri! Mai rau in sensul ca pe perioada de "brake in" a trebuit sa o cam tzin din pedala in jur de 2500rpm (carburatorul nu coopereaza), dupa cca 1 minut de functzionare a scuipat etansharea dintre toba st. fatza si cea de spate si a inceput sa faca intr-un hal de ma mir ca nu mi-am luat un borcan cu muraturi stricate pe plafon, iar dupa ce s-a incalzit bine (prea bine ash zice eu, dar chiar nu shtiu daca trebuie sa fie asha firbinte pe la motor la aircooled) a inceput sa fumege bine uleiul de pe tablele de sub cilindrii. De unde provine acest ulei am sa studiez maine ....

Totul a culminat cu o voce exasperata de tambalaul pe care l-am facut timp de 20min care mi-a sugerat pe un ton destul de serios urland de la etaj: "du-o la remat ma !"

Off ... Nu shtiu cum am sa dorm in noaptea asta!

Mai multe veshti tomorrow.

Modificat de charlie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-o du! :D da dupa ce ii pui carlig pocnestei dacia lu ala de insista cu rematul ca poate ii faci loc in parcare T2-ului tau. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: dupa o shedintza de vizionare (cu Mishu) am reushit sa raman inchis pe dinafara bus-ului! :banghead: Am cautat nenorocita aia de cheie de am inebunit, acum iau o pauza (fortzata) pana se intoarce fostul proprietar din delegatzie cu cea de-a doua cheie ....

Toate bune!

Charlie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit motorul!

A fost si mai rau si mai bine decat ma shteptam. Mai bine in sensul ca am "nimerit" atat aprinderea, avansul si alimentarea: a pornit dupa 2 invartiri! Mai rau in sensul ca pe perioada de "brake in" a trebuit sa o cam tzin din pedala in jur de 2500rpm (carburatorul nu coopereaza), dupa cca 1 minut de functzionare a scuipat etansharea dintre toba st. fatza si cea de spate si a inceput sa faca intr-un hal de ma mir ca nu mi-am luat un borcan cu muraturi stricate pe plafon, iar dupa ce s-a incalzit bine (prea bine ash zice eu, dar chiar nu shtiu daca trebuie sa fie asha firbinte pe la motor la aircooled) a inceput sa fumege bine uleiul de pe tablele de sub cilindrii. De unde provine acest ulei am sa studiez maine ....

Totul a culminat cu o voce exasperata de tambalaul pe care l-am facut timp de 20min care mi-a sugerat pe un ton destul de serios urland de la etaj: "du-o la remat ma !"

Off ... Nu shtiu cum am sa dorm in noaptea asta!

Mai multe veshti tomorrow.

<{POST_SNAPBACK}>

vad ca ai citit cu sfintenie chestia hau tu breacin iour rebilt engin! :banghead:

e ulei vechi curs in timp pe la capacele de culbutori fix pe incalzitoare si care acum se "coace" - in timp vei scapa de el - si eu am patit la fel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

pe galeria de admisie a motorului de 1600 este o teava .

asta:

tijapegalerie.jpg

.

.

la ce foloseste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge la filtrul de aer

post-17229-1281195105_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca am alt tip de filtru , care nu are loc pentru un astfel de furtun, trebuie sa o astup?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!