Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Mufa de la pompa are 4 fire dou mai groase si doua mai subtiri,cele groase sunt pt alimentare pompei(nu mai stiu exact culorile daca este unul maro e -) iar cele subtiri pt indicatorul din bord al combustibilului.In bord iti raman martorii aprinsi in timp ce dai la automat?daca nu e posibil sa fie contactul de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru promtitudinea raspunsului dumneavoastra. Am abamdonat tatonarile odata cu lasarea intunericului o sa incerc dimineata masuratorile. Odata ce incepe sa invarta electromotorul incep sa se stinga martorii ulei apa ramane doar cel al incarcarii acumulatorului aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poti incerca sa dai un +12v dupa siguranta si sa incerci sa o pornesti. Parca siguranta este dupa releul pompei. daca vine + numai pt o secunda releul ce face? Ar trebi sa stea si iel atras tot o secunda. Daca se atrage releul tot pt o sec ....ia incearca sa misti usor de cheie in contact nu cumva de acolo vine + numai pt o sec?

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata o sa incerc toate variantele spuse de voi si o sa dau detalii despre simtome

Raspundeam mai repede lui Catalin dar in zona unde locuiesc eu la ora 23.4 a fost uic cutremur de 4grade si sa luat lumina asa ca pauza net pana la ora asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegii . Pana la urma e pompa ... Am scos mufa am alimentat direct de pe baterie pompa si NIMIC

In consecinta... Multumesc pentru ajutor o sa mai apelez la voi .Drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta una sh buna. Nu lua noua, in special meat&doria, am facut eu prostia si ma tinut fix 2sapt si 3 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt posesorul unui G3 1.6 AEE si as vrea sa descriu o intamplare si cu ocazia asta poate cineva a mai patit-o si poate da o rezolvare la problema urmatoare: am pornit masina dupa o saptamana de stat in garaj, am ajuns pana la Peco sa alimentez si toate bune si frumoase pana sa o pornesc din nou. Pur si simplu nu a mai vrut. Invartea la automat, dar nu mai avea scanteie. Ok... am mai intrebat cunoscatori si mi-au spus ca poate fi dusa bobina de inductie. Am comandat una noua, am montat-o ca si pe cea veche si tot nu a pornit. Dupa mai multe incercari, am miscat bobina inspre sus si surpriza, a pornit. Imediat cum luam mana se oprea, desi era prinsa bine. M-am gandit ca nu facea contact pe toata suprafata metalica dinspre caroserie. In fine... am pus ceva provizoriu sa tina bobina ridicata in sus pana am ajuns acasa. Am dat-o jos, am curatat suprafata caroseriei prin care face masa, am prins-o la loc si tot nu a pornit. Iar am pus ceva care sa tina bobina in sus si a pornit, deci aceleasi simptome. Poate fi acea suprafata de contact/masa atat de "sensibila" sau problema poate fi in alta parte? Ati mai intalnit astfel de situatii?

Modificat de paul.andronic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa bobinei si fisa principala care pleaca de la bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am un Golf  1.6 abu. Problema sta in felul urmator: de fiecare data cand ploua afara, dupa ce iau o balta, motorul imi intrerupe, iar daca nu il turez, moare. Dupa aia porneste imediat, ca si cum ar merge normal, cum l-as porni vara. Mentionez ca problema apare doar cand e umezeala afara si merg pe strada. Daca de exemplu las masina pe uscat in fata blocului, iar a doua zi ploua si o pornesc fara sa o misc de pe loc, nu este nici o problema. Ma gandesc ca in mers ajunge apa undeva (cred ca la un fir, mufa etc.) si e ca si cum imi taie alimentarea.

Va rog daca ati mai intalnit problema asta sa ma ajutati.Am tot citit pe net si forum despre problema asta, dar la ceilalti nu era similara cu a mea.La ei nu mai pornea nici dupa,sau pornea greu. Va multumesc!

Modificat de tnsk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit eu la o alta masina din gama volkswagen de generatia aia. Problema era capacul de delco intra umezeala si dupa ce lam schimbat am rezolvat toate problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa bobinei si fisa principala care pleaca de la bobina.

