Jump to content

Am spart baia de ulei


night_watch3r
 Share

Postare recomandată

nu poti sa faci o regula din cele patite de altii.

de exemplu eu am dat in gropi mult mai adanci decat "adancitura" din carosabil in care am spart baia, si nu s-a intamplat nimic.

poate ca un lucru de tinut minte este sa nu cobori cu ambele roti in acelasi timp, deci atentie la santurile transversale, chiar daca nu par adanci.

Timisoara e varza pentru ca se repara/construieste in n parti ale orasului asa ca viteza mica pe portiunile de drum stricate e o masura evidenta.

din pacate, daca e sa ai ghinion.... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moog

    24

  • marius1982.11

    14

  • Laurentiu_LWR

    12

  • zenco

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

:) o intrebare ..."am reusit" sa fisurez baia de ulei la busonul de evacuare...exista vreo posibilitate de reparatie(din ce material e baia?)sau trebui sa iau una nou sau 2hand(daca stiti va rog un pret)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este fisurata baia sau s-a stricat filetul de la busonul de golire?fii un pic mai explicit.baia e din duraluminiu.vezi ca au fost colegi care au patit asa ceva.(SEARCH)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e fisurata pe langa buson....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate suda. Sunt 3 metode de reconditionare de fapt. Daca vrei ti le descriu pe toate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar la varianta edition garda e ceva mai joasa decat la varianta normala .. am comparat cu un coleg.

Stie cineva cat e un scut de plastic unde se gaseste .. si daca se gaseste sh ? Nu prea sunt fan scut de metal ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar la varianta edition garda e ceva mai joasa decat la varianta normala .. am comparat cu un coleg.

Stie cineva cat e un scut de plastic unde se gaseste .. si daca se gaseste sh ? Nu prea sunt fan scut de metal ..

E mai bine sa fii fan(scut metalic) la drumurile noastre

Am ramas suspendat de fata pe niste pietre si nu m-am ales decat cu zgarieturi pe blindaj.

Scutul este asigurarea casco a motorului (pe care o platesti o singura data) daca circuli pe drumuri rele

Un scut metalic original aproximativ 1000 RON

Unul sh. de plastic in stare foarte buna am eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tie nu ti-a sudat-o calumea nu inseamna ca metoda nu e buna ci inseamna ca n-a fost aplicata corect. Daca vrei sa-ti descriu pe indelete metoda o voi face. Asta pentru a vedea tu ca nu s-a executat corect operatiunea :angry:

PS. Mai sunt si alte metode de reconditionare. Prin nituire si prin filetare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule inginer , pentru 230 RON nu merit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu contest. Tu insa n-ai inteles ideea. Ideea pe care o sustin sus si tare este ca metoda n-a fost aplicata corect, nicidecum nefiind vorba de o metoda care nu merita aplicata. Metoda se foloseste foarte uzual in atelelierele mari de reparatii, unde la un camion de mare tonaj baia de ulei nu costa 230 de ron ca la golf. Acolo se foloseste din plin aceasta metoda si cu rezultate foarte bune daca e aplicata corect.

Acum depinde si ce fel de inginer sunteti, poate sunteti inginer constructor :D

Metoda consta in urmatoarele operatii:

1. Se executa 2 sau mai multe alezaje la fiecare capat al fisurii. Daca fisura are 3 capete se executa 3 daca are 2 se executa 2.

2. Cu ajutorul unui flex se executa un canal ce va urmari traseul fisurii.

3. Se sudeaza in cateva puncte, dupa care se executa sudura continua.

4. Se verifica calitatea executiei.

5. Se monteaza si se face proba pe motor.

Daca cele de mai sus au fost executate cu indemanare si pricepere baia ar trebui sa fie la fel de buna ca una noua.

Precum spuneam mai exista alte doua metode de reconditionare insa mai greu de aplicat. :D

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Inginerul. Dupa cum spunea colegul dinainte daca o baie costa 230 ROn atunci si daca metoda ta consta intr-un singur pas tot nu merita. Mai bine cumperi una noua cu garantie.

