Jump to content

Am spart baia de ulei


night_watch3r
 Share

Postare recomandată

  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moog

    24

  • marius1982.11

    14

  • Laurentiu_LWR

    12

  • Al Bundy

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca a apucat motorul sa-si schimbe sunetul nu te vad bine, sincer. Nu vreau sa te sperii, dar era imperios necesar sa fi oprit imediat motorul.

Ori o tractezi pana la un service, ceea ce nu-ti recomand, ori vii cu ea pe rampa. Casco deconteaza cheltuielile cu rampa. Bafta multa iti doresc. Ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din doua, una ! Ori ai miscat de vreun pietroi busonul de vidanjare a carterului (cazul tau fericit), ori ai fisurat sau spart baia de aluminiu (mai nasol...).

Nu dispera! Nu cumpara una noua ca e scumpa! Da baia jos (cu atentie la suruburile dinspre cutia de viteze ca trebuie tubulara) si mergi cu ea pe Popa Nan, aproape de Calarasilor, langa biserica Delea Veche. Acolo ti-o fac baietii in argon si platesti la centimetru. Te intelegi cu ei ca sunt de treaba...

Ar fi bine sa mergi cu ea curatata de tine cu ceva solventi. Nu mai da nici macar o cheie, pana nu faci baia si pui uleiul. Nu cred ca ai patit nimic. Depinde ce ulei aveai si cat de aditivat era. Orice motor isi schimba sunetul daca nu are ulei ! Fi optimist ! Daca nu a mirosit a ars, si daca nu s-a gripat (adica daca se mai invartea), e ok, ai scapat ! La montare, gaseste un silicon special de etansate a baii. Se gaseste si nu e scump! Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi; din pacate nu pt ajunge in Bucuresti, sunt in CJ :icon_thumright:

Am pus 2l de ulei 5w40 si am dus-o asa la service, am facut exact 1 km pana acolo. Cu ulei nou, sunetul motorului era ok, oricum cand am mers cu masina era ulei peste limita minima pe joja.

In dupamasa asta se urca pe rampa... sa vedem :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste si postul acesta.

Vezi ca se gaseste destul de ieftin si baie noua ~260 RON.

pe dupamasa astept sa o ridic din service, merci :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inlocuita rapid cu una noua, era busonul...rupt :(

fara alte probleme, doar ca cei din service ziceau de 2-3 g4/saptamna...cu baia :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Eu am spart baia de ulei intr-un bolovan din noroi anul trecut in noiembrie. A fost o bufnitura dar nu mi-am dat seama pe moment ca e posibil sa fi spart baia. Am mers 50 de km cu ea fisurata (de la tara pana in oras) si de abia intr-o intersectie din oras mi s-a aprins becul la ulei dupa care mesajul STOP MOTOR. Am oprit imediat masina si am realizat ca in urma bufniturii produsa cu 50 de km in urma am reusit sa imprim baii de aluminiu o frumoasa si mica despicatura. Nu stiu daca ar trebui sa ma consider norocos, dar a 2-a zi am urcat masina pe elevator, am dat baia jos (intre timp am cumparat alt ulei mai ieftin decat precedentul) si am dus-o la sudat. 40 lei m-a costat sudatul si 210 lei 5 litri de ulei. De atunci am facut 20 mii de km fara probleme la motor (nu fi deochi).

P.S. cand mecanicul a desfacut baia nu era pic de span asa ca pot zice ca motorul va trai mult...sper..

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate cineva sa faca o "schita" sau "desen tehnic" la un scut cu dimensiuni, cote, etc. daca as avea o schita m-as apuca sa-mi confectionez una. eu nu am scut deloc si nu am dupa ce sa ma orientez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am spart baia de ulei joi seara prin Floreasca. Am luat un canal in jurul caruia se decupase asfaltul -> adica ceva de vreo 20 ci ceva de cm inaltime. am incercat sa o iau pe mijloc deoarece nu avem loc in stanga sau dreapta (in drepta era o masina si in stanga alta). Faza e ca am urcat cu mabele roti din fata pe canal dar din balans a lovit cu baia de asfalt. Am mai mers cam 50 de metrii dupa care am inceput mesajele de verificare nivel ulei si pe urma de oprit motor. am oprit si asta a fost. Scut nu am avut : nici metalic nici de plastic. Intrebarea ar fi: scutul metalic se prinde suficient de bine astfel incat daca dau in ceva asemanator sa nu se rupa din suruburile de prindere sau din lonjeronele de care se fixeaza ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate cineva sa faca o "schita" sau "desen tehnic" la un scut cu dimensiuni, cote, etc. daca as avea o schita m-as apuca sa-mi confectionez una. eu nu am scut deloc si nu am dupa ce sa ma orientez.
Cred ca e mai simplu sa cumperi unul din plastic, daca nu chiar metalic, unul original ca e foarte solid, cel din tabla.
Intrebarea ar fi: scutul metalic se prinde suficient de bine astfel incat daca dau in ceva asemanator sa nu se rupa din suruburile de prindere sau din lonjeronele de care se fixeaza ??
Mai depinde si de viteza de impact, dar in situatiile clasice scutul am vazut sa se indoaie , mai rar sa se desprinda din sasiu, unde e bine fixat.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e mai simplu sa cumperi unul din plastic, daca nu chiar metalic, unul original ca e foarte solid, cel din tabla.Mai depinde si de viteza de impact, dar in situatiile clasice scutul am vazut sa se indoaie , mai rar sa se desprinda din sasiu, unde e bine fixat.

asta stiu si eu ca e mai simplu, dar nu intotdeauna simplu inseamna si ieftin. fiecare cu optiunile lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta stiu si eu ca e mai simplu, dar nu intotdeauna simplu inseamna si ieftin. fiecare cu optiunile lui.

