Jump to content

Am spart baia de ulei


night_watch3r
 Share

Postare recomandată

oare scutul nu afecteaza siguranta masinii? Stiu ca la un impact frontal, motorul trebuie sa se duca in jos. Deformarea cu scut a masinii ar trebui sa fie alta dupa mine. Am vazut un filmulet cu Golf4 pe youtube.com si statea destul de bine la crash-test. O fi avut scut acel exemplar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moog

    24

  • marius1982.11

    14

  • Laurentiu_LWR

    12

  • zenco

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa ce am intrat cu masina pe un drum de tara plin cu cratere m-am hotarat sa imi pun scut. am vazut la un prieten tot cu golf 4 un scut home made de un mecanic priceput. costa doar 350 de ron si merge f bine, este f gros, nu este greu si este f rezistent. din pacate tipul care le face e in focsani, deci peste 2 sapt imi fac drum spre focsani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am spart si eu baia in sfarsit....am un golf 4 1.4. poate cineva sa im i recomande un magazin unde pot gasi o baie buna sa o inlocuiesc?

Multumesc pentru eventualele raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

De ce nu-l intrebi pe colegul Volksman ce oferta iti poate face?

Si n-ar strica daca ti-ai edita profilul (trecand si localitatea de unde esti) ca sa stie si ceilalti ce sfaturi sa-ti dea. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@val252

nu stiu cat de tare ai sparto, dar daca sti un sudor bun, in argon, ti-o face ca noua. (am vazut baie sudata din care lipsea bucata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu-l intrebi pe colegul Volksman ce oferta iti poate face?

Si n-ar strica daca ti-ai edita profilul (trecand si localitatea de unde esti) ca sa stie si ceilalti ce sfaturi sa-ti dea. :D

ok o sa il intreb multumesc! am sa trec si localitatea :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am spart baia de 3 ori.Ultima oară am fost nevoit să o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

In sfarsit ... am reusit: sa sparg baia de ulei.

Problema cea mai nasoala este ca am mers cam 500-600 de metri cu becul aprins pana la sercice si a mai aparut si un zgomot la motor. Mecanicul zicea ca s-ar fi dus cuzinetii, dar trebuie desfacut motorul sa vada. Mare belea pe capul meu azi in zi de salariu... sa ma scutur de cateva sute bune de lei noi. O sa va zic maine consecintele mersului cu becul rosu de la ulei aprins . Poate asa o fi ca tare urat facea motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer mi pare rau pentru ce ai patit, sper sa ai daune cat mai putine.

Din pacate in astfel de cazuri se duc cuzinetii + arborele cotit.

Becul rosu inseamna lipsa presiune de ulei...

In manualul de utilizare de la toarte masinile VW/VAG scrie ca la becul rosu opresti imediat motorul si s-o tractezi la service.

Daca pui piese noi, costul unei astfel de reparatii din pacate e de ordinul a multe mii de lei.

Si eu mi-am spart baia in trecut si de atunci mi-am pus scut de otel.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte najpa... eu era sa o sparg si doar am zgariato putin :) ... dar orice prost stie ca daca spargi baia de ulei nu o misti decat cu remorca.... scuza-mi expresia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au inventat scuturile de tabla, stiati ? Intr-un alt post explicam de ce e util un astfel de scut, niciodata nu se stie cand o atingi pe dedesubt pe unde nu trebuie (exemplu baia de ulei) ! Nu e 100% sigur nici scutul, dar totusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fiti rai. Colegul nostru a gresit si plateste la greu pentru asta. Nu e cazul sa invartiti si voi cutitul in rana.

El mai degraba ar avea nevoie de sfaturi utile despre cum sa-si rezolve problema cat mai bine si ieftin.

De exemplu arborele cotit daca nu e foarte afectat se poate rectifica, iar cuzinetii se pot comanda la diferite cote care sunt corelate cu dimensiunea arborelui.

Un arbore cotit nou e peste 1000 de Euro.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sprijin! Unii se cred destepti altii poate chiar sunt. Sper sa scap cat mai ieftin. Soarta

Sunt curios cat de tare este sparta baia de ulei. Asta dupa ce o dam jos.

