Jump to content

Turatia se blocheaza la ~1000 rpm


Kovari
 Share

Postare recomandată

pune vag-ul pe ea si fa-i un dus :icon_thumright: asta mai in gluma, mai in serios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
pune vag-ul pe ea si fa-i un dus :) asta mai in gluma, mai in serios

Salut pentru toată lumea. Sunt şi eu nou pe acest forum şi de aceea nici nu ştiu măcar să postez cum trebuie. Am o problemă cu un motor 1,9 TDI, anul trecut mai prin toamnă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit pe forum! Cred ca tu ai motor AXR,desi ai scris acolo 77Kw in loc de 74...sau o fi ALH resoftat? Te rog precizeaza codul motorului pentru a putea beneficia de sfauturi mai exacte din partea colegilor. Din ce simptome ai tu acolo,poate fi vorba de senzorul G62/G2,colegii mai priceputi iti vor spune mai multe. Daca e acela,nu e scump,gasesti de la 30-40 de lei in sus. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e adevărat că este AXR de 74 Kw nu am reţinut corect datele despre maşină,

Modificat de suni75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara.

De ceva timp se pare ca am si eu aceasta problema: nu scade turatia sub 1000. In rest merge ok. Totul e bine. Am incercat sa opresc toti consumatorii, am incercat si sa astept poate scade singura. Nimic. Singura rezolvare este oprirea motorului si repornirea lui.

Vad ca nu a mai scris nimeni aici(daca ati rezolvat si cum). Ati rezolvat problema???

Modificat de vicleanu333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e o problema cu clapeta de acceleratie. La mine nu mai sta pornita cand e rece motorul,trebuie sa o ajut eu din acceleratie ca la batrana dacie. La mine a fost problema cu solenoid valve (senzorul de pe canistra de carbon). Am mers cateva zile cu furtunul scos de la canistra de carbon, si atunci trage aer fals pe acolo si relanti-ul sta tot timpul la 1000rpm.Am curatat clapeta de acceleratie,fara sa o readaptez si solenoid valve a inceput sa lucreze iara.Am conectat furtunul inapoi,relanti-ul sta la 650 cum e normal,dar doar la cald.La rece,nu sta deloc pornita daca nu o ajut din acceleratie. Tiind sa cred ca e de la clapeta de acceleratie pentru ca atunci cand pun contactul,aud pompa de benzina cum baga,si dupa ce se opreste pompa de benzina,in mod normal,mai auzeam un ''bazait'' electric de sub capota, pe care acum nu-l mai aud. Ma gandesc ca acel bazait era de la clapeta de acceleratie, nu stiu,probabil ca o aduce la referinta(sper sa nu vorbesc prostii, imi cer scuze in prealabil).

PS: O sa incerc o adaptare cu VCDS sa vad daca problema persista sau dispare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca se intampla din ce in ce mai des.

Eu cand pornesc motorul nu trebuie sa o tin din acceleratie, sta singura la 1000-1100 in functie de cat este de frig(cred) iar dupa aproximativ 20-30 secunde scade singura la aproximativ 750. Se pare ca a inceput sa faca din ce in ce mai des - intr-un drum de 10 km face de 3-4 ori. Opresc si repornesc si isi revine.

Cineva vreo idee???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ultima diagnoza (acum o luna) nu aparea nimic. Am doar vechea problema cu bank 1 senzor 1 , senzorul G200 si switch-urile de la 2 usi. Nu am gasit inca fonduri sa la rezolv, dar am inteles ca nici unul dintre ele nu are legatura cu problema cu turatia blocata la 1000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Chiar nu a rezolvat nimeni problema asta cu turatia?

Am mai facut o diagnoza si nu apare nimic. Senzorul de temperatura (g62) e ok. Nu mai am nici o eroare.

Intre timp am rezolvat si problemele cu sonda (inlocuire sonda) si cu senzorul g200. Dar problema cu turatia nu s-a rezolvat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni? Nimic?

Dintre toti cei care au scris aici nu a rezolvat nimeni problema asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canistra de carbon ai controlat-o?Si ea cred ca are un rol la turatia motorului,spun asta deoarece,cand a decedat la mine,nu mai statea motorul deloc la relanti,nici la rece nici la cald si mi-am dat seama ca e canistra de carbon pentru ca,atunci cand am scos furtunul de pe canistra,relanti-ul mi-a stat batut in cuie la 1000rpm. Clapeta de acceleratie ai curatat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am o problema... nu stiu unde sa ma adresez ca nu gasesc un subiect deschis pe problema pe care o am... km o i-a razna( nu mai indica bine si apoi ajunge la 0 si acolo ramane). el merge bine doar primii 200m apoi gata... si imi mai revine din cand in cand....ma poate auta cineva:D multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canistra de carbon e ok, se aude zgomotul("tacanitul") acela specific...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema cu turometru sau asa e impresia mea,mergeam acuma seara la drum lung si cand dadeam sa accelerez brusc din treptele 4 si 5 si foarte rar in a 3-a observam ca in momentul in care dadeam talpa acu la turometru urca foarte usor ca si cum as accelera din viteza 1 apoi cadea inapoi la fel de repede in timp ce motoru se tura bineinteles si apoi se tura iar normal,mentionez ca se intampla doar la accelerari bruste,daca o calcam lent,sau normal nu facea asa ceva,acu la turometru urca normal,pe jos era ud,ploua si erau 3,5 grade afara.Ce poate sa fie?ceva din instrumente?din bord?sa fi patinat usor masina la vitezele alea mai mari la accelerari bruste?sau sa patineze ambreiaju?desi ma indoiesc ca imi prinde bine la jumate si nu am mai avut probleme de genu,am mai observat odata chestia asta in momentul in care am schimbat pompa tandem,cand am pus alta si eram in probe cu ea,sau poate doar atunci am observat,poate atunci mi-a sarit prima data in ochi,totusi e destul de enervant,a mai patit careva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Am si eu aceiasi problema ca a lui Alexe Alexandru, adica uneori cand motorul este cald si sunt in trafic de la 700 ture urca la 1000 fara sa plece termocupla si ramane acolo.. isi revine decat daca opresc si repornesc motorul.. unde sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nici un coleg nu scrie cum a rezolvat problema cu turatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Sal !!! Ca motorul sa nu scada sub 700 rot  el creste la 1000 rot deoarece este cald avara si folosim AC si mergem bara la bara . Problema se rezolva  foarte usor oprind si repornind motorul.  Motorul functioneaza foarte bine NU intrati in panica. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!