Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

salut,am un golf 3 1,9tdi din 94,problema mea este cu oprirea motorului in mers sau pe loc,nu conteaza...am schimbat releul 109 dar nu s a scimbat nimic.cand se opreste pun degetul pe contactul releului ,se stinge becul martor de la bujii si o pornesc.voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua la mine mai nou daca sunt intr-o intersectie si plec mai turat brusc la dreapta sau stanga se duc turatiile pana la 4000 si dupa mi se aprind becurile si moare motorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
costi.ungureanu

Salut!

In primul rand vreau sa imi cer scuze daca s-a mai discutat de problema pe care o am eu, dar nu am gasit ceva asemanator.

Am un Golf3 1993, 1.4 - 60 CP (44kW) - benzina - ABD.

Porneste la prima cheie problema apare dupa ce se incalzeste (dupa 70 de grade) daca o las la relanti motorul se opreste (fie se "balbaie" si apoi se opreste fie se opreste brusc), se opreste si daca opresc la "cedeaza", daca o tin tin acceleratie nu se mai opreste, cum o las la relanti gata. Dupa ce se opreste motorul pleca imediat daca ii dau cheie. Am schimbat motorasul (pe ala vechi l-am testat cu o baterie de 12 V si functiona si ala dar l-am lasat pe cel nou) am curata cu spray pt carburator clapeta de acceleratie si toata partea de la injector, am schimbat furtunasele acelea subtiri de vacum, am curtat furtunul gors dintre filtrul de aer si injector, am mers cu mufa de la sonda de apa scoasa si degeaba...Nu stiu ce sa ii mai fac...am fost cu ea in service mi-a tinut-o 2 saptamani dar nu mi-a facut nimic (doar mi-a rezolvat niste praguri) deocamdata nu vreau sa o mai duc la alt service. Poate aveti voi vreo idee de ce ar putea sa aiba? Eu am albit... :icon_confused: si am inceput sa vorbesc singur  :grrrrrr:

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costi.ungureanu

Multumesc.

Voi incerca si aceste variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerci degeaba, Omu tocmai tia spus ca nu ii merge fara sonda. e aceasi treaba. eu cu sonda scoasa nam probleme chiar consuma mai putin doar ca porneste umpic mai greu. deci daca nu iti merge fara sonda nu mai masura nimic. eu pateam sa-mi scada la 500 rpm cand o tineam turata 10 secunde la 4000-5000 rpm. dar ii dadeam un "spritz" si se trezea inapoi. e un senzor. habar nu am care, dar ceva este. vezi ca mai ai si vreo 2 furtunase in spate la corpul injector ( de pe corp pe bucata de plastic de la filtru) si mai ai si o valva la filru. scoate toate furtunele si infundale. ( sa nu cumva sa le scoti de pe corpul injector ci de pe capac la filtru si respectiv de pe valva. ala de la servofrana lasal acolo pe galerie, daca nu merge incearca cand stii ca se opreste, sa ii scoti furtunu de la servo si sa astupi gaura de pe admisie cu degetu da sa ai pe cnv in masina sai dea cheie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costi.ungureanu

OK.

Furtunasele din spate de la injector le-am schimbat, mai exact pe cel mai scurt (din dreapta injectorului, cum te uiti la masina) l-am schimbat tot, iar pe cel care duce la filtrul de aer l-am schimbat doar in partea dinspre injector, urmeaza apoi o bucata de tub din plastic pana la cutia filtrului si apoi iar o bucata de furtun care intra in supapa de sub filtru, as putea sa il schimb si pe acesta sa fie dintr-o bucata. O sa verific si furtunul de la sevofrana (furtunul este scurt vreo 20 cm urmeaza apoi condcuta din plastic. Se inlocuieste numai furtunul? In caz ca ar fi probleme cu el?) O sa vad si cu senzorii, poate stie cineva care ar putea sa fie si pe unde il gasesc.

 

MULTUMESC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bineinteles ca se poate inlocui cu orice furtun. dar sa fie mai tare. ca face vacum acolo. tu incearca si in spate la corp, ai 2 furtune nu unu.  orcum infunda tot masina merge la fel si cu ele infundate iti zic din experienta. am mers cu ele asa mult timp, si chiar in momentul actual am vreo 2 infundate. cele de la copr pe bucata de plastic. ce vine deasupra corpului. incearca sa le infunzi pe toate. si furtunu scoatel din valva de la filtru si din corp si sufla pe el sa vezi daca e spart. ia si tu toate furtunele care le vezi si verificale, si poate ai supapa dusa la filtru si sta deschisa,


ps atata timp cat motoru porneste usor dimineata si sta la relanti cu senzorul pus nu e senzorul de vina. daca ar porni greu si ar muri ar fi el de vina. dar daca tu scoti senzorul si observi o schimbare a motorului in ture si ai aceleasi simptome ca si cum ar fi pus. senzorul e bun,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nyku1001 dacă nu ştii ce se întâmplă când scoţi mufa de la senzorul de temperatură eu zic să te abţii de la comentarii.

