Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

In dreptul volanului in compartimentul motor ai o tulumba-aia este servofrana. Din ea pleaca un furtun de vacuum catre motor, de regula tremura motorul la relanti daca este spart, iar cand pui frana chiar se opreste.

Angel-Boy, relantiul nu se poate modifica, tu trebuie sa pui masina pe vag si sa ii dai o readaptare clapetei pana ajunge pe la 600-650. Daca nu ajunge atunci inseamna ca mai ai o portiune de furtun spart sau intra aer fals pe undeva pe dupa clapeta de acceleratie.

La mine se ridica asa turatia ori cand nu mai am vacuum catre clapeta ori cand scot de tot mufa din clapeta si intra in modul safe, si, daca nu ma insel, cand nu mai inchide valva de la canistra cu carbune activ.

Am mers o zi pe zapada cu un relanti ca al tau si nu mi-a mai trebuit, ca nu mai aveam frana de motor nici de o culoare, mergea motorul ca si cum tineam piciorul pe acceleratie cand eu de fapt eram deja cu el pe frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

dupa aprox 5000 km de cand am g3 1.4 benzina m-ai sa oprit in mers dupa un drum de vreo 130 km inainte de un semafor adica cand am calcat ambreiajul si frana, i-am dat cheie a pornit pe loc, am mai facut in jur de 20 km de atunci si nu mi-a mai facut faza. si inca o problema, azi cand sa o bag in parcare am virat maxim de volan si relantiul a scazut pana s-a oprit, am pornito si am reusit sa o bag la locul ei dar fara sa mai virez maxim de volan. de la ce i se trage?

ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dreptul volanului in compartimentul motor ai o tulumba-aia este servofrana. Din ea pleaca un furtun de vacuum catre motor, de regula tremura motorul la relanti daca este spart, iar cand pui frana chiar se opreste.

Angel-Boy, relantiul nu se poate modifica, tu trebuie sa pui masina pe vag si sa ii dai o readaptare clapetei pana ajunge pe la 600-650. Daca nu ajunge atunci inseamna ca mai ai o portiune de furtun spart sau intra aer fals pe undeva pe dupa clapeta de acceleratie.

La mine se ridica asa turatia ori cand nu mai am vacuum catre clapeta ori cand scot de tot mufa din clapeta si intra in modul safe, si, daca nu ma insel, cand nu mai inchide valva de la canistra cu carbune activ.

Am mers o zi pe zapada cu un relanti ca al tau si nu mi-a mai trebuit, ca nu mai aveam frana de motor nici de o culoare, mergea motorul ca si cum tineam piciorul pe acceleratie cand eu de fapt eram deja cu el pe frana.

Am vag-com acasa , am puso mai demult si am facut readaptare dupa care mi-a oscilat si mai mult , apoi a urmat faza cu scot baterie 24 h s-a resetat tot si am fost f multumit ,

-Spunemi te rog care e valva de la canistra cu carbune activ si cum verific .

- Daca as regla dinou relantiul nu ar fi o problema daca miar merge perfect , mereu am curatat clapeta ca asa ziceau toti dar nu are nimic , si furtunuri prin spate , e unu singur care intra in filtru aer . am desenat pe poza (e veche) in stanga , si in dreapta cel care era crapat langa tulumba servo.

-------------------------------------------

ultima diagnoza

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 032 906 030 G

Component and/or Version: MARELLI 1AV 1949

Software Coding:

Work Shop Code:

1 Fault Found:

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

27-00 - Implausible Signal

Modificat de Angel-Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul din stanga este cel care vine de la epuratorul de gaze iar cel din dreapta este cel de vacuum.

