Jump to content

Am spart baia de ulei


night_watch3r
 Share

Postare recomandată

Eu am cumparat si montat scut metalic pe masina din semnatura, preturile dupa cum urmeaza:

- scut - 300 RON

- accesorii - 350 RON

- montaj - 300 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moog

    24

  • marius1982.11

    14

  • Laurentiu_LWR

    12

  • Al Bundy

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

vedem miine la schimbul de ulei cum sta treaba :D

nu stiu cu ce am dat dar am o mica infundatura in baie exact pe linia busonului si acum nu stiu daca infundatura asta e de la mine sau de la fostul proprietar care a spart baia exact deasupra busonului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 4 baia e foarte joasa si de acceea masina face vid sub ea si merge foarte bine la viteze mari peste 150Km/h .

E un fel fe F1 Golful .

Trebuie grija la bolovani , canale , denivelari care pot aduce suspensiile la rezonanta oscilata masinii devenind ampla pana masina da cu baia in asfalt .

In afara de ochii deschisi la maxim trebuie inca o chestie : nu mergeti cu cauciucurile dezumflate pt ca garda masinii scade mult iar in caz de oscilatii (denivelari) garda scade si mai mult decat stand pe loc .

Cand "dati in gropi" sau canale din nou cauciucurile umflate corespunzator va pot salva .

Il legatura cu scutul :

Nu va suparati dar montarea scutului este cea mai mare prostie , de ce :

-ingreuneaza masina , nu mult dar fiind in fata mai scade garda cu sa zicem 1 mm .(din greutate)

-poate genera comportament aerodinamic ciudat ( vorbesc de scuturile manufacturate sau montate de la alte marci de masini ) .

-constituie o piesa in plus care se interpune intre bolovan si baie scazand distanta dintre bolovan si baie cu grosimea tablei .O tabla poate fi de 0.7mm sau 1.5 mm

tabla prin acest fenomen ( scuratrea distantei ) ajuta la spargerea baii .

-efectul de "scut "este zero ! de ce : tabla este mare ( lunga ) , forta de lovire este foarte mare <tone forta> ( din cauza inertiei masinii ) tabla solicitata la indoire nu poate tine aceasta forta ce supune tabla la indoire , tabla se indoaie la cateva kg aplicarte nu tine tone .Daca tabla ar rezista la intindere atunci ar tine ceva dar nu rezista pt ca e vorba de milimetri si se indoaie oricum si datorita jocului intre suruburi si gaurile in tabla care oricum e mare & tabla cedeaza la intindere cativa milimetri suficienti sa lase o indoire catre baia de ulei .O deplasare a tablei 10 mm si baie e sparata deja iar acesti mm se obtin foarte usor pt ca forta de apasare e perpendiculara pe suprafata .

-Inca o chestie : (omul adica noi) dupa ce loveste baia se cam resimte , daca e cu o domnisoara draguta se face ca nu e nimic da tot opreste mai incolo sa vada totusi ce s-a intamplat .( asa in treacat) .

-Te bagi sub masina si ce vezi : nu curge ulei pt ca uleul curge in scutul de tabla.

-Nu se vede fisra , ruptura sau spartura in baie pt ca scutul arata impecabil si dupa lovitura . adica dupa ce baia e varza scutul e ok la locul lui .

-credeti-ma o tabla de 0.7...1.5 mm chiar si 2 mm ( ce sa mai zic de aluminiu "chiar striat gen DFENDER" ha ha ha) nu protejeaza baia la bolovani , tabla aia se indoaie si aer la viteza la 160Km/h . adica se indoaie mult mai usor decat baia insasi .deci eu asa zic : protectie zero, iluzii maxime , diagnoza vizuala zero , posibilitate de a merge cu baia sparta=mult marita , posibilitate de a face motorul varza = mult marita .

La o masina de 7 ani senzorii de nivel de ulei pot fi colmatati , imbacsiti , pot sa nu mai indice .E drept ca sunt senzori de nivle scazut , presiune scazuta , presiune zero ( ROSU ) dar am impresia ca la massina mea senzorii nu mai merg (fara sa umblu niciodata la ei) .

Am pus ulei un pic sub minimul minimorum de pe joja , am pornit 10 secunde si nu s-a aprins nimic .

Nu mergeti cu baia indoita pt ca s-ar putea prin apropierea baii de sorbul de ulei sa se blocheze absorbtia de ulei si atunci sa te tii ...diagnoza ...la buzunar .

O stire imbucuratoare :, stati linistiti ca sunt oameni care sparg si de doua ori intr-o saptamana baia la golf .ha ha ha .Atat e de joasa .

Baia e tip cu senzor de ulei sau tip fara senzor , costa in jur de 350-400 ron ( cu senzor ) .

uleiul vreo 2 mil "vechi", filtrul ulei 25-30 , mastic pt etansare baie noua 15 Lei , manopera 100 lei , daca o groapa a fost cauza precis e si janta

indoita , trebuie dusa la roluit 25 Lei , cauciucul si-a cam muscat buza si daca e Continental mai bunicel e 300 LEI ,manopera dat jos caucuiucul-montat echilibrat umflat , daca celalat e uzat sau vechi trebuie schimbate ambele de pe fata ... in total poate sa ajunga lejer la o mie de Lei (groapa -canalul) dar devine iar F1 :RO flag:

Bolovanul e mai ieftin cam 7 sute lei .

