Jump to content

Am spart baia de ulei


night_watch3r
 Share

Postare recomandată

daca ai golf 4 uleiul este 5w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moog

    24

  • marius1982.11

    14

  • Laurentiu_LWR

    12

  • Al Bundy

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

Am avut o problema in weekend si pe un drum cu ceva gropi am spart baia de ulei. La un moment dat mi s-a aprins becul rosu de la presiunea la ulei. Din momentul in care mi s-a aprins becul am mai rulat cu masina scoasa din viteza vreo 600 de metri dupa care am oprit motorul (prin inertia masinii). Dupa acest eveniment motorul nu a mai fost pornit si masina a fost urcata pe o platforma si dusa la service. Mentionez ca mi s-a aprins direct becul rosu si nu galben sau portocaliu. Este posibil sa fi patit motorul ceva fiindca nu am oprit imediat ce mi s-a aprins becul?

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ai mers inca 600 de metri cu motorul pornit sau cu el oprit??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am avut o problema in weekend si pe un drum cu ceva gropi am spart baia de ulei. La un moment dat mi s-a aprins becul rosu de la presiunea la ulei. Din momentul in care mi s-a aprins becul am mai rulat cu masina scoasa din viteza vreo 600 de metri dupa care am oprit motorul (prin inertia masinii). Dupa acest eveniment motorul nu a mai fost pornit si masina a fost urcata pe o platforma si dusa la service. Mentionez ca mi s-a aprins direct becul rosu si nu galben sau portocaliu. Este posibil sa fi patit motorul ceva fiindca nu am oprit imediat ce mi s-a aprins becul?

Mihai

Faptul ca s-a aprins direct lampa rosie nu inseamna decat ca ai pierdut presiunea de ulei, cea galbena fiind pentru nivel ulei. Este firesc pentru ca pierderea de ulei a fost brusca si in astfel de situatii nu ai cum sa ai presiune. Nu inteleg totusi de ce nu ai oprit motorul imediat si a trebuit sa mai mergi inca 600 de metri cu motorul pornit. In astfel de situatii motorul trebuie oprit imediat, chiar daca masina se mai misca din inertie... Iti tin pumnii oricum... Eu personal nu cred sa ai alte probleme, mai exact nu cred ca incidentul ti-a afectat cumva motorul. Inlocuiesti ce ai spart, pornesti si urmaresti semnalele din bord. Nu uita insa ca in momentul pornirii motorului capota motorului sa fie inchisa pentru ca semnalizarile sunt conditionate de switch-ul capotei. Succese maxime!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu area scut masina(fie el din plastic),in cazul unui soc mai mare se sparge scutul si dupa aia baia,sau scutul nu se sparge se indoaie si se sparge baia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da - scutul de plastic se indoaie, baia primeste socul, scutul revine fara sa se fi spart.

iti relatez din proprie experienta :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ieri neavand scutul de protectie am reusit sa sparg baia de ulei.Am observat ca las in spate o dara de ulei dar fara sa aud o lovitura sub masina.Nu asta este problema, problema este ca mi se pare incredibil ca distanta dinte baia de ulei si sol sa fie mai mica decat un pachet de tigari (8cm). In al doilea rand baia de ulei nu sta orizontal ea sta putin inlinata spre partea stanga. Cu partea stanga am si reusit sa o ating si sa o sparg.

Se poate oare sa se fi depasat motorul din suportii de prindere :D

Va rog frumos daca se poate sa imi spuneti care este la voi distanda de la baie la sol.

Bafra in trafic

Daca nu aveti scutul e mai bine sa vi-l puneti :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fie un suport de la motor. Insa am totusi impresia ca baia de la golf (am avut si eu G4) are configuratia in asa fel incat pare un pic inclinata. Oricum, baia e foarte joasa la acest model. La A3-ul meu, bara fata este mai aproape de pamant si baia de ulei mai sus, in timp ce la golf este invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru raspuns

Imi pare rau ca nu si-au dat si altii cu parerea.Poate imi voi raspunde la intrebare la intalnirea de joi daca vin si alti membrii cu golf IV

Multumesc inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar distanta dintre baie si pamant este incredibil de mica la Golf. Nu am masurat, dar cum m-am uitat sub masina, pai, nu cred ca depaseste cu mult inaltimea unui pachet de tigari. Am frecat si eu de cateva ori pe jos, dar am scutul, cel putin ala din plastic, care mai atenueaza putin socurile asupra bai de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DuplexC nu-ti fa probleme motorasul tau (ALH) este foarte rezistent, eu am ramas fara apa si fara ulei si m-am tarat citiva km desi aveam pom de Craciun in bord si motorul se tot oprea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este chiar asa joasa, la mine este ceva mai sus decat spoilerul din fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am spart baia de ulei la Golful 4 al parintilor mei si pot sa-ti zic ca e destul mica distanta de la baie la pamant, din motivul asta am si spart-o, crezand ca trece peste o piatra si nu a trecut. Mentionez ca Golful de care vorbesc este Edition si daca nu ma insel este mai jos decat cel de fabrica.

