Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Sper sa iti foloseasca.....

post-30514-1241981806_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult.

Am insa 2 dileme:

- nu inteleg la ce face referire acel releu de descarcare X

- eu nu am tabloul de deasupra, cel de la 13 la 24 (Am ABS, 2 x AIRBAG, A/C, MFA)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ...am avut si eu o problema legata de oprirea in mes a masinii si am constatat ca pompa de benzina nu primea curent.. si imi ardea si siguranta ...si am verificat firele si am descoperit unde facea scurtul ... era un fir iesit putin din panoul ala cu sigurante si l-am bagat inapoi in papucul lui si acum ..vad ca nu imi mai face probleme. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adyre. E greu sa-ti dai cu parerea asa pe forum sau la telefon dar hai sa mai incercam. "Tusiti? Dom' doctor acuma nu, dupa ce ies din cabinet."

Asa... mie fenomenul cu incalzirea imi suna a cablaj in scurt. Posibil pe undeva sa faca atingere 2 fire. <<Am 'auzit" un fenomen interesant cu un manuchi de fire... cand aprindea farurile se oprea motorul. Cauza: facea scurt un fir de la far cu altul de la motor.>>

Releu fierbinte arata ca a stat in sarcina prea mult timp. De ce? E oxidat releul? (cupleaza si ramane cuplat). E releu pe arc sau pe lamela? (s-a decalit arcul/lamela). Sunt oxidati papucii? Hai ca din aproape in aproape ii dai tu de cap.

Am avut si eu surprize cu un releu. Ramanea blocat cand dadea de umezeala (ploua afara). Contacte oxidate. L-a scos un electrician a dat cu smirghel si cu spray contact si merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am insa 2 dileme:

Schema pusa de mine e una generala. Si eu am doar cateva relee sus (13-24). Nu stiu exact care. Si mi-am pus si MFA (eu), dar nu are legatura cu releele. Sa speram ca ne lamureste cine va cu releul de descaracare X. Nici eu nu stiu ce rol are. Asta e unul dintre releele care s eincalzeste la tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali_devill

@ dl.RUDOLF:va salut cu respect.am un g3 gt,1.8adz.are nou pe el bujii,fise,delcou,pipa din delcou,bobina.momentan merge brici,dar am avut urmatoarea problema,si mi-e teama sa nu mai revina:dadeam la automat,pornea,mergea 1 secunda-se oprea!facea asa la infinit,a pornit si dupa 65 de incercari dar si dupa 2.la tester-comanda motor blocata!am sters eroarea,a pornit instant!ideea e ca poate aparea oricand.am imobilizator original,2 chei cu cip

ambele chei functioneaza.in speranta ca imi puteti da o idee,va multumesc!pompa de benzina merge brici...as vrea sa dau masina in folosinta mamei mele,dar mi-e frica ca ramane in drum,si nu o mai poate porni neam.in rest totul e ok,merge,dar se poate strica oricand!multumesc anticipat,o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel cu descarcarea X e cel "bubos" in mare parte. El se incalzeste si il incalzeste si pe cel de ECU.

Eu nu am deloc tabloul de relee 13-24

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru releele 13-24 nu este un tablou special. Se ataseaza cu nishtre "cleme", suplimentar, si apar ca in figura. Daca nu le ai, nu e nici o problema. Ai vazut postul de la CVA.... Multumim de informatie, acum sunt si eu mai destept... ;-). Vezi sa nu ai consumatori puternici in masina (sau care sa aiba scurt....) xenoane, amplif audio legate prost...etc.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..la golful 3 abu '94 meu aveam inainte problema pornirii care consta in mici refuzuri de pornire deobicei la cald dupa ce mergeau putin cu ea si opream spre exemplu la peco..acu e mai rau..nu mai porneste deloc...am verificat la motor si nu da scanteie la delcou...A mai avut cineva problema asta?:-s solutii? as incerca cu alte piese de exemplu cu aprinderea..dar nu am de la cine...si ca sa cumpar... nu stiu care e piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fi fost in Bucuresti te-as fi ajutat cu o aprindere (bobina + aprindere) sa vezi daca asta ar fi exact.

