Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

sa va impartasesc si eu din necazurile mele...binenteles ca am inceput sa verific mai tot ce se putea verifica si numa nu ii dadeam de cap...pana la urma,la mine,s-a dovedit a fi furtunul de benzina care intra in "carburator" sau cum ii spune :D...era putin crapat chiar unde era colierul si cred ca prindea aer...de fiecare data cand incercam sa pornesc motorul trebuia sa scot furtunul si sa-l bag inapoi...si asa pornea...am taiat putin din furtun si se pare ca nu mai face figuri...eu unul sper sa fi fost doar asta problema...numa bine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua. aceeasi problema o am si eu cu un G3 1.6, 1994, ABU.... mi se opreste in mers. Din cate am observat eu, la mine cred ca e de vina capacul de la delcou, deoarece carbunele era complet terminat si deci am hotarat sa il schimb. Insa mai am o problema: cand pornesc masina, la rece, se aude un tacanit din delcou de undeva, unul enervant, insa care dispare dupa ce motorul se incalzeste. Are cineva idee despre ce problema poate sa fie vorba? Va multumesc anticipat:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Acum jumatate de an ceream si eu ajutor pe forum pt probleme cu muritul motorului la relantiu...am dat de cap dupa ce am gasit mii de experti si mecanici si consultanti la magazinele din Timisoara...!

Cum?

IEFTIN!

24 ron investitie!

- La Ciclop mi-au cerut 1200 ron sa imi schimbe admisia si relantiul / socul automa - doar Siemens VDO il face pt multipunct

*** Mentionez ca am un Golf 3, 1996, 1.4 60HP, AEX, 2 usi, 4 trepte

Am luat asa:

- spray decarburor Magic

- spray de contacte

- Am curatat tot ce inseamna contact - bec!

- am desfacut admisia si aveam tone de calamina pe clapeta de admisie si pe corpul clapetei, am curatat-o toata - bec!

- am desfacut ansamblul motorasului de relanti si soc automat, o prostie scumpa cu o gramada de pinioane si contacte - bec

- am uscat motorasul cu uscatorul de par...nu am vrut sa moara de tot :))

- am schimbat cu ocazia asta si filtrul de polen (l-am gasit din gresala, nu stiam ca am) si pe ala de aer

Merge boboc - de la moarte la fiece frana - semafor, trecere de pietoni, cedeaza trecerea, curba, 40 de decesuri pe zi am ajuns la niciunul de cateva luni bune!

Mi se tura ca porcul intre 400 - 900 ture inainte, acum daca mi se misca acul 1-2 mm!!! si nu mai vibreaza si nu mai moare!

AAA! si sa nu vorbim de consum si de forta! nu puteam depasi 145 km/h nicicum inainte si facea ca toti dracii, acum merge 170 linistit - Buc-Pitesti test zone :D

Daca mai pot ajuta colegi pe forum, din TM, cu placere!

Spor,

Adi

Modificat de Adiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut adi , cu acceasi problema ma confrunt si eu am tot golf 3 97 motor aex 2 usi 5 trepte . Mi-ar fi bine venit ajutorul tau . Sunt din TM . Mersi

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un Golf 3 1.8 automat si de 2 zile pornesc masina ies din parcare cu ea si la prima frana pe care o pun se opreste motorul :icon_thumright:. O am de 2 luni de zile. si pana acum nu a facut probleme de genu asta.

salut,

cauta pe sub capota furtunuri intrerupte, de la tulumba servo catre motor, problema la tine cred ca e legata de un furtun spart.

salut Rudolf.

am observat ca esti destul de cautat cel putin prin topicul asta.

ma gandeam sa te rog sa iti dai cu parerea la o problema pe care o am cu GOLFul meu.

problema apare numai la semafoare, sau la opriri scurte, max 2 minute, de extrem de multe ori motorul moare, si nu il mai pot porni 5-6 minute,dau la cheie,invarte motorul, dar nu porneste.problema apare numai iarna si singurul remediu pe care il am acuma este sa trag frana de mana si sa stau cu ea turata la semafor(peste1000rot/min), nu are rost sa iti zic de cate ori m-am facut de rahat prin intersesctii.

daca ai vreo recomandare zi-mi si mie te rog.

merci anticipat.

nu sunt furtunul daca era furtunul fisurat de la servo frana nu mai statea relanti scadeau si porne greu cred ca si mai mult ca sigur este de la supapa sau servo toata schimbo . succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu opritul in mers. Alaltaieri nu imi pornea deloc asa ca am banuit ca ar fi bujiile, le-am scos si le-am curatat (cel putin le-am frecat un pic cu smirghel si diluant). A pornit apoi masina "la sfert", mai rapid ca niciodata. Am observat insa ca daca o bagam intr-a doua la viteza mica imi moare instantaneu plus ca la relanti mai are uneori niste vibratii destul de puternice.

