Jump to content

vajait/fluieras....de rulment sau de rotatie


flopem
 Share

Postare recomandată

Se aude un suneti(vajait/fluieras) din zona bateriei.Sunt sigur 100% ca e un sunet de rulment provenit de la cutie sau rulmentul de presiune.

INDICII

1-Pedala de ambreiaj imi prinde destul de sus

2-Sunetul dispare sau cel putin nu se aude cand motorul e foarte cald

3-Sunetul se aude si cand e scoasa din viteza la ralanti

4-Sunetul dispare daca pisc putin de tot pedala de ambreiaj (chiar daca nu o calc pana jos)

INTREBARI:

1- rulmentu de presiune se invarte numai cand actioneaza pe placa de presiune sau si cand e in retragere...pt ca daca se invarte intruna se poate sa fie ala dar daca se invarte doar la apasare pedala atunci nu e ala.

2-posibil sa fie rulmentul arborelui principal din cutie..ala se invarte si cand e scoasa din viteza..corect?

3- unde e busonu de verificare ulei la cutie ca am obosit sa-l caut si nu dau de el...aveti ceva repere fixe,sau obiecte langa care se afla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4-Sunetul dispare daca pisc putin de tot pedala de ambreiaj (chiar daca nu o calc pana jos)

este simptoma de rulment de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! S-ar putea sa am si eu cam aceeasi problema. Numai ca la mine nu e nici un fel de fluierat, ci e un vajait clar, regulat, care isi mareste turatia odata cu viteza. Se aude doar in mers, si cand e scoasa din viteza, se aude si cu motorul oprit, dar cu masina in deplasare. Am fost cu ea la Reprezentanta Skoda (Open service Iasi) si mi-au zis ca e clar cutia. 12800 lei cutie noua sau 6400 cutie reconditionata cu a mea la schimb. Am fost la reprezentanta VW si la fel mi-au zis, am mai fost si la o atreia opinie...cica ar fi nu stiu ce grup conic din cutie, dar ma sfatuiesc sa imi iau si un chit de ambreiaj asa just in case. Mi-am cumparat alta cutie....400 de euro + manopera de 450 lei fara tva, iar maine urmeaza sa o montez...Revin maine cu amanunte. Am 60.700 de km si nu e normal sa se intample asa..dar deh...

PS: am fost si la un service mai de cartier si mi-au zis ca am gheta la planetare dar abia o spalasem la o spalatorie automata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BACK! asa cum am promis, revin cu amanunte: am schimbat cutia de viteze astazi 450ron +tva manopera si cutia mea. Timp: 5 ore si ceva. In schimb, masina a "mutit". NU mai scoate nici un sunet nimic. Defectiunea depistat: a "murit" grupul conic din cutie. Se putea repara, dar dura 4-5 zile lucratoare pana soseau piesele de schimb care costau mai mult decat o cutie SH. Costuri totale de reparatie: 1.700 cutia + 133 curierul+ 535 manopera = 2.368 lei si o jumtate de zi in Open service. Acum sunt happy!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat si uleiul din cutie asa... just in case?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat uleiul, insa nici nu am neglijat acest aspect. L-am rugat pe nea' mecanicul de la reprezentanta sa imi verifice nivelul uleiului din cutie. A desfacut busonul de jos (cel de evacuare) si a inceput sa curga ulei..."curat". Apoi l-a desfacut si pe cel de sus (de admisie) si a bagat un fel de joja improvizata si apoi mi-a zis ca are si nu ii mai trebuie ulei. Sunt multumit ca nu mai scoate nici un sunet.

PS: pe centrul cutiei de viteze, din cate am vazut, e un rulment. daca e cel pe care il numiti voi "de presiune", mecanicul a zis ca era "terminat". Sper sa nu fi schimbat toata CV din cauza unui banal rulment FTW... Am facut 3 constatari inainte

Modificat de alex_Silva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Redeschid topicul cu o problema asemanatoare. Am schimbat ambreiajul in noiembrie 2009. De ceva vreme a inceput sa se auda un huruit cand pornesc masina, huruit care dispare cand apas pedala de ambreiaj. La inceput facea doar cand porneam masina si motorul era rece, dar acum face si la cald. Mentionez ca doar la relanti face asa. E posibil sa fie rulmentul de presiune sau sa fie ceva de la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea, pune si tu niste banuti din diagnoza deoparte....cand te va enerva mai rau te paste un rulment de presiune.....si daca tot desfaci, iar sta mai bine cu un kit nou...nu ala la 600 roni...ala la 1200 asta ca sa nu piscuiasca iar..... :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este kit sachs(nu facatura pe vapor) si am facut cam 15000km de cand l-am schimbat. Si suna din ce in ce mai tare rulmentul(sper sa fie el) deci ma gandesc ca trebuie schimbat. Nu stiu care sunt consecintele daca merg cu el asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar sa ramai cu ea in centru, si tu cum stai in centru, nu prea ai avea de suferit prea mari consecinte.... :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o mica-mare problema, si m-am hotarat sa va pun in tema :blah_:

nu imi aduc aminte sa mai fi postat problema respectiva.

in treapta 2, mi se aude un fluierat, suierat, cum doriti voi. mereu cand ii dau a 2 se aude. Dar ciudat este ca, daca accelerez, iau piciorul de pe acceleratie si accelerez iarasi, nu se mai aude.

la celelalte viteze, totul este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema asemanatoare imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.

Am un golf 4 1.9 TDI 90CP ALH, am un huruit si ceva pocane in mers.

1. Indiferent daca este virata sau, nu in orice parte tot suna.

2. Daca o accelerez nu suna cand ridic picorul de pe acceleratie suna

3. Daca rulez cu ea scoasa din viteza suna apas frana nu mai pocane.

Cineva mi-a zis ca poate fi grupul din cutie, am fost la mesteri care se ocupa de cutii si au spus ca este vorba de ceva rulment din cutie manopera au zis ca este in jur de 800 de lei si rulmentul 150 de lei.

Problema este ca nu is 100% ca sunetul provine de la acel rulment.

Am ridicat masina de fata am pornito am bagato in viteza nu suna absolut nimic nu stiu ce sa mai fac sa aflu un raspuns concret, si care este problema, are rost sa ma duc la vw la reprezentanta sa vedem ei ce zic sa imi faca o constatare?

S-a mai intalnit cineva cu problema asta imi poate da cineva un sfat sau ceva? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Redeschid topicul cu o problema asemanatoare. Am schimbat ambreiajul in noiembrie 2009. De ceva vreme a inceput sa se auda un huruit cand pornesc masina, huruit care dispare cand apas pedala de ambreiaj. La inceput facea doar cand porneam masina si motorul era rece, dar acum face si la cald. Mentionez ca doar la relanti face asa. E posibil sa fie rulmentul de presiune sau sa fie ceva de la cutie?

Mai sunt si alte posibilitati, din pacate mai "grele", ca sa zic asa.

Te rog sa faci o proba cu masina in felul urmator: mergi cu ea usurel in treapta a 2-a de viteza. In timp ce ea se deplaseaza apasa ambreiajul (DAR lasa schimbatorul in treapta 2, nu o scoate) si asculta cu atentie daca e vreo schimbare de zgomot. Apoi tot asa, in a 2-a, apasa ambreiajul si cu el apasat (TOT timpul) decupleaza apoi cupleaza treapta a 2-a de viteza; aici te rog sa asculti cu foarte mare atentie vreo diferenta de zgomote. No, da-mi un feedback.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!