Injuraturile gratis la adresa celor ce au grija de drumuri . In poza Golful 4 SDI 2000-2001 :Apasti pe poza sa se mareasca .

Citeste (si respecta) te rog regulamentul!

Nu mai folosi scrisul color si/sau boldat .

Multumesc!

aryes13

post-28117-1216932279_thumb.jpg

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adi VW trebuie sa te contrazic. Nu sunt de acord cu tine in legatura cu utilitatea scutului de metal. Daca , dupa cum spui tu, desi pui scut de metal si tot se sparge baia de ulei cum de nimeni de pe forum nu a spart baia de ulei cu scut? In schimb fara scut e plin topicul. Masina sta bine la viteze de peste 150 km/h ? O fi stand, nu zic ca nu dar nu stiu cati dintre noi conduc frecvent pe distante mai lungi de 1 km cu peste 150 km/h pe drumurile din Romania. Partea ca e un "fel de F1 Golful" ma face sa rad.... probabil nu ai vazut Civic-urile (si nu ma refer la modelele noi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garda la sol nu scade deoarece se inalta suspensia: inaltatoare sau din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calinutz,total de acord cu tine!

Am lovit scutul la golf de foarte multe ori(sunt pescar :)),daca nu il aveam cred ca schimbam baia de ulei de cel putin 10 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara scut la drumurile din romania nu ai nici o sansa.Mai tarziu sau mai devreme tot o sa dai intr-o groapa sau canal si daca nu ai scut sigur spargi baia.Asa ca pune scut ca sa nu ai prbl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va zic si eu cate una...acum vreo 2 sapt mi am spart baia de ulei intr o bordura...Nu stiu daca rezolva sau nu ceva scutul(aveam viteza destul de mare).Cert este ca n am gasit baie de ulei,noua sau sh,in orasul de resedinta si a trebuit sa mi aduca cineva din Germania.Ce pot sa va zic,daca aveti cunostinte care merg in tari straine,se poate rezolva asa...baie de ulei-180 euro,ulei Castrol long-life 5 l-100 euro.

Drumuri bune! Traiti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul e scump. Castrol EDGE (capacul rosu) la OBI (Germania) 5 l - 60 Euro. Daca aveai scut de metal nu spargeai baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am scut de plastic original. Am dat de cateva ori cu el, vad ca rezista bine, si peste borduri si peste bolovani. Anul asta am fost pe drumurile din Maramures si undeva la intrare in Targu Lapus (dinspre Baia Mare) este un drum de zici ca au trecut tancurile peste el, numa gropi una si una, iesi din una adanca intri in alta mai adanca :P. La un moment dat a aparut o ruptura in asfalt un prag cam de 3 palme, si m-am trezit ca cobor cu masina ca pe o treapta la scari. Bufnitura, a dat botul masinii (bara), cred ca a dat sau s-a frecat si scutul , am inlemnit. Nu m-am uitat pe loc sa vad efectul ca erau masini in spate. Cand s-a putut am oprit si m-am uitat. Nu s-a crapat. Am rasuflat usurat. Au trecut 2 luni de atunci. Nu sunt scurgeri de ulei sau alte simtome neplacute. Ideea este: daca circulati prudent se reduce mult riscul, indiferent daca e scut de plastic sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, mentionez ca nu am golf 4, am 5, si pun o intreabare simpla , lacare cred ca cineva imi poate raspunde, ce simptome are masina dupa ce ai spart baia de ulei ?

eu , am gasit, desi parcam mai multi pe acelasi loc, o palma de ulei sub masina, ns daca a f de la mine sau am gasit-o acolo, m-am uitat pe la scut sa vad dac se vede ulei ceva, nimic, m-am uitat si prin interior nimic, am mutat masina peste noapte si dim nu am gasit nimic sub ea, am mers cu ea , m-am uitat atent dupa ce am plecat de acolo nimic, mentionez ca masina ruleaza normal.

daca era baia de ulei sparta nu trebuia sa se aprinda un martor, ca pierde ulei, sau sa scoata fum sau mai stiu eu ce !?

Multumesc si astept un raspuns (nu am gasit aceasta arie cu baie sparta la golf 5, de aceea am postat aici)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivelul la ulei sa vezi daca este cum trebuie. Daca ai baia sparta sau fisurata si pierzi ulei, nivelul acestuia trebuie sa scada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai scut si acesta e intact, adica nu are urme de zgarieturi proaspete sau pete de ulei, nu ai de ce sa-ti faci griji. Daca masina ruleaza normal si nu ai niciun martor aprins in bord, nu ai nimic spart :Driver: verifica periodic si joja de ulei si vezi daca nu pierde pe undeva.

