Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Cand e vorba de uzmezeala/ apa si oprirea motorului, de regula este o problema pe partea de aprindere. Trebuie sa verifici tot ce tine de aprindere: bobina, fise, legaturi electrice, capac distribuitor, senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa pateam si eu si am schimbat bobina de inductie.Vezi daca nu e fisurata.Cand e frumos afara incearca sa o invelesti in ceva de protectie sa nu sara apa pe ea cand mergi prin balti.Mai pot sa bata si fisele la masa , dar de obicei masina porneste si merge prost , dar daca zici ca nu mai porneste si dupa vreo ora porneste iar e de la bobina.

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit la fel csu masina, numa la mine daca las sa mearga la relamtiu dupa un timp se opreste,sau daca tin constant la o anumita turatie indiferent da sta masina si accelerez sau daca maduc cu ea, se opreste,.. am schimbat sonda temperatura de apa, delcou complect, ecu, injectia,pompa, am curatat toate mufele ce exista pe masina,si la felface,nici o schimbare,ore ce poate sa fie,nu conteaza ca motorul e rece sau cald la fel face. ajutati si pe mine,,,....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am un Golf 3 din 93, 1.8i si are o problema .... se opreste motorul cam dupa 3-5 minute de mers, indiferent daca e rece sau cald afara. Tin sa precizez ca aceiasi problema e si in relanti si in mers (pana acum ceva timp, in mers imi dadea in nas ca si cum s-ar zice ... dar acum moare motorul direct, apropo nu se mai tureaza daca apas aceleratia, nu trece de 2-3 mii de ture si apoi daca incerc moare de tot. Pur si simplu ca si cum se ineaca...)

 

Un video cum se prezinta la relanti: 

 

Vreau sa zic ca daca incerc sa o pornesc dupa ce moare, nu merge .. invurte in gol si nu o ia ... doar daca o las vreo 5-10 min. Peste 5-10 minute daca ii dau cheie iar merge ca in video.

 

 

Are vreo parere cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut

am si eu o intrebare deoarece imi consuma cam mult si suspectez returul de benzina infundat, l'am scos din corpul carburatorului si am suflat cu gura dar din rasputeri, am zis ca are benzina pe el si proabil de asta, dar oricat as sufla in el, trebuie sa mi fortez falcile destul de tare... e normal sau ar trebui sa fie relativ usor...banuiesc ca filtru de benzina e pe furtunul de tur...cand am umblat la pompa cum cateva luni m'am uitat cu lanterna in rezervor si era curat, nimic de speriat gen gunoaie sau altecele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe retur este o supapa de sens in pompa pentru a face presiune in instalatie,deci e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara! De putin timp sunt si eu fericitul posesor al unui golf 3 1.6 abu foarte chinuitor... De cateva zile a inceput sa ma chinuie si anume :

* pornesc dimineata motorul ; porneste putin greoi , trebuie ca sa il invarta putin cam de 3-4-5 ori....daca il las sa invarta de 2 ori si intrerup si ii dau din nou o ia la sfert . Filtru benzina schimbat , am verificat daca ii da benzina din prima si scanteie si ii vine . Scanteia ii mare si frumoasa iar benzina o pulverizeaza foarte fin.

* motorul sta la relantiu pe la 900 -1000 cand ii mai rece si scade spre 850 cand se incalzeste...apa urca cam pe 75-80 din cauza termostatului care banuiesc ca este defect. Daca plec pot sa merg o perioada relativ scurta , in jur de 15-20 minute dupa care imi apare urmatoarea simptoma : daca merg sa zic cu a 4-a pe la 2300 rpm incepe sa dea in nas si nu are vlaga deloc...o sprituiesc putin si incepe sa se intinda foarte lenes , daca dau de un deal sau ee o depasire doamne feri...la panta trebuie viteza inferioara si turata pe la 3500 rpm ca se miste chinuit...urca in ture pana la 5000 + testat dar nu are vlaga...opresc pret de cateva minute si merge relativ bine . ( sa nu aud comentari ca ii benzina si ii panta mare si este normal sa retrogadez etc...am ceva habar la condus si am urcat aceeasi panta can nu facea figuri si cu plecare de pe loc la mijlocul pantei am ajuns in varf sa fiu intr-a 4 la 90 km/h ) . cand incep figurile astea incepe sa scoata fum si bujiile sunt inegrite pe margini( am pe ea buji bosch 4 electrozi ca le aveam acasa si am crezut ca sunt bujiile de bai dar nu) electrodul este curat . senzorul de temperatura merge , daca ii scot mufa isi schimba turatia la relantiu , creste pe la 1200-1300...sonda lamnda este anulata , am gasit firele taiate , si la 'carburator' am un furtun , acela de pe clapeta primul de catre partea stanga...is alea doua alaturate si unul vine pe partea dreapta cu o mufa ca de ventil(asemanatoare) si celalat taiat de langa clapeta..