Supapa de la canistra de carbune activ este pe furtunul care vine de sub aripa din dreapta masinii unde se afla canistra si se duce in clapeta de acceleratie.Are culoarea albastra si are si o mufa electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ? daca scot mufa ce ar trebui sa faca?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar trebui sa se intample nimic, acea supapa se deschide pe masura ce creste sarcina motorului. Daca se scoate furtunul din clapeta de acceleratie ca si cum ar fi deschisa acea supapa la relanti atunci creste turatia de relanti, pentru ca intra aer in motor pe dupa clapeta, deci nu mai este controlat debitul de aer de clapeta de acceleratie si ii creste turatia destul de mult, ca si cum ai accelera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu problema cu opritu din senin la VENTO 1.9 TDI. Moare motoru cand ii vine sau chiar nu porneste de loc. Cand se afla in ''criza'' aia, sta aprins becul de la bujii in bord si nu porneste NEAM, nu mai trimite curent la electrovalva . Dupa cateva secunde daca ii dau un pumn mai tare in volan dispare becul si masina porneste foarte usor, chiar nu gasesc nimic si mentionez ca am schimbat: electrovalva, contactul (partea electrica) si releul 90 parca. Tipul motorului esti 1Z, va rog ajutati-ma, am umblat in serviceuri si nimic :(. va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am si eu, se opreste din mers. cu motorul rece porneste f repede, dupa ce se incalzeste incepe sa imi ascileze relantiul, si da sa moara motorul, se tureaza singur din cand in cand dupa alteori moare, am patit ieri aveam 80 la ora si a murit din mers la 3000 de turatii, imi pica acul turometru instant, am stat 2 min ca sa o pornesc. azi am mers cu ea si nu prea a facut probleme(drumuri scurte)Numai cand se incalzeste motorul, inainte sa imi porneasca electroventilatorul, imi face probleme. apa nu creste mai mult de 80. Si imi ramane aprins becul frana de mana la jumatate. cine ma poate ajuta un PM va rog. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti am si eu o problema cu golful meu de 1.4. ABD din 94. Mi se opreste in mers si porneste foarte greu iar la carburator am scos furtunu de alimentare si de retur si am pus contactu curgea benzina pe ambele futune este normal, sa am probleme la pompa de benzina . Am scos returul din pompa si merge normal. si nu mai vine benzina la carburator pe retur. Astept un sfat ce sa fac. multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Va rog sa ma ajutati si pe mine, din cate vad eu am inversul problemei generale de pe aici. Mie masina nu imi sta la relanti, se tureaza foooarte tare (nu am turometru dar cred ca ajunge pe la 3000-4000 daca o las) si imi tacane ceva in bord in stanga (undeva pe la panoul de sigurante cred). Ce am observat este, ca intai apare tacanitul si apoi se tureaza ...intrebarea e ce piesa din bord ar putea face asta si daca stiti cum as putea testa daca aia e cauza? Cred ca turatul are legatura cumva si cu temperatura motorului, deoarece nu face mereu. Si atunci cand face, se intampla o perioada de 5-10 min, sa zic, si apoi isi revine.

Golf 3, '92, 1400 benzina, ABD

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti am si eu o problema cu golful meu de 1.4. ABD din 94. Mi se opreste in mers si porneste foarte greu iar la carburator am scos furtunu de alimentare si de retur si am pus contactu curgea benzina pe ambele futune este normal, sa am probleme la pompa de benzina . Am scos returul din pompa si merge normal. si nu mai vine benzina la carburator pe retur. Astept un sfat ce sa fac. multumesc anticipat.

DACA VREI POATE TE POT AJUTA 0740078450

Salut,

Va rog sa ma ajutati si pe mine, din cate vad eu am inversul problemei generale de pe aici. Mie masina nu imi sta la relanti, se tureaza foooarte tare (nu am turometru dar cred ca ajunge pe la 3000-4000 daca o las) si imi tacane ceva in bord in stanga (undeva pe la panoul de sigurante cred). Ce am observat este, ca intai apare tacanitul si apoi se tureaza ...intrebarea e ce piesa din bord ar putea face asta si daca stiti cum as putea testa daca aia e cauza? Cred ca turatul are legatura cumva si cu temperatura motorului, deoarece nu face mereu. Si atunci cand face, se intampla o perioada de 5-10 min, sa zic, si apoi isi revine.

Golf 3, '92, 1400 benzina, ABD

Multumesc

NU STIU DACA TE AJUTA DAR VREIFICA DACA AI DEBITMETRU DE AER SI CAND TI SE TUREAZA ASA AIUREA SI TARE TRAGE PE DREAPTA LASA MOTORUL PORNIT DESCHIDE CAPOTA NU UITA SA TRAGI FRANA DE MANA SI DACA AI CUM AM ZIS DEBITMETRU DE AER IN ACEL MOMENT SCOTU MUFA DE LA DEBITMETRU SI POATE AI SURPRIZA DE A VEDEA CUM TI SE REGLEAZA TURATIA LA NORMAL IN ACEEA SECUNDA CUM AI SCOS MUFA!!!!