Sau ca sa scapi de orice indoiala, urca masina pe rampa, da scutul jos si verifica vizual baia, astfel vei scapa de orice indoiala :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' dac pana acum nu a aparut nik aprins pe bord,in ceea ce priveste uleiu'...eu cred ca n are nik...Poate a fost o pata de ulei care era acolo dinainte sa ti parchezi tu masina acolo...:offtopic:

Traiti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc f mult pt raspunsuri, am ajuns azi cu ea la service, urcat pe elevator, dat jos scutul, problema nu era de la baia de ulei, care e intacta (deja ma gandeam la o sudura sau alta noua), ci un semering de la furtunul de intercooler, ce era un pic deplasat de la locul lui din cauza damburilor sau de la fortat masina la turatii mari. (din pacate baiatul care e mai priceput de la acest service, momentan e in concediu si era un "om-de-bine" ce mi-a facut repede cu mana, avand mai multe masini la lucru.

Sfatul a fost ca la TDI, e "normal" din cand in cand sa mai scape ulei, si sa fie sub masina de la intercooler, unde cica sunt vapori de ulei, si la lasat rece peste noapte fac condens si mai gasesti cate un pic de ulei sub ea.

Pentru ca nu sunt deloc impacat cu aceasta idee de a gasi ulei sub ea, nu e tractor, e masina , o sa ma duc si la alt service.

Maine ma duc la alt service, la un prieten, CWR si o revin cu amanunte, pt ca daca cineva pe viitor se confrunta cu astfel de "cazuri" de scapari sa stie de unde e problema.

Modificat de gtigabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eventuale neeteanseitati la intercooler sau la tubulatura lui, la TDI cel putin, se pot observa si prin usoare scurgeri de ulei. Uleiul este de fapt doar un film subtire depus pe interiorul traseului de aer.

Sunt pierderi normale de ulei si nu trebuie sa ingrijoreze decat daca gasiti ceva gen 50-100 ml de ulei in intercooler sau mai mult.

In cazul tau, pierderile sunt prea mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

^

^

Pai a f o palma ...eu am mana mica deci cam 80ml asa maxim !

Vad ca decand am f ieri si mi-a pus smeringul ce era un pic iesit din lacasul lui, nu a mai picurat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

gtigabi verifica periodic daca mai sunt scurgeri si nivelul la ulei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Ca o noua modalitate de spart baia de ulei:

- eram fata in fata cu o alta masina pe o straduta intre bloccuri. Am dat marsarier pana la primul loc de parcare (cu plata banuiesc) si am vrut sa bag masina acolo;

- surpriza: acel loc de parcare era dotat si cu un T metalic chiar langa un sant facut pentru scurgerea apei de pe straduta respectiva

- rezultatul este baia de ulei facuta praf cred (inca nu am ajuns in service ca sa stiu exact daca mai sunt si alte avarii)

Din cate stiu aceste T-uri metalice sunt interzise. De aici o intreaga poveste la telefon de la primarie la politie la politia comunitara la nu mai stiu ce dispecer. Concluzia: "Trebuie sa identificati prorpietarul si sa-l dati in judecata !!!!" http://vwforum.ro/style_emoticons/default/blink.gif

Din pacate full CASCO nu avem.

Sper ca verdictul la service sa nu fie foarte grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Azi am observat o parte a baii de ulei uda, cred ca este baia.

Am facut o poza si va rog sa imi spuneti daca este baia. si ce ar trebui sa fac?

Am mai facut cateva poze in care se vede (sper) ca se prelinge ceva pe acele furtunase. :wub:

Multumesc!

post-15932-1230812706_thumb.jpg

post-15932-1230813743_thumb.jpg

post-15932-1230813750_thumb.jpg

post-15932-1230813758_thumb.jpg

post-15932-1230813765_thumb.jpg

Modificat de dem3ntor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se vede, cred ca e de la simeringul de pe vilbrochen, zona unde e pinionul mic de la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poate mai de sus? se vede ulei la partea de jos a jojei de ulei. daca verifici atent afli de unde vine uleiul. eventual sterge putin zona si dupa cateva zile vizualizeaza din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ CT-19-TDY esti tare :(

nu imi dadusem seama :P . stateam ca trantea si ma holbam la furtunele alea murdare :)

Asa voi face!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie sa vezi ce fel de ulei pierzi(dac e ulei de motor)probabil ai spart(fisurat baia de ulei).In cazul asta sudura e solutia sau daca este sparta mai rau trebuie sa o schimbi.In nici un caz nu iti recomand lipiciuri de oricare fel ar fi ele.

S-ar putea pierzi ulei de motor pe la joja de ulei sau asa se cam vede din poze,daca joja nu este etansa compresia motorului arunca uleiul pe acele furtunase dupa care se prelinge jos pana la baie.Intr-una din poze se vad stropii de ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e greu sa ti dai sema pt ca in mers mai pornesc si ventilatoarele si il imprastie peste tot(vad din ultima poza ca ai si pe bascula)...dar cred ca pe la vilbrochen da sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!