Vacumurile par sa functioneze...daca scot supapel sau astup furtunasele is scchimba turatia(scade). Cand virez si ii la relantiu scade turatia pana la tremur .

Cand il apuca figura inclusiv la relantiu moare dar porneste imediat...nu trebuie sa astep deloc. Daca m-ati putea ajuta as fi foarte recunoscator...am vorbit cu ceva mecanici in care am incredere dar au refuzat sa se bage pe motiv ca nu au experienta pe astfel de motoare si la service nu pot sa am garantia ca o sa rezolve fara sa ma puna sa schimb aproape toatebpiesele si tot sa nu-i dau de capat...dar daca nu voi avea de ales asta este , ii colind si pe ei...

Am uitat sa mentionez ca bujiile sunt uscate iar uleiul mi se pare c-am uzat...la inceput are o usoara bataie de tacheti care dispare cand se incalzeste si reapare usor cand incepe figura...are cumva culbutori hidraulici si sa fie afectat de presiune mica sau vascozitate ulei? De consumat nu ia mai mult de 8 litri...

Modificat de tutensthaine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 abu am si eu si exact aceleasi belele le am, dar cu sonda lambda conectata, daca o deconectez consuma de rupe 12-15% in schimb nu se mai opreste si nu se mai gatuie deloc dar totusi, 15% ????? senzor temperatura bun, vacumuri la locul lor, nu trage aer fals, returul nu e infundat si de jumate de an ma chinui sa-i dau de cap, deja am aruncat banii pe alta sonda si face exact la fel, am scos capacul de deasupra carburatorului si cu ea in relanti se vedeau mai mult stropi|(nici chiar ca aia de ploaie, ma intelegeti voi..) pe clapeta decat benzina pulverizata, e normal asa? 

Modificat de cristi cbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 Abu deci la prima ploaie am avut noroc ca eram in cartier mi sa oprit De tot . a pornit dupa vreo 2 ore. am mers 2 km sa oprit iar si na mai pornit 2 zile. iam dat bobina jos. am vazut ca e crapata. am curatato Foarte bine. si dupa am umplut crapaturile cu Silicon. De atunci bobina nu mai face nici o figura. Precizez ca am bobina originala a masinii din 95 !!!!!! azi cand am plecat tot asa ploaie. a mers foarte ok i jur de 20 de km prin oras. dupa care a inceput sa dea in nas. o tineam turata de ex la 3000 Rpm si deodata incepea sa scada turatia. la relanti trepida groaznic. Mergea Doar daca ii dadeam "Sprituri " sa zic asa incontinu. am stat vreo 15 min si dupa o  mers super ok inca 15 km pana acasa. am vazut sub capacu ce vine pe corpu injector ca pleaca un futun in jos intrun Filtru.(carbune activ am inteles de la cineva.) e posibil sa , se ude Filtru ala ? si de asta sa-mi dea in nas? scanteie are 100% daca nu avea nu mai pornea daca se uda si nu mergea asa acum cand ii dau sprituri merge  cat de cat. , cand plec de pe loc de ex da in nas urat  si dupa se tureaza deodata. Ce parere aveti ? sa scot furtunu ala si sa astup cu ceva? 

Mam uitat si in capacul la delcou. si era uscat fisele uscate, bujiile uscate(pe deasupra) bobina de inductie uscata. precizez ca arunca apa fix in spatele motorului . chiar unde zic de filtru ala. !  

Are ceva daca il scot totusi? ca nu pot sa merg asa. ias scoate plasticul ce vine pe injector da nu as mai avea filtru de aer. si nu prea as merge asa. 

Modificat de Nyku1001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_alecs15

Eu aveam aceleasi simtome , motorul meu mergea perfect inainte sa ma duc la spalatorie si sa.i spal motorul dupa ce i.a facut baiatul motorul bec" nu mai pornea nici de cum dupa care mia dat un compresor am uscat tot si nimic intr.un final am desfacut delcoul si l.am uscat si a pornit dar mergea numai in suturi am mers vreo 20 km inafara si mergea mai bine , pana la urma si.a revenit ,cateodata pornea greu dimineata si am desfacut iar delcoul l.am frecat foarte fin cu smirghel si l.am spalat bine cu spirt si l.am uscat foarte bine cu o carpa de bumbac si nu mai am probleme nici in ziua de azi :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

delcoul e smirgheluit de mult si dat cu WD40 Curata extrem de bine contactele astea. nu cred ca are legatura eu am zis ca se ineaca parca . si problema ast ao are doar Cand ploua sunt 100% ca imi baga apa in filtrul acela din partea din spate a motorului, din el pleaca un furtun si vine fix sub tot plasticul ce vine peste hai sa zic asa pe carburator sa intelaga toti unde imi vine furtunu am sa pun o poza maine 