Prostia mea este ca mai am cumparat si inaltatoare ce stau in portbagaj nemontate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de prost si destept aici, ci de chestii elementare: bec rosu in bord -> opresti motorul si nu mai pornesti DELOC masina ! :) Daca nu stii, dai un telefon, te informezi...etc...de-acum nu are ce face, cu ce sa-l mai ajutam decat sa vada de un mecanic bun si sa constate cam ce pagube are, poate nu e chiar asa ghinionist :P

Modificat de Marius
Te rog sa renunti la asemenea posturi ce pot declansa flame-uri.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau ca ti sa intimplat eu merg cu masina pe teren accidentat(atunci cund merg,pt ca o fac rar) cam cum mergi cu oul de frica asta,oricum daca rezultatul dupa desfacerea motorului este mai sumbru asa,gen trebuie inlocuit arbore cuzineti ceva bolturi si te duce mai mult de 1000 eu eu zic sa cumperi un motor second la putini km ,am vazut motor al carui proprietar a facut la fel ca tine (desfacut),si pur si simplu cuzinetii erau incretiti si lipiti pe arbore care arata cam rau, dar omul a mers pina la calat tot cam asa 6-800 metri ,a is ca nare nimik pina ajunge la atelier,inca o data imi pare rau pt ca stiu cum este am patit si eu un necaz de genul si stiu cit ma costat si ce morcovit am fost :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis ca imi pare rau, dar chiar oricne stie faza cu mersu cu baia sparta.... nu am vrut sa sune asa de rautacios...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Salutare,

Si eu am spart baia de ulei...solutie: slefuit bine,degresat, poxipol ca e mai moale si dupa poxilina pe deasupra..si merge asa de un an.Presiune in bai enu prea se face,sau daca se face este data afara pe la culbutori in admisie prin CCV as aca no problem.

P.S: am 1 an cu ea si nu are nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin: In urma baii de ulei sparte a rezultat: cuzineti arbore schimbati, ulei, sudata baia, total plata 1000 lei.

Ieftin ca braga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arborele a ramas intact? Ai avut mare noroc.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fie off-topic dar in urma baii de ulei sparte si dupa ce am mai mers si cateva sute de metri s-a luat putin material doar de pe cuzineti doar dintr-o parte si nu necesita rectificare arborele, mare noroc. In schimb cam mare manopera. O fi vazut ca-mi arde buza si m-a taxat. Bun ... am vrut sa pun si inaltatoarele dar n-a putut sa desfaca piulita din capatul amortizorului si ma indruma sa iau altele si sa taie tija amortizorului.Cam scumpa treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am reusit sa sparg baia de ulei cu toate ca am scut de plastic si nu aveam mai mult de 40km/h, problema e ca nu am crezut ca s-a spart si am mai mers asa vreo 4-5 km dupa care am coborat din masina fara sa observ ceva.. la aproximativ o ora dupa ce am vrut sa plec am vazut o balta mare de ulei in fata masini. am chemat un amic sa ma tracteze si astept maine sa vad ce zice mecanicu. sper sa nu fie ceva grav ca am mers asa aproximativ 4-5 km. uleiul pe joja era maxim inainte cu cateva zile schimbasem uleiul si filtrele

sper sa nu ajung sa schimb arborele si cuzineti sau mai stiu eu ce ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta m-am fript si eu si am spart baia de ulei :) . Inca nu m-am uitat sub masina dar cred ca spartura e destul de mare pentru ca uleiul s-a cam scurs in mai putin de 1 min.

Stie cineva cam unde as gasi o baie pentru tipul masinii mele (noua sau sh), sau unde anume in bucuresti as putea sa o sudez daca se mai poate suda? Maine incerc sa vad cat de mare e gaura si sper sa se poata suda.

Cineva mi-a cerut 400 RON pe una la sh. Ce parare aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreba-l pe colegul volksman...

Magazin VOLKSPARTS

AUTOMOTIVE SERVICES SRL

Str.Dezrobirii nr.43, Bl.P19, parter, spatiul 2

060982, SECTOR 6, BUCURESTI

Tel.: 021-434.85.15

Fax: 021-769.21.99

Mail: magazin#volksparts*ro

dai un telefon...poate am gresit ca am trecut aceste date...sorry

bafta

Avertisment

QUOTE / REPLY (citatul) ajută c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!