Jump to content

Achizitie (Touareg 7L)


Forte
 Share

Postare recomandată

R5 e mult prea lenes pentru gabaritul ei. Economie canci, diferenta de consum fata de un 3.0 este mica si oricum justificata, 2l in cazul cutiei automate la ambele variante pentru putere si cuplu apreciabil in plus. Nu o sa incerc sa comentez ce afirmatii au facut colegii de forum care scriu de dragul posturilor ci iti dau urmatoarele idei/sfaturi:

1. Motorizare clar exclus R5, pentru ca in plaja dorita de preturi vei gasi clar ceva alergat peste 130k km iar R5 au alte probleme mai serioase la uzura prelungita (lista lunga,alternator, turbina, ax came, pinioane distributie etc etc), mai ales daca n-au papat ulei de calitate la vremea lor. 3.0 merita. 5.0 nu e cazul daca vrei ceva ieftin.

2. Cutie automata, la fel ca si in cazul motorizarii, conteaza mult km reali si mai ales uleiul schimbat la timp in cutie. Verifica nivel ulei, test span si etanseitate simeringuri (pb des intalnita spre convertizor).

3. Cardanul, vesnica problema a Touregului, verifica interaxialul, bataie in consola centrala la acceleratii si curbe denota clar uzura (de obicei cam pe la 90-100k km mai e un topic p-aici parca).

4. Suspensia pneumatica, pernele nu mai sunt atat de problematice ca la generatiile vechi de pe allroad C5, insa acel compresor trebuie verificat, pericole sunt multe daca nu e in mintile lui.

5. Daca vrei s-o folosesti in teren mai mult, ca doar d-aia vrei Touareg, ia o varianta cu pneumatica si diferential blocabil spate, daca mergi doar pe sosea si ti-e frica doar de groapa de la coltul strazii, nu mai lua deloc. :icon_geek:

Mai sunt dar acum nu-mi vin clar in minte, dar vorbim de un sh totusi la peste 100k km. Per ansamblu ca la orice masina in general verificare km reali, istoric, verificare temeinica tehnica si electrica, iar in particular cam ce am scris mai sus...Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
  • Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • TIESTO

    18

  • do_it

    14

  • razdan

    9

  • VVV

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

R5 este ff puturos intr-adevar. La al meu i-am umblat la soft si am urcat-o la aprox 210 cp. Diferenta este enorma. De ex. al meu nu papa ulei, probleme deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nici eu nu te sfatuiesc spre 2.5 fa un efort si ia 3.0. Crede-ma ca nu vei regreta nici o clipa diferenta. T-regul e o masina extraordinara, atat timp cat ai bani sa o intretii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
catalin_leca

salut. am un touareg r5 2007 si ma intereseaza sa-l duc in 210 cp, afecteaza cu ceva motorul sau consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de cum il vei exploata, daca abuzezi de surplusul de putere clar vei avea consum si uzura mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_leca

e normal sa creasca consumul daca abuzezi de masina, pe mine ma intereseaza sa stiu daca afecteaza cu ceva motorul, si daca , creste consumul in aceleasi conditii (normale) de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.Nu de mult timp mi-am cumparat un touareg R5,2.5 TDI,163cp si am doua probleme daca pot sa zic asa.Prima problema;dimineata cand il pornesc am o oscilare de turometru si motorul trepideaza timp de 3-4 minute dupa care revine la normal si merge rotund.A doua problema este ca mi-au aparut la bord patru dungi pe ecranul dintre ceasuri (displey-ul computer de bord).Va rog daca stiti unde as putea sa gasesc bordul respectiv si cat ar costa si daca cunoasteti problema oscilari motorului mi-ar prinde bine aceste sfaturi.Multumesc .Sa aveti o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Vreau sa cumpar un SUV si dupa multe cautari am ajuns la Touareg. As dori si eu sfaturi de la posesorii de Touareg cu privire la modelul Mountain de 204 CP si fara suspensie pneumatica.

Masina va fi utilizata in general pe drumuri asfaltate, in oras si extraurban. Off-road cu ea nu se va face, eventual o iesire la iarba verde, sau mers pe la munte, un drum la bunici la tara (distante mici neasfaltate, fara viteze mari, dar fara off-road extreme - daca ma intelegeti).

Ce caut este o masina de familie, stabila in curbe (fara sa se incline prea tare), confortabila la drumurile din Romania, cu denivelari si pline de gropi.

Am facut un drive teste cu modelul Mountain. Ce nu mi-a placut a fost tapiteria textila. Pana acum nu am avut la nici o masina tapiterie de piele, nici nu imi doresc in mod special, dar parca cea textila de pe Touareg este prea slaba calitativ (compartiv cu Toyota Avensis si Renaul Clio Bicorp). Motorul de 204 mi s-a parut ca se descursa onorabil (eram 3 adulti in masina). Oricum m-am simtit mai in siguranta si stabilitate parca fata de Mercedes ML350 de 245 CP cu care am mers ulterior. ML350 chiar daca avea putere mai mare parca raspundea mai greu la apasarea pedalei de acceleratie si suspensia era mai elastica (cu efect de barca) la virari bruste si in curbe.

