Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Cam astea ar fi. Nu ştiu dacă trebuie să se încălzească releul, poate îţi spun colegii cu maşină similară.

Eu cred că pe la corpul clapetă/injector ar fi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ,am sa probez citeva relee sa le schimb ,sa vad poate e un releu ce da impulsuri aiurea, poate....

nu mai stiu ce sa ii fac, motorasul relanti e schimbat e nou,pompa benzina noua,am probat cu alt carburator,merge si mai rau,pur si simplu nu sta la relanti,nu trage motorul,cind plec de pe loc trebuie sa o turez sa pot pleca,nu are putere.....

deci pornesc motorul se aude bine si merge bine ,si dintr-o data se taie relantiul,de parca nu mai are benzina,de mers in trafic are toane cind merge cu zgiltieli ,cind merge bine,cind se opreste in intersetie cind nu mai face asa,

a mai ramas sa probez un calculator sa vad cum se comporta(asta daca gasesc unu care sa se potriveasca) ,ptr ca am observat vineri cind am scos mufa de la la calculator ,mi-a mers juma de ora perfect ,de parca nu sa intrimplat nik,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dă cu nişte spray de contacte pe la mufa calculatorului (spray de contacte şi nimic altceva), poate nu face bine contact vreun pin.

Dacă iei borna de la baterie vreo 10 minute are vreo influenţă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://imageshack.com/a/img844/1598/1xxzo.jpg ce piesa e asta?

http://imageshack.com/a/img197/4735/kmck.jpg mai exact asta...

Furtunul duce la capacul de la clapeta de acceleratie .... de cand am mers o tura cu masina cu furtunul dat jos nu sa mai oprit si sta mai bine motorul la relantiu .... pot si nu sa mai oprit in mers... ii plin de mizerie dar nu stiu ce piesa e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este separatorul de ulei (pe acolo se recirculă vaporii de ulei din carterul motorului). Nu cred că aia este cauza. Scoţând acel furtun practic nu se mai face vacuum pe admisie (trage aer fals pe acolo, vezi că s-ar putea să ai pedala de frână tare dacă mergi aşa). Vacuumul este folosit de corpul injector pentru reglarea cantităţii de combustibil şi în cazul în care ai varianta cu filtru rotund, de corpul clapetă care se găseşte între filtru şi capacul de la corpul injector.

În primul rând verifică filtrul de aer pentru că dacă este îmbâcsit atunci pe lângă faptul că motorul nu are suficient aer vei avea un vacuum mult mai puternic.

Apoi dacă nu este de aici încearcă să vezi cum funcţionează cu vacuum-ul scos de la corpul clapetă de pe admisie, de la corpul injector şi vezi cum merge şi cu furtunul de la canistra de vapori scoasă (în cazul ăsta astupi orificiul care intră în corpul injector cu un furtun similar celui care merge la canistra de vapori pe care-o obturezi cu un şurub)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am filtru patrat ... ms de informatie maine o sa merg sa vad ce si cum ii faza , dar acel separator de ulei nu se poate curata sau ceva ca am vazut ca e cam murdar .... ???? Revin maine cu raspunsuri seara faina sa aveti ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil că merge curăţat, numai că pentru a fi dat  jos trebuie canal sau elevator pt că nu ştu dacă ai acces la prinderea pe motor pe deasupra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ce-am patit astazi , mergeam linistit ca deobicei (motorul la fel ) , deodata moare . Si nici nu mai vrea sa porneasca. Pompa functioneaza , se invarte motorul , dar cred ca nu imi da scanteie . O schimb azi bobina , capacul de delcou , si rotorul . Fisele sunt noi si bujiile . Revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stai mai mult cu masina oprita porneste? Daca da verifica mai intai daca ai scanteie si apoi daca nu ai schimba senzorul hall de la delcou si atunci ar trebui sa iti mearga ... eu asta am patit si merge ... DOAR CA NU STA LA RELANTIU :(( hellppppp....

Careva daca puteti facetimi o lista complecta ce s verific la masina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal trebuie verificată lista din prima poză de pe topicul cu rateuri, dar mai pot fi şi altele.

Consumul cum este? Fum scoate?

Ceva pe partea de vacuum ţi-am indicat mai sus, dar trebuie să spui care sunt rezultatele.

Scoate bujiile şi fă-le o poză şi pune-o aici.

