Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Dupa cum am zis ca va tin la curent, masinii mele tocmai i-a fost schimbat delocul.

Deocamdata e inca la Buzau, insa prietenul care s-a ocupat de ea spune ca trage mult mai bine, consuma mai putin, nu mai merge intrerupt, numai da rateuri insa in ture mici tot nu se duce cum ar trebui. Se pare ca nici de oprit nu s-a mai oprit, chiar daca a "dat in ea" sa se ridice apa.

Totodata, se aude un fasait (pierdere de aer) si se pare ca ar fi de la evacuare (probabil cand au umblat mecanicii fie au ciobit garnitura de la evacuare fie nu au strans cum ar trebui). Se poate ca asta sa fie cauza pentru problema ca n-ar trage cum ar trebui in ture mici (peste 3.000 e racheta).

Stima.

Revin cu detalii cand ajung acasa si o conduc eu, sa-mi pot exprima starea ei mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca o garnitura sau un colier slabit de la evacuare poate sa aibe un asa efect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca umbland la evacuare a dat de buba: nu fasaie pe la evacuare si pe la unul din injectoare (ceva legat oring).

Acum va intreb si pe voi daca un oring poate cauza slaba putere in ture mici si consum ridicat (mai mic decat inainte de delcou, insa tot ridicat)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate proveni de la evacuare (cazul meu), tobele nu se mufau cum trebuie. Simptome: mers balbait, consum mare, miros de benzina nearsa, turatie mai ridicata la relanti - 1000 sau 950 in loc de 800

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun deci problema mea cu opritul in mers si pornitul greu cik s-ar fi rezolvat odata cu schimbarea intregului delcou :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicam intr-un topic ceva mai jos o problema asemanatoare cu ceea ce spuneti voi aici. La mine nu imi statea la relanti iar dupa ce am luat tot la verificat si nu am gasit nimic care sa nu functioneze corect am umblat si la cablul de acceleratie care pur si simplu era blocat pe camasa lui si mai mult aluneca in hopuri si de aici aveam si smuciturile in mers. Am pus cu ajutorul unei seringi, ulei in camasa lui si acum a revenit masina la viata si nu imi venea sa cred ce simplu am rezolvat cand ma gandesc ca 3-4 luni de zile m-a albit in cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca dupa schimbarea delcoului masina tot aiurea merge exceptand cateva imbunatatiri:

- eliminarea limitarii la 5.000 rpm (se pare ca era din delcou)

- opritul in mers (dintr-o data, acum se pare ca am alt tip de oprit in mers - explic mai jos)

Dupa schimbarea delcoului, alinierea lui (folosind VAG-COM-ul si aducand pe BLOCK 7 delcoul la parametrii recomandati), schimbarea bujiilor intre ele se pare ca pistonul 3 nu vrea sa functioneze.. scanteie da atat intr-un capat al fisei cat si in celalalt, insa la scoaterea fisei din delcou motorul nu simte diferenta - asta inseaman ca e ceva mai "sus" de bujie.

Totodata o una din servisari a constat in curatarea injectoarelor - oarecum le excludem si pe acestea. Senzorul HALL nou pe celalalt delcou care nu dadea scanteia cand trebuia - intr-un sens puteam merge cu acela vechi ca el saracu mergea in parametrii lui insa nu corecti pentru masina mea.

Masina tot merge intrerupt, tremura la relanti iar acum patesc sa pice relantiul undeva la 400 rpm apoi "moare".

Mie in test imi tot da senzorul de volant ca ar fi in afara parametrilor dar, din cate stiu, si daca ar fi fost tot nu s-ar fi ajuns la pistonul 3 (la care s-a verificat presiunea, scaunele la supape sunt OK) - in sensul ca el ia pozitia primului piston apoi trimite catre calculator care acesta trimite catre HALL si da scanteie oarecum dependent de pozitia primului piston.

Va intreb daca senzorul de volant trimite pentru fiecare piston pozitia acestora sau doar pentru primul (ca sa pot stii concret daca e acesta sau nu).

Sincer, nu stiu ce sa mai fac. Teoretic mai am 2 posibile piese de schimbat: senzorul de volant (inca nesigur) sau direct calculatorul (care nu-mi suna a ieftin deloc).

Astept in continuare sfaturi.

Maine voi incerca sa schimb injectoarele intre ele si, totodata, daca e deschis la parcul de dezmembrari de unde am reusit sa-mi procur delocul, voi schimba si senzorul de volant. Daca nici dupa lucrul acesta tot nu lucreaza chiar ca ajung la capatul rabdarilor. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ai dat chiulasa jos sa vezi care e starea supapelor? daca se deschid, daca se inchid corespunzator..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa...pentru diversitate a mai venit azi un Golf ptr ca se opreste in mers. La diagnosticare : erori 0 ( era de asteptat ) , pompa de benzina

primeste curent , scantei este etc.

