Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Salut , am si eu o problema cu un golf 3 , cabrio , an 1994 , 1.8 benzina , nu se mai aprinde niciun martor in bord cand pun contactul , dau la automat , invarte dar nu porneste , am pus testeru pe ea si avea doar o eroare la hall sender care l-am si schimbat , am verificat sigurantele si sunt bune , ma poate ajuta cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai chiar contactul poate fi defect,mai bine zis partea electrica a contactului,eroarea de la senzorul hall e normala atat cat motorul este oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am demontat contactul si am facut punte in mufa si tot nu se aprind martorii , 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu porneste deloc deloc? doar invarte? sau porneste si moare imediat?


bateria e buna ? sincer incearca cu alta baterie si vezi ce iese.daca invarte lent. daca invarte energic nui de la baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci vezi daca ajunge curent la contact,releele se aud cand pui contactul,pompa de benzina se aude?Da mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

invarte perfect , nu e de la baterie , si nu porneste deloc deloc , cand pun contactul se aud niste relee dar nu se aprinde nici`un martor si nu da curent la pompa de benzina si nici la bobina de inductie .. si nici testerul nu se conecteaza , acu 2 zile isi revenise singura asa din senin am facut o tura cu ea si a murit iarasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu se conecteaza testerul inseamna ca e contactul dus. pentru ca la el ai nevoie sa pui contactul. iar tu cand dai de cheie nu cupleaza. parerea mea 99% contact dus. sau vezi mufele de la contact unde duc sa nu fie oxidate ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contactul parca e in 3 trepte.prima care deblocheaza,a2a alimentare martori,a 3a alimentare pornire.  incearca cu alt contact.   ce zic aici am luat si eu dupa alte site-uri , unde au patit si alti la fel. succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este vreun releu pentru contact ? am mai inteles ca ar putea fi de la alarma , dar nustiu cum sa o dezactivez ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai alarma e posibil sa fie de la ea,alarma daca e legata corect are un releu care taie contactul,am intanlit aceeasi problema la un polo si era din alarma,am pus un strap pe releu si functioneaza normal.

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica am anulat releul si am pus o bucatica de cablu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,am un golf 3,1.8 benzina,90 Cp motor multi punct injectie

Am o problema: masina porneste,merge bine pana cand se incalzeste,apoi turometrul oscileaza intre 900-1000 apoi masina se opreste si nu o mai pot pornii decat daca iau curent de la alta masina
Mentionez ca bateria este buna,cine ma poate ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Respect tuturor!

Am o problema careia nu-i dau de cap.

La urcarea unei rampe cu inclinare mare, cu viteza a II-a, motorul isi pierde din putere si moare daca nu franez si dau a I-a. Cu motorul mai gatuit plec mai departe si in cativa metri trage bine.

La coborare nu am probleme. Am schimbat pompa si filtrul si la fel face. In rezervor este curat, sita la pompa veche la fel era curata. 

Pe drum drept nu am probleme. Inainte, urcam rampa asta(1,5 Km pe drum de tara) si cu a III-a.

Masina: vento 1.8 ABS 90CP/66kw din 94.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru spartacus ///cum adica bateria e buna dar nu porneste. iar daca iti da altu curent porneste.... baterie proasta si cred ca nuti incarca alternatorul... verificale pe am2

 

pentru paul... cate turatii ai cand esti cu a 2a deti moare motorul , fiind panda mare banuesc ca o ti macar in 3000 mi daca nu chiar mai sus :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu alta baterie tot la fel,dar problema este ca,cand se incalzeste motorul turometrul oscileaza si la un moment motorul se opreste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi si in acel moment ai zis ca daca iti da altcineva curent porneste....deci ? cum e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca opresc motorul pana nu se incalzeste si repornesc porneste fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa pornesti masina daca zici ca la rece merge bine, si dupa ce se incalzeste opresteo. incerci apoi sai dai cheie si daca sigur nu mai porneste te duci si ii scoti mufa de la senzorul de temperatura. si apoi incerci sa o pornesti si vezi ce se intampla. spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 2senzori  unul are 4 pini  si unul 2 pini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala cu patru pini e de temperatura apa , care vine pe furtunul gros de la radiator e in zona delcoului aproximativ o mufa patrata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!