Modificat de v@sy
Nu mai scrie cu Caps Lock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!Si mie mi se oprea motorul in mers asa ca o sa va spun cum am rezolvat eu poate foloseste cuiva.Prima data am schimbat pompa de benzina,pentru ca ea era cauza si opririle au incetat pentru aprox. 1 an.Apoi au inceput din nou,dar de data asta am schimbat delcoul-mai precis senzorul Hall si opririle au incetat din nou.Curios este faptul ca desi au fost doua defecte diferite au fost aceleasi simptome:motorul se oprea in mers si citeodata pornea din prima,iar alta data trebuia sa astept chiar si 20 de minute pina binevoia sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare !Din decembrie de cind a dat frigul am constatat ca dupa ce se incalzea motorul,mai ales la ralanti, il apucau toate tremuraturile. La inceput pentru un interval scurt de timp,apoi se marea.Chiar si in mers trepida si nu mai tragea cum trebuie.Am schimbat atunci bujii.fise,senzor temperatura,motorasul pas cu pas,curatat clapeta acceleratie plus toate filtrele la cumpararea masinutei in octombrie.Acum o saptamina,cind sa merg la lucru,10 min de mers,exact in parcare,norocul meu,mi-a murit motorul si nu a vrut sa mai porneasca cu nici un chip.Am impins-o citiva metri,dar dupa o ora vrind sa aflu ce e cu ea am pornit-o fara probleme am plimbat-o vreo 5 min si totul mi s-a parut OK.La intoarcerea acasa aceeasi problema,a murit motorul.Acum doua zile am verificat-o la ralanti,nu am riscat sa mai plec cu ea,si dupa 10-15 min.s-a oprit de parca nu as mai fi avut benzina sau s-ar fi inecat bujiile.Nici nu stiu cum sa fac,ca la un service nu ajung cu ea,testerele pt.modelul meu nu zic prea multe,piese trebuie sa iei de la un capat la altul al lantului de defectiuni.Ce poate fi?Senzor turatie motor,pompa de benzina,senzorul Hall ? Multumesc anticipat pentru orice informatie.Mentionez ca problemele mi le face un Golf 3,1.6 ,benzina,1996,motorAEE. Am rugat un mecanic sa se uite la ea,dar nu mi-a zis mare lucru,in afara faptului stiut si de mine ca se intimpla ceva cu amestecul combustibil. Astept vesti de la cunoscatori, sau de la cei care au trecut si ei prin asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am mai citit eu pe aici pe la colegi cred ca problema ar fi din bobina de inductie

in momentul cand se incinge sa nu mai functioneze la parametri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau pompa de benzina sa fie dusa si cand se incalzeste sa nu mai bage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate cine isi gaseste suficient timp ca sa citeasca tot acest topic, nu reuseste sa gaseasca solutia la aceasta problema incredibil de enervanta. Explicatia este simpla : sunt mai multe cauze care genereaza oprirea in mers.

Pe scurt problema mea la un 1,6 ABU. Din februarie 2011 a inceput show-ul, opriri in mers iar apoi repornire dupa o perioada de timp care varia de la o zi la alta ( intre 5 min si 2 h!!!)

Cireasa de pe tort este ca masina are si GPL . Din cand in cand trecea singura de pe gaz pe benzina si inapoi pe gaz.

Situatie actuala: de luni, 11.04.2011 s-a oprit si nu a mai pornit. Paradoxal acest lucru este foarte bun ca doar asa mai pot spera sa ii dau de cap. Nu vine benzina iar scanteie da, dar nu mereu. ( cand da cand nu da, la intervel de cateva secunde!)

De la bobina nu e pentru ca am probat una noua, releu pompa benzina schimbat, pompa de benzina schimbata!

Dupa ce am studiat intens problema, mai raman de incercat doua piese: magnificul senzorul HALL si/sau calculator motor.