Cand patesti sa nu de scanteie frige bobina? (Si cand ma refer ca frige nu ma refer calduta). Daca da, pune o compresa cu apa rece deasupra (sistemul "clasic" folosit la Dacii).

Incearca totodata cu un sprai de contacte la mufa de la aprindere (slabe sanse dar totusi incearca, e ~ 8 lei in comert).

Totodata, poate fi ceva ce iti blocheaza pana la bobina, astfel bobina nu merge pentru ca nu i se spune sa mearga - cam asta am patit eu si de aceea am una de rezerva).

In cazul meu e vorba de relee (in special releul 30 si cel de langa - de descarcare contact X). Verifica si releele sa vezi daca frig (in momentul in care patesti sa nu-ti mai porneasca la cald).

Daca esti sigur ca aprinderea e am eu de vanzare una SH (Gasesti la anunturi piese de schimb).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura mea problema legata de pornirea masinii e urmatoarea :

Dimineata cand motorul e rece,porneste la prima cheie,dar daca nu turez usor,se opreste motorul.La a doua cheie tin 1mm pe acceleratie,are tendinta sa se opreasca,dar accelerez inca un pic si nu mai am treaba.Daca motorul e cald,nu am astfel de probleme,porneste oricand si nu se mai opreste...necontrolat.Ce ar putea fi?

Multumesc de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil e socul electric, sa nu functioneze si sa trebuiasca sa faci tu pe socul manual (adica sa o turezi tu din peda).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si se repara?

O alte (posibila) defectiune?

Eu m-am gandit la calitatea benzinei (95),dar cine stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exclusa benzina - oricat de proasta ar fi nu are simptome dastea ( sa reactioneze diferit la cald / rece )

Problema ta asa cum s-a mai scris este de la socul automat care nu mai isi face treaba bine avand in vedere ca iti face figuri numai daca este afara rece sau este moitorul rece !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla socul electric pozitionat si cum se inlatura defectul?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este intr-adevar e socul automat de vina (pot fi si alte bube insa nu vreau sa te sperii), depinde de defectiune.

Se afla in partea stanga a motorului, cam in zona distribuitorului (delcoul) dar mai sus de acesta.

De preferat ar fi sa te duci la un mecanic sa-i exprimi buba pentru a se uita el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog daca poti atasa o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

odata identificat scoate mufa si vezi daca este vreo diferenta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la a doua cheie deja porneste,nu mai am timp sa scot socul.Doar sa dau la demaror fara el,de prima data,sau cum sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimineata , inainte sa pornesti masina scoate mufa de la soc si vezi ce se intampla !

dupa cce o pornesti vezi cum merge la relanti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legaura cu problema mea...am testat alt senzor hall si a pornit la sfert...lam cumparat...si dupa ce lam montat surpirza...acceasi problema..nu porneste..dup vro ora de "jucat" cu montari demontari de cabluri de la delcou a pornit...nu am mai incercat az sa o pornesc...am ohmetru..creion de tensiune pentru masina..cum as putea sa verific sensoru hall sau arpinderea..aveti niste scheme electrice sau ceva ce m-ar putea ajuta? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema, de cand a dat caldura asta si am inceput sa folosesc A/C-ul, mi se intampla destul de des sa mi se opreasca motorul cand opresc la semafor sau in coloana, cand scot din viteza si las motorul sa se stabilizeze la relanti, turatiile imi scat pana undeva la 3-400 imi licare becul de la baterie si se opreste. Daca in momentul in care scot din viteza am turatiile care sunt normale la relanti(~800) nu mai face, are idee cineva ce poate fi? M-am gandit ca poate este de la socul automat, dar nu prea cred, pt ca imi face asa doar cand am A/C-ul pornit. A mai patit cineva sau are idee cineva ce poate fi, poate si o rezolvare?

Mersi si.....BAFTA ALL!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune mana pe relee si vezi daca frige al 3lea de la stanga la dreapta pe randul de sus.

Asa am patit si eu si cam releul acela era de vina.

Totodata exista o mica posibilitate sa fie motorasul de relanti (cand activezi AC-ul motorasul de ralanti isi schimba parametrii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU este cel care comanda cresterea turatiei la relanti atunci cand aerul este pornit. Posibil sa fie un contact imperfect in mufa cu 2 pini ce vine de la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!