Jump to content

Elemente interioare, accesorii, optionale


jpg292
 Share

Postare recomandată

Am cautat si cu search si nu am gasit,daca totusi exista rog moderatorul sa ma indrume si sa stearga topicu`.

Caut de ceva timp pe internet informatii despre ventiatia la broasca,in special la 1302 dar din pacate nu am gasit nimic,eu am at jos tot ce tine de asa ceva de pe masina dar avand in vedere ca masina e in romanica din 74 a fost manarita de numa numa si mai nimic nu a fost la locu` lui. :)

Modificat de jpg292
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jpg292

    27

  • Bobo1300

    22

  • bogdan

    9

  • bogdan_bus

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce intra sau ce iasa din plasticaraia asta?

-ma gandesc ca se conecteaza prin furtune flexibile cu plasticaraia asta care CRED ca duce sub bord in mijloc si in care CRED ca se ``IMPLANTA`` grila din interior aflata pe muchia bordului superioara care ``sufla`` pe geam,da,dar aer cald nu ajunge pe nicaieri in partea din fata?doar pe la praguri si de sub bancheta? :)

post-10618-1230982401_thumb.jpg

post-10618-1230982590_thumb.jpg

post-10618-1230982599_thumb.jpg

post-10618-1230982608_thumb.jpg

Modificat de jpg292
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te ajuta cu ceva, ti-am facut cateva poze:

post-4023-1231091110_thumb.jpg

post-4023-1231091135_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin asta vine caldurica ?or what?ca de scurs chiar nu poate sa fie,ca apa intra si se scurge prin consola centrala,cam greu intra p`acol.

-hai mai chiar nime nu stie nimic?ce mama drak,n`ati mai restaurat broaste originale nici unu?

post-10618-1231099446_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mey nush zau la ce-ti trebuie schema...figura ii simpla trebuie sa ai alea 2 brate complete,pe care le pui la locul lor(daca nu ma insel sunt formate din 2 bucati si la capat au 2 ierisi),dupa care un tub se duce spre ventilator iar celalalt spre parbriz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite schema completa:

post-13903-1231151135_thumb.png

Din prag vine un racord cu diametrul de 50mm la care se conecteaza un distribuitor cu 3 stuturi, unul merge la teava de tabla din coltul parbrizului, unul merge la "palnia" laterala si inca unul merge la duza centrala de plastic la parbriz.

De la galeata de ventilatie vine cate un racord la fioecare palnie laterala pentru aer proaspat. Galeata are doua clapede laterale ca sa poti regla debitul de aer rece din butoanele de la bord. Clapetele sunt actionate de niste cabluri care se leaga la mecanismul cu butoanele de aer din bord.

Modificat de Bobo1300
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mey nush zau la ce-ti trebuie schema...figura ii simpla trebuie sa ai alea 2 brate complete,pe care le pui la locul lor(daca nu ma insel sunt formate din 2 bucati si la capat au 2 ierisi),dupa care un tub se duce spre ventilator iar celalalt spre parbriz

mai,daca tu spui,dar dupa parerea mea,nu e asa simpla, oi fi io mai greu de cap :icon_thumright:

-hmm da bobo,acuma am priceput dar mie I MI LIPSESC RACORDURILE ALEA DE LA CAPUL PRAGULUI SI RACORDURILE ``Y`` DE SUB BANCHETA DIN SPATE,asa ca le cumpar daca are cineva...si ce parere aveti de sistemu` de incalzire si ventilatie la broasca,ma refer la ceva bine refacut original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... ca tot intrebi, o sa zic ca ... e un sistem nefericit. Nu stiu altii ce parere au ... insa eu cred ca sistemul asta e principala cauza a putrezirii pragurilor (datorita condensului in perioadele friguroase). Cine nu a mers cu broasca iarna, in 30-40 de ani mai are pragurile in stare buna ... cine nu, are noroc daca le mai are :vaidecapulmeu: In plus, daca nu e bine etansata toba si negaurita, sistemul iti capteaza noxele si ti le baga in masina ... altfel e cool :frigbaitata: ... cind functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba asta cu condensu`...da,pare cam adevarata,sunt foarte curios ce performante are sistemu` asta.Daca mai are cineva asa ceva original,astept poze ! mai ales cu ce se gaseste sub bancheta spate,aici la mine e sudat direct catre praguri nu am nici un fel de racord.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am tot sistemul original pe masina albastra.

sub bancheta e un Y cu o iesire in spatele scaunului, cu un flaps de metal si cauciuc ptr etansare.

la parbriz de la Y de sus 2 in cutia de plastic pe centru 2 sus la colturi.

baga caldurica bine, nu mi se abureste geamul. la mers de genul 30 min baga caldura asa de tare ca aerul la parbriz sus aproape frige. si are si tiraj bun.

la sistemul cu mai multe iesiri pp ca exista posib de reglaj a aerului rece/cald... inspre sofer sau inspre parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit si racordurile astea din fatza,treaba cu racordurile de sub bancheta?e un racord Y cu clapete?exista in dansul ceva filtru?nu am vazut asa ceva :icon_thumright: .Fikat,nu poti trage in chip ce ai sub bancheta te rog?

Modificat de jpg292
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata sub bancheta:

post-13903-1231249439_thumb.png

1- gura pentru incalzirea in spate , gura asta are si o clapeta metal+cauciuc care este inchisa sau deschisa prin actionarea manetei de la sofer (stanga)

2- gura pentru incalzirea in fata si la parbriz

3- legatura la conectorul de bachelita de la racordul care vine dinspre incalzitoare

Tot la 1 se observa o piesa mica (arata ca o punte folosita la electrica cu doua suruburi), in piesa asta se prinde cablul care actioneaza clapeta.