As dori sa stiu daca are cineva suspensia clasica si cum se comporta? Am vazut ca exista optional si suspensie sport cu abilitati in off-road. Plus suspensia pneumatica.

Nu am gasit sa fac drive test cu o masina cu suspensie pneumatica, ca sa vad diferenta pe acelasi traseu. Teoretic ar trebui sa fie superiora ca si confort, dar la ce am eu nevoie este necesara. Am mers si cu X5 40d si care intradevar este foarte stabil dar suspensia pare un pic mai tare la denivelari (nu ma refer la drumuri neasfaltate ci la gropi in asfalt sau diferente intre aslfat turnat in ani diferiti sau acele plombe puse la gropile de peste iarna).

In concluzie: merita un 204 CP cu suspensie clasica sau este obligatoriu motorul de 245CP si suspensia pneumatica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor, am revenit si eu pe forum dupa mult timp. Si acuma sa fiu on topic, una din masinile pe care le conduc este Touareg R5 TDI Mountain din 2008, 174 HP, cutie manula, suspensie clasica. T-reg cu 204 HP nu exista, doar cu o resoftare la motorul 2.5. Masina e ok pentru ce o folosesc eu, nu m-a lasat la greu, dar daca ar fi sa-mi cumpar iar un T-reg as alege motorul 3.0 V6 neaparat cu cutie automata, suspensie pneumatica e buna, foarte confortabila, dar poti si fara. E costisitoare. Ca masina de familie e ideala. Iti recomand 3.0 V6 TDI cu cutie automata, restul de dotari iti raman la alegerea ta. Sper ca ti-a fost util replay-ul meu. Daca te pot ajuta cu ceva, spune-mi.

O seara placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.In legatura cu suspensia la touareg pot sa confirm ca fara pneumatica este foarte rigida.Am si un passat b5 si e o diferenta destul de mare in sensul ca la passat nu simt denivelarile omniprezente la noi,asa cum le simt la touareg.Chiar azi am trecut peste o gura de canal mai inalta si am crezut ca se rupe masina la 60 km/h.Dupa parerea mea suspensia pneumatica e necesara si daca nu circuli des pe drumuri neasfaltate, cu pietre mai ales, nu ar trebui sa fie probleme cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumva in aceeasi linie: care este diferenta intre Touareg pana in 2007 (sau 2008 nu stiu exact) si cel face-lift In afara de faruri? Este ceva si de mecanica sau putere a motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut din nou un drive test cu Touareg 204CP si suspensie clasica. Pe un drum mai virajat si cu denivelari nu este foarte confortabila. Pe locurile din spate te zdruncina destul de tare si parca pierde contactul cu drumul.

Motorul de 204CP e suficient pentru nevoile mele (eram 3 adulti si un copil in masina, fara bagaje) - inclusiv drum in panta ascendenta si curbe. Este ok pentru mine. In plus, daca am sa am nevoie de mai mult exista modul Sport al cutiei care am vazut ca se simte in turatie si modul de schimbare a treptelor.

Am renuntat deci la varianta de suspensie clasica, nu cred ca imi va oferi confortul dorit, asemanator unui sedan.

Astept saptamana viitoare un drive test cu suspensia pneumatica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate stiu eu, nu exista alta diferenta intre cele doua modele,decat aspectul exterior,respectiv farurile,masca,bara fata si stopurile.Modificarile care s-au facut la modelul de dupa 2007 legate de partea de motorizare consta in schimbarea normei de poluare de la euro3 la euro4,motoarele ca si conceptie,au ramas aceleasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva mai exact daca exista alte diferente intre primul Touareg 7L pana in 2007 si face-liftul de dupa? Poate de soft, bord, etc. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

touareg fara suspensie pneumatica = aro .. nu merita .. optiunea aia face toti banii ! eu am un touareg 5.0 v10 tdi din 2003 .. am mers si cu un 2.5 din 2006 fara suspensie .. nu se compara .. adica poti sa iti iei orice alt suv daca nu iti place suspensia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara,

 

Sunt nou pe acest forum si nu prea am habar despre VW aproape nimic...inafara de faptul ca in familie avem un audi b6 1.6 benzina... bun, de ce am venit aici? de ceva vreme caut sa-mi schimb una dintre masini (o americana cu 2.7 dohc benzina), si cel mai probabil voi putea face un schimb avantajos cu diferenta cu un toareg 3.2 benzina, probabil gaz, nu m-ar deranja motorul avand in vedere ca mai detin mai multe masini.

