Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

mi-am adus aminte o treaba, am schimbat bujiile la inceput cind a inceput sa-mi faca probleme masina ,tin minte ca noile bujii aveau o singura lamela in cap , fata de cele originale care aveau 3 in cap , e vreo diferenta ?

sau sa le pun pe cele originale inapoi?

 ISC (Idle speed control)  asta nu e motorasul pas cu pas ? nu imi dau seama din pdf unde e situat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cam are , alea cu 3 lamele fac arderea mai buna ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fac arderea mai bună, scânteia se dă către o singură lamelă, când se uzează aia dă scânteie către alta care este cea mai apropiată. Cea mai importantă este distanţa dintre electrozi. Eu îţi recomand să iei exact bujiile recomandate pt motorul tău (vezi pdf)

Isc este în aceeaşi carcasă cu MPP dar este element separat...cred, vezi pdf.

Vezi că între partea superioară a corpului injector şi partea inferioară şi între corp şi galeria de admisie sunt nişte garnituri, n-ar strica să le verifici/înlocuieşti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.acum alta bomba, aseara am iest cu golful,mi-a mers binsor(am scos bornele de la baterie de vineri seara pina aseara,bine a mers pina am luat baltie ,adica imi statea relantiul la 1000 si nu mi-a cazut,sa se opreasca) ,pina am luat citeva balti,dupa asta ,mi-a murit motorul  2 ori la vale ,cind eram cu piciorul pe frina(deci cind sta motorul la renati) , am orpit masina pe dreapta ,am ridicat capota,vad acolo o mufa iesita ,de la senzorul de detonatie (o pun la loc,dupa ce mai intai ii dau cu spray de contacte pe ambele mufe) )

-verific mufa sonda lambda =firul nr 1 rupt(stiam de el)  contactele 1 si 2 de pe mufa oxidate , scot mufa de tot de la sonda lambda(adica anulez sonda)

pornesc masina ...se tureaza singura la 1800-2000 turati ,las capota jos si ii dau pedala, mai iau citeva baltii, la relanti in mers se tureaza singura acum pina la 3000 turati(in schimb masina trage tare,=logic ma gindesc io,la turatia aia nici nu are cum ) 

trag pe dreapta ,las la relanti se tureaza singura 2000-3000 turatii ,opres masina ,ridic capota se aude un fiisit ca si cum ar scapa aer sau ar trage,incerc sa detectez de unde se aude , nu imi dau seama de unde se aude ,dar se aude din zona carburatorului,sau filrtu de aer ,undeva pe acolo dedesubt........

.acum ce sa fie?...nu era destul ca nu imi statea le relanti acum se si tureaza singura ,sa fie oare garnitura de la carburator ? sa traga aer fals pe acolo sau senzorul de detonatie imi face scurt ca am dat cu spary ?

 

...legat de senzorul de detonatie am mers o zi fara sa fie conectat la mufa aia,nu trebuia sa se intimple ceva? ssa nu porneasca sau asa ceva,ca vad ca nici o schombare de la ala ,sau e stricat ?

 

 

2.legat de pomapa benzina nu am pus un manometru pe ea dar am facut altceva , am pus pompa pe direct (din releu) si cu o sticla am pus la furtunul care duce la carburator ,cam intr-un minut mi-a umplut o sticla de 2,5 l  ... e bine ? sa incerc sa gasesc pe unu cu un manometru si sa pun pe pompa?

 

3.ce este releul ''relief relay for X contact (18)

 

4.cred ca trebuie sa caut un mecanic bun pe la suceava,botosani sau dorohoi ,daca stii pe cineva va rog sa-mi dati un nr telef sau o adresa .multumesc

Modificat de bmp75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spui ca ai un fasait pe la clapeta e clar ca pe undeva aceasta ia aer fals. In clapeta iti intra doua furtunase, unul dinspre canistra de carbune activ si unul dinspre pompa de frana. Verifica starea acestora sa nu fie crapate sau iesite. Verifica si garnitura de sub clapeta , daca o mai ai, si vezi daca este stransa bine clapeta pe galeria de admisie. Sub clapeta de acceleratie ai o mufa care intra in senzorul de aer. Verifica acest senzor sa vezi daca este etans pe galerie. Faptul ca ai aer fals duce la turatii mari iar ECU incearca sa inchida clapeta la maxim pentru ca el primeste date eronate, adica vede ca intra prea mult aer iar unghiul clapetei este mic, asa ca da comanda de inchidere a clapetei iar daca locul prin care intra aerul fals se mai obtureaza cateodata in paralel cu inchiderea clapetei iti opreste motorul. Mai sunt niste garnituri tip o-ring intre blocul motor si galeria de admisie dar mai greu cedeaza si acestea dar intai verifica bine ce ti-am spus, e clar ca ECU primeste date eronate si tot se joaca cu clapeta pentru a regla debitul de aer si asta duce la oprirea motorului.


Senzorul de detonatii este un microfon si are rolul de a face  avansul dinamic in functie de detonatii. Nu ai treaba cu el in sensul ca daca nu e cuplat nu mai pleaca motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai 2.5 litri intrun minut doar cu contactul pus? din cate stiu eu este exagerat de mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cu contactul pus ,fara contact ,pe direct din releu ,si cam aprox un minut ,poate ceva mai mult 


denismoc ms de sfat am sa incerc miine sa ma uit unde ai zis,sper sa fie vreme buna 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot aia e .ma refeream ca nu e masina pornita. mi se pare mult.parca trebuia sa dea undeva la 700 ml sau 1 kg si ceva ,parca. dar nu 2 kg jumate.

