Jump to content

Am spart baia de ulei


night_watch3r
 Share

Postare recomandată

Nu trebuie demontata baia,cu masina ridicata pe elevator sau pe un canal se majoreaza filetul cu ajutorul unui tarod si apoi se confectioneaza pe strung un nou buson cu filetul majorat in functie de cum a fost dat cel de pe baie.

In nici-un caz sa nu faci treaba asta pe masina , dai baia jos , ii faci ce vrei tu , cureti toate urmele de span rezultate si o pui la loc , asta daca tii la motorul tau !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moog

    24

  • marius1982.11

    14

  • Laurentiu_LWR

    12

  • Al Bundy

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

MasinaPoporului

Cu 2 saptamani in urma am demontat si eu baia de ulei la masina familiei(tot un ALH) pentru ca era crapata si completa cam 1/2-1 l la 2 saptamani. S-a rezolvat cu sudura. (30 Ron)

Demontarea este cat de cat usoara(trebuie doar 1 imbus sau cheie tubulara de 10 si tubulara de 19-21 parca). Dureaza undeva la 30-1 ora din cauza ca sunt multe suruburi(peste 20 la numar). Plus de asta trebuie si un imbus cu un varf ceva mai special pentru 2 suruburi(un imbus cu varful rotund ceva de genu).

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici-un caz sa nu faci treaba asta pe masina , dai baia jos , ii faci ce vrei tu , cureti toate urmele de span rezultate si o pui la loc , asta daca tii la motorul tau !

Lucian nu iti mai da atata importanta negand cu vehementa spusele mele,iti puteai exprima opinia in asa fel incat sa nu folosesti atacul la persoana.

Vorbesti in necunoatinta de cauza deoarece un tarod are 4 canale de curatare si incarcare cu rezidurile rezultate,plus ca se da cu vaselina si astfel acestea raman pe el,fiind vorba de cateva firicele de aluminiu nu metal.

Acest tarod nu este folosit de orice persoana neinitiata ca tine ci de strungarul care urma sa faca busonul majorat,daca as fi zis ca trebuie demontata baia ai fi spus ca vrem noi administratorii de service-uri sa le luam banii clientilor,deoarece asta fac carcotasii ca tine,stau la pana si pun tara la cale.

Apropo,eu din 48 de ani de viata am vreo 25 de mecanica,dumneavostra cat ai?

O zi minunata va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragule , nu-mi dau de loc importanta si nu am vrut de loc sa te atac pe tine ca persoana , asa cum o faci tu explicit

Daca ai observat nu am pomenit nimic despre tine ci numai despre procedeu.

Cit priveste ,,persoana neinitiata ca tine" , eu sint inginer mecanic din '74 si am lucrat toata viata cu masini , de la autoturisme pina la mastodontii din constructii...

Spune-mi , te rog , tu ce pregatire si experienta ai ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

:) oameni buni, pe privat cu schimbul de experienta si pregatirea in domeniu.

nici mie nu mi se pare ok sa faci op asta cu baia pe masina, dar ca sa fii sigur o dai jos. Asa elimini orice dubiu. Dar nu-s expert.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri ... chiar nu ma gandeam ca se poate rezolva asa simplu problema mea cu busonul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 2 solutii ori dai baia jos si faci la strung alt surub ori pui silicon sau poxilina pe langa surub sa nu mai curga uleiul Uleiul il scoti prin aspiratie pe la joja de ulei , stai linistit ca iese tot uleiul nu ramane in ulei nici o mizerie , nu mai is uleurile alea romanesti care lasau mizerie in motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai oricum ... la ultimele 4 revizii am pus silicon :Driver: ... dar nu prea imi place sa-mi stiu "frumusetea" cu probleme :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

surubul asta mi l-a "rezolvat" si mie un mecanic priceput si cand am vazut deja trecuse ceva vreme,acum nu stiu ce sa fac ,am incercat o data sa dau baia jos cu un imbus cu bila la cele doua suruburi si parca sunt sudate ,sa majorez orificiul cu un tarot , parca tot as da baia jos,cum sa desfac acele suruburi pe imbus? am dat si cu wd 40,sa ciocanesc in ele? aaa si inca ceva,acel imbus nu mai retin ,sigur este de 5?

Modificat de liviui
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, sunt mai nou pe forum si va rog sa-mi scuzati eventualele greseli , am avut noroc si mi-a adus cineva direct din Germany de la VW baie de ulei noua cu 107 euro fara senzor ca e separat si costa si ala 67 de euro si eu il pun pe cel de la baia veche care am fisurat-o din cauza drumurilor noastre super naspa, problema e ca a venbit baia fara buson oare pot sa-l pun pe cel de la baia veche?