În funcţie de temperatura măsurată de acest senzor (şi alţii) ECU reglează parametrii de injecţie şi scânteie (durată injecţie, avans). Când mufa este scoasă ECU vede temperatura motorului la vreo -40 grade cu implicaţiile de rigoare asupra injecţiei şi avansului. Cu rezistenţa pusă cum am scris eu ECU va vedea temperatura motorului la valoarea reală.

Nu am spus că asta este cauza ci doar că este o cauză posibilă care trebuie eliminată. Nu de alta dar ar fi păcat să dea o grămadă de bani pe alte piese pentru o verificare care ar dura câteva minte şi costuri aproape zero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costi.ungureanu

Oricum o sa verific si senzorul asa cum mi-ai spus, cred ca pot sa fac rost de unul functional (sigur) ca sa il pun pe masina mea sa vad cum se comporta cand se incalzeste. Mai demult (acum vreo 2 ani) am mai avut probleme cu acest senzor, era defect si nu indica nimic la temperatura, l-am schimbat. Poate s-a "imbolnavit" si asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

invata sa citesti :) adica pe bune te faci singur de ras ? imi iau warn sau ban ca incep sa ma enervezi groaznic. tot tu imi dai linku da nici nu te uiti in el pe bune? 

 

daca nai reply imi dai warn sau ban fac pariu :) ca na tu esti desteptul. nu stiu cum ai putut sa faci asa ceva. sati dai singur maxim. asta e ceva LOL OMFG  

si vezi ca mai corectat  si aiurea =)))

 

tiam mai vazut si comentarii anterioare. te bagi aiurea in seama si nu ai idee ce vorbesti in caz ca nai habara

 

Nyku1001,

 

Pe langa faptul ca posturile tale sunt, nu greu, foarte greu de citit din cauza greselilor gramaticale, care nu pot fi puse pe autocorrectului, mai esti si artagos atunci cand esti corectat cu mult bun simt.

Ai suspendat dreptul de a posta pentru 4 zile, timp in care te rog sa-ti revizuiesti atitudinea si comportamentul.

 

Multumesc

Razvan

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut patesc si eu la fel merg ce merg cu masina si incepe sa scada turatiile si moare motorul practic nu se accelereaza (mentionez am schimbat pompa de benzina , filtru ) ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costi.ungureanu

La mine daca o tin din acceleratie nu se opreste, se accelereaza ok. Vezi sa nu i-a aer fals pe furtunul mai gros care intra in capacul de la injector (undeva in partea de jos a lui) si se duce spre cutia unde este filtrul.

 

Ca sa revin la problema mea, am schimbat cele duoua furtunase  subitri care intra in capacul de la injector, am testat sonda de apa (am montat una care mergea sigur)...nimic...tot asa...mai am furtunul de la servofrana si celelalte furtune care intra in motor, sambata o sa o ia un prieten la verificat cm cu cm pentru ca eu trebuie sa ajung neaparat in Bv (noroc cu masina de la firma)....sper sa-i dea de cap...o sa revin sper cu solutia problemei!

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos de raspuns , la fel o tin si eu din acceleratie o sa verific ce ai zis tu si astept sa vad rezolvarea problemei tale pentru ca avem aceleasi simptome ( daca plec cu scart de pe loc la fel) ( cand urcam o panta si viram dreapta la fel)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costi.ungureanu

Verifica toate furtunele care intra in capacul de la injector (2 subtiri si unul mai gros) eventual schimba-le ca nu sunt o avere...o sa te tin la curent cu ce am rezolvat. Poate la tine se rezolva din astea...Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifică o chestie: scoate furtunul care merge în valva de la canistra de vapori şi obtureaz-o puţin câte puţin, vezi dacă la un moment dat se stabilizează ralanti-ul. Şi vezi să nu ai cablul de acceleraţie prea întins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In primul rand vreau sa imi cer scuze daca s-a mai discutat de problema pe care o am eu, dar nu am gasit ceva asemanator.

Am un Golf3 1993, 1.4 - 60 CP (44kW) - benzina - ABD.

Nu am văzut nimic de verificarea senzorului Hall sau a bobine de injecție. Am făcut multe sute de mii de km cu același tip de motor ca al tău, iar senzorul Hall mi-a dat niște bătăi de cap de stătea mâța-n coadă. Are un semiconductor care nu-și mai face treaba odată cu încălzirea sa (motorui).

La motorul tău nu există "aer fals" deoarece motorul nu are niciun senzor de măsurare a aerului admis.