Am montat un manometru de 3 bar pe circuitul de alimentare cu benzina. Si am mers....aprox 5 km dupa care nu mai avea putere ,

dar !!! inca nu se oprea. Observatie : presiune de benzina la pornire nu crestea brusc la 0.9 bar ci mai incet. Cand avea

simptomul de incetinire presiunea scadea incet la 0.8, apoi 0.6 pana 0.5. Cand ajungea la 0.4 bar se si oprea. Dar daca nu acceleram

am reusit sa parcurg inca 500 m. Deci urmeaza verificarea filtrului de benzina iar daca acela este bun ori conducta de alimentare

ori in cel mai rau caz pompa de benzina. Am mai avut cazuri cand pompa avea un scurtcircuit in interior si pe masura

ce functiona se incalzea excesiv si la un moment dat se bloca .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca simptomul de oprire nu-l mai am si am ramas doar cu injectorul 4 care nu lucreaza cum trebuie (in ture mici si accelerari bruste).

Insa tot mai am un mic simptom de care sper oarecum sa aibe legatura cu ce zice rudolf mai sus.

Daca merg undeva peste 10-15 km si apa e la 90 de grade, electroventilatoarele deja pornite si oprite, daca opresc masina si incerc sa o repornesc nu mai vrea. Ma gandeam ca ar putea fi de la injectorul acele bubos insa nu prea pare pentru ca nu mi se aude ticul de la releu pompei de benzina.

Daca o las cateva minute sa se raceasca (daca ridic capota timpul scade) si dau contact, in momentul in care aud ticul releului stiu sigur ca va porni (fara accelearare, fara dat la automat ci "sfert" de cheie)

Pompa de benzina e schimbata, releu pompei e schimbat, la fel si filtrul pompei. Vreo idee?

Ma gandesc la ce zice rudolf legat de incalzire excesiva si blocare, insa pompa e noua (no-name dar noua insa si pe cea veche acelasi lucru il facea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a descoperit defectul. Din cauza ca filtru de benzina era imbacsit pompa de benzina era foarte solicitata. Ca urmare

supapa de siguranta ( de suprapresiune ) era activa mai tot timpul. Am scos pompa din rezorvorul de benzina si am testat-o.

Si...? supapa de siguranta era deschisa . Am lovit pompa cu un ciocanel si s-a inchis, iar aveam presiune. Dupa 1/2 ora

miscand pompa simuland miscarea masinii, supapa iar s-a blocat in pozitia deschis. Am comandat o pompa noua 250 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a intalnit cineva astfel de oprire

am pornit masina un golf 3 mergea cam 5 min iar dupa s-a oprit din senin

vag-com-ul nu arata nici o eroare,s-a schimbat aprinderea electronica ,capacul de delcou si tot aceeasi poveste la rece porneste dar cand se inclazeste nu il mia poti porni pt nimic in lume

Modificat de bzsa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am problema la golf am tot schimbat si verificat ,am luato usor pe rand acum stiu ce e alarma din fabrica. imi taie petru un minut tot am incercat so scot la un servis dar nu mai puteam pleca ca tot e legat pe ea ,nu aveau schema si miau zis ca dureaza so ia pe bazbaite mas duce so scot la reprezentanta dar cred ca ma rupe.va rog un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa par nesimtiti, dar pe bune daca am inteles ceva din ce ai zis. Incearca sa te exprimi concret ca nu am inteles o iota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la AUGUSTUS, sa inteleg ca ti se opreste datorita alarmei? Cum ai ajuns la concluzie (nu te contazic, insa probabil imi va fi si mie de folos sa stiu exact simptomele).

@bzsa: cumva nu se mai aude clickul releului pompei de benzina (cand porneste se aude un click, un sunet de activare).

La mine problema a inceput sa se arate in felul urmator:

- dimineata, sau dupa cateva ore dupa ce a stat, porneste imediat (aud sunetul releului pompei de benzina si stiu ca porneste).

- dupa ce merg cu ea undeva peste 10km (apa ajunge la 90 de grade) iar dupa ce opresc masina stiu sigur ca voi injura intre 10-60 de minute pentru ca sigur nu va mai porni (nu se declanseaza releul pompei de benzina si pur si simplu dau la automat). Atat releul, filtrul si pompa sunt schimbate, siguranta 19 verificata. Dupa ce se raceste porneste (pot incerca de mii de ori pana nu se aude releul nu porneste). Cateodata cand se declanseaza (in momentele in care motorul e cald) imi ridica brusc acele bordului de parca ar fi fost tinute presate si cu revenire imediat (ceva de genul 2cm, la km nu cred ca ajunge la 10km/h) si totodata se aude un click cand face acest lucru.

