Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Eu am rezolvat problema schimband filtrul care era infundat,dupa ce am schimbat filtrul de combustibil masina merge ca inainte,deci asta este primul lucru care trebuie verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari tuturor. incerc sa rezolv o problema electrica la vento td , si anume , bujiile incandescente raman sub tensiune dupa pornirea motorului foarte mult timp( la rece cam 4 min.) daca ma poate ajuta cineva!!! merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor

detin un golf 3 din 94 1.4 si incepand cu acum o luna a inceput sa mi faca urmatoarea problema: in intersesctii, in trafic sau cand vreau sa o parchez, cand iau virajul, calc ambreiajul si frana (de cele mai multe ori doar ambreiajul fara frana), relantiul scade pana in 500 rpm apoi urca la loc, iar uneori scande atat de tare incat se opreste motorul, de pornit porneste perfect...

si inca un lucru, cand merg constant (de ex 50km/h cu a 3-a) mi se intampla ca 2-3 secunde sa constat ca nu mai trage(ca si cum ar fi ceva infundat la alimentare) apoi isi revine si nu mai face o perioada....am observat ca toate astea se intampla la cald, la rece nu are nici un fel de problema 

 

am tot citit paginile anterioare, m'am uitat si la mufa de la sonda lambda cum spunea cineva mai sus, pare ok, nu e oxidata, coapta, sau mai stiu eu....rog pe cineva care s-a mai intalnit cu problema asta sa mi zica ce trebuie sa mai verific.

 

filtru de benzina a fost schimbat acum 4mii km, bujiile la fel, altceva nu stiu de ce sa ma apuc sa verific

multumesc anticipat  

Modificat de cristi cbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda lambda duce si la consum marit.

scoate mufa de da seszorul de temperatura al lichidului de racire si vezi ce sa intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina consuma la fel: 8-9 in oras, maxim 6 in afara

problema care o am incepe sa se manifeste mereu dupa ce apa trece de 80 grade, cat e rece motorul totul merge bine, daca scot mufa de la senzorul de temperatura si face la fel atunci inseamna ca acolo e buba sau.... la ce trebuie sa ma astept ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai facut astazi o proba, pe loc(pe liber) cu apa in 90 grade,  si o acceleram in sprituri, pana in 1400 rpm apoi o lasam sa revina in relanti, dar scadea cu mult sub 800 rpm, uneori chiar murea motorul, am scos mufa de la sonda lambda si surpriza, o acceleram apoi revenea frumos in relanti si asa se mentinea, cum bagam mufa cum aparea iar problema, am mers si prin oras vreo 5 minute cu mufa scoasa, la intersesctii mai scadea relantiul ce i drept dar nu mai jos de 700 rpm cum facea inainte.....daca anulez sonda lambda e ok sa merg asa cu ea scoasa ? (mentionez ca numai la cald adica dupa ce apa trece de 80 grade imi face problema asta) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are ce afecta decat consumul. este mai bine sa o ai .....cel putin daca se apropie ITP-ul.  cu mufa scoasa de la senzorul de temperatura lichid racire ai incercat?

daca scoti mufa de la lichidul de racire si nu se simte nimic ....lasa sonda lambda scoasa pana iei alta. si daca nu ai posibilitarea sa faci o readaptare la clapeta cu VCDS incearca cu scosul bornelor de la baterie (apa la 90g)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufa de la senzorul de temp al apei in relnti fiind masina si nu s-a simtit nici o diferenta, nu am incercat sa merg cu masina cu mufa scoasa sa vad ce se intampla.

poti sa detaliezi putin treaba asta cu reeadaptarea clapetei de acceleratie prin scosul bornelor ?  mersi 

Modificat de cristi cbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incalzesti motorul/apa la 90 grade, opresti masina, scoti borna, o lasi 1-2 minute asa, pui borna (+), pui contactul si lasi cam 1 minut timp in care vei auzi un bazait. Apoi pornesti motorul. Repet, apa sa aiba 90 grade. Bft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc amandurora pt raspunsuri, diseara o sa ma ocupa de treaba cu resetarea clapetei..o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cp. Sincer eu am facut lucrul asta iar bazaitul ala a durat doar 2-3 secunde... Nu stiu ce sa zic. Cred ca tot mai buna e varianta cu diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sper sa reusesc sa-l aud macar 1 secunda, sa stiu ca s-a intamplat ceva totusi :)))) ultima data cand am desfacut capacul carburatorului m'am uitat la clapeta si era curata ca lacrima, nici n'are rost sa ma bag la o curatare ca pare in regula, oricum sper sa nu se mareasca prea tare consumul daca merg fara sonda lambda ca daca cumplez mufa imi face figuri...se pare ca am de facut teste sa vad ce si cum se mai schimba pe la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez din nou in speranta ca nu v'am plictisit cu postarile mele si poate cuiva ii poate fi de ajutor toata experienta asta cu g3-ul meu

 

inainte:

-scadea relantiul sau chiar se oprea motorul la actionarea ambreiajului si franei intersesctii

-isi pierdea din putere la mers constant pt 2-3 secunde dupa care isi revenea

-toate astea se intamplau doar la cald, la rece nu aveam nici un fel de problema

 

ce am facut:

-scos mufa de la sonda lambda dupa care nu mai murea motorul in intersectii, ce i drept tot mai scandea relantiul dar nu mai jos de 6-700 rpm dupa care isi revenea (ideea e ca nu se mai oprea deloc motorul)

-resetarea clapetei de acceleratie: am incalzit motorul pana in 90 grade, l-am oprit, am scos borna+ de la baterie,lasat 1 min asa apoi pus borna si contact 1 min(cu toate ca nu s-a auzit nimic, se pare ca a avut efect) dupa care i-am dat cheie....