Intreabare pentru cunoscatori: Daca problema ar fi la senzorul HALL atunci sunt corecte cele doua simptome concomitent? ( nu vine benzina si nu da scanteie.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauza probabila- carburator infundat cu calamina si fum,din cauza mersului pe gaz. Toarna-i putina benzina in carburator si vezi daca porneste.Daca porneste ,incearca sa desfunzi carburatorul tinandu-l in carburol ,decanol etc,asta dupa ce l-ai dezechipat de toate garniturile de cauciuc sau plastic.

carburator-a se intelege orice unitate de alimentare -amestec carburant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carburatorul e ok. A fost desfacut si curatat bucata cu bucata. Problema pe care o am eu e 100% pe parte electrica. Care e problema respectiva nu stiu inca.

Sper sa aflu pana la Paste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie !! NU ESTE CARBURATOR !!! Nu exista Golf3/Vento pe benzina cu "carburator". Toate sunt pe injectie.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai senzorul Hall da semnal catre calculator ca motorul se invarte si cu ce viteza. Daca el nu mai functioneaza nici motorul nu o sa porneasca .Adica calc. nu mai vede ca motorul se invarte si nu prea mai da nici scanteie si daca nu ma insel nu deschide nici injectorul. Poti depista daca nu mai functioneaza senzor Hall daca pui masina pe un tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tracto, "carburator" este generic spus. Evident ca este vorba de corpul injector.

@ denismoc acest super senzor hall este diagnosticat ca problema pentru mai multe simptome.

Cum depistezi cu tester daca acest senzor functioneaza sau nu? La tester da eroare legata de senzorul G40 dar nu o da mereu. Si daca da eroare si totusi porneste dar nu intodeauna, se poate intelege ca acest senzor e stricat?

Cu o pompa de benzina noua masina respectiva a pornit ieri, dar in dimineata aceasta exact dupa ce s-a alimentat, nu a pornit nici la a 5-a cheie. ( faza ca in fime cu prosti) Dupa 30 de minute a pornit la prima cheia. Daca aceste probleme cu pornirea ar fi cauzate de senzorul HALL, asta inseamna ca dumnealui lucreaza cand vor muschii lui. Se poate schimba pur si simplu la noroc senzorul HALL ( sau tot delcoul pentru ca atat cat dai pe un senzor HALL nou, tot atat dai pe un delcou complet second).

Problema la masina respectiva este ca calculatorul motor (de injectie) primeste informatii total eronate si taie alimentarea si/sau scanteia.

Informatii primeste de la senzor HALL, sonda lamba pompa si de unde o mai primii. Un rol important il are si pompa de benzina.

Gandind logic un senzor poate avea doua stari: ori merge ori nu merge. Starea intermediara ( cand merge , cand nu merge) este foarte ciudata! ( totul este posibil pana la urma).

Problemele pe partea electrica sunt foare ciudate si enervante si din pacate la noi sunt destul de putini oamenii care se pricep sa le rezolve. Bineinteles ca toti ( mecanici, electricieni) se bat cu pumnul in piept ca stiu.

Modificat de ionutzz13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul HALL da intotdeauna eroare cu motorul oprit indiferent daca este bun sau nu.In manual, la verificarea senzorului hall :

post-9672-0-57543500-1302855041_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

v@sy Eroare la senzorul HALL a dat cu motorul mergand. Dar nu da mereu eroarea respectiva.

Iar masina poneste de pornit. Are momente cand nu mai vrea sa poneasca, si mai are momente din categoria celor clasice: se opreste din mers cand e lumea mai draga si apoi nu mai porneste decat dupa o perioda de timp.

Modificat de ionutzz13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O tentativa de conluzie pentru problema cu opritul in mers la GOLF 3(in speial 1.6 ABU):

Schimbarea la noroc a urmatoarelor piese:

-pompa de benzina

-releu pompa benzina

-sonda lambda

-senzor HALL

-bobina inductie

Ordinea e pur si simplu aleatorie.

Din pacate este posibil sa o iei putin razna, cand te confrunti cu problema descrisa in acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,va rog sa-mi dati si mie o sugestie.Am un prieten care are un golf3 de 1,4 de 44kw,si de citeva zile ii moare motorul in mers are pierderi de putere...iam facut o scanare si de vina ar fi senzorul g40 sau hall.....as vrea sa stiu daca acest senzor se afla la delcou,sau sub delcou,si daca se gaseste de cumparat,separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!