Modificat de Nyku1001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e dracia care vine fix pe gatul de la aer.apropo cand am scos furtunu si am pus scotch acolo erau picaturi de apa. deci e clar nu ? intrebarea mea este : Ce este mini butoiu ala sai zic asa ? :))

post-147134-0-41074200-1428239046_thumb.

post-147134-0-32084500-1428239128_thumb.

Modificat de Nyku1001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_alecs15

Wd-40 si unge putin si se pierde scanteia ,mai bn il cureti cu spirt (delcoul) si dracia aia n-am idee ce e :)) nu am vazut asa ceva la mine ,

Vine cumva de pe galerie si se duce la filtrul de aer ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e in spate . fix sub galeria de admisie. se duce fix pe capu care e prins  de capul injectorului (3 suruburi) trece aeru de la filtru pe acolo 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este epuratorul,da-l jos si sapla-l bine cu benzina sau motorina,este prins in doua suruburi si are o sita din sarma in el si schimba garnitura dintre el si bloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce stie sa faca ala? adica are ceva daca il scot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat o balta astazi cat de mica ,afara nu ploua, din nou aceasi problema. am scos si epuratoru acela si filtru de aer. aceasi prob. merge in 3 si moare. iam scos fisele pe rand mergea la fel. deci absolu tnici o schimbat la toate fisele pe rand. ce sa fac? trebuie sa vand masina sapt asta si vreau sa o repar.. nu o pot da asa. nu sunt genu care sa dea teapa... Help ! delcoul mam utiat la el e ok. il curat in momentu asta iar,. ma gandesc sa nu cumva sa fie vreun contact oxidat pe sub masina care duce la pompa de benzina. pur si simplu parca ii taie alimentarea. daca ii dau sprituri merge ok. adica nu mai da in nas. daca merg constant scade turatia  de ex stau pe loc accelerez la 3000rpm incepe sa scada pana la 500rpm si daca iau picioru de pe acceleratie isi revine la 900rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ii dau foc ma jur. iam pus termostatu inapoi  iam curatat delcoul super bine. iam dat cheie si BOOM o dat rateu miam dat seama ca am gresit ordinea de aprindere o pun Porneste si la relantiu merge in 3 pistoane . :) + cred ca am si fisurat umpic toba de la rateu. 

daca o accelerez cat de putin merge perfect normal.

+ inca ceva uneori dupa ce alimentez rar. se intampla. pana in 2000-2500 rpm motoru nu are vlaga.

E posibil mersu asta in 3 pistoane sa fie cumva din cauza Culbutorilor ? (is hidraulici cu pastile in cap) ma gandesc sa nu fi sarit vreo pastila. ca zgomot de Diesel are la greu. clampane destul de urat. toata clampaneala asta o inceput asa peste noapte parca.

Modificat de Nyku1001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Tambus12345

Salutare! O problema asemănătoare am si eu cu un Golf 3 ,1,9tdi si anume se oprește din mers ,stau un minut ,doua încercând sa pornesc,timp in care nu se aprinde beculetul care arata bujiile incandescente,dar după câteva încercări se aprinde si mașina pornește.Va rog, sa-mi dați câteva idei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu se aprinde martorul de bujii înseamnă că nu se alimentează ECU. Verifică releul 109, contactele acestuia (foloseşte nişte spray de contacte), lipiturile de pe spatele plăcii unde vine releul (să nu fie vreun fir corodat sau lipitură rece) şi mufa de la ECU (o verifici vizual să nu fie ceva oxidat pe acolo, urme de apă, etc. preventiv dă cu nişte spray de contacte, atât nimic altceva la această mufă)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tambus12345

O problema asemănătoare întâmpin cu un golf 3 1.9 tdi.,se oprește cateodata din mers fara nici un semn anterior ,iar după câteva încercări de pornire ,pornește normal ca si când nu s-ar fi întâmplat nimic.Va rog daca a întâmpinat cineva o problema asemănătoare să-mi dea o idee !Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ţie ţi-am răspuns mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
ilieraduioan

e foarte simplu si eu am avut beleaua,,si am stat cu ea numai in servis...numai cate bobine fise si bujii am cumparat...e senzorul hall ...lam luat din dezmembrari si de un an jumate adio probleme...ma inebunise problema se oprea non stop si 15 minute nici nu mai vroia sa o ia din loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!