Astea sunt conectorii de bachelita, care trec prin caroserie:

2388818.jpg

Racordul Y arata asa :

1709809.jpg

Unele modele sunt din tabla simpla iar cele mai noi din tabla perforata, toate sunt imbracate intr-o izolatie de pasla cum se vede in prima poza.

Gatul mai lung este cel care merge sub bancheta, se poate observa si axul clapetei acolo.

O poza cu un racord cu perforatii la care lipseste izolatia:

328594.jpg

Nu exista nici un fel de filtru in racorduri, filtrul s-ar umple foarte repede si toata instalatia s-ar infunda, nici debitul de aer nu este atat de puternic incat sa mearga instalat un filtru. Dar daca instalatia este ok, etansata, toba buna, praguri sanatoase nu e problema.

Apropos de etansare. Astea sunt garniturile de etansare dintre incalzitoare si racordul care merge spre masina (si intra in conectorul de bachelita la care se leaga racordul Y ...bla bla bla :Driver: )

1890149.jpg

Aici se vede incalzitorul si racordul care se leaga la el, nu e clara poza da poate e utila:

162028.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu care ocazie am vazut si unde se prind centurile spate ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu care ocazie am vazut si unde se prind centurile spate ;)

la cabriolete :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm,i mi lipsesc conectorii de bachelita,racordurile de sub bancheta si un racord din partea din fata,cu o intrare si 3 iesiri...hmm dc sunt astea mai noi perforate?nu se imprastie si debitul/viteza aerului suflat de catre turbina prin gaurile alea cu toate ca sunt acoperite/izolate,chiar nu vad rostul perforarii lor...economie de tabla? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

centuri pe spate au mai fost si la mexicanele cu dotari suplimentare. mexicana mea verde are centuri si in spate, din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca nu e perforata in totalitate, adica tabla perforata, este doar la suprafata, ptr protectie sa nu se apropie prea tare cate ceva acolo, sa nu ia foc sau sa se incalzeasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,foarte posibil sa ai dreptate sa nu fie perforata toata,dar din pacate nu pre am vazut una sa ma conving :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racordul Y de sub bancheta la modelele post '70 este complet ferforat, o sa fac o poza cu ce am eu. Pierderi nu sunt deoarece exista o izolatie externa formata dintr-un strat de pasla (iuta) care se comporta bien la termperaturi ce se "vehicoleaza" pe acolo, si un strat extern de textil cauciucat. Cred ca perforatiile au rolul de a diminua dilatarea racordului. Oricum sistemul este facut cu cap. O fac niste poze detaliate cand am timp.

Referitor la centuri, cel putin modelele post '68 sunt prevazute cu gauri pentru fixarea centurilor la pasagerii din spate. Au fost gandite atat pentru centuri in 3 puncte cat si pentru centuri in 2 puncte. Gaurile pe prindere sunt pozitionate astfel:

- 2 centrale la baza spatarului banchetei pentru partea de fixare a centurii

- 2 lateral jos exact langa punctul de fixare al spatarului banchetei spate

- 2 lateral sus langa geamul din spate.

Astea sunt gaurile laterale jos:

post-13903-1231490082_thumb.jpg

Asa arata centurile pentru spate, modelul cu prindere in 2 puncte:

post-13903-1231489224_thumb.jpg

P.S: Ma gandesc ca poate ar fi util un topic cu detalii despre interioul masinii, ce accesorii, ce optionale exista unde erau pozitionate. Cum arata repere corecte pentru diverse modele. Din proprie experienta stiu cat de greu este sa gasesti poze detaliate cu diverse repere, astfel de imagini ar fi utile pentri cineva care vrea sa aiba o masina cat de cat corecta.

Modificat de Bobo1300
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt gaurile de prindere centrale jos:

177402.jpg

Si aici se vede prinderea in 3 puncte:

167864.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

``P.S: Ma gandesc ca poate ar fi util un topic cu detalii despre interioul masinii, ce accesorii, ce optionale exista unde erau pozitionate. Cum arata repere corecte pentru diverse modele. Din proprie experienta stiu cat de greu este sa gasesti poze detaliate cu diverse repere, astfel de imagini ar fi utile pentri cineva care vrea sa aiba o masina cat de cat corecta. ``da,sunt de acord cu chetia asta,daca s ar putea modifica titlul si sa se continue postarea aici :)

-centuri,foarte interesante,astea `or fi urmatoru` lucru` :) eu in partea din fatza sunt sigur ca au fost tip klipan.(din pacate lipsesc si le caut.)

Modificat de jpg292
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

centurile tip Klippan,banuiesc ca erau o optiune!ca diferentza intre cele standard si klippan e doar sistemu de prindere in U ul asezat pe tunel?e mai rezistent asa or what,io vorbesc din basme pentru ca nu am vazut nici cele standard,dapoi klippan,ce mi a ramas pe masina a fost doar U ul in care se prind...http://bp3.blogger.com/_TlUb4-39kOQ/R5p ... CT3945.JPG astea sunt ale lui Fikat,caut si eu,preferabil negre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa ceva e ce cauti tu, sunt retractabile in doua puncte :

2428016.jpg

si varianta pe negru:

2435313.jpg

Pentru modele mai noi centurile arata asa:

Fata:

2393150.jpg

Spate:

1908478.jpg

Varianta spate in 2 puncte retractabile:

2407765.jpg

Acuma sunt foarte multe modele de centuri care s-au montat pe broaste, typ3 ....

De exemplu unele Autoflug din anii '60 cu prindere in 2 puncte:

265776.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!