Dacă vrei să mai verifici una-alta ai nevoie de un multimetru, nişte fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am rezolvat problema

1. am demontat aseara calculatorul si l-am dus la un electrician sa-l verifice ,rezultatul= a refacut cam 20 de puncte de lipre sau cum so chema asta,erau vreo 6 pini dezlipiti  si restu pina la 20 abia se mai tineau in puctele de lipire

2.am schimbat si releul 167 (cel care se infierbinta) cel cu care l-am inlocuit se incalzeste usoar dar nu frige

acum nu imi mai moare motrul ,trage masina,totul e aproape ok,mai am o problema la ea imi oscileaza turometrul cind e la 800 cind 1000 

sa fie din cauza potentiometrului de relanti ?

ceva idei  ,care ar putea fii cauza oscilari turatiei ?

de la cite probe sa facut cu alte pise la mine acest potentiometru a cedat ,si a crapat (acum merg cu el crapat merge masina ,dar tot simt ceva problemuta la pedala ,nu se accelereaza cum trebuie) partea exeterioara(un colt sa rupt ) ,nu rezistenta pe care merg lamelele...

Modificat de bmp75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fac poza dar mentionez ca nu le.am schimbat inca ... nu demult am masina si salarul doar peste trei saptamani intra :(( faza e ca merge ii ok da cum pornesc faza scurta si ventilatioa pe doi sa zicem merge deja in 750 800 de ture daca mai virez pe loc stanga dreapta moare pe loc ...

De vacum nu am apucat inca sa ma apuc da vad si aia astazi ... lupo_bv lasa un nr de telefon pe privat daca vrei ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu porneste , am curatat si la senzorul hall pe acolo . Maine imi vin piesele si le schimb . Revin maine cu un raspuns , Mersi oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fac poza dar mentionez ca nu le.am schimbat inca ... ...

Nu de schimbat am întrebat, ţi-am zis să faci o poză la bujii să vedem aspectul lor, după asta ne putem da seama de anumite aspecte gen: amestec bogat/sărac, scînteiei deficitară etc. Chiar dacă sunt noi ele se pot înegri, umezi, etc. astea sunt nişte semne despre cum funcţionează restul motorului. Cu scule dedicate de diagnoză se poate determina exact unde este buba, dar dacă nu avem o luăm băbeşte :RO flag: .

 

LE Uite că am încercat să-ţi dau pm şi nu ştiu ce are de nu merge, dă-mi tu un pm cu nr. tău şi te sun eu peste vreo oră

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit , nimic , nici o schimbare , am schimbat si fisele . Am ajuns la punctul in care trebuie sa imi iau alta masina  noua , si asta sa mesteresc la ea cand am timp :((.Dar totusi unde e computerul de bord ,sa vad poate e de acolo ?

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti plasticurile de la stergatoare is in fata parbrizului si acolo ii ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda singurul lucru la care ma gandesc sa mai schimb e senzorul Hall , si daca nu o ia nici atunci , sa vad de la computer . Alte sugestii ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat capac delcou, rotor, fise, bobina, si in final ECU. Nici o schimbare. Curent intra la bobina dar nu da scanteie pe fisa centrala... masurat tot ce era de masurat si verificat.... orice sugestie este binevenita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă verificările din pdf-ul ăsta

apoi pe cele din pdf-ul asta

Ai nevoie de un multimetru şi de o diodă LED inseriată cu o rezistenţă de vreo 200 ohmi (vezi că polaritatea este importantă, merge doar într.-un sens).

Ideea este că chiar dacă este alimentată bobina, ea trebuie să primească şi impulsurile de la ECU.

Verifică punct cu punct ce am spus mai sus şi spune ce ai obţinut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzorull hall ti.am mai zis de cateva ori:))

Senzorul hall da semnal la ecu apoi la bobina apoi la fisa centrala si apoi senzorul hall .... daca ala e dus ecu ti ok dar nu mai primeste semnal e ca si un lant , lipseste o veriga nu mai ii ok tot lantul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca bobina este alimentata nu da scanteie din 3 cauze:

- bobina defecta

- senzor hall defect

-ECU defect

Intai pune bobina ta pe un alt golf sa vezi daca porneste, si abia dupa aia schimbi delcoul din sh ca iesi mai ieftin.

Trimis de pe al meu Allview 2 Speed QUAD folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am masurat tot ce era de masurat , ce a mai ramas de schimbat senzorul Hall . Cine ma poate ajuta cu un delcou astazi ( 1.4 ABD '93 , 44 KW ) si cu o diagnoza ( fac cinste cu o friptura :) ) ? Mersi . In Bucuresti , Berceni

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era senzorul hall. Acum merge. Daca e interesat cineva de un ecu si bobina sa-mi dea pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!