-intre timp am umblat si la avans(l'am rotit 1mm spre stanga) ca batea cam tare la urcarea in panta pe masura ce motorul isi pierdea din putere si cerea treapta inferioara

-am pus la loc mufa de la sonda lambda, am scos'o la ture prin oras si surpriza: relantiul nu mai scade sub nici o forma sub 800 rpm indiferent de situatie(frana/ambreiaj/viraj/motor cald samd)

 

nedumeriri

-prima data am crezut ca e sonda lambda dar vad ca acum merge perfect chiar si cu ea conectata(nu stiu ce sa mai cred in privinta asta)

-faptul ca am umblat la avans(aproape insesizabil) a facut sa nu mai am problema cu oritul motorului sau relantiu scazut ?

-cat am stat pe langa masina pornita miroasea a benzina nearsa putin mai tare (sper doar sa mi se fi parut) ca de obicei-urmeaza sa vad cu cat a crescut consumul 

-relantiul sta mai mult undeva la 850 rpm fata de 800 cat obisnuia sa fie

 

 

 

cel putin nu se mai opreste si nu mai scade relantiul deloc

multumesc catalin si paul pt informatii, m-ati scutit de umblat pe la mecanici, pana dai peste unul bun se lasa cu timp si bani aruncati aiurea

o seara buna !

Modificat de cristi cbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierderile de putere pt 2-3 sec le am si eu inca.. Chiar si dupa resetarea clapetei. Si la fel uneori mi se opreste motorul si galopeaza inainte de a se opri... Parca totusi nu as umbla la avans si cu atat mai putin sa il scad. Trag o ultima speranta la o diagnoza (in curand), apoi sa vad ce si cum. Bine ca ai rezolvat cat de cat! Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu pot sa garantez inca ca nu mai face figuri cu repriza aia de 2-3 secunde in care nu mai trage(oricum se intampla rar) ca aseara am facut 5 km din care 4 in oras, ca ma interesa mai mult sa vad daca se mai opreste sau scade relantiul...ma indoiesc sa cred ca am scapat asa usor de toate problemele prin operatiuni atat de banale facute in spatele blocului dar sper sa nu reapara surprizele, deocamdata e bine 

Modificat de cristi cbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum ma asteptam, problema cu scazutul relantiului la actionarea ambriajului in intersesctii si parcari a reeaparut

 

care e explicatia de mi face doar la cald (pana in 80 grade totul merge impecabil) dupa treburile nu mai stau chiar asa

referitor la sonda de temp, am mers si cu mufa scoasa, nu se intampla nimic decat ca nu mi mai indica temperatura in bord, asta e singura diferenta cand decuplez sonda in rest acelasi lucru, acelasi mers ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A patit cineva sa i se opreasca motorul cand da cu spatele? (marsarier)
Am patit ieri treaba asta si nu inteleg care e cauza.Nu se opreste exact in timpul mersului ci mai exact dupa ce iau piciorul de pe acceleratie.Cand fac aceeasi chestie in viteza I , nu se intampla asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am un golf 3 1.8  90 CP si de doua zile nu mai porneste dupa ce se incalzeste motoru , am fost la un mecanic si am observat ca in momentul in care dadeam la automat arunca foarte multa benzina pe la injector si gaseam bujiile ude.

Daca il las sa se raceasca porneste la sfert, stie careva care este problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de temperatura al lichidului de racire.

Cand e cald scoate mufa si porneste faara ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si asa si tot nu merge, acum am pornit o si la cald a mers foarte bine si s a oprit in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna motor cald, ma refer dupa cate minute de la pornire face probleme? Asa pateam si eu, cand motorul era cald, murea sau nu-l mai puteam porni. Problema era bobina de inductie.

Daca dupa ce se opreste si nu porneste imediat, dar porneste dupa 5-10 minute cand se mai raceste verifica bobina de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poate mă ndrumati si pe mine ca nu am gasit nicăieri defctul manifestat ca la mine, golf 3 1.8 monopunct, la început se oprea la cald, dar când se făcea pornea, de câteva zile nu mai porneste deloc. Asa ca l-am luat la verificat:

primul defect bobina da scânteie calumea dar delcoul nu împarte, asa ca am schimbat delcoul, dupa am verificat dar se pare ca da scânteie decât pe 2 si 4 am schimbat fisele intre ele ca sa fiu sigur ca nu sunt defecte, am luat mai toate mufele la curatat. Singurul lucru care nu l-am încercat sa iau releele la rând.

Deci problema persista, mentionez ca delcoul l-am demontat dupa o masina functionala.

Daca are cineva idee va rog nu ezitati. Nu stiu ce sa ii mai fac.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba si bobina,e posibil sa nu dea scanteie cand trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult am sa ncerc si asta probabil msine, daca găsesc rezolvarea o sa spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara .sunt nou pe forum..am cautat  pe tot sfantul google si nu am gasit date despre problema mea

  astazi am venit de la un drum lung si la 500 metri de casa sa oprit uzina.......(norocos zic eu ..ca puteam sa raman mai departe)

 

am incercat sa pornesc nimic

precizez ca da scanteie   in schimb nu se aude pompa 

 

dupa mai multe verificari cu aparatul de masura  am observat ca nu am curent in siguranta 18 dacat pentru o secunda cand pun contactul 

 

am verificat si releul 12 si cupleaza

 Daca sa confruntat cineva cu aceeasi problema va rog sa ma ajutati

 

ps poate cineva sa mi spuna schema electrica a mufei de la pompa de benzina( ma intereseaza cablurile +- de alimentare a pompei )

Modificat de rinvel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!