Am si eu alarma dezactivata deoarece nu am telecomanda. Va intreb daca se poate sa fie de la alarma buba mea sau de la altceva?

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am problema la golf am tot schimbat si verificat ,am luato usor pe rand acum stiu ce e alarma din fabrica. imi taie petru un minut tot am incercat so scot la un servis dar nu mai puteam pleca ca tot e legat pe ea ,nu aveau schema si miau zis ca dureaza so ia pe bazbaite mas duce so scot la reprezentanta dar cred ca ma rupe.va rog un sfat

Salut! Pune te rog o poza cu cele 2 mufe de la alarma originala. Si eu am alarma originala si facea ceva figuri. Am fost la niste baieti tineri si binevoitori, si dupa vreo 3 ore de verificari impreuna am reusit sa o dezafectez. Acum sta in bord, dar nu e legata. Si masina merge. Daca pui o poza frumoasa iti pot sugera ce fire sa legi impreuna..... Mie imi facea figuri din cauza modulului de comanda al geamurilor electrice (din usa stg. fata). Ma uit la mufele mele si iti spun ce ai putea face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Am si eu o problema la golfu meu.

Deci cam asa sta figura: Sa zicem stau la semafor... Bag in a 1-a, pornesc, schimb a 2-a, accelerez, si cand apas ambreajul jos, sa schimb a 3-a, se aprinde lampa de la ulei, si incarcare, volanul incepe sa mearga greu => se opreste motorul. Asa din senin, fara nici un semn, nu trepideaza nu nimic, si numai atunci cand se decupleaza de la cutie complet...

Iau contactul, pornesc, si porneste la prima cheie, parca nu s-ar fi intamplat nimic.

Habar n-am ce poate sa aiba.... Figura acesta o face rareori, odata in 3-4 saptamani, nu prea ma deranjeaza, dar is curios...

MS in adnvance :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Maxtreeme - Bujiile sau fisele. In general daca ti s-a oprit motorul moare servo pentru ca e pompa electrica. Merita sa incerci. Totodata verifica si delcoul (capac, fixare). Acelasi lucru l-am patit si eu intr-o perioada insa la mine nu pornea la prima cheie (nici acum nu porneste la prima cheie daca e calda sau daca mi se opreste - nu-mi mai da benzina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shadow_msk mersi mult pentru ajutor dar nu vreau sa ma bag eu am vb cu cineva si ma ajuta.Din cate am inteles trimite semnal la calculator ,firu ala vreau sal tai ca in rest fuctioneaza alarma si inchiderea normal.Poze nu pot sa pun sau nu stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se pare ca problema s-a simplificat drastic (spre supararea mea).

Se pare ca un criteriu de care n-am tinut cont da verdictul: s-a dus computerul (ECU).

Uitandu-ma pe net (lung) am observat ca unii sustin simptomele mele ca ar fi de la ECU. Chiar WikiAnswers au un text scurt care m-a dat peste cap:

Bad ECU

When you turn the ignition on the CHECK ENGINE light will not light up at all.

Traducerea este ca daca nu mi se aprinde acel arc rosu e clara treaba (lucru care se intampla la mine, l-am vazut aprins cand am luat-o - deduc ca ledul nu ar fi ars si cam ar da verdictul la problema mea),

Acum va cer cateva sfaturi:

- S-ar putea sa fie la releu? (Exista cea mai mica posibilitate? sa stiu daca mai dau 80 de lei pe un releu sau direct sa caut ECU)

- Se poate reconditiona? Si daca da, unde (Adrese, nr de tel.. orice date de contact)

- Are cineva ECU de AFT? :D

Astazi abia dupa vreo 2 ore mi-a mai pornit. La cald mi-a "murat" de nu mai vroia deloc sa porneasca.

Stima.

PS: Se pare ca exista o mare posibilitate ca injectorul meu infundat sa nu fie chiar infundat ci sa fie din cauza ECU-ului (sumar din ce am mai prins pe net),

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adyre esti pe motorina? La motorina acel bec se aprinde numai la rece. Cu motorul cald de multe ori face doar clip, 1/2 sec. nici nu apuci sa-l vezi.

Pe de alta parte, multi straini numesc ECU = bobina de inductie. Deci, sa nu va pacaliti.

Un senzor schimbat, sau curatat ai incercat? dupa mine cel mai probabil e din senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, sunt pe benzina iar becul acela nu se aprinde absolut deloc.

Deja sunt in cautare si simptomul cu pornitul greu la cald apartine unui ECU defect. Unde am gasit eu aceste simptom.