Modificat de sonnic53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca e mult(nu am cronometrat sa stiu exact) dar surpulusl se intoarce pe retur ma gindesc eu,deci benzina ar fi in carburator, ma gindesc la cea zis denismoc ar fi mai viabil , ca iau aer pe undeva ,mi se pare ca nu am vazut garnitura pe flansa de la carburator ci numai niste pasta ,pe acolo sa prinda aer ?

Modificat de bmp75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea nu e ca se intoarce.parerea mes este ca tio ineaca.Fa testul pe exact un minut si vezi ce rezultate ai,cam un litru ar trebui la un minut.spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are ce sa inece ca el injectia este controlata de ECU, ce este in plus se duce pe retur, presiunea in rampa trebuie verificata dar nu prea cred sa fie de aici, doar daca nu s-a busit regulatorul ala de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e bine oricum ar fi daca da asa multa benzina2.5 litri.pune tu un bidon de apa la gura si bea normal si mai lasa sa curga si pe langa gura,si pune un bidon la gura si bea si lasa sa curga si pe langa gura dar apasa pe el in acelasi timp,e presiunea mai mare.parerea mea logica.nu e normal.cred ca este o problema.nu am gasit alt fel sa explic Parerea Mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am cronometrat sa vad exact in cit timp baga , mie mi sa parut a fi scurt timpul, in concluzie trebuie sa pun un manometru sa vad exact cit baga(mai bine zis sa vad daca tine presiunea) , dar nu cred ca baga mai mult pompa are 1,2 bar


totusi marirea asta a turatiei sa intimplat ieri cind am luat baltile la rind(bine ca am mai sesizat si inainte ca se tura singura) de nervi,dupa ce se tura bine singura la un moment dat mi-a cazut relantiul si sa oprit motorul ,sa fie tot din cauza ca ia aer fals pe undeva ?

Modificat de bmp75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pe aceasta arie un grafic cu debitul de benzina in functie de timp.Trebuie doar cautat si se lamureste lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are ce sa inece ca el injectia este controlata de ECU, ce este in plus se duce pe retur, presiunea in rampa trebuie verificata dar nu prea cred sa fie de aici, doar daca nu s-a busit regulatorul ala de presiune.

unde e regulatorul de presiune ? si cum il pot verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma lamureste si pe mine unde vine piesa asta ?

asta e denumirea ei :

unitate de control,sistem de aprindere
 
Pâna în an fabricatie : 06/1995
Cod motor : ABU,AEA
Greutate (în kg) : 0,156

136178.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.azi am scosc capacul(tubul sau cum chema) de la carburator si iata ce am gasit acolo ,saptamina trecuta cind a, montat acest carburator acolo nu era asa murdar(ars) de la ce se arde asa ? sau are cenusa (funinge) prin sistem (saxofon?) si imi baga pina aici ?ca vad ca si capacul e negru de tot cu funinge din asta(poza 2)

 

fotogr-1394050817.jpg

 

2, in interiorul capacului de la carburator e o piesa ,ce este aia ? e vreun senzor de aer ? 

fotogr-1394050828.jpg

 

3, la verificat de furtune nu am descoperit probleme decit la asta umbla cam tare din acel loc de unde am incercuit,furtunul care iesie din servo , sa faca ceva probleme ala ? fisitul l-am detectat si azi se aude de undeva de la carburator,nu l-am desfacut inca ,ca vreau sa-l curat si sa ii schimb garniturile ,am sa iau un kit de reparare injector ,am vazut ca are tot setul de garnituri din carburator, cu ce se curata carburatorul ?

 

fotogr-1394050827.jpg


4.dupa ce curat carburatorul ,trebuie sa resetez clapeta ?

Modificat de bmp75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spartacus1210

prima poza cu piesa respectiva este partea unde se mufeaza cablajul la bobina de inductie

studiaza bobina de inductie si ai sa vezi de unde vine

Modificat de spartacus1210
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in clapeta este senzorul de aer, ai grija mare la clapeta pentru ca daca modifici pozitia unui singur reglaj e compromisa, sau daca a mai umblat vre-un mecanic pe acolo sa iti faca reglaje ma gandesc ca ar fi bine sa cauti alta clapeta. Si schimba garniturile de sub clapeta + verifica bine furtunasele acolo in zona clapetei. Mufa aia din servofrana trebuie sa se miste, conditia este sa nu piarda vacuum pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de umblat ,au umblat mecanicii la reglajele de la clapeta,potentiomertu(mi l-au dat peste cap ,nu mai tinea deloc relantiul,il tineam numai din pedala ) ,asa ca am luat alt carburator  de la dezmebrari ,cu asta mi-a mers perfect vreo 5 zile, dupa a inceupt iar sa se opreasca la relanti si sa se tureze singura cind am luat baltiile, ieri am iesit cu golful nu am mai luat baltile si nu sa mai turat , staea totusi turatia la 1000-1100 ,acum ma gindesc ca trebuie sa schimb garniturile (am auzit si ieri fîsitul in zona carburator)de la corpul carburator si  sa-l curat ,ca vad ca sa inegrit de tot (nustiu de ce ? ) ,cind l-am pus nu era asa , si am verificat toate furtunsaele de acolo nu sunt crapate , ma gindesc sa nu trebuiasca curatat si sub carburator sa nu fie plin si pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spartacus1210

Releul nr 167 mi se incalzeste,de la ce este releul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina, e normal sa sa incalzeasca dar poti sa tii mana pe el.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spartacus1210

exista releu la injectie? si care este
releul 30 pt ce este?

Modificat de spartacus1210
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul 30 este de la ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spartacus1210

ieri neavind ce face am verificat ; sigurantele si releele.la mine problema estte de la tabloul cu relee. releul 30 nu facea contact tot timpul. am sa fac o tura prin oras sa vad cum se comporta.      o sa revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!