:) Chiar daca colegul ar fi inginer in construtii nu vad legatura cu topicul actual. Sau era doar o remarca ca sa se vada altii sunt ingineri in domeniu ?

Dan

Modificat de Dan Fizesan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dan Fizesan, doar de dragul de-a posta ai postat sau ai ceva concret si la obiect sa ne spui ? Am impresia ca nici macar n-ai citit posturile mele sau chiar ultimele pagini, dar ti-a sarit in ochi faptul ca una noua costa 230 de ron cu garantie. Garantie la ce ? La faptul ca n-are fisuri cand o cumperi ? Demonstrezi tu ca o fisura a provenit in urma unui defect de material si nu in urma unei lovituri ? Garantie ca nu se sparge ?

Eu am descris metoda ca sa se stie cum se procedeaza sa nu mai apara chestii de genu: "Mi-a sudat-o si n-a tinut, nu merge sudata ca nu tine".

Sa fim bine intelesi, asa cum am mai spus mai sus o repet, la autocamioane si in general la masini si utilaje mari nu renteaza montarea uneia noi pentru ca pretul este imens.

Precum am spus si mai sus sunt de acord ca nu merita efortul pentru 230 de ron dar nu sunt de acord cu faptul ca metoda nu ar fi viabila.

Iar tu esti absolut total off-topic, daca n-ai nimic concret si care sa ajute de spus nu stiu de ce te-ai mai obosit sa te iei de mine, mai ales ca nu spui nimic nou si combati ......nimic.

Metoda mea n-are cum sa constea intr-un singur "pas" ca aici nu dansam, vorbim despre motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut azi am mers pe un drum de tara si cand am trecut printr-o balta am agata intr-un bolovan si am spart baia. am mai mers pe urma vreo 4-5 m pana mi-am dat seama asre ceva?

Maine vreaus a o dau jos si sa o schimb sau sa o sudez daca pot. Dupa aceea o sa se stinga martorul de la ulei de pe bord? trebuie resetate eroriile cu un vag-com sau ceva ?

PS: cat ului si de care sa bag in motor pe urma?Multumesc si sper ca ma puteti ajuta.

stai linisti si eu am sparto numa k am mers vreun km k nu s-a simtit mai nimic pana cand computerul mi-a opriot motorul. asm sudat-o si motorul nu a suferit nici o avarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: sta linistit ca a trecut un an de la incident :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am adresat tot cu respect dar am facut si o mica gluma, sper ca nu te-ai simtit ofensat :)

Intr-adevar daca e vorba de o gaura este mai greu de reconditionat. Imi pare rau nu-ti pot spune despre ce sonda este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ma fratilor, eu am fisurat baia ieri a 2-a oara si am si facut-o singur in parcare... prima data am spart-o cand parcam ... era un ciot de lemn prin niste verdeata si cred ca cu 1-2 km/h zbang am dat in ciot si a inceput sa curga (nu rau). Am remorcat-o la un service unde suda aluminiu. Ala de acolo nu vroia decat baia jos si pe urma o suda, au chemat ei nush ce copil de mecanic care in loc sa-mi dea baia jos si-a rupt capul ala de la inbus(ala rotund) pe langa cutia de viteze intr-una din gaurile alea innacesibile, in surubul de la baie si uite asa m-am dus cu el sa luam niste Bison de lipit d-ala din 2 parti(ideea lui), am dat uleiu jos, a batut fisura cu ciocanu(ca sa nu musteasca cat de cat) a aplicat pasta, a pus o plasa ca de tantari pe urma inca un rand de bison( asta dupa degresare si smirgheluire) si am lasat-o 24 de ore fara ulei.. dupa care am pus ulei a mers exceptional nici o picatura sau probleme si ieri am plecat la tara, vorbind la tel am dat intr-o groapa si a sarit o bucatica din lipiciu vechi :blink: si acu 2 ore am terminat de lipit baia folosind aceeasi procedura in parcare si ma batea gandu sa pun un scut metalic :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