Sa fie oare tot de la bujii sau fise? Cum le pot testa?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update. Tocmai ce m-am intors de la masina. Am pornit motorul si m-am uitat sub capota. Se pot observa scantei pe la doua-trei fise, nu puternice dar destul cat sa le vad cu ochiul liber. Concluzia e ca trebuie schimbate fisele. Stie careva de unde iau cat mai ieftin? Am gasit la 300 RON setul dar mi se pare cam mult. SH nu cred ca merita, ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update. Tocmai ce m-am intors de la masina. Am pornit motorul si m-am uitat sub capota. Se pot observa scantei pe la doua-trei fise, nu puternice dar destul cat sa le vad cu ochiul liber. Concluzia e ca trebuie schimbate fisele. Stie careva de unde iau cat mai ieftin? Am gasit la 300 RON setul dar mi se pare cam mult. SH nu cred ca merita, ce ziceti?

e cam mult 300 lei, cauta ceva nou pe autokarma.ro;) vei gasi ceva mai bun la pret mai mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce ai constatat este foarte corect !!! Cauza opririi motorului il poate provoca si acest circuit integrat.

Rolul acestuia este de a asigura o protectie impotriva declansarii unui incendiu al masinii in caz de accident.

Acest CI primeste impulsuri de la senzorii motorului prin care el "urmareste" daca motorul se roteste. Daca

nu ( vezi accident ) atunci el opreste alimentarea cu combustibil a motorului. Sant doua remedii : ori schimbi

ECU ori schimbi releul pompei de alimentare. In al doilea caz nu este nicio problema pana in caz de accident

soldat cu oprirea motorului, de aceea cine recurge la aceasta solutie o face pe propria lui raspundere !!!!

Ca fapt divers acum am in lucru tot un golf III cu aceasta problema a opririi motorului

si doar cu osciloscopul am reusit sa depistez problema lui : senzorul Hall din delcou. Si asta dupa

ce proprietarul la indicatiile pretioase ale "prietenilor" a schimbat deja 2 bobine de inductie.

Salut, problema este ca nu ii trimite impuls-ul la releu sa porneasca pompa nici cand pune contactul, normal ar trebui chiar daca incepe sau nu motorul sa se roteasca...am observat ca acel integrat are rol de "switch" dupa cum spun cei de la siemens pe internet, un fel de intrerupator care se ocupa de mai multe functii, daca l-as schimba ar trebui sa mearga si sa fie functionala in continuare acea functie de oprire in caz de accident(Doamne fereste).Dar din pacate nu se mai fabrica astfel de "switch-uri" din cate am auzit, deci tot de schimbat ECU ramane, doar sa nu nimerim unul cu acelasi defect,sau care mai duce vreo 10k km si apare aceeasi problema.

In nici un caz nu este indicat sa inventezi un alt circuit electric pt pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa luni de zile in care ba merge ba nu, acu am mai descoperit ceva uluitor...merge masina foarte bine apoi dintr-o data moare, dau cheie nu porneste , aprind avariile porneste, daca merg cu avariile pornite nu se opreste, am schimbat releul la pompa de benzina si la fel,porneste doar daca cuplez avariile. Avariile iar alta problema , daca le las mai mult de 10 min aprinse raman aprinse nu mai clipesc, ci stau mereu apirinse. eu nu mai am ideei , poate aveti voi :huh: :huh:

Dimineata chiar si acum la -17 grade porneste la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sunt curios daca ai alarma...seamana cam mult cu ce am patit eu la supernova....:huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei care au schimbat senzor hall aveau simptomele din video-ul de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare la toti! am si eu o problema de genul asta,pornesc masina totul merge perfect iar dupa ce se incalzeste incep problemele:de fiecare data cand iau piciorul de pe acceleraie coboara si pana pe la 500-600 rot/min dupa care revine la turatia normala de 800-840(parca ceva o face sa se accelereze la loc), chestia e ca de multe ori nu mai "apuca" sa revina la turatia normala si se opreste, si nu va spun ce placere poate fi sa patesti asa prin intersectii.mam inarmat cu rabdare si am citit tot ce sa scris p aici da nu am reusit sa ajung la o concluzie,cu ce sa incep sa verific.mentionez ca pompa de benzina am schimbato recent pt ca cea originala am murit...va multumesc anticipat si as fi fff recunascator daca ar putea cineva sa-mi dea o idee cu ce ar trebui sa incep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost de vina senzorul hall..dar masina se comporta altfel.In cazul tau cred ca e problema care o zicea dl.rudolf , cea ca pompa de benzina nu are presiunea necesara , probabil de aia s-a ars cea veche pentru ca era prea solicitata. Incearca sa schimbi filtrul de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica la conducta de benzina sau filtru de benzina, undeva ai o impuritate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred si eu ca ar fi pompa de benzina.filtru la schimbat...acuma seara am alimentat mai mult si nu mai face figura,poate ff putin.cred ca este pompa pt ca am montato eu pe cea noua si am vazut ca fata de cea veche (originala) este mai slabuta, plasticele si garniturile nu sunt asa etanse, toate componentele de pe se misca nu sunt fixe si din aceasta cauza eu cred ca atunci cand este benzina mai putina (nu trece peste pompa) se intampla ceva si nu baga cu presiune.acuma ca am alimentat mult,ii jumate rezervoru,nu mai scade in turatii cand las acceleratia decat f putin.dar daca e pompa de vina nu inteleg de ce in rest merge masina bine,trage bine,doar cand las acceleratia tot moare motoru...scuzati pt roman si multumesc inca odata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

ajutati-ma va rog cu problema urmatoare :

- inainte imi oscila , consuma , am scos baterie peste 24h s-a resetat tot , si-a revenit , mergea perfect ,nu oscila , consum uimitor , perfect ! relantii statea la 800 ,

; a murit bobina de inductie , am probat cu alta a pornit la sfert de cheie .

- am cumparat o bobina , am puso , mam chinuit pana am pornito , dupa care imi oscila putin , si in mers oscila de vreo 2 ori cand schimbat viteza 1000 rpm - 2000 rpm , in mers pe liber statea la 1200 rpm , cand infranam si opream scadea la 1000 rpm fix ( cu cealanta bobina statea la 800 ). m-am gandit ca e rece nu a fost pornita de mult ! a murit si bateria , hai sa o resetez iar , am scos borna , azi cand am puso am pornit , am plecat prin oras si cam la fel , dar o idee mai bine

care ar fi problema ?

- bobina influenteaza oscilatia motorului ?

- bobina influenteaza relantiul ? daca influenteaza , trebuie sa reglez dinou avansul ?

- uni au zis ca baterie are amperaj ori prea mic ori prea mare , care e adevarul ? motorul meu AEE , ce amperaj ar trebui sa aibe bateria ?

- sa merg cu ea pana isi revine ?

- ce sfaturi imi dati ?

ce sfat am primit pana acum :

- sa scot furtunul de la pompa de frana si sa pun degetu , daca scade relantiul , e o problema cu membrana parca .

Modificat de Angel-Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in timpul mersului, cand scoti la liber si calci frana scade turatia sub normal? daca da sa imi spui si mie daca ii dai de cap ca la fel patesc si eu si nush de ce. presupun pe vacuum ceva baiuri, membrane chestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit eu undeva pe aici .. cu turatia asta in mers care nu scade sub 1000 . dar cand franez scade... puneti intai coliere la toate furtunasele. apoi dati clapeta jos si facetio luna. apoi punetio pe tester si stergeti eroarea pe care vio da si o sa fie ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in timpul mersului, cand scoti la liber si calci frana scade turatia sub normal? daca da sa imi spui si mie daca ii dai de cap ca la fel patesc si eu si nush de ce. presupun pe vacuum ceva baiuri, membrane chestii

nu scade , imi oscileaza dar in crestere , si apoi cand opresc la semafor sta fix relantiu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai raspunsul pe celalalt topic pe care ai postat cu 1.6 AEE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am postat in ambele.

- furtunul care vine de la galerie la pompa de frana , era crapat , l-am inlocuit , tot ok , a oscilat ea putin dar in mers nu a oscilat . am fost la hypermarket , cand am plecat mi-a oscilat putin p drum , dar relantiul inainte la 800 era , si acuma fix la 1000 ..

o sa da mai mic relantiul ptr ca atunci dispar si oscilatiile , asta am observat mereu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!