Asadar m-ar interesa fiabilitatea motoarelor, a cutiilor de viteze (automate) si a tot ceea ce inseamna probleme majore la aceste masini. Repet nu ma intereseaza consumul, dar ma intereseaza intretinerea cu piese after market...si lubrifianti premium - costuri.

mentionez ca nu sunt nou in bransa 4x4....mai detin marci japoneze (Nissan Terrano 2 si Toyota Land Cruiser LC120)

am scormonit sectiunea de toareg si vad ca nu exista probleme majore la acestea, dar totusi cateva sfaturi nu mi-ar strica

 

 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele pe benzina sunt foarte fiabile, cutia poate cere schimbarea blocului de valve la un moment dat, probabil peste 200k km. Rulmentul de la cardan mai este o problema specifica Touaregului, dar se rezolva simplu si ieftin. Intretinerea este dupa parerea mea ieftina pentru clasa ei, o revizie completa la 3.0 tdi pe mine ma costa in jur de 800 de lei. Daca iti place masina, go 4 it, nu iti va parea rau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat, sa stii ca imi place modelul si dotarile pe care le are la varianta de 3.2. asta vroiam sa stiu in ce masura cutiile sunt sensibile, stiu ca x5-urile au tot felu de probleme la cutiile GM automate...de motoare stiam ca sunt fiabile de la vw, mai ales benzinarele, nu stiti 3.2 ce fel de distributie are? lant? pinion? curea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

As dori sa achizitionez un Touareg la mana a 2-a, fabricat in 2007/2008, manual sau automat, motorizare R5, de preferinta fara suspensii pneumatice, asta in mare va spun..., nu sunt foarte pretentios la interioare, piele, etc... In cazul in care imi puteti da un sfat sau stiti pe cineva apropiat care doreste sa vanda o astfel de masina si este serios, fara accidente majore sau sa aiba vicii ascunse sa-mi spuneti poate o iau eu. Sau daca aveti vreun sfat in achizitionarea nu ezitati...

 

Multumesc Anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

nu iti cumpara r5 parerea mea manual

 eu am luat si regret acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

buna ziua..

Doresc sa achizitionez un touareg 3000 diesel an d fabricatie 2005-2007

Nu stiu foarte multe despre masina decat ce se citeste in forum.uri.vorbisem cu un posesor de service auto,care m.a cam dezamagit.a spus despre  masina ca este destul de slaba si cu foarte multe probleme tehnice care o data date spre reparare ajung la ordinul a mii de euro..si destul de dese

Eliminand mai multe variante,a.m ramas pentru acest touareg dar a.m fost putin "tras inapoi" d raspunsurile individului

Mentionez ca.mi doresc o masina care sa fie folosita 70% dn timp in oras,restul timpului in iesiri usoare off road gen;un pescuit,urcat un deal pentru a.mi lansa parapanta,un gratar...etc...nimic extrem off road.Si totusi o masina eleganta comoda cu care poti manca km pe autostrada intrun concediu.Si sa nu uit,cred ca a.m sa achizitionez si o rulota pentru persoane in deplasarile mele in concediu..Si in toate astea a.m vazut touaregul..Sunt o persoana cu un venit mediu,i.mi permit masina dar nici nu a.s vrea ca toti banii mei sa mearga in reparatul masinii....Voi ce spuneti?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

ceva concret din ce-a zis nenea la service? c-asa din dat cu parerea...

 

la orice masina poti avea probleme.

excluzand suspensie pneumatica, cutia, turbina, compresor, poti sa ai probleme de electrica/mecanica la fel cum ai avea la orice alta masina.

depinde si ce iei, de unde, in ce stare e, evident.

 

ce-i drept iti mananca ficatii tot felul de rahaturi de senzori, incuiat/descuiat, lumini, claxon, etc daca ai ghinion, dar nimic semnificativ.

 

in rest poti sa ajungi ca mine la 130.000 fara nicio problema majora...


cu alte cuvinte sunt curios ce probleme tehnice de ordinul a mii de euro repara el des...asta nu inteleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spunea ceva legat de cardan?ceva se duce des si fiecare miscare costa injur de 1000eur....iar la cutii fie manuale sau automate au ceva componente japoneze?care la fel se duc destul de des si la fel dmult costa....masina doresc sa o achizitionez cam de la km care o are a ta,daca nu cumva mai multi :p..un consum strict pt oras??un oras mic nu aglomerat f tare gen tg mures...sigur dipinde de talpa..dar sunt destul d cumpatat..voi da in ea da nu in oras))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

al meu e 5.0, ma descurc in oras pe la 17-20 noaptea 13-15

cu un 3.0 ar trebui sa ai  un 10-15...

 

din cate stiu eu cele mai multe probleme le-au avut 2.5-urile.

de picat poa' sa pice orice dar 1000 de euro (p.s - nu cred ca-i atat- vezi ca si aici pe forum sunt postari referitoare la problema asta) la luna nu cred sa fie cazul.

 

daca e o masina verificata si ai incredere in ea nu-i da cu piciorul pe barfa mecanicului. parerea mea.

 

in rest da e confortabila pe autostrada, te baga si pe drumuri forestiere, cari si rulota...ma rog, stii masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!