frumos este cind spargi baia si mergi 20 km cu baia sparta

noroc chior ca a fost fisurata si picura

si mai chior a fost ca am vazut cind am parcat si nu am plecat dimineata cum plecam mai toti pe fuga de acasa sa prindem loc in trafic

problema mea este ca nu am inlocuit acea garnitura... pot avea pierderi neasteptate la etanseitate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
SORIN STIRBOIU

Am si eu un GOLF 5 1.9 TDI, astazi am spart baia de ulei, dupa care am mai mers cu masina aprox 10 km,prima oara mi-a aparut pe computerul de bord check oil preasure, apoi check oil level, iar ultima data STOP, la motor se auzea un zgomot aiurea, se poate sa se fi dus motoru????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of doamne ! Deci daca vezi pe bord vreun bec rosu si mai ales la ulei si mai ales ca ai stiut ca ai lovit ceva (imposibil sa se fi intimplat in liniste toata treaba) opresti motorul cit mai repede si/sau tragi pe dreapta si investighezi. Si mai si tipa masina cind se aprinde o chestie de asta, mai ales la Golf V.

Tu cum crezi ca face un motor care merge fara ulei ? Daca esti norocos tare se poate sa scapi ceva mai usor, daca nu, nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca ti s-a oprit ea singura.... e cam trista situatia pt tine :( . Daca ai oprit-o tu in timp util, se salveaza usor .... parerea mea. Cam trist ce aud oricum. Multa bafta, sa ne zici si noua ce ai facut.

frumos este cind spargi baia si mergi 20 km cu baia spartanoroc chior ca a fost fisurata si picurasi mai chior a fost ca am vazut cind am parcat si nu am plecat dimineata cum plecam mai toti pe fuga de acasa sa prindem loc in traficproblema mea este ca nu am inlocuit acea garnitura... pot avea pierderi neasteptate la etanseitate ?
Am mers eu cu ea 200 km picurand intr-un ritm de 10 picaturi / 12 ore (verificat anterior :P ) iar cu etansierea macar pasta d-aia rosie daca era pusa era ideal... dar te mai uiti si tu si daca nu musteste n-ai treaba :( Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la golf IV am spart baia de ulei pe un drum de tara.......... am mers vreo 4 -5 km cu ea fara sa stiu. in prima faza mi s-a oprit motorul singur.am crezut k pur si simpu am facut o eroare de condus..... am pornit-o si cand sa accelerez am simtit k a taiat alimentare dupa care mi-a afisat pe computer un mesaj in germana si pompa aceea de ulei si s-a oprit din nou singur....... eh am crezut si eu k a patit motorul ceva. a trecut mai bine de un an si nu a patit nimic. baia am rezolvat-o cu poxipol iar mai tarziu am sudat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am trecut (venind de la pescuit) pe un drum forestier (de tara). Mentionez ca pe acel drum am trecut de mai multe ori cu un Peugeot 206, model mai jos decat g4variant din posesie...

Dupa ce am ajuns la asfalt, cca. 20min., mi s-a afisat un mesaj cum ca as pierde ulei, si semnul specific de la ulei...

Am oprit, si curgea, motorul isi schimbase putin sunetul, am plecat sa ajung la o parcare, si acolo curgea....

Intrebare: baia de ulei sau altceva? Daca e baia, care sunt pasii de facut?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai porni masina daca nu mai are ulei. Urc-o pe elevator sa vezi pe unde curge. Daca e baia schimb-o pe casco sau pe baniitai daca nu ai casco, Mai e o solutie sa lipesti sau sa sudezi baia daca merge, o sa fie mai iftin. Si daca dai o cautare o sa vezi ca mai sunt unii care au patit acest necaz si o sa vezi ce au facut. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!