Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

e sub capacul la delcou , daca te uiti la delcou ai sa vezi ca intra o mufa cu 3 fire ... ala e hall`u


spartacus .. releul de la alarma .. adica alarma cu totul ca releul e in ea .. se afla undeva in stanga partea de la sofer chiar in spatele grilei pe unde intra ventilatia ..

Modificat de walkalone07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa ii dau de cap,nu se poate ,miine am sa ii scot si contactul sa vad daca are ceva ....8->

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spartacus1210

Multumesc,revin

Cum se inlocuieste hall-ul?

Modificat de spartacus1210
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bmp75 , la tine ce se intampla defapt?


spartacus , ai o brida care e prinsa intr`un surub de 8 , iti trebuie o cheie de 13 , se scoate delcoul cu totul , la pinion ai un bolt , il depresezi , apoi scoti pinionul de pe ax , dai capacul de la delcou jos si apoi scoti axul cu lulea cu tot si ai 4 suruburi care le desfaci cu surubelnita in cruce si apoi iei treaba invers ca sa le montezi .. numai ca trebuie sa reglezi avansul ..

Modificat de walkalone07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se opreste motorul la viraje(si mi se pare ca in special viraje dreapta) imi cade relantiul cind sta pe loc, mi se opreste la semafor, sind calc ambreiajul,nu ii dau de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spartacus1210

am schimbat delcoul .si nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu o pagina in urma la postarile 1214 si 1216 am postat ce probleme am si ce am schimbat pina acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai facut diagnoza cu motorul oprit si ti-a dat eroare la senzorul hall , sa stii ca l-ai schimbat degeaba , ai verificat bobina ? , motorasul pas cu pas ?


da , acum am vazut postarile tale ... vezi bobina , distributia poate a sarit vreun dinte .. sau avansul nu e reglat cum trebuie ..


spartacus , sa inteleg ca la tine dupa ce se incalzeste motorul .. se opreste si apoi invarte si nu porneste ... 90% e bobina de inductie ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la distribuite e verificat e buna, bobina am probat cu alta nici o schimbare ,imi cade relantiul de parca cineva taie curentul sau benzina,,la avans nus ce sa zic cind pornessc imi sta relantiul la 1000-1100,stiu la rece dar si dupa ce se incalzeste motorul tot pe acolo sta pina incepe dintro data sa cada de tot 600-400-200 si nick...(am observat cind cade se aprind martori cind ajunge pe la 200) ,plus ca am schimbat de la dezmembrari un corp carburator complet(neumblat la el) cu tot motoras pas cu pas,potentiometru,injector,si mi-a mers vreo citeva zile perfect...


fata de carburatorul meu e o diferenta cu asta imi trage masina ,cu al meu eram nevoit sa ii dau sprituri in mers ,altfel imi cadea turatia daca tineam pedala constant.

Modificat de bmp75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune un presometru pe conducta de la benzina si pornesteo cu el asa si stai cu ochii pe el pana incepe sa scada turatia si vezi daca scade si presiunea in rampa .. chiar de ai schimbat pompa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa incerc si asta ,dar sa vad unde gasesc un presometru , probabil la un atelier mai dotat cu scule ....


si daca scade care e buba ? pompa benzina ? sau ....


pompa mea e de 1,2 bari e buna? e rea? in carte am gasit ca e de 1,2 (adica in autodata ,)

Modificat de bmp75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa .. sau releul se infierbanta si nu mai face contact cum trebuie ...  sau mai poti alimenta direct in carburator cu o siringa ceva benzina cand da sa moara si daca motorul isi revine e clar ca ai probleme cu alimentarea cu carburant si daca nu`si revine e ceva de la scanteie ...


din ce an e masina si cati kw are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa a pobat-o mecanicul cu furtun direct din pompa la carburator ,nici o schimbare tot nu imi statea relantiul(dar asta era cu carburatorul meu)

a facut bine?

 

masina e an 95 55kw


releul 167(daca asta e cel de la pompa benzina) l-am schimbat ca se incalzea f tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg, doar cu furtun .. nu a pus presiometru pe instalatie ? si da , e buna presiunea de 1,2 , verifica IAC`ul ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a pus nici un aparat pe furtun...

 

 

verifica IAC`ul ..

ce e asta ? cum se face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu odata o problema tot cu un golf 3 , pornea cand vroia el , si cand pornea se oprea tot cand vroia el , am schimbat cam tot pe la el , inclusiv 2 bobine de la sh ca nu-si permitea omul sa o ia de noua si tot nu i-am dat de capat , s-a dus la alt service si a rezolvat-o , ghici cum ... bobina de inductie ... NOUA !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobina de inductie e noua(parca e noua,am sa ma uit miine mai bine sau am sa-0l sun  pe fostul...) e schimbata de celalat propietar,eu o am din decembrie masina,am mai pus si alte bobine pe masina dar nici o schimbare,dar totusi ptr linistea mea cum vad ,cum veficic daca e buna bobina:

si ce e IAC-ul cum se verifica?

Modificat de bmp75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu tre sa fie un aparat , e ca un ceas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spune-mi te rog IAC-ul asta ce e?ca habar nu am  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare totusi .daca stie careva ,deci am desfacut cheia in seara asta (am citit pe topic undeva pe la pag 26 ca cineva a sters praful de pe cip si ia mers)

si era plin de praf am scos si cipul (cred ca ala e chestia aia micuta dreptungiulara,daca ala e cipul habar nu am avut ca am cip la cheie :(  ) si era plin de praf,am curat si miine o sa probez sa vad daca e vreo diferenta, dar intrebarea e alta ...

tipul de la care am luat masina mi-a mai dat o cheie facuta de el la un mester de chei sa am de rezerva la deschis usile ,buoon... 

eu tin minte ca am probat cheia aia o data sau 2 ori la pornire ,masina pornea dar se oprea imediat ,....(.acum imi dau seama ca era logic daca nu avea cip) ,

dar intrebarea mea este poate am dat eu ceva peste cap introducind cheia si pornind motorul cu cheia fara cip ?

 

stie cineva ceva ?

 

Vezi că acolo era un pic diferită situaţia, în sensul că se oprea imediat (cum de altfel ai constat şi tu probând cheia fără cip).

Nu aveai ce să dai peste cap cu cheia fără cip. Cipul nu are treabă cu ralantiul şi funcţionarea motorului, el doar dă OK la ECU să rămână pornit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha am inteles ,am intrebat ca sa fiu sigur ,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

richardjoltan

Cum am aceleasi simptome ca voi si nu ii dau de capat , m.am hotarat sa imi schimb tot motorul cu unu de 2000 eu am 1.6 , acuma intreabarea e ca ce nu s.ar potrivi , respectivul de la cine cumpar motorul mi.a zis ca ma trimite la in baiat pt electronica si ca poate cutia nu ar fi buna .... acuma astept parerile voastre ....

Multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spartacus1210

am schimbat si bobina de inductie si tot nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spune-mi te rog IAC-ul asta ce e?ca habar nu am  :tuktuk:

Cred că s-a referit la ISC (Idle speed control), la unele maşini se mai numeşte şi IAC (Idle air control), mai poartă denumirea de Idling switch (F60). Vezi pdf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!