Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

blacksheepgolf3

imi merge masina brici acuma... am schimbat injectia , flansa carburator si motoras pas cu pas... atentie pt cine cumpara motorase pas cu pas (eu am cumparat piesa noua si era stricata si acuma nu vor sa imi mai dea bani pe ea ) firma de care este facuta piesa meat & doria (niste stifturi) care is la jumatate de pret fata de bosch dar sunt jalnice (si magazinul auto VB din cj napoca ma dezamagit total cu chestia asta ) ... multa bafta in rezolvarea problemelor si griji la excroci deastia care vand piese stricate ca vad ca ii plin de ei .... numa bine (ms de sfaturi si de ajutor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. iar mi s-a oprit masina in mers. am un golf 3 din 93, 1.6,model ABU. Dupa ce i-am facut ITPul in aprilie au inceput problemele.din noiembrie de cand o am pana in aprilie n-am avut nici o problema de genul asta. acuma se opreste in mers cand vrea el. in ultimul timp aproape in fiecare zi. reparat electromotor, schimbat bobina, bujii, maine urmeaza sa desfund catalizatorul. prblema e ca mi se termina bugetu' :blink: . ma gadesc acu ca ar fi computerul sau delcou. am tot citit pe aici dar n-am gasit pe nimeni de prin Iasi sa stiu ca poate rezolva problema. ma gandesc sa-i fac un test ca nu i-am facut inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se mai opresta pune un prieten sa puna contactul si tu asculta an porbagaj daca cupleaza pompa de benzina.daca nu se aude nimic schimbo si mergi mai departe.valabil pentru cei care se opreste motorul an mers si porneste numai dupa cateva minute

Modificat de balint898
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NEGATIV. Am si eu aceasta problema si pompa de benzina merge bine. Se aude cand trage. Toata treaba este din aprindere. Mai exact DELCOU (luleaua din el) sau SENZORUL HALL (care este pozitionat tot pe delcou, mufa aia...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... sau bobina de inductie, sau fisele, sau ECU, sau injectorul, sau... o gramada de alte posibilitati. De asemenea, ceea ce ti se potriveste tie s-ar putea sa nu i se potriveasca lui.

Ce as face eu cand as ramane in pana (de fapt am facut, ca ajunsesem sa desfac tot si sa pun la loc fara pic de lumina :) )

Presupanand ca pompa de benzina este ok, injectorul este ok, dar totusi motorul nu "scanteieste"

Daca nu exista scanteie cand actionati demarorul, scoateti mufa din bobina de inductie. Partea care vine dinspre ECU, nu umblati la cea spre delcou.

Cu un aparat de masura ceva mai destept, sau un led de 12 V, verificati daca ECU transmite semnal bobinei de inductie. ledul ar trebui sa palpaie cand actionati demarorul, aparatul de masura ar indica un curent pulsatoriu. Un aparat de masura care indica min si max ar fi obligatoriu aici.

Daca exista semnal, atunci problema este la bobina/delcou/fise. Daca nu exista semnal, problema este la senzorul hall. Si acesta poate fi verificat usor, sa nu dati banii degeaba, daca cautati gasiti unul din posturile mele mult mai vechi in care am spus cum am facut.

ATENTIE sa nu va electrocutati. Eu si pe asta am facut-o si am fost la un pas sa-i dau foc. Nu trebuie sa atingi ceva sa te electrocutezi, ci sa fi doar suficient de aproape de ceea ce n-ar trebui sa fi...

P.S. VW sau Autodata au proceduri destul de detaliate despre cum se verifica senzorul hall si bobina de inductie. Din pacate, din experienta mea (senzor hall) si a altora (bobina), desi testele ieseau ok, componentele erau defecte. Cum va este norocul...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin, daca senzorul HAL nu da semnal, ECU nu stie ca motorul se invarte si prin urmare nu da comanda nici la injector. Prin urmare injectorul nu pulverizeaza.

Corect? Sau la ce te-ai referit cand ai spus ca, citez "Presupanand ca pompa de benzina este ok, injectorul este ok, dar totusi motorul nu "scanteieste" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este corect ce spui. Daca Hall nu merge, nimic nu merge. Injectorul pur si simplu l-am ignorat in rationament. N-ar fi trebuit sa-l amintesc deloc acolo. Asa e, daca hall nu merge, nici de injector nu poti fi sigur. Totusi, daca nu exista injectie si nici scanteie, atunci vinovat este ori senzorul hall, ori ECU (sau cablul dintre ele). Este putin probabil sa fie si injectorul