poate cineva sa puna dimensiuni, distante, cote pe schita asta?

post-15507-1190537091_thumb.jpg

post-15507-1190537257_thumb.jpg

Modificat de zenco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca ai avea toate dimensiunile tot nu ai putea sa-l faci. E nevoie de ambutisare. Toata rezistenta lui consta in ranforsarile alea care sunt date de cutele facute prin ambutisare. Plus de asta orice abatere dimensionala iti va pune mari dificultati la montaj. Parerea mea, nu te mai complica. Nu costa o avere. La volksman e vreo 500 de ron unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca ai avea toate dimensiunile tot nu ai putea sa-l faci. E nevoie de ambutisare. Toata rezistenta lui consta in ranforsarile alea care sunt date de cutele facute prin ambutisare. Plus de asta orice abatere dimensionala iti va pune mari dificultati la montaj. Parerea mea, nu te mai complica. Nu costa o avere. La volksman e vreo 500 de ron unul.

o fi cum zici tu, dar eu nu sunt de parere cu tine. in primul rand chiar daca nu e cutata tabla, scutul va avea o rezistenta mai mare ca unul de plastic si apoi de ce sa dau 500 ron cand pot sa-l fac mult mai ieftin decat de ai zis tu. iar in ceea ce priveste confectionarea lui mi se pare o treaba legera. altii construiesc lucruri la care nici nu visam, si noi romanii( unii), ne e frica sa dam cateva gauri intr-o tabla. e alegerea fiecaruia. deci daca are cineva dimensiuni le astept sa ma apuc de treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi cum zici tu, dar eu nu sunt de parere cu tine. in primul rand chiar daca nu e cutata tabla, scutul va avea o rezistenta mai mare ca unul de plastic si apoi de ce sa dau 500 ron cand pot sa-l fac mult mai ieftin decat de ai zis tu. iar in ceea ce priveste confectionarea lui mi se pare o treaba legera. altii construiesc lucruri la care nici nu visam, si noi romanii( unii), ne e frica sa dam cateva gauri intr-o tabla. e alegerea fiecaruia. deci daca are cineva dimensiuni le astept sa ma apuc de treaba.

nu se incumeta nimeni sa masoare un scut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut scut metalic (deh suspensie sport- adio scut metalic). Si ii dau dreptate inginerului: era foarte solid, foarte greu si avea intr-adevar niste ranforsari. Macar ai garantia ca rezista la lovituri. Asa facut de tine nu stii. In plus iti trebuie distantierele ca altfel o sa fie prea jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut scut metalic (deh suspensie sport- adio scut metalic). Si ii dau dreptate inginerului: era foarte solid, foarte greu si avea intr-adevar niste ranforsari. Macar ai garantia ca rezista la lovituri. Asa facut de tine nu stii. In plus iti trebuie distantierele ca altfel o sa fie prea jos.

nu vreau sa te superi, dar intrebarea mea a fost daca poate cineva sa masoare un scut si sa treaca dimensiunile pe desen. daca ma interesa parerea voastra , as fi formulat intrebarea in genul:....ce parere aveti despre.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Va rog frumos daca se poate sa imi spuneti care este la voi distanda de la baie la sol.

si eu ma incadrez la sub un pachet de tigari.....am suspensii sport coborate in fata cu 50 mm

Reason for edit: Nu mai cita tot mesajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca ai avea toate dimensiunile tot nu ai putea sa-l faci. E nevoie de ambutisare. Toata rezistenta lui consta in ranforsarile alea care sunt date de cutele facute prin ambutisare. Plus de asta orice abatere dimensionala iti va pune mari dificultati la montaj. Parerea mea, nu te mai complica. Nu costa o avere. La volksman e vreo 500 de ron unul.

ca sa vezi ca se poate face..............

post-15507-1192014162_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu te superi: esti convins ca e la fel de rezistent ca cel original? La cel original dupa multe baroase s-a putut indrepta.

Doi oameni s-au urcat pe el si nu reuseau sa ii modifice forma. E foarte dur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu te superi: esti convins ca e la fel de rezistent ca cel original? La cel original dupa multe baroase s-a putut indrepta.

Doi oameni s-au urcat pe el si nu reuseau sa ii modifice forma. E foarte dur.

vezi ca emisiunea" carcotasii" e deseara...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tare scutul hand-made. Kiar arata bine pe masina. Si nu cred ca ideea lui zenco era sa confectioneze unul care sa fie mai rezistent decat cel original, ci sa aiba unul care sa-l coste cat ala din plastic dar sa fie mai rezistent. Sa ma corecteze insa daca gresesc.

Si daca tot te-ai chinuit sa-l faci, de ce nu pui si o schita cu dimensiunile k poate mai ajuti pe cativa.

P.S. eu am scut metalic din fabrica si nu renunt la el pt nimic in lume. Si asta doar pentru ca locuiesc in Bucuresti si m-a salvat de cateva ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confectionat asa, mi se pare mai periculos ca cel de plastic. Tabla este destul de moale. La impactul cu un bolovan mai sanatos sau un canal de gaze se indoaie destul de usor scutul ala. Din momentul acela indoitura ramane si va lovi in baie la orice contact al scutului cu pamantul. Cel de plastic macar absoarbe din socul loviturii, dar nu ramane deformat.

Felicitari ca ai reusit sa-l confectionezi singur, dar eu preferam unul original. Totdeauna cand am patit cate ceva s-a adeverit vorba "Suntem prea saraci ca sa ne permitem lucruri ieftine"

Drum bun fara evenimente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!