Modificat de ZCH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la polo 9n e foarte joasa . Nu am masurat dar e cel mai jos punct al ,,burtii" cca 20cm (ma refer la baia de ulei u ma laud :lol: ). Am luat deja vopseaua de pe ea la o bordura f mica . Ash vrea sa stiu daca se poate mari garda (chiar in declimentul confortului). Spune-ne si noua cat te costa pls. !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La passat B5, ar fi vreo 10 cm, garda la sol, cred ca si datorita faptului ca motorul e pozitionat longitudinal.

Ce am observat la Bora si G4 si nu mi-a placut, este exact aceasta garda mica, care iti da impresia ca masina merge cu burta pe asfalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui sa spunem: "distanta de la baie la sol depinde de motor".

La motorul meu (1.6 16 V, BCB) baia este mai sus decat extremitatea barii de protectie (hm, si totusi, periculos de joasa). Mergand insa pe teren variat, am ajuns si eu (cu multa dibacie) sa o lovesc, inainte de a monta scut. Acuma lovesc scutul :blink:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut pe internet ca niste tipi mai indrazneti si-au confectionat propriul scut metalic tocmai din cauza ca scutul de plastic nu isi facea treaba. Imi pare rau ca nu mai stiu link-ul. Ma bate si pe mine capul sa fac asa ceva pentru ca mi-se pare prea periculos sa circuli pe strazile noastre fara o protectie adecvata. Ciao. B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lipit 3 topic-uri care tratau acelasi subiect: baia de ulei sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@apollo

nu cred ca mai merita sa te-apuci sa confectionezi asa ceva, din moment ce u n scut serios (nu din Ucraina), cu tot cu inaltarea masinii, te costa undeva la 600RON.

si nu ai probleme de supraincalzire, aerodinamica s.a.m.d.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu impartasesc intru totul parerea colegului pacific, caci:

1. Recomand si scutul de Ucraina. Eu am din acela. Costa mai putin, e solid si isi face treaba bine. Consider ca argumentele ce tin de supraincalzire si aerodinamica nu isi au locul aici.

2. Recomand si scutul facutul artizanal. Daca iei masurile unui scut existent, e treaba simpla de tot. Ai insa probleme de a gasi un material bun, sa il protejezi anticoroziv, ... Si eu ma gandeam la asa ceva, pana la urma insa am renuntat, din lipsa de meserias (nici un "mare mester" nu s-a prins la lucrarea asta).

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu nu prea inteleg cu pot unii sa loveasca scutul, adica ma gindesc ca exista totusi volan :D

Masinuta mea are 240ooo km si este un G4 variant TDI, fiind o masina grea la care nu au fost schimbate niciodata arcurile, acestea s-au lasat, acum am garda la sol de 7cm si lovesc frecvent scutul de plastic, acesta si-a facut treaba intotdeauna si nu am reusit niciodata sa sparg baia. Cu scut de metal cred ca masina ar mai cobori putin si as lovi mai des asa ca am ales sa-mi pun scut de plastic original care dupa 3 zile arata ca dupa razboi dar isi face treaba cu brio. In plus scutul de plastic revine intotdeauna la forma initiala , cel de metal ramane deformat, nu mai vorbesc de faptul ca din cauza unei lovituri poate atinge baia de ulei ceea ce este mai periculos decit in cazul scutului de plastic .

Cea mai buna protectie pt baia de ulei este montarea de inaltatoare .

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristian f

este parerea mecanicilor de la reprezentanta, cum ca cel din Ucraina este mai slab decat cel original, nu a mea personala din moment ce eu am, inca, scut de plastic.

@bogdan g

nici eu nu am inteles pret de 15 ani acelasi lucru.

apoi mi-am luat masina din semnatura.

si-am inteles.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan G eu am pachet drumuri grele cu scut metalic cu o bara si facut din 4 bucati. E gandit in asa fel incat scutul e jos bine (distanta mare fata de baia de ulei). SI dai cu el de nu ai treaba... No problems. Cine vrea pt. siguranta lui merita, dar costa multisor. Si eu zic ca te poti descurca si fara daca ai grija pe unde mergi si nu te grabesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai inaltatoare.

Fara inaltatoare(in cazul meu) nu faci nici o branza, adica un G4 TDI este mai lasat de fata decit un benzinar iar riscul de a lovi baia este mult mai mare.

Cel mai ieftin este sa montezi inaltatoare, astfel nu mai lovesti baia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi cine a patit-o poate sa zica cum s-a intamplat?

Ce viteza, groapa in carosabil, bordura etc.

Nu de aceea dar sa fim mai atenti :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!