Jump to content

1.8 tfsi mers neregulat


Cristi KON
 Share

Postare recomandată

Buna ziua !

Sunt posesor al unui VW passat CC 1.8 tfsi

problema :

Motorul trage in socuri in jurul turatiei de 2000 . Cand este cald problema se remediaza dar nu in totalitate.

In schimb cand e rece innebunesc ! masina are 10 000 km si face asa de la 6000

Am sa ma duc la reprezentanta pt scanare sapt care vine , si am inteles ca o sa ma programeze peste 2 saptamani.

iar pana atunci o sa ma streseze in continuare

Ma gandesc ca poate a prins putin condens la bujii si ar fi o treaba simpla , chiar si fara sa ma duc la reprezentanta, un mecanic ma rezolva in 10 min , sa le stearga .

Deci mai are cineva problema asta ?

ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciun martor aprins in bord? benzina de care i-ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a intimplat ceva asemanator si s-a rezolvat dupa o sticla de aditiv de curatat injectoare si un plin de benzina buna....adica aveam un gunoi pe undeva.

Modificat de Testosul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca prim pas ramai doar pe o benzina. Daca scrie pe buson 95 baga de-aia, daca cere 98 nu te mai atinge de 95 decat daca esti in pustiu si ramai pe gol.

Pe urma, la FSI se mai intampla sa trepideze putintel la relanti, ca si cum se incrunta, e normal. Ce trece de asta trebuie diagnosticat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua !

Sunt posesor al unui VW passat CC 1.8 tfsi

problema :

Motorul trage in socuri in jurul turatiei de 2000 . Cand este cald problema se remediaza dar nu in totalitate.

In schimb cand e rece innebunesc ! masina are 10 000 km si face asa de la 6000

Am sa ma duc la reprezentanta pt scanare sapt care vine , si am inteles ca o sa ma programeze peste 2 saptamani.

iar pana atunci o sa ma streseze in continuare

Ma gandesc ca poate a prins putin condens la bujii si ar fi o treaba simpla , chiar si fara sa ma duc la reprezentanta, un mecanic ma rezolva in 10 min , sa le stearga .

Deci mai are cineva problema asta ?

ce poate fi ?

Eu in locul tau intram cu masina in reprezentanta la porche,cum frate passat CC o caruta de bani,masina noua! am patit ceva asemanator cu un 407 2.0 16 v de 140 cai,cand iam pus carera 100 totul sa schimbat dramatic :) parca era alta masina,cu 95 merge execrabil,da si in nas la plecarea dp loc,are delay la accelerare! Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa postezi si concluziile celor de la VW dupa ce te duci cu ea la scanat.

Si eu am tot un CC 1.8 TFSI, si la fel face. Doar cand este abia pornita (motorul rece rece), in jurul a 1700-2000rpm are niste socuri. Benzina pun doar de la Petrom 95.

EDIT : Masina are 4.000km, si am observat asta de cand s-a lasat frigul mare.

Modificat de shadow_adi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posesor de a4 fsi de aproape 2 ani si va dau urmatoarele sfaturi:nu mai bagati benzina de 95(pe capac scrie 95 dar in germania),bagati ori petrom 99 ori omv 100, (injectia directa e pretentioasa ),cat despre mersul sacadat la rece asa fac aproape toate fsi-urile (mergeti mai usor cu motorul rece sau incalziti-l mai bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat....

eu am aprox 20.000 km numai cu petrom 95 si masina merge perfect :angry:

am incercat si 99+ dar si carrera 100 - se simte diferenta dar nu este atat de mare

Modificat de wviking
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si eu am acelasi motor 1.8 tfsi 160 cp pe octavia 2 luat in aprilie 2008 si am pana in prezent 29.600 km.Merge perfect.Service facut la 10000 km , toate filtrele plus ulei Castrol edge 5w30.Toate reviziile facute la skoda pt ca ii in garantie.Bezina de 95 bag in 90% din cazuri.am bagat si de 98 de la mol si 99+ de la petrom si carrera 100 nu am vazut o diferenta sesizabila dar sigur o consuma mai repede. Dimineata la rece am incercat o data sa accelerez mai brusc si a dat in bot dar e ceva normal pt ca e rece, dupa ce ajunge motoru la 90 grade ii racheta.Sunt foarte multumit de masina, motorul trage extraordinar, vreau sa ii fac si o remapare pana pe la 200 cp.mam interesat costa 300 eur.singura problema ar fi consumul de benzina.consuma cat vrea.media prin oras iarna 14-15% afara 9-10% mers relativ normal.in rest multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu un A5 1.8 tfsi luat din germania si a fost sapt trecuta la dealer (SCORPION din Focsani) pt schimbul de ulei . I-au spus ca au primit din germania un nou soft - o updatare pentru consumul de curent. Ar fi ajuns nemtii la concluzia ca masina consuma foarte repede bateria si acum remediaza problema gratuit.

Nu stiu daca respectiva problema este intalnita doar la A5 sau la toate motoarele purtatoare de 1.8 TFSI. Are cineva probleme de acest gen?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La reprezentanta nu au gasit nimic .. si am mers cu masina in continuare asa . Acum am facut revizia am schimbat toate filtrele mai putin ala de benzina , cica e longlife .... problema s-a remediat in timp fara sa ii fac ceva anume acum merge putin neregulat exact cat timp merge shoclu automat . Dupa revizie am bagat-o pe un tester la un pr , si avea inregistrata un missing fire la cilindrul 2 . Cei de la reprezentanta nu mi-au spus nimic de asa ceva . s-a sters eroarea , nu mai apare nimic . In rest ce sa va zic .... Curatati tobele cu talpa grea ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Si eu am aceleasi trepidatii,la reprezentanta nu au gasit nimic pe tester,am schimbat si filtrul de benzina si nimic,am schimbat bujiile cu NGK Iridium si parca s-au mai estompat un pic,nu mai sunt la fel de dese,arderile sunt mai uscate pt ca am obs la tips-uri,dar trepidatiile inca exista.Benzina am pus o perioada numai Carrera 100,am pus si Alto 101 care se consuma exagerat de repede,iar acum pun de la Petrom 99+ si merge ok.Talpa e destul de grea,vede des "rosu" la turometru si asteapta remaparea. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 14 years later...

Salutare,am si eu nevoie de un sfat o parere,ca nu mai stiu incotro sa o apuc,am un passat 1.8 tsi din 2008,porneste ceas,in momentul in care apa ajunge pe la 90 de grade,sau daca stau cu el in trafic sau conduc cu viteza de 20-30km/h,incepe sa intrerupa si imi apare in bord engine fault workshop,si se aprinde si Epc-ul,iar pe tester imi da eroarea P0341.Am mers la o gramada de mecanici fiecare cu parerea lui si am ajuns de am schimbat distributia,pompa de ulei din baie,port lagarul din capatul axei cu came,variatorul,senzorul de pozitie de la axa cu came de 3 ori,clapeta de acceleratie,bujiile, di masina are acceleasi simptome,nu mai stiu ce sa ii mai fac.Astept parerile voastre cei ce v-ati mai confruntat cu problema asta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat aici postarea, este un topic mai potrivit, tu ai posta pe aria TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!