Singura speranta favorabila ar fi releul ECU-ului, cel cu 30 scris pe el sau incercarea unui ECU pentru 20 de min de la cineva cu motor AFT.

Din pacate sper sa gasesc la dezmembrari sau sa reconditionez deoarece nou cred ca ma va rupe (ca prag de referinta pentru AFT pot da MAF-ul ca exemplu care variaza intre 700 si 1100 de lei in conditiile in care in general la alte tipuri de motoare poate varia intre 200-500 de lei).

Daca stie cineva cum se poate verifica un releu ar fi extraordinar (ma refer cu un Multimetru, ceva) pentru a exclude si varianta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Maxtreeme - Bujiile sau fisele. In general daca ti s-a oprit motorul moare servo pentru ca e pompa electrica. Merita sa incerci. Totodata verifica si delcoul (capac, fixare). Acelasi lucru l-am patit si eu intr-o perioada insa la mine nu pornea la prima cheie (nici acum nu porneste la prima cheie daca e calda sau daca mi se opreste - nu-mi mai da benzina)

Bujiile si fisele le-am schimbat acum vreo 3 luni, dar ma uit la ele. Faza e ca porneste motorul la prima cheie fara probl. chiar si ce dupa se opreste. Si niciodata nu s-a oprit stand pe loc...

Io cred ca pe la o mufa de senzor am probl... Nush, habar n-am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor suferinzilor!

Imi permit acum sa postez cu inima usoara, deoarece cred ca am rezolvat problema.....

Am G3-ul din semnatura, '94. In saptamana dinaintea pastelui mi s-a oprit de 7 ori intr-o zi, la acelasi drum.... abia am adu-so in oras. Si asta la ora amiezii, cand era cald. Se oprea, si dupa ce ma rugam de ea vreo 5-10 minute, pornea din nou.... Pusesem benzina de la un partener rompetrol, aveam cam 20L. Seara am pus "98 de la petrom, cum ii dau de obicei.... Si o vreme nu am mai avut probleme... cam 10 zile....dupa care iarasi...

Am pus benzina de la acelasi partener, si problema a persistat, chiar cu rezervorul plin. Se oprea atunci cand voia, mai des cand era cald, si daca mergeam o vreme, stationam cu motorul oprit 20-30 min, la plecare aveam sanse mari sa se opreasca..... C red ca am pirerdut o graoaza de neuroni proprii in perioada asta.

Pe scurt, am cerut pareri si am inceput sa schimb:

1. senzorul de temperatura lichidului de racire;

2. bobina de inductie;

3 capac delcou si pipa delcou (ca sa fie noi amndoua);

4 filtru de benzina (nu era chiar vechi, dar merita schimbat;

5. releu pompa de benzina:

(((nervi si sperante la greu...)))

Pana la urma am mers la reprezentanta (in CLUJ), si dupa proba de drum, unde normal ca nu a facut nici o figura, am fost intrebat pe rand de piesele pe care deja le schimbase, baietii au facut o sedinta de lucru..... De la al cu tata'n gura, pan la al cu barba sura, timp de vreo 15 minute.

Si au venit cu ideea ca poate cele 2 site de pe pomba de combustibil sunt infindate....

Am fost de acord sa le curate.... nu costa chiar mult si eu nu mai aveam nervi de asta....

Si de vineri, merg fara probleme, testata la greu.....

Succes tuturor care au proble. Sper ca am ajutat cu ceva.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin... Din nou sa fiu concret :beerchug:

Incep sa ma simt mai bine stiind ca am ramas cu masina 2 ore in parcare fara sa o pot porni, apoi in benzinarie unde am chemat un prieten sa vina sa ma sfatuiasca cu ceva ce as putea sa-i fac sa o pornesc.. am incercat sa scoatem placa de plastic de deasupra ECU-ului dar am faramat acele "suruburi" de plastic incercand, in schimb am putut totusi sa dau cu sprai de contacte la mufa de la computer - desigur nimic.

Am scos releul ECU-ului (nr 30) si am inceput sa joc fotbal cu el (la propriu). L-am bagat in masina si.. surpriza: A PORNIT!

M-am gandit ca a fost o coincidenta. Dupa vreo ora mai tarziu (si vreo 110km de mers continuu) s-a oprit in mers (undeva pe la Obor). Am tras pe dreapta si am pus mana pe relee si am observat ca releul 2 din fotografie era fierbinte. Il scot si totodata il scot si pe 30 (ECU) si observ ca si acela era fierbinte "prin alinata". Lovesc pe 30 de usa masinii de cateva ori, il las pe celalalt sa se raceasca, le montez si porneste fara nici un fel de problema.

Ajung acasa, deschid manualul de utilizare si ma uit ca b

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!