Hall se mai poate verifica intr-un fel mai "barbar". Daca nu este nici scanteie, nici injectie si daca se scoate firul de semnal (parca cel din mijloc) si se pune la masa pt o fractiune de secunda, atunci ar trebui sa apara scanteia la fisa centrala. Atsa inseamna hall defect. Eu am avut probleme cidate rau cu acest senzor, la inceput imi face probleme foarte rar, 1-2 ori pe an si doar pentru 10-20 minute. In decurs de 1 an, a ajuns sa faca din ce in ce mai des pana l-am schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine poate sa ma ajute?mi se opreste motorul in mers si porneste dupa cateva minute.se opreste pompa de benzina si dupa cateva minute porneste si merge perfect un timp.ce are?pompa defecta sau vreun senzor sau releu care opreste curentul de la pompa?chiar nu exista nimenicare sa stie raspunsul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma baieti, va rog din suflet...pana acum dadeam sfaturi in legatura cu luleaua din delcou ca din cauza ei se opreste masina. Nu este asa. Mi s-a oprit azi de 5 ori in trafic. Am observat ca se opreste atunci cand ii dau demarajul ca sa schimb treapa sau in vreo depasire. Deci este un mare necaz cand se opreste la semafor si iti iei **** in gat din orice directie parca faci colectie :banghead: . Am sters delcoul cum eram invatat dar peste 20 de metrii iar se opreste. Deci exclud varianta condensului ca nu are cand sa se formeze. Spuneti-mi va rog cei care stiti sau vi s-a intamplat sa remediati problema cum sa procedez ca am mari emotii atunci cand plec cu ea din parcare ca nu stiu cat timp ma voi bucura de ea. Deci mi s-a pus pata sa o vand din cauza asta. Motorul merge ceas, nu consuma...problema e din cauza rahatului de delcou sau senzor HALL??? Pompa de benzina baga ca se aude, am probat-o, bobina este masurata, imi da scanteie, fisele conduc...ce sa mai zic? Am masurat acum luleaua din delcou si imi da o valoare de 804 ohmi...nu stiu ce reprezinta. Sa fie intrerupta acolo unde este sacazu ala negru? Nu stiu ce sa mai zic! :tuktuk: Pe cine intreb au pareri impartite. Mi-e si frica sa o duc la un mecanic ca sa nu imi dea injectia peste cap.... Atasez o poza cu ea. VA ROG MULT SA MA AJUTATI! :pale:

post-46029-0-03502000-1308851774_thumb.j

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe cineva cu motor ca al tau si fa o proba cu delcoul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar cu capacul? Senzorul de temperatura ar putea fi? Ca dogoare motorul cand ridic capota sa umblu la delcou ca o soba incinsa....e normal?

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 3 din 93 motor de 1800 55 kw da in nas; dimineatza pleaca fff greu si trebuie sa o ajut cu acceleratia sa nu se opreasca sa o turez. Am curatat acum o saptamana contactele de la bobina de inductie si pornea la a2a cheie acum, porneste fff greu la rece. Dupa ce porneste nu mai am probleme cu ea decat ca da in nas. Bobina de inductie trebuie schimbata?

porneste greu si scoate fum negru cand porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data schimba senzorul de temperatura,eventual incearca sa o pornesti dimineata cu mufa de la senzor scoasa si vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si am pornit masina...a luat-o la sfert. Treaba e de ce mi se opreste doar in mers? In mers ma refer cand este in miscare, nu cand stau la semafor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prieteni sa rezolvat.am scos pompa de benzina afara si lam curatat bine.lam pus anapoi si de o saptamana nu mi sa mai oprit deloc.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prieteni sa rezolvat.am scos pompa de benzina afara si lam curatat bine.lam pus anapoi si de o saptamana nu mi sa mai oprit deloc.bafta

cu ce ai curatat-o? Cum?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 2 site.erau anfundate cu nisip.am suflat an ele si leam spalat cu benzina.atat valabil si pentru phun.aceasi simptome am avut si eu

Modificat de balint898
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatie. O sa umblu sa vedem...

Am schimbat capacul delcoului azi. Intra etans numai are joc cum avea cel vechi... Ma bucura asta. Sa vedem rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

AM UN GOLF 3 MOTOR DE 1800 TREMURA CAND ACCELEREZ SAU CAND SCHIMB VITEZA TREBUIE TURAT PESTE 3000 CA SA NU TREMURE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sall

golf 3 1,6 benzina din 94 se opreste motorul cind intru prin balti,dar porneste dupa 5-10 min de pauza

Ma poate lamuri cineva care ar putea fi cauza(senzor sau mufa,bobina inductie,capac delcou?)

:blink:

Modificat de mac64
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam tot ce ai enumerat tu este afectat din aceasta cauza. Tinand cont ca delcoul nu este protejat de nimic si intra apa pe dedesubt, ar fi mai bine daca ai intra in balti cu o viteza mai mica . Cat sa nu improste peste tot. I-ati si tu un spray anti-umezeala si da-i doua trei fasuri in capacul delcoului si pe la mufele alea de la senzori. WD40 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru MILEI pare a fi devina bujiile dupa cum spui incearca si schimbale pt inceput

Modificat de spionu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.e prima data cand postez si sper sa o fac cu folos.am avut si eu o problema asemanatoare.se oprea in mers,nu pornea...cand avea ea chef.dupa multe vizite la <mecanici>,testare etc am auzit si eu un sfat de la un mecanicos de coltu blocului :un spray wd 40 si multa rabdare.am saltat capota,am desfacut tot ce inseamna mufa.am dat cu spray toate mufele apoi le-am montat la loc.grija mare sa nu uiti vreouna.de atunci au trecut sase luni.nu am mai avut probleme.sper sa va foloseasca sfatul meu.o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achizitionat de curand un vw golf 3 break 1994 1.8 benzina si am constatat ca merge cu 10% afara la 100 km/h.Ce ma sfatuiti, sunt incepator in vw.Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!