În locul tău aș schimba cu ochii închiși senzorul Hall iar dacă asta n-ar rezolva problema, aș verifica bobina, fișele, delcoul, canistra, așa cum a spus colegul mai sus, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:RO flag: La mine cand am acul de la benzina la jumatate nu prea face figuri dar cand e la prima linie neagra atunci patesc mi s-a intamplat si cand coboram pe liber sa moara motorul mentionez nu se mai accelereaza pare inecata ! ma ajuta cineva cu ceva concret si pe privat daca nu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o analiză grafologică? :))

Altfel verifică presiunea și debitul pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai altfel cum sa va prezint situatia ca daca ma duc aici la mecanici se uita la mine si eu la ei ! deaia v-am cerut ajutor pompa de benzina este noua ! jetul de retur era foarte tare in portbagaj .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna, la toata lumea! Am un VW Golf III 1.6 ABU care da mari dureri de cap.

 

Am fost pe la tot felul de carpaci(,,si specialisti,,) ... si m-am ales cu dureri de cap dar nimic rezolvat.

Se manifesta in felul urmator:

- indiferent daca motorul este cald sau rece ... in functie de personalitate se poate opri in stationare sau in miscare dupa 50m, 5km sau 20km fara o reteta.

- inainte de a se opri indiferent in ce viteza sunt turajul ajunge brusc la aprox. 3200rot/min, scade si creste iar la 3200 de 2-3 ori desi nu accelerez, apoi se duce treptat spre zero si se opreste motorul.

- sunt momente cand motorul pleaca la prima cheie, sunt momente cand pleaca de la 2-10 cheie, alteori dupa o jumatate de ora de ohihna pleaca la prima cheie.

 A fost un moment cand nu a mai vrut sa miste iar mecanicul a schimbat delcoul (cu unul SH). A functionat 4 zile perfect, apoi am reluat distractia. Am schimbat luleaua cu una noua .... dar tot in necaz am ramas, avand aceleasi probleme ca pana la schimbarea delcoului.

Am schimbat la masina:

-uleiul si filtrele de benzina, aer, polen, ulei

- pompa de benzina- noua 

Ca si istoric:

- bobina a fost noua si are acum 1 an vechime

- electromotorul SH schimbat acum 1 an

- termocupla

- delcoul shimbat si el acum 2-3 ani cu unul SH (atunci aveam ceva probleme la relanti)

 

Am citit ce s-a postat. Rog sa ma lumineze si pe mine cineva !!!

Multumesc anticipat.

Modificat de cartus80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cartus80

am un golf 3,1,6 AEA,simptomele astea le-am avut si eu,mai adaug ca mergea intrerupt. 

-deci acum un an si jumatate,aveam o problema asemanatoare,la relanti se oprea motorul !! nu conta unde eram :)  in intersecti sau stateam pe loc,

m-am dus pe la toti cirpaci,am bagat-o pe testere am cheltuit bani destui ,pe piesele pe care fiecare mecanic la care ma duceam imi zicea ca aia e buba,ba pompa benzina nu baga destul !!! ba senzorul Hall e dus(asta are treaba doar la pornire!!! deci ce treaba avea la relanti!!!).....in fine nu mai povestesc ce am schimbat,ca oricum m-am ales cu o plasa de piese pe care le-am schimbat pe masina.

Care era problema?

-sonda lambda are 4 fire ,2 un circuit si 2 alt,la mine era un fir rupt,cind am vrut sa-l lipesc am  observat ca alte 2 fire erau coapte,deci din 4 fire 3 erau nule,

sonda lambda are rolul de a pregati amestecul de aer si benzina la motor,in cazul meu nu avea destul aer ca sa se faca arderea, masina in trafic mergea cita vreme apasam pe aceleratie(consumam benzina ,nu gluma :) ) 

-rezolvarea ,m-am dus la SH am luat cu 5 lei o mufa de la o sonda cu 20 cm de fir ,am lipit la loc ,si nu am mai avut probleme,intre timp,am pus piesele mele inapoi ,merge brici masina.

 

Verifica firele de la senzorul lambda sa nu fie coapte/rupte,ca sa iti dai seama mai usor daca sunt sau nu,scoti mufa si te uiti la contacte sa nu fie oxidate,sau chiar dute la un meserias sa-ti verifice sonda,sa ti-o masoare trebuie sa dea niste valori,nu mai stiu ce valori trebuie sa-ti dea,poate te ajuta adminul de aici cu valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

O problema asemanatoare am avut si eu la 1.6 AEA.

Dar problema era din "canistra de carbon"..cea din aripa dreapta.La fel am fost la 100 de service-uri,am schimbat jumatate de masina si masina facea la fel.

Am fost la un mecanic "de cartier"...mi-a scos un furtun din acea canistra...a bagat un surub in capul furtunului si masina merge super bine fara probleme.

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!