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as zice ca e mai bine sa iei unul nou. se gaseste la magazin de pese auto. eu am luat si a fost 5 lei.

indicat este ca la fiecare schimb de ulei sa schimbi si surubul de golire, dar sunt sigur ca nimeni de pe la noi nu face asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am auzit nicaieri sa se schimbe surubul de la baia de ulei... e un surub oarecare pe care il strangi bine,

nici nu are pasta speciala care se pune pe filet pentru a nu se debloca singur.. pentru ca nu exista socuri ca la pivoti, bucse etc..

nici in cartea tehnica nu este specificat "se schimba la fiecare demontare"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

La o adica se strica mai repede filetul de pe baie, acesta fiind mai moale decat surubul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

surubul acela mai are si proprietatea de a fi usor magnetic, astfel poate sa atraga spanul din baia de ulei.

nu cred ca este un surub oarecare

eu l-am schimbat deoarece saiba de pe el avea un sant pe unde picura ulei, iar acea saiba nu poate sa iasa de pe filet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, sunt mai nou pe forum si va rog sa-mi scuzati eventualele greseli , am avut noroc si mi-a adus cineva direct din Germany de la VW baie de ulei noua cu 107 euro fara senzor ca e separat si costa si ala 67 de euro si eu il pun pe cel de la baia veche care am fisurat-o din cauza drumurilor noastre super naspa, problema e ca a venbit baia fara buson oare pot sa-l pun pe cel de la baia veche?

da poti sa il pui, ai grija sa il cureti bine inainte, unul nou costa 150 ron ,(asta acum 3 luni cand ma cautat eu)

senzorul e fixat prin 3 suruburi, ai mare grija cand le desfaci, si cand le strangi pe noua baie ca filetul este foarte fragil, se strica fantastic de repede.

bafta

Modificat de DorianR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UN buson 150 lei ? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refeream la senzorul de ulei de pe baie.

am dat quote la colegul de mai sus ca sa ii raspund la intrebare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu intreba daca poate pune busonul de le cea veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

S-a mai discutat si pe topicul cu busonul de la baie ulei dar nu strica sa intreb si aici.

Eu am luat buson nou si are o saiba tot de otel sau ce-o fi ala.

Eu am pus la vechiul buson saiba de cupru dar nu am saiba aia de otel.

La urmatorul schimb vreau sa pun busonul nou cum ar trebui sa-l pun cu saiba aia mare de otel si o saiba noua de cupru sau ii scot saiba de otel si pun doar o saiba noua de cupru?

Si mie imi picura pe la acel buson sau din cauza ca e mancata baia unde ar trebui sa etanseze saiba de cupru...sau ca e filetul stricat desi nu pare...care ar fi sfaturile voastre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi picura pe acolo, si problema a fost saiba de otel, avea pe ea un santulet. oricum acea saiba de otel nu cred ca se poate scoate de pe surub

Modificat de johny77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Sa inteleg ca ai pus alt buson cu acea saiba de otel si fara saiba de cupru?

Si iti etanseaza ok asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

Sal din nou, pana la urma mi-a montat mecanicul senzorul si busonul de pe baia veche pe cea noua fara probleme si a etansat, mentionez ca la schimbul de ulei anterior am luat busonul nou din magazin cu 8 lei, este in regula nu curge si pe langa astea pus si turbo nou si ulei filtre totul de vw parca merge mai bine masina, are vana mai puternica, oricum prin oras trebuie mers turat cu ea min 2000 rotatii asa e cu dieselul nu ai ce-i face cu vit a 2-a si a 3-a, problema este ca acu nu stiu ce au stergatoarele ca merg foarte incet de parca ar merge in reluare ;) sa fi intrat apa pe undeva cat am lasat masina parcata la mecanic (8 zile pana au venit piesele din Germany)???

Modificat de Marius
quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare astazi am schimbat uleiul si dand scutul jos am observat undeva in spate intre baie si cutia de viteze este tot timpul murdar de ulei asta decand am luat-o inainte sa o cumpar respectivul a schimbat baia de ulei si cred ca se scurge undeva dar nu stiu unde ..

Este vreun silicon special care sa dau acolo la cutie sa nu mai curga (cateva grame cred la un schimb) sau sa strang mai tare baia de ulei e posbil sa nu fie buna garnitura si din cauza asta sa nu fie etansa ..

Imi pare rau ca nu am facut o poza sa nu mai trebuiasca sa scriu romane smile.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti pune o poza? pt ca sar putea sa am si eu problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Depinde cat ulei pierzi intre 2 schimburi...daca este o cantitate mare e posibil sa fie semeringul de la vilbrochen uzat si sa se prelinga de la el intre baia de ulei si cutie.

Daca nu poti neglija pierderile cred ca trebuie data baia jos, pus silicon si stransa din nou klumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!