O sa incerc cu o fisa noua care pleaca de la bobina. Cat despre mufa care intra in bobina, cum ar trebui sa o verific? Modificat de paul.andronic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu fie intrerupta, da-o cu spray de contacte..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema! Am incercat o alta bobina noua si a pornit fara probleme, voi vedea daca si in timpul deplasarii functioneaza ok. Ce-i drept, in timpul ultimelor deplasari, am simtit niste smucituri, cumva ma "avertiza" ca ceva nu-i in regula, pana a cedat de tot bobina de inductie. Oricum, pe viitor, aveti grija la piesele aftermarket. Prima bobina noua care am incercat-o era de la Mobiletron. A doua, cea care va ramane pe masina, este de la ERA. Deci, depinde cum ti-e norocul, pana la urma. Multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegii am luat pompa. Faza e ca mecanicul nu e disponibil prin zona si eu am nevoie de masina azi. Problema e ca nu pot scoate pompa din rezervor.ar trebui sa iasa din rezervor tot ansamblu .nu?

ca am tras in limita bunului simt si nu iese...gresesc eu undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate tot ansamblul,trebuie sa rotesti de ea undeva la jumatate de tura si apoi iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am desfacut din clemele alea doar pompa ramanand ansamblu (carcasa pompa si plutitor in interiorul rezervorului) nu a vrut sa iasa cu totul nici in ruptul capului. A vrut ea doar varianta mai complicata. Ma refer la garniturile.de cauciuc din interior si furtune. In rest am rezolvat . A pornit la.sfert dupa o amorsare mai indelungata (era normal). Deci operatie reusita pacientul decedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se oprea in mers si era de la senzorul hall. L-am schimbat si merge perfect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi , am o problema cu masina.Am luat cateva balti cu apa si s-a oprit si nu a mai pornit.Am vazut ca era stropita doar bobina si in primele 10-15 minute nu dadea scanteie.Delcoul era ok la interior cat si la exterior.

Am scos bujiile si nu erau ude , iar intre timp se mai uscase bobina si dadea scanteie dar cam slab , apoi am pus bujiile inapoi si am verificat scanteia , aceasta la fel fiind destul de slaba.M-au impins niste baieti la vale si intr-un final a pornit , dar mergea doar turata.Dupa aproximativ 20 de km s-a oprit si nu a mai pornit.A doua zi dimineata i-am dat cheie si la fel nu a vrut sa porneasca.

 

Mi-am cumparat bobina noua si dupa Revelion merg sa o pun , caci masina am lasat-o la 200 de km de casa.Din cate stiu senzorul Hall mai poate fi o cauza , dar totusi de ce a pornit , am mers 20 de km si au inceput sa scada turatiile si s-a oprit?O fi crapat bobina de tot , sau nu da scanteie corespunzatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

bobina este crapata mai mult ca sigur. daca nu o schimbi, aceeasi problema o sa o ai si cand este umezeala afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand am patit pdata sa nu faca contact bobina imi bazaia tare un releu din panou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu un golf 3 din '94, 1.6 Benzina si am aproximativ aceeasi problema. 

Recunosc faptul ca nu am stat sa citesc toate cele 96 de pagini ale topicului, ci doar primele 10 si ultimele 10, in speranta ca poate am sa gasesc o solutie pentru "buba" mea.

Problema consta in faptul ca imi moare din mers, cand te astepti mai putin. Poti merge km intregi fara sa se opreasca, sau sa se opreasca dupa 1-2 km :) . Ideea principala este faptul ca atunci cand moare, imi moare tot bordul ( lumini, pozitii, tot ) si imi blocheaza si volanul. Dupa ce tragi " pe dreapta", cand iei contactul si il pui din nou...CUCU. Nimic, nada, zero barat, canci,ciuciu...nu se mai aprinde niciun bec in bord, nimic. De pornit nici nu se mai pune problema :).

 

Un sfat, o parere daca se poate? Sau macar, cine este din Craiova, sa imi recomande un mecanic bun... !!!

 

 

Multumesc Anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O idee verifica alternatoru sa vezi daca mai incarca!! verifica bornele de la baterie,mufe(siguranta motorului,in compartimentul motor),sigurante aste sunt usor de verificat si nu necesita banuti. 

Modificat de baltaretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă zici că se blochează şi volanul atunci contactul probabil că are probleme. Volanul nu se blochează decât dacă scoţi cheia din contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna, am un Golf 3 1.6 74 kw, problema este cam urmatoarea: in timpul unei ploi daca rulez cu ceva viteza la un moment dat  mi se opreste motorul din mers, daca trag pe dreapta nu mai vrea nici cum sa porneasca timp de vreo 1h poate si mai bine, dau la automat si doar dupa ceva timp porneste, si dupa ce o ia nu prea trebuie sa iau piciorul de pe acceleratie ca moare motorul ... trebuie sa schimb vitezele foarte repede, daca sunt la semafor tot trebuie sa accelerez, si tot asa, am avut aceeasi problema la un G3 de 75 de cai si speram sa nu mai intampin aceeasi problema si la motorul acesta de 101cp, dar se pare ca au acceasi problema, am mai intrebat pe aci pe acolo gen "mecanici", dar nici unu nu a reusit sa imi rezolve problema, avand in vedere ca sunt multi posesori de Golf 3, tind sa cred ca sunt mai multi care au intalnit aceasta problema.Scriu aici deoarece nu am voie sa creez un alt topic. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!